Материалдар / « Тарих сабағында цифрлық білім ресурстарын қолдану арқылы білім сапасын арттыру » тақырыбындағы жоба бойынша атқарылған жұмыстар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

« Тарих сабағында цифрлық білім ресурстарын қолдану арқылы білім сапасын арттыру » тақырыбындағы жоба бойынша атқарылған жұмыстар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жоба мақсаты:Тарих пәнінде АКТ саласы мен жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында ақпараттық құзіретт ілігін көтеру арқылы білім сапасын арттыру Жобаның міндеттері: •оқушылардың АКТ құзыреттіліктерін арттыру •тарих пәніне АКТ құралдарын тиімді пайдалану жолдарын қарастыру •жобаға қатысты зерттеу жұмыстарын жүргізу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2022
431
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Тарих сабағында цифрлық білім ресурстарын
қолдану арқылы білім сапасын арттыру»
тақырыбындағы жоба бойынша атқарылған
жұмыстар есебі
Ерлан Жолдыбаев
Түркістан облысы тарих пәні мұғалімдерінің ассоциация мүшесі
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Майтөбе ауылы,
Ю. Гагарин атындағы жалпы орта мектебі

➢ Түркістан облысы ОӘО-ің тарих пәні әдіскері
М. Усенбековпен бірлесе отырып
«Тарих
сабағында цифрлік білім ресурстарын қолдану
арқылы білім сапасын арттыру» тақырыбындағы
жоба бағдарламасын дайындалды.
➢ Педагогикалық жоба Түркістан облысының
әдістемелік орталығының директорының м.у.а
А. Турсынбаевтың 2019 жылы бұйрығымен
бекітілді.

Кіріспе
Жобаның мақсаты мен міндеттері
Жоба
мазмұны

Жобаның іске асырудан күтілетін нәтижелер
Жобаның іске асыру кезеңдері
Жобаны жүзеге асыру бойынша іс-шаралар жоспары

Жоба мақсаты:
• Тарих пәнінде АКТ саласы мен жаңартылған білім беру
мазмұны жағдайында ақпараттық құзіреттілігін көтеру
арқылы білім сапасын арттыру

Жобаның міндеттері:
• оқушылардың АКТ құзыреттіліктерін арттыру;
• тарих
пәніне АКТ құралдарын
тиімді пайдалану
жолдарын қарастыру;
• жобаға қатысты зерттеу жұмыстарын жүргізу.

Жобаны іске асыру кезеңдері:
Дайындық, аналитикалық кезеңі;
2020 ж. қаңтар – ақпан.
Жобаны жүзеге асыру кезеңі.
2020 ж. ақпан – қазан.
Қорытындылау кезеңі.
2020 ж. қазан-желтоқсан.

Педагогикалық жобаның 07.02.2020 ж. мазмұны, мақсаты
және қызметі Түлкібас ауданы, Ю. Гагарин атындағы ЖОМда «Тарих сабағында цифрлік білім ресурстарын қолдану
арқылы білім сапасын арттыру» тақырыбындағы жоба
бойынша облыстық оқыту семинарында педагогикалық
ассоцияция мүшелерімен талқыланды.

Қаңтар-ақпан айларында семинар, педагогикалық ассоцияция мүшелерінің
ұсынысымен төмендегі АКТ ресурстарымен жұмыс істеу қабылданды
Quizizz - онлайн оқушыларды бағалау құралы. Quizizz
оқушылардың білімін бекіту және тестілеу құралы ғана емес,
сонымен қатар, қашықтан оқыту үшін тамаша мүмкіндік береді
BilimLand – мектеп бағдарламасына арналған ең бай
интерактивті сабақтар қоры. Сабақтар қазақ, орыс және ағылшын
тілдерінде қолжетімді.
iTest – ҰБТ-ға дайындайтын виртуалды жаттығу алаңы. 13 пән, 15
мыңға тарта тест сұрақтары. Барлық мобильді құралдарда жұмыс
істейді.

Жобаны дайындық, аналиталық кезеңіне қандай
жұмыстар атқарылды?

