Материалдар / "Абай жолы" роман-эпопеясындағы уақыт пен кеңістік /2-кітап/
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Абай жолы" роман-эпопеясындағы уақыт пен кеңістік /2-кітап/

Материал туралы қысқаша түсінік
"Абай жолы" роман-эпопеясындағы уақыт пен кеңістік /2-кітап/
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2024
135
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Ғасырлық туынды

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты- жөні:

Сынып: 11

Қатысқан оқушылар саны:

Келмегендер:

Сабақ тақырыбы

«Абай жолы» роман-эпопеясындағы уақыт пен кеңістік.(2-кітап)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.1.1 - әдеби шығарманың композициясын жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау

11.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету.

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар: М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы 1-кітабының сюжетін білу, мазмұнын түсіну, жанрлық ерекшелігін айқындау, шығармадағы кейіпкерлер жүйесін анықтау;

Көпшілігі: әдеби шығарманың композициясын талдау жұмыстары арқылы жанрлық ерекшеліктерін айқындау, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау, көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау ;

Кейбір оқушылар: М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының композициясын жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау, көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету.

Бағалау критерийлері

  • әдеби шығарманың композициясын жанрлық ерекшеліктерін айқындайды;

  • уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау жасайды.

  • көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін анықтайды;

  • кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.

Қызығушылықты ояту.

Оқушылар көркемдік уақыт туралы ой қозғайды. Бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушылар назары сабаққа аударылады.

Оқушылар көркемдік уақыт туралы ой қозғайды. Бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды.







Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Қалыптастырушы бағалаулар







ҚБ








«Абай жолы» романы









11-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы


Сабақтың ортасы
















Мағынаны тану. Балалар, сіздер «Абай жолы» романының алғашқы тарауларында бала шақтан жігіт жасына жеткен Абай бейнесімен таныстыңыздар. Абай бейнесі қандай бейне?..

Тапсырма. Үзінділердегі Абай бейнесіне талдау жасаңыздар. Өз пікірлеріңізді білдіріңіздер.

Дескриптор:

  • Үзінділермен танысады;

  • Абай бейнесіне талдау жасайды;

  • Өз пікірін білдіреді.

ҚБ

  • Ал, Құнанбай бейнесі қандай? Құнанбай қандай адам?

Тапсырма. Құнанбай бейнесіне сипаттама беріңіздер.


Дескриптор:

  • Құнанбай бейнесіне талдау жасайды;

  • Өз пікірін білдіреді.


  • Жазушы Құнанбай бейнесі арқылы ескі заманның өтіп бара жатқандығын бейнелесе, Абай бейнесі арқылы жаңаның туылғандығын көрсетеді.

Шығармадағы келесі көрініс тапқан бейнелер – әйелдер образы. М. Әуезов әйелдер бейнесінің ауыр да қиын тұрмысын суреттей келе сол қиындығына қарамастан, олардың ішкі жан дүниесінің әсемдігін, күйініші мен сүйінішін тереңінен ашып көрсетеді.

Тапсырма. Үзінді келтіре отырып, кейіпкерлер қасиетін жинақтаңыз.

Дескриптор:

  • Шығармадан үзінді келтіреді;

  • Әйелдер бейнесін жинақтайды;

  • Адами қасиетін талдайды.

ҚБ

Тапсырма. Үзіндідегі берілген кейіпкерлерді анықтаңыз. Кейіпкерлерге сипаттама беріңіз.

Дескриптор:

  • Үзіндідегі берілген кейіпкерлерді анықтайды;

  • Кейіпкерлерге сипаттама береді;

  • Кейіпкерлердің типтік бейнесін анықтайды.

ҚБ

  • Балалар, шығарманың жанрлық ерекшелігі неде?

  • Жанр дегеніміз не? (оқушылар жауабы тыңдалады).

Қорытынды.

Оқушылар үзінділердегі Абай бейнесіне талдау жасап, өз пікірлерін білдіреді.





Үзіндімен жұмыс жүргізеді.




Оқушылар үзінділермен танысады;

Абай бейнесіне талдау жасайды;

Өз пікірін білдіреді.

.


























Құнанбай бейнесіне талдау жасайды;

Өз пікірін білдіреді.








Үзінді келтіре отырып, кейіпкерлер қасиетін жинақтайды.

Шығармадан үзінді келтіреді;

Әйелдер бейнесін жинақтайды;

Адами қасиетін талдайды.




Үзіндідегі берілген кейіпкерлерді анықтаңыз. Кейіпкерлерге сипаттама беріңіз.


Үзіндідегі берілген кейіпкерлерді анықтайды;

Кейіпкерлерге сипаттама береді;

Кейіпкерлердің типтік бейнесін анықтайды.





Шығарманың жанрлық ерекшелігін талдайды.

































ҚБ














ҚБ



















ҚБ































ҚБ








А4 әр топқа

























Сабақтың соңы

5мин


Рефлексия.


Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім?..


Дифференциация – қалай жүзеге асырылды.

Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Селқостық танытатын оқушыларға көшбасшылық қызмет жүктеу.Топ басшылық қызыметін жүктеу.

Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз?

Қабілетті оқушыларға зерттеу, жинақтау тапсырмаларын беруге баса назар аудару

Бағалау.

Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау критерийлері мен дескрипторлар бойы

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!