Материалдар / Абай Құнанбаев Сегізаяқ

Абай Құнанбаев Сегізаяқ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ материалы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Ақпан 2023
303
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Білім беру ұйымының атауы

«Жетісу облысы білім басқармасының Ескелді ауданы» Жалғызағаш орта мектебі КММ

Бөлім:

Абай шығармашылығы «Сегізаяқ»

Педагогтің аты-жөні:

Бейсенбай Аружан Ермекқызы

Күні:


Сынып: 11

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Сегізаяқ» өлеңі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

10.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүиесін жинақтау мен даралау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар : көркем шығармадағы кейіпкерлер жүиесін анықтайды

Басым бөлігі: Шығармадағы кейіпкерлер жүиесін анықтайды

Кейбір оқушылар: Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүиесін жинақтайды,әдеби тұлғаны даралайды


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


І.Ұйымдастыру кезеңі



1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Мақсат:

Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі:

Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Сабақтың басы

5 мин


Презентация арқылы:

Абай Құнанбаевтың шығармашылығымен таныстыру.

«Сегіз аяқ» Абайдың 1889 жылы жазған өлеңі.

1. «Сегіз аяқ» өлеңінен оқып береді.

2. Өлеңде не жайында айтылған? Не түсіндік?.

Мұқият тыңдау; конспект жазу; Өлеңді мәнерлеп оқу Сұраққа жауап беру

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік беред


ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысады.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

10 мин

1-тапсырма.

«Кластер» әдісі арқылы Абай Құнанбаев өміріне қатысты бұрыннан білетін ақпараттарды жинақтайды

Жүзеге асыру қадамдары:

  1. Абай Құнанбаев өмірі мен шығармашылығы қатсысты тақтада кластер жасау

  2. Оқушыларға осы бағыттағы тақырып бойынша не таныс соны жазғыза беру

  3. Жазуды топта талқыға салуға,топ атынан сөйлеуді ұсынады

Дескриптор

-Әдеби тұлғанын өміріне қатысты ақпаратты жинақтайды

-Осы бағыттағы тақырып бойынша таныс мәліметтерді жазады

- Топпен жұмыс ұсынады

Оқулық, жұмыс дәптерлері

постер

10 мин

2-тапсырма.

Даталар тізбегі тапсырмаса

Дескриптор:

Топтық жұмыс Топ мүшелері берілген тапсырмаларды өзара бірлескен әрекет барысында орындай отырып, талдау жасайды. Әр топтан баяндамашы шығып айтады

ҚБ:

Өз ойларын дұрыс жеткізе білуге баулу


Оқулық

кесте

10 мин

3-тапсырма

Жұппен жұмысАкадемиялық дау –дамай әдісі

арқылы жаңа тақырыпты түсініу үшін арнайы тапсырмаларды қолдану

Жазылым:

Дескриптор:

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасауы.

. Оқушыларға тақырып төңірегінде тапсырма таратылады,тапсырманы топ ішінде отырғызып топпен талқылату Олүшін академиялық дау –дамай әдісін пайдалану


Оқулық, жұмыс дәптерлері.





6 мин


4-тапсырма


Шығарманың аты Авторы

Кейіпкерлер

Өз ойым

Дескриптор:

- Кесте толтырады.

Оқушылар Абайдың «Сегіз аяқ» атты өлеңімен таныса отырып, шығарма кестесін оқу,аудару барысынды толтырад

Сабақ соңы



Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин
















«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды тәсілі»көрінеді

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды

Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