Материалдар / Абылай Хан 3 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Абылай Хан 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
3сынып оқушыларға, ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Ақпан 2021
309
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мұғалім - ... мамандық иесі.
{
= адамды қалыптастыратын, адамды адам етіп тәрбиелейтін
~ жас өспірімнің рухани дүниесінің мүсіншісі
~ адамды адам етіп тәрбиелейтін, өз өмірін арнаған адам
~ өз өмірін арнаған адам, жас өспірімнің рухани дүниесі
~ адамды қалыптастыратын, өз өмірін арнаған адам
}
«Ғылымды өзі жетік білетін, оны меңгерген және оны жақсы көретін ұстаз ғана
шәкірттеріне жемісті қызмет ете алады», - деп ... айтқан.
{
~ А.Луначарский
= Д.Менделеев
~ Д.Писарев
~ В.Белинский
~ Л.Толстой
}
Педагогикалық үдерісті құраушыларды атаңыз.
{
= мақсаты, міндеті, мазмұны, құралы, формалары, әдістері мен тәсілдері,
тапсырмалар
~ мақсаты, міндеті, мазмұны, құралы, формалары, әдістері мен тәсілдері
~ міндеті, мазмұны, құралы, формалары, әдістері мен тәсілдері, тапсырмалар
~ мақсаты, міндеті, мазмұны, формалары, әдістері мен тәсілдері, тапсырмалар
~ мақсаты, мазмұны, құралы, формалары, әдістері мен тәсілдері, тапсырмалар
}
«Өз ісімен неге үйрететінін көрсете білген адам – нағыз ұстаз», - деп ... айтқан.
{
~ А.Луначарский
= Катон Старший
~ Д.Писарев
~ В.Белинский
~ Л.Толстой
}
«Егер ұстаз өз ісін де, шәкіртін де жақсы көре білсе, ол –нағыз ұстаз», - деп ...
айтқан.
{
~ А.Луначарский
~ Катон Старший
~ Д.Писарев.
~ В.Белинский
= Л.Толстой
}
Мұғалімнің жеке басындағы үйлесімділік көбінесе ... айқындалады.

{
= талапкершілігімен, көнбістігімен, эмоциялығымен, сақтығымен,
парасаттылығымен, сенімділігімен, қаталдығымен және жұмсақтығымен
~ талапкершілігімен, көнбістігімен, эмоциялығымен, парасаттылығымен,
сақтығымен, қаталдығымен және жұмсақтығымен
~ көнбістігімен, эмоциялығымен, парасаттылығымен, сенімділігімен,
сақтығымен, қаталдығымен және жұмсақтығымен
~ талапкершілігімен, көнбістігімен, парасаттылығымен, сенімділігімен,
сақтығымен, қаталдығымен және жұмсақтығымен
~ талапкершілігімен, көнбістігімен, эмоциялығымен, сенімділігімен, сақтығымен,
қаталдығымен және жұмсақтығымен
}
Педагогикалық қабілеттілік – бұл ... мүмкіндік береді.
{
= адамның дербес - психологиялық ерекшеліктері, оның өзі педагогикалық
қызметтің әдістері мен амалдарын тез, әрі терең меңгеруге
~ нақтылы педагогикалық қызметтері де оны ойдағыдай жүзеге асыру
~ жеке сапасымен және педагогикалық терең білімділігімен тұтасқан идеялық
сенімділігі
~ өз пәнін терең меңгеруі және оқушыларды құрметтей білуі
~ балалар ұжымында сергек, қуанышты көңіл-күй туғызу
}
Ян Амос Коменский мұғалімдерге ... ,- деп жазды.
{
= «ең тамаша міндет жүктелген, күн астында одан жоғары тұрған ешнәрсе жоқ»
~ «Мұғалім ісі сырттай қарапайым болғанмен – тарихтағы ең ұлы істің бірі»
~ «Мұғалім - қоғам мен өскелең ұрпақ аралығындағы сарапшы»
~ «Мұғалім - қоғам мен өскелең ұрпақ аралығындағы сарапшы»
~ «Мұғалім ең күрделі үдерістерді – жеке адамды қалыптастыру үдерісін
басқарады»
}
К.Д.Ушинский ... ,- деп жазды.
{
~ «ең тамаша міндет жүктелген, күн астында одан жоғары тұрған ешнәрсе жоқ»
= «Мұғалім ісі сырттай қарапайым болғанмен – тарихтағы ең ұлы істің бірі»
~ «Мұғалім - қоғам мен өскелең ұрпақ аралығындағы сарапшы»
~ «Мұғалім - қоғам мен өскелең ұрпақ аралығындағы сарапшы»
~ «Мұғалім ең күрделі үдерістерді – жеке адамды қалыптастыру үдерісін
басқарады»
}
Педагогикалық шеберлік – ... тәжірибенің жиынтығы.
{
= идеялық-саяси бағыттың, жалпы мәдениеттің, мамандық білім, іскерлік
дағдының, ұстаздық

