Сабақтың тақырыбы : Абай Құнанбаев «Жаз» | Мектеп: №16 мектеп-лицей |
Күні: 09.04.2018ж | Мұғалімнің аты-жөні: Аблезова Гульзат |
Сынып: 3 «ә» | Қатысқаны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ мақсаттары: | Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Топтық жұмыс істеуге баулу, өзара көмекке, ынтымақтастыққа,табиғатты аялау сезімдерін оятуға тәрбиелеу |
Сабақтың нәтижесі | Барлық оқушылар орындай алады: өлеңді оқиды, түсінеді, сын есімдерді тауып, оқиды. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Өлеңнің мазмұнын жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. |
| Кейбір оқушылар орындай алады: жаңа сөздер мен сын есімдерді пайдаланып өлеңді талдайды, мазмұндайды. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, табиғат суреттері, ақын портреті, доп, «Бинго» ойыны |
Пәнаралық байланыс: | Бейнелеу, музыка, дүниетану |
Сабақтың жоспары |
|
Жоспарланған уақыт | Сабақ барысы: | Ресурстар |
Басталуы3 минут | Жылдың төрт мезгілі бойынша топқа бөлу:1 – топ. «Күз» Осень -Аutumn2 – топ. «Қыс» Зима –Winter 3 – топ. «Көктем» Весна -Spring4-топ. «Жаз» Лето -Summer | Мезгіл суреттері |
Жаңа білім15 минут | Жаз мезгілін сипаттайтын, суреттейтін бейнебаян көрсетіледі. Оқушылармен пікір алмасу.Ал, балалар, бұл бейнебаянды көргеннен қандай әсер алдық? Қандай сезімдеміз?Бұл жылдың қай мезгілі?Дұрыс айтасыңдар.Ал, енді жаз мезгілінің қандай ерекшеліктері бар?Жаз мезгілі несімен ұнайды?Дұрыс айтасыңдар, балалар!– Сендер, жыл мезгілі туралы осылай суреттейді екенсіңдер. Ал, енді Абай атамыз қалай суреттеген екен? Өлеңді оқымас бұрын Абай атамыздың балалық шағы туралы білетіндерімізді есімізге түсірейік.1.Абай қай жылы туылған?(1945 жылы, 10-тамыз)2.Қайда туылған?(Семей облысы, Абай ауданы)3.Абайдың азан шақырып қойған аты кім?(Ибраhим)3.Әкесінің аты кім? (Құнанбай)4.Шешесінің аты кім? (Ұлжан)5.Абайдың әжесі кім? (Зере )6.Абай қайда оқыды? (Семей медресесінде)Слайд Абай Құнанбаев кім?Топтастыру: қоғам қайраткері лирик аудармашы данышпан Абай Құнанбаев сазгер ұлы ақын ұстаз– Сонымен қатар Абайды лирик ақын деп те атаймыз. Өйткені табиғаттың әсем сырларын, ондағы болып жатқан құбылыстарды, адам өмірінен арнап жырға қосты. Оның жылдың төрт мезгіліне арнап шығарған «Жаз», «Күз», «Қыс», «Жазғытұрым» және т, б өлеңдері бар. | Таныстырылым
«Бинго» ойыны
Интерактивтік тақта
|
Сабақтың ортасы15 минут | Топтық жұмысӘр топқа Абайдың жыл мезгілдеріне арналған өлеңдерін тарату. Өлең мазмұнына талдау жасау.
– Бүгінгі сабағымызда осы Абай суреттеген «Жаз» өлеңімен тереңірек танысамыз.Ал, балалар Жаз мезгілін Абай қалай суреттеген?Оқушылардың мәнерлеп оқуы / 2-3 оқушы./Өлең мазмұнын талдау.•Жаздыкүні шілде де көгорай шалғын қайтеді?•Жазда көкарой шалғын ұзарып өсіп толады.•Ауыл ше?•Ауыл жайлауға көшеді, өзең жағасына қоныстайды.Қане, балалар, осы өлеңде Абай атамыз қандай көркемдеуші сөздер қолданған?
Ойын доппен. •Қандай шалғын? Көгорай шалғын.•Бәйшешек қалай толады? Ұзарып өсіп толады.•Құлынтай қалай шабады? Бұлтылдап.•Үйрек, қаз қалай ұшады? Сымпылдап.•Қандай өзен? Күркіреп жатқан.(Екі жұлдыз, бір ұсыныс )
Сөздік жұмысы. Дәптермен жұмысКүркіреп – өзеннің ағып жатқандағы дыбысыШұрқырап – кісінейдіШалғын – жайылым немесе қалың шөпЖоны – арқасыЫңқылдап – тойынғанның белгісі
Жеке жұмыс. Оқулықпен жұмысЖаздыгүнгі табиғат (эссе) (Оқушыларды смайлик арқылы бағалау)
Жұптық жұмыс.Берілген мақал-мәтелдердің жалғасын табу. (Үш шапалақ арқылы бағалау) | Интерактивтік тақта
Доп
Тақырыпқа қатысты сурет беріледіКеспе қағаздар |
Сабақтың аяқталуы3 минут | Кері байланыс.(Барлық оқушылар орындайды) Жаз мезгілі несімен көрікті? «Күн бейнесі» | Күн бейнесі |
Бағалау 2 минутКері байланыс2 минут | Бағалау парақшасы бойынша Блум ағашына сабақтан алған әсерлерін жазады. |
|
Үйге тапсырма | Өлеңді жаттап,өлеңнің мазмұны бойынша сурет салу. |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да, оқуды ды ескеріңіз)?1.2.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |