Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/Уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
|
І.Ұйымдастыру кезеңі
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. |
Мақсат: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
|
Сабақтың басы 5 мин |
Презентация арқылы: Абай Құнанбаевтың шығармашылығымен таныстыру. «Сегіз аяқ» Абайдың 1889 жылы жазған өлеңі. 1. «Сегіз аяқ» өлеңінен оқып береді. 2. Өлеңде не жайында айтылған? Не түсіндік?. |
Мұқият тыңдау; конспект жазу; Өлеңді мәнерлеп оқу Сұраққа жауап беру |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік беред |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысады. |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 10 мин
|
№1-тапсырма. «Кластер» әдісі арқылы Абай Құнанбаев өміріне қатысты бұрыннан білетін ақпараттарды жинақтайды Жүзеге асыру қадамдары:
|
Дескриптор -Әдеби тұлғанын өміріне қатысты ақпаратты жинақтайды -Осы бағыттағы тақырып бойынша таныс мәліметтерді жазады - Топпен жұмыс ұсынады |
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері постер |
|
|
10 мин |
№2-тапсырма. Даталар тізбегі тапсырмаса
|
Дескриптор: Топтық жұмыс Топ мүшелері берілген тапсырмаларды өзара бірлескен әрекет барысында орындай отырып, талдау жасайды. Әр топтан баяндамашы шығып айтады |
ҚБ: Өз ойларын дұрыс жеткізе білуге баулу |
Оқулық кесте |
|
|
|
№3-тапсырма Жұппен жұмысАкадемиялық дау
–дамай әдісі |
Жазылым: Дескриптор: Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасауы. |
. Оқушыларға тақырып төңірегінде тапсырма таратылады,тапсырманы топ ішінде отырғызып топпен талқылату Олүшін академиялық дау –дамай әдісін пайдалану |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
|
|
№4-тапсырма Шығарманың аты Авторы Кейіпкерлер Өз ойым |
Дескриптор: - Кесте толтырады. |
Оқушылар Абайдың «Сегіз аяқ» атты өлеңімен таныса отырып, шығарма кестесін оқу,аудару барысынды толтырад |
|
|
|
Сабақ соңы
Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды тәсілі»көрінеді |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Абай Құнанбаев Сегізаяқ
Абай Құнанбаев Сегізаяқ
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/Уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
|
І.Ұйымдастыру кезеңі
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. |
Мақсат: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
|
Сабақтың басы 5 мин |
Презентация арқылы: Абай Құнанбаевтың шығармашылығымен таныстыру. «Сегіз аяқ» Абайдың 1889 жылы жазған өлеңі. 1. «Сегіз аяқ» өлеңінен оқып береді. 2. Өлеңде не жайында айтылған? Не түсіндік?. |
Мұқият тыңдау; конспект жазу; Өлеңді мәнерлеп оқу Сұраққа жауап беру |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік беред |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысады. |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 10 мин
|
№1-тапсырма. «Кластер» әдісі арқылы Абай Құнанбаев өміріне қатысты бұрыннан білетін ақпараттарды жинақтайды Жүзеге асыру қадамдары:
|
Дескриптор -Әдеби тұлғанын өміріне қатысты ақпаратты жинақтайды -Осы бағыттағы тақырып бойынша таныс мәліметтерді жазады - Топпен жұмыс ұсынады |
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері постер |
|
|
10 мин |
№2-тапсырма. Даталар тізбегі тапсырмаса
|
Дескриптор: Топтық жұмыс Топ мүшелері берілген тапсырмаларды өзара бірлескен әрекет барысында орындай отырып, талдау жасайды. Әр топтан баяндамашы шығып айтады |
ҚБ: Өз ойларын дұрыс жеткізе білуге баулу |
Оқулық кесте |
|
|
|
№3-тапсырма Жұппен жұмысАкадемиялық дау
–дамай әдісі |
Жазылым: Дескриптор: Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасауы. |
. Оқушыларға тақырып төңірегінде тапсырма таратылады,тапсырманы топ ішінде отырғызып топпен талқылату Олүшін академиялық дау –дамай әдісін пайдалану |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
|
|
№4-тапсырма Шығарманың аты Авторы Кейіпкерлер Өз ойым |
Дескриптор: - Кесте толтырады. |
Оқушылар Абайдың «Сегіз аяқ» атты өлеңімен таныса отырып, шығарма кестесін оқу,аудару барысынды толтырад |
|
|
|
Сабақ соңы
Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды тәсілі»көрінеді |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
шағым қалдыра аласыз




