~ өз пәнін оқытудың әдістерін жете игерген, шығармашылық еңбек ететін,
педагогикалық шеберлігін үнемі жетілдіретін
~ сөз жоқ, дарындылық, аса қабілеттілік қай мамандықта болмасын кездесетін
~ ешбір қажымайтын, өз ісін сүйетін, өзінің шығармашылық деңгейін әрдайым
молайтып отыратын
~ әрдайым педагогикалық міндеттерді шешуге бағытталуы, мұғалімнің кәсіби
мінез-құлқы мен әрекетіне өзіндік сипат беретін
}
"Егер педагогика адамды барлық жағынан тәрбиелегісі келсе, онда ол ең
алдымен оныбарлык, жағынан білуі керек", - деп жазды ...
{
~ А.Луначарский
= К.Ушинский
~ Д.Писарев
~ В.Белинский
~ Л.Толстой
}
Педагогтік іс-әрекет өте динамикалық жүйе, оның өзіндік арнайы құрылымы бар.
Олар бірнеше бөліктерден тұрады:
{
= танымдылық, құра-білушілік, коммуникативтік, хабарлама,
ұйымдастырушылық, зерттеушілік іскерліктер мен дағдылар.
~ құра-білушілік, коммуникативтік, ұйымдастырушылық, хабарлама,
зерттеушілік іскерліктер мен дағдылар.
~ танымдылық, коммуникативтік, ұйымдастырушылық, хабарлама,
зерттеушілік іскерліктер мен дағдылар.
~ танымдылық, құра-білушілік, ұйымдастырушылық, хабарлама,
зерттеушілік іскерліктер мен дағдылар.
~ танымдылық, құра-білушілік, коммуникативтік, ұйымдастырушылық,
зерттеушілік іскерліктер мен дағдылар.
}
Жеке бастың интеллектуалдық мүмкіндігі, мамандық еңбегінің негізі болып
саналатын іскерлік түрі - ... .
{
= Танымдық іскерлік
~ Құра білу іскерлігі
~ Қарым-қатынас іскерлігі
~ Хабарлау іскерлігі
~ Зерттеушілік іскерлік
}
Оқу-тәрбие жұмысын модельдеу, жоспарлау, композициялық материалдарды
іріктеп алумен сипатталатын іскерлік түрі - ... .
{
~ Танымдық іскерлік
= Құра білу іскерлігі

~ Қарым-қатынас іскерлігі
~ Хабарлау іскерлігі
~ Зерттеушілік іскерлік
}
Мұғалімнің педагогикалық үдерістің барысында адамдармен қарым-қатынас
жасауға үйренуін сипаттайтын іскерлік түрі - ... .
{
~ Танымдық іскерлік
~ Құра білу іскерлігі
= Қарым-қатынас іскерлігі
~ Хабарлау іскерлігі
~ Зерттеушілік іскерлік
}
Жеке педагогикалық іскерлік болып бөлінуді сипаттайтын іскерлік түрі - ... .
{
~ Танымдық іскерлік
~ Құра білу іскерлігі
~ Қарым-қатынас іскерлігі
= Хабарлау іскерлігі
~ Зерттеушілік іскерлік
}
Әрбір педагогикалық құбылысқа ғылыми тұрғыдан қарауды, ғылыми болжам
жасауды, жобалау және эксперимент жүргізуді сипаттайтын іскерлік түрі - ... .
{
~ Танымдық іскерлік
~ Құра білу іскерлігі
~ Қарым-қатынас іскерлігі
~ Хабарлау іскерлігі
= Зерттеушілік іскерлік
}
Талап етілетін іскерліктер мен дағдылар
{
= Перцептивтік, дидактикалық, коммуникативтік, ұйымдастырушылық,
экспрессивтік, академиялық, техникалық-технологиялық
~ Дидактикалық, конструктивтік, коммуникативтік, ұйымдастырушылық,
экспрессивтік, академиялық, техникалық-технологиялық
~ Перцептивтік, дидактикалық, конструктивтік, коммуникативтік, экспрессивтік,
академиялық, техникалық-технологиялық
~ Перцептивтік, дидактикалық, конструктивтік, коммуникативтік,
ұйымдастырушылық, экспрессивтік, техникалық-технологиялық
~ Перцептивтік, конструктивтік, коммуникативтік, ұйымдастырушылық,
экспрессивтік, академиялық, техникалық-технологиялық
}

... - бала психологиясын және сол мезеттегі психологиялық қалпын түсіну және
оны сәйкес қабылдау.
{
= Перцептивтік
~ Дидактикалық
~ Конструктивтік
~ Коммуникативтік
~ Ұйымдастырушылық
}
... - оқу үдерісін жоспарлай білу, ұсынылатын материалды оқушыға түсіндіре білу,
сабақты шығармашылық деңгейде өткізу, өз бетінше еңбек етуге баули отырып
балалардың ойлау қабілетін дамыту.
{
~ Перцептивтік
= Дидактикалық
~ Конструктивтік
~ Коммуникативтік
~ Ұйымдастырушылық
}
... - тәрбиеленушінің жеке тұлғасын қалыптастыру және жобалау қабілеті, әртүрлі
жүйелерде баланың іс–әрекетін болжай білу, жұмыс нәтижесін алдын ала болжай
білу, оқушының жас және психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып
жеке тәсілді іске асыру.
{
~ Перцептивтік
~ Дидактикалық
= Конструктивтік
~ Коммуникативтік
~ Ұйымдастырушылық
}
... - балалармен, ата-аналармен мұғалімдермен педагогикалық мақсатты қарым–
қатынас жасауға қабілеттілік, жаңа міндеттерге байланысты қайта жаңғырта
білу, жылы шырайлылық, көпшілдік.
{
~ Перцептивтік
~ Дидактикалық
~ Конструктивтік
= Коммуникативтік
~ Ұйымдастырушылық
}
... – балаларды қызықтыру, ынталандыру, сенімділігін арттыру, олардың жеке
және ұжымдық іс–әрекетін ұйымдастыра білу қабілеттілігінің болуы.
{
~ Перцептивтік
~ Дидактикалық