Жобаға қатысушы мектепте, жауапты мұғалім,
оқушылар туралы мәліметтер жинақталды
қаңтар
айында
жобаға
қатысушы
Ю.
Гагарин
атындағы
ЖОМ
мұғалімі
Е. Жолдыбаев туралы толық мәлімет
жиналды. Мәлімет бойынша жоба авторы
Е. Жолдыбаев «педагог-шебер» санатты, 14
жыл еңбек өтілі бар мұғалім. Жобаға
қатысушы сынып 7 «А» сыныптың орта
қөрсеткіші 70 пайыз.

Жобаны дайындық, аналиталық кезеңіне қандай
жұмыстар атқарылды?
Жобаға қатысатын мектептің оқушылары, мұғалімдері мен ата-аналарынан
сауалнама өткізу
Ақпан айында Е. Жолдыбаев жобаға қатысушы сынып оқушылары, пән мұғалімдері
және ата-аналар сауалнама арасында өткізілді. Сауалнама нәтижесі:

Оқушылар мен ата-аналар жобаға қатысуға
қызуғышыларын танытты
Пән мұғалімдері осы жоба бойынша өз ұсыныстарын енгізді

Ата-аналар жобаға, егер жақсы нәтиже беретін
болса қарсы еместіктері айқындалды
Сонымен қатар ата-аналар арасында олар қаншалықты АКТ меңгергені туралы
сауалнама жүргізілді.

Жобаны дайындық, аналиталық кезеңіне қандай
жұмыстар атқарылды?
Жобаның жұмысын жүзеге асыруда бағалау критерийлері
дайындалды. Қаңтар айында Е. Жолдыбаев, М. Усенбеков бағалау
критерийларын дайындады, олардың негізгісі:

Ақпарат саласында педагогтарының
қиындықтар аясын диагностикалау
негізінде педагогикалық және
әдістемелік қызмет көрсетудің
сұранысы қанағаттандырылады

Сұраныс арқылы тарих пәні
мұғалімдерінің үздіксіз кәсіби
біліктілігін арттыру арқылы
оқушылардың білім сапасы артады

Жобаны дайындық, аналиталық кезеңіне қандай
жұмыстар атқарылды?
Практика
➢ Цифрлық білім ресурстарын қолдануға бағытталған әдіс-тәсілдерді практикада
қолданылды. Наурыз айының 2 жұлдызы күні мектеп мұғалімдеріне жоба қатысушы 7 «А»
сыныбында «1836-1838 жж. Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі» тақырыбында
АКТ ресурстарына негізделген практикум сабағы өткізілді.
➢ Зерттеу сұрағы: Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын қандай ортақ идея біріктірді?
➢ Оқу мақсатттары: 7.3.1.5 – халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себепсалдарын анықтау;
7.3.1.6 – ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру
➢ Сабақта қосымша ретінде BilimLand https://bilimland.kz/kk сайттының ресурстары
қолданылды.
➢ Бұл сабақты тиімді өткізу үшін практикум сабағы таңдалып алынды.
➢ Оқытуды ұйымдастыру мен оқушылардың ынтымақтастық дағдыларын қалыптастыру
мақсатында жекелей, топтық, фронталды формалары ұйымдастырылды.

Жобаны дайындық, аналиталық кезеңіне қандай
жұмыстар атқарылды?
➢ Сабақтың негізгі кезеңі оқушылардың тәжірибелік белсенділігі, сөйлеген сөзі, тарихи карта
мен дереккөзді талдау болды. АКТ, сын тұрғысынан ойлау және белсенді оқу әдістері
(«Блиц», «Миға шабуыл», «Инсерт», «Ойлан-жұптас-бөліс», «Жетістік баспалдағы»,
«Кестені толтыр», «Мәтінмен жұмыс», «Соңғы сөзді мен айтайын», «Плюс, минус,
қызықты») элементтерін пайдалану тарихи ойлауды қалыптастыруға, мәселенің жүйелі
көрінуіне ықпал етті.
➢ Оқуды саралау және дифференциациялау әртүрлі тапсырмалар (тест, тақырып сұрақтары,
мәтінді талдау, картамен жұмыс) арқылы жүзеге асырылды, олардың көмегімен әрбір
оқушылар өзінің білімі мен дағдыларын көрсетті. Білім берудің әртүрлі формаларының
(жекелей, топтық, фронталды) комбинациясы оқушылардың тапсырма сұрақтарына жауап
беруге, практикум сабақтың оқу мақсаттарын шешуге мүмкіндік берді.
➢ Сабақта дидактикалық материалдар (карта, слайд, үлестірме және таратпа материалдар,
www.itest.kz, www.e-history.kz ресурстары) визуализация, тарихи сипаттама, қол жетімділік,
жүйелілік ретінде енгізілді.

Жобаны дайындық, аналиталық кезеңіне қандай
жұмыстар атқарылды?
➢ Сабақта оқушылардың өзін іс-әрекетін бағалау ұйымдастырылды. Өзін-өзі бағалау
оқушыларға өз жұмыстарын бағалау және жақсарту қабілеттерін дамытуға
көмектеседі. Өзін-өзі бағалаудағы түрлі тәсілдері («Инсерт», «Жетістік
баспалдағы») жұмыс қорытындыларын көруге, нәтижесінде болашақ жұмысты
өзгертуге мүмкіндік береді.
➢ BilimLand https://bilimland.kz/kk білім ресурстары оқушылардың өз білімдерін
бағалауға, қызуғылықтары мен танымдық белсенділігін арттыруға ықпал етеді.
Бұл оқушылардың нәтижелерімен расталады.
➢ Практикум сабағына қойылған мақсаттар мен міндеттер орындалды.

Бұл сабақ bilimland.kz «Жаңашыл мұғалім-2020»республикалық
байқауының «Сабақтағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар»
аталымы бойынша І-турдан өтті.

Жобаны дайындық, аналиталық кезеңіне қандай
жұмыстар атқарылды?
Жобаға қатысушы сыныптардың қаңтар-наурыз айларындағы білім
сапсының мониторингі
100%

Сынып

Оқушы
саны

Білім сапасы

90%
80%

Пән мұғалімі
2
тоқсан

3
тоқсан

73% 75%

70%

70% 71%
60% 61%

60%

50%

7 «А»

23

Е. Жолдыбаев

73%

75%

40%
30%
20%

7 «Ә»

20

А. Абдухаликова

60%

61%

10%

0%

7 «Б»

27

Е. Карашулаков

70%

71%

7 "А"

7 "Ә"

2 тоқсан

3 тоқсан

7 "Б"

Жобаны дайындық, аналиталық кезеңіне қандай
жұмыстар атқарылды?
Жобаға қатысушы сыныптың (7 «А») өсу динамикасы

4 тоқсан

3 тоқсан
75 %
2 тоқсан
73 %
1 тоқсан
70 %

Жобаны дайындық, аналиталық кезеңіне қандай
жұмыстар атқарылды?

- Оқушыларға еркін ойлауға мүмкіндік берді;
- Сабақтың нақты мәнін терең ашуға көмектеседі;
- Оқушылардың барлығын сабаққа қатыстыруға
мүмкіндік туады;
- Жеке тұлғалық сипатын дамытуға,
шығармашылығын шыңдауға, өзіне деген кәсіби
сенімін қалыптастыруға көмектеседі;

-Тіл байлығын дамытады;
- Өз ойын жеткізуге, жан-жақты ізденуге үйретеді;
- Шығармашылық белсенділігін арттырып,
ұжымда бірігіп жұмыс істеуге тәрбиелейді.
- Өз бетімен білім алатын, ақпараттық
технологияларды жақсы меңгерген, білімді жеке
тұлғаны қалыптастырады.

-Короновирус инфекциясының алдын-алу
шараларына байланысты жоба уақытша тоқталып,
белгісіз уақытқа шегірілді.
- Тікелей байланыс (контакт) жоқ
- Тапсырманы қаншалықы орындағаны туралы
мәліметтің аздығы
- Барлық оқушының Интернет желесіне шығу
мүмкіндігі жоқ
- Телеоператорлардың ауылдық жердегі
байланысының нашары
- Барлық оқушыларда АКТ құрылғылары жоқ

https://bilimland.kz/kk
https://schools.kundelik.kz/class.aspx?class
=1584415975336477386&view=files&folde
r=1541248
https://quizizz.com/admin/quiz/5e7ae8fa5123ed00
1dd2d2e2

Назарларыңызға
рахмет
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!