Кіріспе
Сабақ
тың
басы
3
мин
|
І.Ұйымдастыру
кезеңіҚызығушылықты
ояту. Сыныпты қалыпқа келтіру.
Ойсергек:
Бір, екі,
үш
Сынып іші
тып-тыныш. Жалқаулықты тастаймыз, Сабақты біз
бастаймыз.
«Даналық ағашы»
әдісі арқылы үй жұмысын
сұрау.
|
Оқушыларды сыныпқа
кіргізіп, оқушыларды сабаққа дайындау.
|
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе
|
Диалог
Оқулық
Абай Құнанбаевтың
портреті
Кесте
Тақта
Бор
|
Сабақ
тың
ортасы
15
мин
2
мин
15
мин
|
Ойқозғау.
Сабақтың тақырыбын айту.
Бағалау критерийімен таныстыру.
1-тапсырма.
Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы
тіркестер тауып жаз. Әр бағанға ат қойыңыз –
Мағынаны
ажырату. Тақырыпты болжау.
Мақсатқа
сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту.
Түсіну.
«Галереяны шарлау» әдісі.
Оқылым.
2-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы.
Мәтіндегі түсініксіз сөздерді галереядан іздейді (надандық,
еріншектік, залымдық).
Абайдың
отыз сегізінші қарасөзінен
Хисабына – б ұ л ж е р д
е: қатарына, есебіне
деген мағынада.
Автор туралы мәліметті
тереңдету.
Жеке жұмыс.
3-тапсырма. Абай
ата атаған жат қылықтарды санамалап айт. Оларға қандай ортақ
ат берер едің? Оларды
көрсете аласың ба (ым-ишара арқылы көрсету)?
Қолдану.
Сергіту сәті. «Қыдырып
қайтайық». Би билету.
.
4-тапсырма. Абай атаның
сөзі неліктен осы бөлімде берілген деп ойлайсың? Түсіндіріп
көріңдер.
Жеке жұмыс.
5-тапсырма. Абай ата
сөзін кесте түрінде қысқаша дәптеріңе түсір.
|
Сөздегі әріптерді жинақтай
отырып, сөз шығарады.
Жалпы сынып
қатысады.
Білу (оқушы әдістер мен
жұмыстың орындалу ретін біледі).
Абай Құнанбаев жайлы
әңгімелеу.
Сергіту жаттығуын
жасайды
Оқушылар кестені надандық,
еріншектік, залымдық қатарына түсінікті Абайдың қарасөзінен тауып
жазады
|
|
Ойтолғау.
ҚБ ретінде:
дәптердегі 1-тапсырма. Абайдың отыз сегізінші қарасөзін мұқият
оқып, ұжым алдында сөйлеуге дайындау
1
|
Сөйлейтін
тақырыбың қандай?
|
Абайдың отыз сегізінші қара
сөзі
|
2
|
Мәтінді мұқият
оқып
шықтың ба?
|
Иә
|
|
Тақырыбы, идеясы
қандай?
|
|
3
|
Қанша уақыт
сөйлейсің?
|
2-3
минут
|
4
|
Не туралы сөйлейсің? Қысқартып ретімен жазып
шық
|
-
қор
қылатын 3нәрсе;
-
надандық;
-
білімсіздік;
-
еріншектік;
-
талапсыздық;
-
залымдық
|
5
|
Сөйлеу барысында абзацтар бойынша риторикалық
сұрақтарды
қолдансаң болады*
|
Надандық деп нені айтамыз?
|
6
|
Тақырыпқа қатысты өмірден мысалдар,
мақал-мәтелдер, дәйексөздер жаттап алдың ба?
Қандай?
|
Мысалы:
-
«Білімдіге дүниежарық, білімсіздің
күнікәріп»;
-
Еріншектің ертеңібітпес;
-
Талап қылмаймұратқа жетпес;
-
Залымның дәулетіәулетіне
дарымас.
|
7
|
Көпшілік алдына шыққанда өз мәдениетіңді қалай
көрсетесің?
Тізбектеп жазып шық.
|
Сыпайы амандасу, жылы қабақ таныту, қобалжымау,
әдепті болу, қойылған сұрақтарға және сөз соңында рақмет
айту
|
8
|
Айна алдында қимыл-қозғалы- сыңды тексеріп көрдің
бе? Не
байқадың?
|
Иә. Басымды көтеріп, денемді тік ұстап,
тыңдаушыларға қарап сөйлеуді естен шығармау
|
9
|
Дауысыңдытелефон диктофонына жазып, қайта тыңдап
көрдіңбе?
Не
байқадың?
|
Иә. Ырғақты дұрыс қойып, дауысымды сәл қаттырақ
шығару. Әр сөзді анық айтуға тырысу. Әр сөйлем аяқталғанда немесе
бір ойдан екінші ойға
көшерде сәл кідіріс жасау керек
|
10
|
Қалай амандаса-
тыныңды ойластыр.
|
|
*риторикалық сұрақтар – жауабы анық
сұрақтар |
|
ҚБ: 1-10
балдық жүйе
|
Дереккөз,
Диалог
|
Реф
лек
сия
5
мин
|
Үй тапсырмасы.
6-тапсырма. Абай Кері байланыс. Ауызша.
Рефлексия.
Абай ата атаған жат қылықтарды
санамалап айт. Оларға қандай ортақ атау берер едің?
Кері байланыс
«Алма ағашы»әдісі
Жасыл түсті алма – бүгін бәрін жақсы орындадым депойлаймын,
менің көңіл күйімкөтеріңкі.
Сары түсті алма – мен тапсырма- ны орындай алмадым, көңіл
күйім жоқ.Құнанбаевтың
|
|
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе
|
Қорытынды
«Алма
ағашы»әдісі
Жасыл түсті
алма – бүгін бәрін жақсы орындадым
депойлаймын, менің көңіл күйімкөтеріңкі.
Сары түсті алма –
мен тапсырма- ны
|