~ Конструктивтік
~ Коммуникативтік
= Ұйымдастырушылық
}
... – өз ойын, білімін, сенімін сырттай ым–ишара және сөз арқылы бейнелей білу.
{
= Экспрессивтік
~ Перцептивтік
~ Академиялық
~ Дидактикалық
~Техникалық-технологиялық
}
... – танымдық іс–әрекетке қабілеті, балаларға ықпал ету құралдары, формалары
мен әдістері туралы білімдерін жүйелей білуі, өзіндік білім алу, ғылыми-зерттеу
жұмыстары бойынша өз тәжірибесін зерделеу және тұжырымдай білу.
{
~ Экспрессивтік
~ Перцептивтік
= Академиялық
~ Дидактикалық
~ Техникалық-технологиялық
}
... – металл, ағаш өңдеу, электромонтаждау жұмыстарының қолмен және
механикаландырылған түрлерін білуі, ағаш және металл өңдеу станоктарында
жұмыс жасай білу, автомобиль жүргізе білу іскерліктері.
{
~ Экспрессивтік
~ Перцептивтік
~ Академиялық
~ Дидактикалық
= Техникалық-технологиялық
}
Еңбек және басқада іс-әрекет барысында белгіленген дәлдікпен және
шапшаңдықпен ойын, міндеттерін орындауда, қайталау нәтижесінде алған білік
негізінде қалыптасқан әрекетті - ... деп атаймыз.
{
= дағды
~ қиял
~ ептілік
~ іскерлік
~ шығармашылық
}
Педагогикалық энциклопедияда: ”... - дегеніміз адамның белсенділігі мен дербес
іс-әрекетінің ең жоғары формасы” – деп анықтама берілген.

{
~ дағды
~ қиял
~ ептілік
~ іскерлік
= шығармашылық
}
Педагогикалық шеберліктің негізгі ерекшеліктері ... болып табылады.
{
= бағдарлық қабілеттілігі, педагогтік әдептілік, айқын сөйлеу екпіні, педагогтік
техника, педагогтік тәуекелдік, бедел
~ бағдарлық қабілеттілігі, педагогтік әдептілік, айқын сөйлеу екпіні, педагогтік
тәуекелдік, бедел
~ бағдарлық қабілеттілігі, айқын сөйлеу екпіні, педагогтік техника, педагогтік
тәуекелдік, бедел
~ едагогтік әдептілік, айқын сөйлеу екпіні, педагогтік техника, педагогтік
тәуекелдік, бедел
~ бағдарлық қабілеттілігі, педагогтік әдептілік, педагогтік техника, педагогтік
тәуекелдік, бедел
}
Қарым – қатынас туралы: «Бұл процесс барысында жүзеге асып жалғасатын,
қалыптасатын хабарламалық және заттық өзара әсер» деп анықтама берген
ғалым.
{
= Л.Коломинский
~ А.Луначарский
~ Д.Писарев.
~ В.Белинский
~ Л.Толстой
}
Педагогикалық процесс – педагогикалық теорияныңо бьектісі” деген еңбегінде,
ең бастысы, әр түрлі құбылыстарды зерттеу негізінде педагогика теориясын одан
әрі жетілдіруі айқындалатынын көрсеткен ғалым.
{
= М.А.Данилов
~ А.Луначарский
~ Д.Писарев.
~ В.Белинский
~ Л.Толстой
}
С.Ожегов сөздігі бойынша, ... белгілі бір кәсіби қызметке байланысты, «қандай да
болсын мәселеден хабардарлық, беделділік»
{
= құзыреттілік
~ құзырет

~ базалық құзырет
~ түйіндік құзыреттілік
~ кәсіби құзыреттілік
}
С.Ожегов сөздігі бойынша, ... «қандай да бір істі жүргізетін жеке адамның,
мекеменің мәселелерді шешуге, іс - әрекет етуге, бір нәрсені істеуге құқықтылық
шеңбері».
{
~ құзыреттілік
= құзырет
~ базалық құзырет
~ түйіндік құзыреттілік
~ кәсіби құзыреттілік
}
Нақты әрекет пен үдерістерге байланысты тиімді, өнімді әрекеттер жасай
алатындай дара тұлға сапаларының өзара байланысқан бірлестігін - ... деп
атаймыз
{
~ құзыреттілік
= құзырет
~ базалық құзырет
~ түйіндік құзыреттілік
~ кәсіби құзыреттілік
}
Әдетте белгілі бір әлеуметтік - кәсіби статус иесіне байланысты қолданылады
және оның сол істі атқарудағы түсінігі, білімі, білігінің орындалуға тиіс мәселенің
нақты өз деңгейінде шешілуімен сәйкестілігі арқылы сипатталатын ... термині.
{
= құзыреттілік
~ құзырет
~ базалық құзырет
~ түйіндік құзыреттілік
~ кәсіби құзыреттілік
}
«Құзыреттілік» терминін ХХ ғасырдың ортасында ... енгізген болатын, алғашында
ол ана тілінде нақты тілдік қызметті орындау үшін қажет қабілеттіктер ұғымын
берген.
{
= Н.Хомский
~ Р.Уайт
~ А.Хуторской
~ Н.Кузьмина
~ А.Маркова
}

