Білім беру ұйымының
атауы
|
«Жетісу облысы білім
басқармасының Ескелді ауданы» Жалғызағаш орта мектебі
КММ
|
Бөлім:
|
Абай шығармашылығы
«Сегізаяқ»
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Бейсенбай Аружан
Ермекқызы
|
Күні:
|
|
Сынып:
11
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
«Сегізаяқ»
өлеңі
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты
|
10.1.3.1 Көркем шығармадағы
кейіпкерлер жүиесін жинақтау мен
даралау
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар : көркем шығармадағы кейіпкерлер
жүиесін анықтайды
Басым
бөлігі: Шығармадағы кейіпкерлер
жүиесін анықтайды
Кейбір
оқушылар: Көркем шығармадағы
кейіпкерлер жүиесін жинақтайды,әдеби тұлғаны
даралайды
|
Сабақтың
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
|
Мақсат:
Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Тиімділігі:
Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
басы
5
мин
|
Презентация
арқылы:
Абай Құнанбаевтың
шығармашылығымен таныстыру.
«Сегіз аяқ» Абайдың 1889 жылы
жазған өлеңі.
1. «Сегіз аяқ» өлеңінен оқып
береді.
2. Өлеңде не жайында айтылған?
Не түсіндік?.
|
Мұқият тыңдау; конспект жазу;
Өлеңді мәнерлеп оқу Сұраққа жауап
беру
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
беред
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысады.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
10
мин
|
№1-тапсырма.
«Кластер» әдісі
арқылы Абай Құнанбаев өміріне қатысты
бұрыннан білетін ақпараттарды
жинақтайды
Жүзеге асыру
қадамдары:
-
Абай Құнанбаев өмірі мен
шығармашылығы қатсысты тақтада кластер
жасау
-
Оқушыларға осы бағыттағы
тақырып бойынша не таныс соны жазғыза
беру
-
Жазуды топта талқыға
салуға,топ атынан сөйлеуді ұсынады
|
Дескриптор
-Әдеби тұлғанын өміріне
қатысты ақпаратты жинақтайды
-Осы бағыттағы тақырып бойынша
таныс мәліметтерді жазады
- Топпен жұмыс
ұсынады
|
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
постер
|
10
мин
|
№2-тапсырма.
Даталар тізбегі
тапсырмаса
|
Дескриптор:
Топтық жұмыс Топ мүшелері
берілген тапсырмаларды өзара бірлескен әрекет барысында орындай
отырып, талдау жасайды. Әр топтан баяндамашы
шығып
айтады
|
ҚБ:
Өз ойларын дұрыс жеткізе
білуге баулу
|
Оқулық
кесте
|
10
мин
|
№3-тапсырма
Жұппен жұмысАкадемиялық дау
–дамай әдісі
арқылы жаңа тақырыпты түсініу үшін арнайы
тапсырмаларды қолдану
|
Жазылым:
Дескриптор:
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген
тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен
жұмыс жасауы.
|
.
Оқушыларға тақырып төңірегінде тапсырма
таратылады,тапсырманы топ ішінде отырғызып топпен талқылату Олүшін
академиялық дау –дамай әдісін
пайдалану
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
|
6
мин
|
№4-тапсырма
Шығарманың аты Авторы
Кейіпкерлер
Өз ойым
|
Дескриптор:
- Кесте
толтырады.
|
Оқушылар Абайдың «Сегіз аяқ»
атты өлеңімен таныса отырып, шығарма кестесін оқу,аудару барысынды
толтырад
|
|
Сабақ
соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин
|
«Еркін микрофон» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген
көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды
тәсілі»көрінеді
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша бағаланады.
|
|