Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Әә дыбысы мен әрпі. Қайталау сабағы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Бөлім: |
Әліппе Әліппе кезеңі |
|
||||
Күні: |
|
|
|
|||
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|||
Сабақтың тақырыбы |
Ә дыбысы және әрпі. Қайталау. |
|
||||
Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін нәтижелер |
Білімділік: оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, түсініп оқу) қолданады; дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді; сурет, белгілер арқылы сөз құрайды; жазу жолын, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады; айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп және есту, есте сақтау арқылы жазады. Дамытушылық: сөздік қоры жаңа сөздермен байиды; сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды. Тәрбиелік: ана тілін, Отанын, халқын, мәдениеті мен салт-дәстүрін құрметтей біледі. |
|
||||
Құндылық |
Дұрыс әрекет |
|
||||
Қасиет Шыншылдық, турашылық, , әдептілік, сыйластық, әділдік, ізеттілік |
|
|||||
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы (1–7 мин) |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал орнату. «Үй тапсырмасын сұрау» Балалар, үйге қандай тапсырма берілді? Кеше сендер қандай әріппен таныстыңдар? -Ә дыбысы қандай дыбыс? -Дыбыс деген не? Әріп деген не? Қандай мәтінді оқуға бердім? Кім оқып береді? Әнұран қандай кезде орындалады екен? Ендеше, өткен тақырыптарды еске түсірейік. Ол үшін тақтаға әр қатардан бір-бір оқушыдан шығады. Пульт әдісімен буындарды оқу. Келесі «Алақан» әдісімен сөздерді оқу. |
Оқушылар түрлі түсті қима маталардың артына жазылған сұрақтарға жауап бере отырып, құрақ құрайды. |
Қолдау |
Мата қиындылары, сұрақтар |
|
|
Сабақтың ортасы (26 мин) |
Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру: – Балалар, сендер бүгін берілген сөзді, буындап, тұтас оқисыңдар. Әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазасыңдар. Оқулықта жазуға берілген тапсырмаларды дәптерге өздіктеріңнен көшіріп жазасыңдар. Балалар, енді сабағымызды бастамас бұрын мен сендерге хат оқып берейін. «Құрметті 1 «А» сынып оқушылары! Қалдарың қалай? Сабақтарың ше? Менің атым-Сайқымазақ. Мен сабақ қарауға қиналып жүрмін. Тапсырмалар өте қиын. . Сендерді өте ақылды деп естідім. Маған сендердің көмектерің өте қажет. Мына тапсырмаларды орындауға көмектесіңдерші. Ол сендерден көмек сұрап тұр екен. Көмектесеміз ба? «Жекелей жұмыс» Сөздерге қақпақтың көмегімен дыбыстық талдау жасау. «Жұптық жұмыс» Стақандардағы орны ауысқан әріптерден сөз құрау. «Топтық жұмыс» 1-топ: «Ә ә» әрпіне қатысты суреттерді топтастыру. 2-топ: Ребус шешу 3-топ: «Ә» дыбысы бар сөздерді топтастыру «Топтық жұмыс» 1-топ: Бір буынды сөздерді табу 2-топ: Екі буынды сөздерді табу 3-топ: Үш буынды сөздерді табу.
(МК, Ұ) Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы. Оқылым. 1-тапсырма. Оқулықтың 68-бетінде оқуға берілген сөздер мен мәтінді оқушылардың түсініп оқуына қолдау жасау. Мұғалімнің сыйы «Менің әжем» Менің әжемнің аты-Гүлшат. Ол өте мейірімді.Себебі маған ешқашан ұрыспайды, мені еркелетеді, тәтті – дәмділерін береді. Мен ауырсам уайымдайды. Маған ертегі оқып береді. Әжем ешқашан ауырмаса екен , ол ауырса менің жүрегім ауырады. Себебі мен оны қатты жақсы көремін. Менің әжем ең жақсы адам. Мәтін кім туралы? Әже қандай адам?
|
Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды.
«бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.
|
Қолдау Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру. |
Оқулық Суреттер |
|
|
|
2-тапсырма. Оқылым. Калиграммалық сөйлемдерді оқиды. Әтеш шақырады. Түлкі шәуілдейді. (МК, Ө) Жазылым 3-тапсырма. |
1. Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды: үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазады. |
Суреттегі затты атағанда немесе сөйлем құрап оқығанда көмек керек болған жағдайда көмектесу. |
Оқулық Жазу дәптері |
|
|
Әә дыбысын көркем жазу.
|
Әселдің әжесі бар. Әжей текемет басады. Оны «қолы шебер әжей» дейді.
«көк» түс – «Жарайсың!», «қызыл» түс – «Ойлан!». |
Сөйлемдерді мәтіннен табуға, реттілігін анықтауға бағыт беру. Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру. |
|
Сабақтың соңы (7 мин) |
Бекіту және саралау Балалар, сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма? Егер сендерге сабақ ұнаса велосипедке, егер бираз қиналсаңдар, машинаға егер сабақ түсінікті болса ұшаққа стикерлериңді жабыстырасыңдар. |
Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды.
«ә» әрпінің сөздегі орнын анықтап, дыбыстық талдау жасайды.
|
Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру. |
Саралау тапсырмалары |
Рефлексия |
Өз ұсыныстарын білдіреді. |
|
|