И.А.Зимняя білім берудегі құзыреттіліктің ұғым ретінде қалыптасуының ...
кезеңін ұсынады.
{
~5
~4
=3
~2
~1
}
Қызметкердің кәсіби даярлығының түрі, оның белгілі бір жұмыс саласындағы
білімі, іскерлігі мен дағдысы – деп аталады.
{
= Біліктілік
~ құзыреттілік
~ құзырет
~ базалық
~ кісіби
}
Тұлғаның белгілі бір кәсіби сала бойынша орындалатын жұмысқа қажетті жалпы
кәсіби білімі, іскерлігі, дағдысы және қабілеттілігі мен қасиеттері – ... деп
айтамыз.
{
~ біліктілік
= тұлғаның негізгі біліктілігі
~ түйіндік құзыреттілік
~ кәсіби құзыреттілік
~ базалық құзыреттілік
}
Э.Ф.Зеердің еңбектерінде негізгі біліктіліктің ... түрі анықталған.
{
~6
=5
~4
~3
~2
}
Әлеуметтік-кәсіби бағыттылық ... сипаттайды.
{
= қажеттіліктің, мотивтің, құндылықтың үстемдігін
~ жалпы кәсіби және саяси білім мен дағдылар, оқу үдерістерін ұйымдастыру мен
жобалау
~ қадағалау, бақылау, креативтік
~ дербестік, жауапкершілік, сенімділік
~ іс-әрекет координациясы, реакцияның шапшаңдығы, сөйлеу
}

Кәсіби құзырлылық ..., мәселені шешу т.б. қарастырады.
{
~ қажеттіліктің, мотивтің, құндылықтың үстемдігін
= жалпы кәсіби және саяси білім мен дағдылар, оқу үдерістерін ұйымдастыру мен
жобалау
~ қадағалау, бақылау, креативтік
~ дербестік, жауапкершілік, сенімділік
~ іс-әрекет координациясы, реакцияның шапшаңдығы, сөйлеу
}
Когнитивтік қабілеттілік ..., т.б. қарастырады.
{
~ қажеттіліктің, мотивтің, құндылықтың үстемдігін
~ жалпы кәсіби және саяси білім мен дағдылар, оқу үдерістерін ұйымдастыру мен
жобалау
= қадағалау, бақылау, креативтік
~ дербестік, жауапкершілік, сенімділік
~ іс-әрекет координациясы, реакцияның шапшаңдығы, сөйлеу
}
Тұлғалық қасиеттер ... қарастырады.
{
~ қажеттіліктің, мотивтің, құндылықтың үстемдігін
~ жалпы кәсіби және саяси білім мен дағдылар, оқу үдерістерін ұйымдастыру мен
жобалау
~ қадағалау, бақылау, креативтік
= дербестік, жауапкершілік, сенімділік
~ іс-әрекет координациясы, реакцияның шапшаңдығы, сөйлеу
}
Кәсіби маңызды психофизиологиялық қабілеттер ..., эмоциясы т.б. қарастырады.
{
~ қажеттіліктің, мотивтің, құндылықтың үстемдігін
~ жалпы кәсіби және саяси білім мен дағдылар, оқу үдерістерін ұйымдастыру мен
жобалау
~ қадағалау, бақылау, креативтік
~ дербестік, жауапкершілік, сенімділік
= іс-әрекет координациясы, реакцияның шапшаңдығы, сөйлеу
}
Н.В.Кузьмина құзыреттілікті жеке тұлғаның қасиеттері ретінде қарастырады.
Оның пікірінше құзыреттіліктің ... түрі бар.
{
=5
~6
~7
~8
~9

}
«...» тек кәсіби қызметтерді жүзеге асыру үшін қажетті нақты, ақиқат білім ғана
емес, сонымен қатар ақиқат мәні бар және білім мен білікті қолдануға
бағыттайтын құндылық болып табылады.
{
= Білу
~ Жасай алу
~ Дегеніне жету
~ Кәсіби
~ Базалық
}
«...» педагогикалық үдерісті жүзеге асыру амалы ғана емес, адамның ең басты
білігі өзінің ішкі жан дүниесін еркін және саналы сезіне білуде де, сыртқы кәсіби
педагогикалық қызметте де субьект бола білу.
{
~ Білу
= Жасай алу
~ Дегеніне жету
~ Кәсіби
~ Базалық
}
«...» - қойылған мақсатқа заң, адамгершілік және мәдениет шеңберінде жете білу.
{
~ Білу
~ Жасай алу
= Дегеніне жету
~ Кәсіби
~ Базалық
}
Педагогика сөздігінде «...» адамның өзіндік кәсіби білім деңгейімен,
тәжірибесімен және жеке қабілеттерімен, өз білімін үздіксіз көтеруге
ұмтылысымен, өзін-өзі жетілдіруімен, іске деген шығармашылық және жауапты
қатынасымен анықталады.
{
= кәсіби құзыреттілік
~ базалық құзыреттілік
~ құзыреттілік
~ құзырет
~ түйіндік құзыреттілік
}
Базалық құзыреттілік дегеніміз – ...
{
= оқушылардың ересек өмір сүруге, азаматтың рөлін атқаруға және білім алуды
өмір бойы жалғастыруға дайындығы

~ барлық әлеуеттік мүмкіндіктерді проблемалық жағдаяттарды шешуге
жұмылдыру
~ алған білім, білік және дағдыны және өмірлік тәжірибені белгілі бір мақсатқа
қол жеткізуге шоғырландыруға қабілеттілік
~ адамның өзіндік кәсіби білім деңгейімен, тәжірибесімен және жеке
қабілеттерімен, өз білімін үздіксіз көтеруге ұмтылысы
~ өзін-өзі жетілдіруімен, іске деген шығармашылық және жауапты қатынасымен
анықталады
}
Барлық әлеуеттік мүмкіндіктерді проблемалық жағдаяттарды шешуге
жұмылдыру; алған білім, білік және дағдыны және өмірлік тәжірибені белгілі бір
мақсатқа қол жеткізуге шоғырландыруға қабілеттілікті - ... деп айтамыз.
{
= түйіндік құзыреттілік
~ Базалық құзыреттілік
~ кәсіби құзыреттілік
~ құзыреттілік
~ құзырет
}
Профессиограмма – ...
{
= мұғалімнің тұлғалық сапасының, қажетті педагогикалық және арнайы білімдері
мен біліктерінің жиынтығы
~ барлық әлеуеттік мүмкіндіктерді проблемалық жағдаяттарды шешуге
жұмылдыру
~ алған білім, білік және дағдыны және өмірлік тәжірибені белгілі бір мақсатқа
қол жеткізуге шоғырландыруға қабілеттілік
~ адамның өзіндік кәсіби білім деңгейімен, тәжірибесімен және жеке
қабілеттерімен, өз білімін үздіксіз көтеруге ұмтылысы
~ өзін-өзі жетілдіруімен, іске деген шығармашылық және жауапты қатынасымен
анықталады
}
«Кәсіби құзыреттілік – жеке тұлғаның кәсіби іс-әрекетті атқаруға теориялық
және практикалық әзірлігі мен қабілеттілігінің бірлігі», - деп атаған ғалым.
{
= Кенжебеков Б.Т.
~ Рыжков М.В.
~ Зимняя И.А.
~ Абильдина С.К.
~ Омарбекова Ш.О.
}
«Диагностика – объект немесе үрдістер жайында мәліметтерді алдын-ала алу
тәсілі», - деп анықтама берген ғалым.
{
= И.П. Подлассый

~ С.И. Ожегов
~ Рыжков М.В.
~ Зимняя И.А.
~ Омарбекова Ш.О.
}
«Диагностика-бұл диагнозды оқытудың тәсілі», - деп қай ғалымның сөздігі
бойынша айтылған.
{
~ И.П. Подлассый
= С.И. Ожегов
~ Рыжков М.В.
~ Зимняя И.А.
~ Омарбекова Ш.О.
}
Білім, ептілік жəне дағдылардың игерілу дəрежесін анықтауды - ... дейміз.
{
= бағалау
~ диагностикалау
~ қадағалау
~ тексеру
~ бақылау
}
Білім, ептілік жəне дағдылардың игерілу процесіне бақылау қоюды - ... дейміз.
{
~ бағалау
~ диагностикалау
= қадағалау
~ тексеру
~ бақылау
}
Білім, ептілік жəне дағдыларды игеру барысын бақылау үшін жүргізілетін əрекет
– қимылдар жүйесі - ... дейміз.
{
~ бағалау
~ диагностикалау
~ қадағалау
= тексеру
~ бақылау
}
Педагогикалық тəжірбиеде қадағалаудың ... түрін атауға болады.
{
= алдын-ала, ағымдық, мерзімдік, тақырыптық, қорытынды жəне өтілген
материал ізімен.
~ алдын-ала, мерзімдік, тақырыптық, қорытынды жəне өтілген материал ізімен.

~ ағымдық, мерзімдік, тақырыптық, қорытынды жəне өтілген материал ізімен.
~ алдын-ала, ағымдық, мерзімдік, қорытынды жəне өтілген материал ізімен.
~ алдын-ала, ағымдық, мерзімдік, тақырыптық жəне өтілген материал ізімен.
}
Қадағалау əдістері дегеніміз – бұл ...
{
= оқушылардың оқу танымдық іс - əрекеттері мен мұғалімдер жұмыстарының
нəтижелілігін айқындауға жəрдемші жол, тəсілдер.
~ белгілі уақыт аралығындағы жұмыстардың қорытындысын алуға
пайдаланылады.
~ тақырып, курс, бөлім өтіліп, бірқанша уақыт озған соң қалдық білімді анықтау
үшін қолданылады.
~ игерілген материалдың қаншалықты терең жəне берік бекігенін анықтау үшін
қолданылады.
~ тақырып, курс, бөлім өтіліп, бірқанша уақыт озған соң қалдық білімді анықтау
үшін қолданылады.
}
Ауызша қадағалау – ...
{
= оқушыларға ауызекі сұрақ қоюмен орындалады.
~ жазба бақылау тапсырмаларын орындау формасында жүргізіледі.
~ оқу, тұрмыс жəне өндірістік ептілік, дағдылардың қалыптасуын не қозғалыс,
қимыл дағдыларының орнығуын анықтауда пайдаланылады.
~ тақырып, бөлім материалдары өтіліп болған соң өткізіледі.
~ оқу процесінің соңғы нəтижелерін жинақтау үшін қолданылады.
}
Жазбаша қадағалау – ...
{
~ оқушыларға ауызекі сұрақ қоюмен орындалады.
= жазба бақылау тапсырмаларын орындау формасында жүргізіледі.
~ оқу, тұрмыс жəне өндірістік ептілік, дағдылардың қалыптасуын не қозғалыс,
қимыл дағдыларының орнығуын анықтауда пайдаланылады.
~ тақырып, бөлім материалдары өтіліп болған соң өткізіледі.
~ оқу процесінің соңғы нəтижелерін жинақтау үшін қолданылады.
}
Тəжірибелік қадағалау – ...
{
~ оқушыларға ауызекі сұрақ қоюмен орындалады.
~ жазба бақылау тапсырмаларын орындау формасында жүргізіледі.
= оқу, тұрмыс жəне өндірістік ептілік, дағдылардың қалыптасуын не қозғалыс,
қимыл дағдыларының орнығуын анықтауда пайдаланылады.
~ тақырып, бөлім материалдары өтіліп болған соң өткізіледі.
~ оқу процесінің соңғы нəтижелерін жинақтау үшін қолданылады.
}

