Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
АӘТД 3 тоқсан 10 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Құрметті әріптес!
Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік айыппұл салынады.
«USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі
№472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте
Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған. «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.
№1-сабақ
Бөлім: |
“Әскери роботтық тех- никалардың негіздері” |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
§16. Әскери роботты техникалардың негіздері |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
Әскери іс негіздерін, роботтар туралы жалпы мәліметтерді, роботтардың әскери істе қолданылуы туралы біледі. |
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларды әскери роботтық техника, олардың қолданылу саласы мен бұл роботтардың функциялық мүмкіндіктері туралы жалпы мәліметтермен таныстыру. |
Бағалау өлшем шарттары |
Барлық оқушылар:
Оқушылардың көпшілігі:
|
Тілдік міндеттер |
Оқушылар: қарастырылатын мәселелердің мәнін ашатын ақпараттан мысалдар келтіре алады. Пәндік лексика мен терминология:
|
Құндылық тарды тәрбиелеу |
сабақ оқушылардың әскери роботтық техника, олардың қолданылу саласы, роботтардың функциялық мүмкіндіктері туралы білім алуына бағытталған. Оқушылар қолданылуының әртүрлі салаларындағы робот- тардың техникалық мүмкіндіктері туралы тиісті білімді қалыптастырулары тиіс. |
Пәнаралық байланыс |
дүниежүзі тарихы, қазақстан тарихы, география, физика, ақпараттану, орыс тілі |
Мұның алдын- дағы білім |
Заманауи жерсеріктік навигациялық құралдарды пайда ланумен жергілікті жерде бағдарлану тәсілдерін біледі. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басталуы 7 мин. |
Ұйымдастыру сәті. сәлемдесу, қатысушыларды тек серу. Оқушылардың назарын аудару. |
Білімді өзектендіру “Портфель” тәсілі Оқушыларға бұл тақырып бойын- ша білетіндерінің бәрін “жинау” ұсынылады (жекелеген түсініктер- ді де, сондай-ақ тұтастай сөйлем- дерді де пайдалануға болады). сабақ мақсаттарын белгілеу. мүғалім қорытындылайды. топтарға бөлу. |
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігне қарай мадақтау әдісі бойынша бағланады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Жаңа материалды зерделеу Оқушылар оқулық материалын джигсо әдісімен зерделейді Оқушылар мұнымен бір мезгілде терминологиямен жұмыс істейді. сұрақ-жауап: “Жауапты бағала” |
деңгейіне қол жеткізді?
7.Роботтық техника әскери ма- мандарға әскери жанжалдарды шешуде қалай көмектеседі? |
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігне қарай мадақтау әдісі бойынша бағланады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
Әрбір топтың спикерлері өз тап Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |