Материалдар / Абай Құнанбаев "Жаз" өлеңң
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Абай Құнанбаев "Жаз" өлеңң

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Желтоқсан 2018
1321
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: Ж.Асаубаева

Сабақтың тақырыбы : Абай Құнанбаев «Жаз»

Мектеп: №16 мектеп-лицей

Күні: 09.04.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні: Аблезова Гульзат

Сынып: 3 «ә»

Қатысқаны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ мақсаттары:

Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Топтық жұмыс істеуге баулу, өзара көмекке, ынтымақтастыққа,табиғатты аялау сезімдерін оятуға тәрбиелеу

Сабақтың нәтижесі

Барлық оқушылар орындай алады: өлеңді оқиды, түсінеді, сын есімдерді тауып, оқиды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Өлеңнің мазмұнын жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбір оқушылар орындай алады: жаңа сөздер мен сын есімдерді пайдаланып өлеңді талдайды, мазмұндайды.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, табиғат суреттері, ақын портреті, доп, «Бинго» ойыны

Пәнаралық байланыс:

Бейнелеу, музыка, дүниетану

Сабақтың жоспары


Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы:

Ресурстар

Басталуы

3 минут

Жылдың төрт мезгілі бойынша топқа бөлу:

1 – топ. «Күз» Осень -Аutumn

2 – топ. «Қыс» Зима –Winter

3 – топ. «Көктем» Весна -Spring

4-топ. «Жаз» Лето -Summer

Мезгіл суреттері

Жаңа білім

15 минут

Жаз мезгілін сипаттайтын, суреттейтін бейнебаян көрсетіледі. Оқушылармен пікір алмасу.

Ал, балалар, бұл бейнебаянды көргеннен қандай әсер алдық?

  • Қандай сезімдеміз?

  • Бұл жылдың қай мезгілі?

  • Дұрыс айтасыңдар.

  • Ал, енді жаз мезгілінің қандай ерекшеліктері бар?

  • Жаз мезгілі несімен ұнайды?

Дұрыс айтасыңдар, балалар!

Сендер, жыл мезгілі туралы осылай суреттейді екенсіңдер. Ал, енді Абай атамыз қалай суреттеген екен? Өлеңді оқымас бұрын Абай атамыздың балалық шағы туралы білетіндерімізді есімізге түсірейік.

1.Абай қай жылы туылған?(1945 жылы, 10-тамыз)

2.Қайда туылған?(Семей облысы, Абай ауданы)

3.Абайдың азан шақырып қойған аты кім?(Ибраhим)

3.Әкесінің аты кім? (Құнанбай)

4.Шешесінің аты кім? (Ұлжан)

5.Абайдың әжесі кім? (Зере )

6.Абай қайда оқыды? (Семей медресесінде)

Слайд Абай Құнанбаев кім?

Топтастыру:

Shape1 қоғам қайраткері лирик аудармашы

Shape2 Shape4 Shape3 данышпан Абай Құнанбаев сазгер

Shape5 Shape6 ұлы ақын ұстаз

Сонымен қатар Абайды лирик ақын деп те атаймыз. Өйткені табиғаттың әсем сырларын, ондағы болып жатқан құбылыстарды, адам өмірінен арнап жырға қосты. Оның жылдың төрт мезгіліне арнап шығарған «Жаз», «Күз», «Қыс», «Жазғытұрым» және т, б өлеңдері бар.

Таныстырылым







«Бинго» ойыны





Интерактивтік тақта


Сабақтың ортасы

15 минут

Топтық жұмыс

Әр топқа Абайдың жыл мезгілдеріне арналған өлеңдерін тарату. Өлең мазмұнына талдау жасау.


Бүгінгі сабағымызда осы Абай суреттеген «Жаз» өлеңімен тереңірек танысамыз.

Ал, балалар Жаз мезгілін Абай қалай суреттеген?

Оқушылардың мәнерлеп оқуы / 2-3 оқушы./

Өлең мазмұнын талдау.

Жаздыкүні шілде де көгорай шалғын қайтеді?

Жазда көкарой шалғын ұзарып өсіп толады.

Ауыл ше?

Ауыл жайлауға көшеді, өзең жағасына қоныстайды.

Қане, балалар, осы өлеңде Абай атамыз қандай көркемдеуші сөздер қолданған?


Ойын доппен.

Қандай шалғын? Көгорай шалғын.

Бәйшешек қалай толады? Ұзарып өсіп толады.

Құлынтай қалай шабады? Бұлтылдап.

Үйрек, қаз қалай ұшады? Сымпылдап.

Қандай өзен? Күркіреп жатқан.

(Екі жұлдыз, бір ұсыныс )


Сөздік жұмысы. Дәптермен жұмыс

Күркіреп – өзеннің ағып жатқандағы дыбысы

Шұрқырап – кісінейді

Шалғын – жайылым немесе қалың шөп

Жоны – арқасы

Ыңқылдап – тойынғанның белгісі


Жеке жұмыс. Оқулықпен жұмыс

Жаздыгүнгі табиғат (эссе)

(Оқушыларды смайлик арқылы бағалау)


Жұптық жұмыс.

Берілген мақал-мәтелдердің жалғасын табу.

(Үш шапалақ арқылы бағалау)

Интерактивтік тақта








Доп







Тақырыпқа қатысты сурет беріледі

Кеспе қағаздар

Сабақтың аяқталуы

3 минут

Кері байланыс.(Барлық оқушылар орындайды) Жаз мезгілі несімен көрікті? «Күн бейнесі»

Күн бейнесі

Бағалау

2 минут

Кері байланыс

2 минут

Бағалау парақшасы бойынша

Блум ағашына сабақтан алған әсерлерін жазады.


Үйге тапсырма

Өлеңді жаттап,өлеңнің мазмұны бойынша сурет салу.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да, оқуды ды ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!