Алдын-ала қадағалау - ...
{
= əдетте, диагностикалық міндеттерге орай жүргізіледі.
~ оқу барысында ұйымдастырылып, білім, ептілік жəне дағдылардың қалыптасу
дəрежесін, сонымен бірге игерілген материалдың қаншалықты терең жəне берік
бекігенін анықтау үшін қолданылады.
~ белгілі уақыт аралығындағы жұмыстардың қорытындысын алуға
пайдаланылады.
~ тақырып, бөлім материалдары өтіліп болған соң өткізіледі.
~ оқу процесінің соңғы нəтижелерін жинақтау үшін қолданылады.
}
Ағымдағы (күнделікті) қадағалау – ...
{
~ əдетте, диагностикалық міндеттерге орай жүргізіледі.
= оқу барысында ұйымдастырылып, білім, ептілік жəне дағдылардың қалыптасу
дəрежесін, сонымен бірге игерілген материалдың қаншалықты терең жəне берік
бекігенін анықтау үшін қолданылады.
~ белгілі уақыт аралығындағы жұмыстардың қорытындысын алуға
пайдаланылады.
~ тақырып, бөлім материалдары өтіліп болған соң өткізіледі.
~ оқу процесінің соңғы нəтижелерін жинақтау үшін қолданылады.
}
Мерзімді қадағалау – ...
{
~ əдетте, диагностикалық міндеттерге орай жүргізіледі.
~ оқу барысында ұйымдастырылып, білім, ептілік жəне дағдылардың қалыптасу
дəрежесін, сонымен бірге игерілген материалдың қаншалықты терең жəне берік
бекігенін анықтау үшін қолданылады.
= белгілі уақыт аралығындағы жұмыстардың қорытындысын алуға
пайдаланылады.
~ тақырып, бөлім материалдары өтіліп болған соң өткізіледі.
~ оқу процесінің соңғы нəтижелерін жинақтау үшін қолданылады.
}
Тақырыптық қадағалау – ...
{
~ əдетте, диагностикалық міндеттерге орай жүргізіледі.
~ оқу барысында ұйымдастырылып, білім, ептілік жəне дағдылардың қалыптасу
дəрежесін, сонымен бірге игерілген материалдың қаншалықты терең жəне берік
бекігенін анықтау үшін қолданылады.
~ белгілі уақыт аралығындағы жұмыстардың қорытындысын алуға
пайдаланылады.
= тақырып, бөлім материалдары өтіліп болған соң өткізіледі.
~ оқу процесінің соңғы нəтижелерін жинақтау үшін қолданылады.
}
Қорытынды қадағалау – ...

{
~ əдетте, диагностикалық міндеттерге орай жүргізіледі.
~ тақырып, курс, бөлім өтіліп, бірқанша уақыт озған соң қалдық білімді анықтау
үшін қолданылады.
~ белгілі уақыт аралығындағы жұмыстардың қорытындысын алуға
пайдаланылады.
~ тақырып, бөлім материалдары өтіліп болған соң өткізіледі.
= оқу процесінің соңғы нəтижелерін жинақтау үшін қолданылады.
}
Өтілген материал, тақырып ізімен қадағалау – ...
{
= тақырып, курс, бөлім өтіліп, бірқанша уақыт озған соң қалдық білімді анықтау
үшін қолданылады.
~ əдетте, диагностикалық міндеттерге орай жүргізіледі.
~ белгілі уақыт аралығындағы жұмыстардың қорытындысын алуға
пайдаланылады.
~ тақырып, бөлім материалдары өтіліп болған соң өткізіледі.
~ оқу процесінің соңғы нəтижелерін жинақтау үшін қолданылады.
}
«Тәрбиеші өнері ең алдымен сөйлеу өнерімен, адам жүрегін баурап алу өнерімен
көрінеді» деп айтқан ғалым
{
= В. А. Сухомлинский
~ А. С. Макаренко
~ Я. А. Коменский
~ Аристотель
~ Ы. Алтынсарин
}
Қарым-қатынастың кез-келген процесінің қажетті компоненті
{
~ балалармен жұмыс
~ сабақ жоспары
= кері байланыс
~ оқыту әдісі
~ отбасы міндеті
}
Педагогтың балалармен қарым-қатынас стилі
{
~ тәрбиелеу
~ өздік жұмыс
~ ұйымдастырушылық
~ бақылау
= бұл маңызды әлеуметтік және өнегелік категория
}

Ырғақ дегеніміз не
{
~ дем шығару пауза осы тәртіппен жүзеге асырылады
= Сөйлеудің жылдам, жай болуы
~ Дем тарту, дем шығару
~ сөз
~ сөйлеу
}
Дикция дегеніміз не
{
~ дем шығару пауза осы тәртіппен жүзеге асырылады
~ Дем тарту, дем шығару
~ Сөйлеудің жылдам, жай болуы
= Буын, сөз, дыбыстарды дұрыс айту
~ ырғақ
}
Бұлшық еттің қатысуына байланысты тыныс алу, демалу техникасының қанша
түрі бар
{
=4
~2
~3
~5
~1
}
Сөз техникасы мен логикасы, оның мәнерлілігі мен эмоциалдығы жөніндегі
жаттығулар
{
= Бұл жаттығуларды арнайы шығарылған қолайлы құралдарда көрсетілгендей
жолмен жасауға болады
~ Студенттер мектептегі, клубтағы бір-бірінің лекциясына қатысады да, сабақта
оларды талдайды
~ Оқушылар жұпқа бөлінеді, оның біреуі - педагог, екіншісі - тәрбиеленуші
~ бірлескен шығармашылық қызмет негізінде
~ Жолдастық байланыс негізінде
}
Aуызша қарым-қатынас
{
~ оқушының сабақ айтуы
= мұғалімнің оқу материалын баяндауы
~ кері байланыс
~ балалармен тиімді байланыс
~ тұрақты байланыс
}

