Материалдар / АӘТД 3 тоқсан 10 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

АӘТД 3 тоқсан 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2023
325
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Құрметті әріптес!

    Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік  айыппұл салынады.

«USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі

 

472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте

Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған.  «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.

https://ust.kz/qmg






























Қысқамерзімді жоспар

1-сабақ


Бөлім:

Әскери роботтық тех- никалардың негіздері”

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

§16. Әскери роботты техникалардың негіздері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

Әскери іс негіздерін, роботтар туралы жалпы мәліметтерді, роботтардың әскери істе қолданылуы туралы біледі.

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларды әскери роботтық техника, олардың қолданылу саласы мен бұл роботтардың функциялық мүмкіндіктері туралы жалпы мәліметтермен таныстыру.

Бағалау өлшем шарттары

Барлық оқушылар:

  • әскери роботтық техника туралы жалпы мәліметтерді;

  • әскери роботтардың қолданылу саласын;

  • роботтардың түрөзгерістері мен олардың тағайындалуын;

  • роботтардың функциялық мүмкіндіктерін білетін бо лады.

Оқушылардың көпшілігі:

  • әскери роботтар туралы ақпараттан мысалдар келтіретін, роботтық техника мен іт-технологиялардың функциялық мүмкіндіктерін білетін болады.

  • кейбір оқушылар:

  • әскери істе заманауи роботтық техника құралдары мен Әт-технологияларды қолданудан шығатын ақпаратқа талдау жасай алады.

Тілдік міндеттер

Оқушылар:

қарастырылатын мәселелердің мәнін ашатын ақпараттан мысалдар келтіре алады.

Пәндік лексика мен терминология:

  • роботтар;

  • роботтық техника;

  • роботтық техника кешендері (Ртк);

  • желілік орталықтандырылған соғыстар;

  • жерүстілік роботтар;

Құндылық тарды тәрбиелеу

сабақ оқушылардың әскери роботтық техника, олардың қолданылу саласы, роботтардың функциялық мүмкіндіктері туралы білім алуына бағытталған.

Оқушылар қолданылуының әртүрлі салаларындағы робот-

тардың техникалық мүмкіндіктері туралы тиісті білімді қалыптастырулары тиіс.

Пәнаралық байланыс

дүниежүзі тарихы, қазақстан тарихы, география, физика, ақпараттану, орыс тілі

Мұның алдын- дағы білім

Заманауи жерсеріктік навигациялық құралдарды пайда ланумен жергілікті жерде бағдарлану тәсілдерін біледі.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

7 мин.

Ұйымдастыру сәті.

сәлемдесу, қатысушыларды тек серу.

Оқушылардың назарын аудару.

Білімді өзектендіру

Портфель” тәсілі

Оқушыларға бұл тақырып бойын- ша білетіндерінің бәрін “жинау” ұсынылады (жекелеген түсініктер- ді де, сондай-ақ тұтастай сөйлем- дерді де пайдалануға болады). сабақ мақсаттарын белгілеу. мүғалім қорытындылайды. топтарға бөлу.

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігне қарай мадақтау әдісі бойынша бағланады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

Жаңа материалды зерделеу

Оқушылар оқулық материалын

джигсо әдісімен зерделейді Оқушылар мұнымен бір мезгілде терминологиямен жұмыс істейді. сұрақ-жауап: “Жауапты бағала”

  1. Робот деп нені атаймыз? сендер роботтар туралы не білесіңдер?

  2. Оларды кімдер жасайды және адам оларды қызметтің қандай салаларында қолданады?

  3. адамдар өнеркәсіптік роботтар жасауда мүмкіндіктердің қандай

деңгейіне қол жеткізді?

  1. Біздер өнеркәсіптік роботтар ды қолданумен жасалған, халық тұтынатын тауарларды пайдала намыз ба?

  2. сендер әскери роботтар (әскери роботтық техника) туралы не біле- сіңдер?

  3. Әскери роботтық техниканы қызметтің қандай салаларында қолданады?

7.Роботтық техника әскери ма- мандарға әскери жанжалдарды шешуде қалай көмектеседі?

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігне қарай мадақтау әдісі бойынша бағланады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері


Әрбір топтың спикерлері өз тап

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!