«Балаларға іскерлікпен, табанды түрде айтылған жақсы сөз» - деп жазған
{
~ В. А. Сухомлинский
= А. С. Макаренко
~ Я. А. Коменский
~ Аристотель
~ Әбунасыр- ӘЛ Фараби
~ Ы. Алтынсарин
}
Бүкіл бұлшық етіңді босату және бірте-бірте қатайту жаттығуы
{
= Онға дейін санай отырып бүкіл бұлшық етіңді босат
~ ой сергіту
~ ойындар арқылы
~ аудиторияға кір
~ сәлемдесу
}
Қарым-қатынастың қарапайым дағдыларын дамыту
{
~ Онға дейін санай отырып бүкіл бұлшық етіңді босат
~ ой сергіту
~ ойындар арқылы
~ аудиторияға кір
= Аудиторияға кіріп, ондағылармен амандас; сыныпқа кіріп, ешбір сөзсіз-ақ мимика, пантомимика, көзқарас арқылы өзіңе зейін аударт
}
Қысқа диалог бойынша жаттығулар
{
~ Бұл жаттығуларды арнайы шығарылған қолайлы құралдарда көрсетілгендей
жолмен жасауға болады
~ Студенттер мектептегі, клубтағы бір-бірінің лекциясына қатысады да, сабақта
оларды талдайды
= Оқушылар жұпқа бөлінеді, оның біреуі - педагог, екіншісі - тәрбиеленуші
~ бірлескен шығармашылық қызмет негізінде
~ Жолдастық байланыс негізінде
}
Кәсіптік-педагогикалық қарым – қатынас негіздерін қалыптастыру жөніндегі
жаттығулар
{
~ Бұл жаттығуларды арнайы шығарылған қолайлы құралдарда көрсетілгендей
жолмен жасауға болады
= Студенттер мектептегі, клубтағы бір-бірінің лекциясына қатысады да, сабақта
оларды талдайды
~ Оқушылар жұпқа бөлінеді, оның біреуі - педагог, екіншісі - тәрбиеленуші
~ бірлескен шығармашылық қызмет негізінде

~ Жолдастық байланыс негізінде
}
Жолдастық байланыс
{
~ Онға дейін санай отырып бүкіл бұлшық етіңді босат
~ ой сергіту
~ ойындар арқылы
~ аудиторияға кір
= жалпы, әсіресе педагогикалық қарым-қатынастың маңызды реттеушісі
}
Демократиялық стильде
{
~ Онға дейін санай отырып бүкіл бұлшық етіңді босат
~ ой сергіту
~ ойындар арқылы
= бағыныштыларға еркіндік беру арқылы, олардың белсенді түрде араласуы
нәтижесінде шешімдер әзірленіп, қабылданады
~ басшының бағыныштылардың іс-әрекеттеріне араласпауымен сипатталады
}
Либералдық стиль
{
~ Онға дейін санай отырып бүкіл бұлшық етіңді босат
~ ой сергіту
~ ойындар арқылы
~ бағыныштыларға еркіндік беру арқылы, олардың белсенді түрде араласуы
нәтижесінде шешімдер әзірленіп, қабылданады
= басшының бағыныштылардың іс-әрекеттеріне араласпауымен сипатталады
}
«құлақпен қаншалық естісең, көзбен де соншалық көре білу керек» - деген ғалым
{
= В. А. Сухомлинский
~ А. С. Макаренко
~ Я. А. Коменский
~ Әбунасыр- ӘЛ Фараби
~ Ы. Алтынсарин
}
Балалармен қарым-қатынас жасау
{
= бұл толассыз шығармашылық
~ басшының бағыныштылардың іс-әрекеттеріне араласпауымен сипатталады
~ әдет
~ ұйымдастыру
~ қабылдау
}

Педагогика ғылымын қалай түсінесіз
{
~ жас ұрпақты оқыту туралы ғылым
= адам тәрбиесі туралы ғылым
~ білім беру және оқыту теориясы туралы ғылым
~ тұлғаның дамуы, қалыптасуы туралы ғылым
~ баланың дамуының заңдылықтарын зерттейтін және оны тәрбиелеудің
жолдарын анықтайтын ғылым
}
Педагогика ғылымының зерттеу пәні
{
~ Білім беру жүйесі.
~ Педагог тұлғасы.
~ Жеке тұлғаның даму процесі.
~ Оқушылар ұжымын қалыптастыруға бағытталған педагог іс-әрекеті.
= Педагогикалық процесс.
}
Ғылыми педагогика қай ғасырда пайда болды
{
~ ХҮ
~ ХҮІІІ
~ ХІХ
= ХҮІІІ
~ ХХ
}
«Ұлы дидактика » еңбегінің авторы
{
= Я.А.Коменский.
~ И.Г.Песталоцци
~ Д.Локк.
~ Ж.Ж.Руссо.
~ К.Д.Ушинский
}
Педагогика ғылымының негізгі категориялары
{
~ Оқу, сабақ беру.
~ Оқыту процесі
= Тәрбие, оқыту, білім беру, педагогикалық процесс.
~ Педагог, тәрбиеленуші, мектеп.
~ тәрбиелеу процесі.
}
«Пайдагогос» сөзін тура мағынасы қандай
{

= бала жетектеуші
~ оқытушы
~ жетектеу
~ оқыту
~ тәрбие
}
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдісі ретіндегі бақылау
{
~ Сыныптың үлгерімін тест арқылы бақылау.
~ Жақсы жұмыс істегендерді мадақтау мақсатымен сенбілік кезінде
сынып оқушыларын бақылау.
~ Оқушылар мен педагогтің тәжірибе алаңында өсімдіктің өсуін бақылаулары.
~ Бақылау жұмысын орындау барысында мұғалімнің оқушылар
тәртібін бақылауы.
= Алдын-ала анықталған мақсатпен белгілі бір схема бойынша оқушылардың ісәрекетін бақылау, деректерді тіркеу және өңдеу.
}
Андрогогика ілімі
{
= қарт адамдармен жұмыс істеу
~ балалармен жұмыс істеу
~ оқыту әдістері
~ білім беру
~ тәрбие
}
Педагогикалық пәндер қатары
{
~ саясат, мәдениет, әлеуметтік
~ мәденит, салыстырмалы, әлеуметтік
= арнайы, салыстырмалы, пенитенциарлық
~ этнопедагогика, арнайы, саясат
~ пенитенциарлық, экономикалық, мәдениет
}
Педагогика ғылымының пайда болу себебі
{
~ Ғылыми-техникалық прогресс
= Адамды өмірге дайындау қажеттілігі
~ Тәрбие маңызының артуы
~ Тәрбие мақсатының өзгеруі
~ Мектептің қажеттілігі
}
Тәрбие мақсатын анықтайтын негізгі фактор
{
= Мемлекет идеологиясы, саясаты

~ Ата-аналар
~ Педагогтер
~ Педагогикалық процестің мүмкіндіктері
~ Оқушылардың қажеттіліктері
}
Тәрбие процесіне арнайы қосылған заттар, жағдайлар
{
~ Орта әсері
= Тәрбие құралдары
~ Тұлға дамуының әлеуметтік жағдайы
~ Тәрбие әдістері
~ Тәрбие тәсілдері
}
Тәрбие процесінің қозғаушы күші
{
~ Тәрбие мақсаты мен міндеттері
= Тәрбие процесінің қарама-қайшылықтары
~ Педагогтің талап қоюы
~ Педагогтің тәрбие міндеттеріне сәйкес тәрбие құралдарын таңдау білуі
~ Педагогикалық зерттеулер
}
Педагогика ғылымында тәрбиенің әртүрлі анықтамаларының болуы
{
~ Педагогика ғылымындағы тәрбие проблемасының шешілгендігінің айғағы
~ Әртүрлі анықтамаларының болуы педагогиканың дамыған ғылым екенін
көрсетеді
~ Ғылыми түсінікті күнделікті өмірлік түсініктен айыру үшін
= Тәрбиенің көп аспектілігінен туындайды
~ Тәрбиенің заңдылықтарынан туындайды
}
Білім беру міндеттерін шешуге бағытталған мұғалім мен оқушылардың біріккен
іс- әрекеттері
{
= Оқыту әдісі
~ Оқыту құралы
~ Оқыту тәсілі
~ Оқыту түрі
~ Оқытуды ұйымдастыру формасы
}
Сыныптық-сабақтық жүйенің теориялық негізін жасаған
{
= Я.А.Коменский
~ К.Д.Ушинский
~ Дж. Локк

~ И.Ф.Гербарт
~ А.Дистервег
}
Білім беру мазмұны қандай құжаттармен айқындалады
{
~ Календарлық жоспар, сабақ жоспары
~ Әдістемелік нұсқаудар, оқыту құралдары
= Оқыту жоспары, оқыту бағдарламасы, оқулықтар
~ «Білім туралы» заң
~ Мұғалімнің жеке оқу – тәрбие жоспары
}
Оқыту принципі
{
~ Оқыту материалын таңдау негізінде жататын қағидилар
~ Оқытудың ғылымилығын қамтамасыз етеін қағидалар
= Оқыту процесін ұйымдастыруға қойылатын талаптар
~ Оқыту процесінің компоненттері арасындағы байланыстар
~ Орындауды қажет ететін ережелер
}
Жеке адам дегеніміз
{
~ өзіндік көзқарасы қалыптасқан, өз бетінше еңбек ете білетін адам
= қоғамдағы белгілі бір орны бар, ойлаудың белгілі бір
сатысынан өткен, көзқарасы қалыптасқан
, алдына қойылған мақсат жолында күресе алатын сол әрекеті арқылы
қоғамға пайда келтіретін адам
~ қоғамға белгілі бір орны бар, психикалық ойлаудың белгілі бір сатысына
жеткен, алдына қойған мақсаты бар адам
~ дені сау, ойлау дәрежесі биік ұлттық сана сезімі оянған адам
~ укез-келген адам
}
Жасөспірімнің дене, ішінара психикалық жедел дамуы:
{
~ Әлеуметтену
= Акселерация
~ Индивидуализация
~ Өзін-өзі тәрбиелеу
~ Интеграция
}
Тұлға дамуы:
{
= Адамның дене, психикалық және рухани сипаттамаларының сандық және
сапалық өзгерістері
~ Адам организміндегі сандық өзгерістер

~ Білімдер, іскерліктер және творчестволық іс-әрекеттер әдістерін игеру
~ Тәрбие ықпалымен жеке адамның әлеуметтік қасиеттерге ие болуы
~ Ескінің жоғалуы, жаңаның пайда болуы
}
Оқушы қабілеттерін дамыту:
{
~ Табиғи нышандардан тәуелді
~ Игерген білімдер, іскерліктер көлемінен тәуелді
~ Оқыған кітаптар санынан тәуелді
~ Құрдастарымен, үлкендермен қарым-қатынасқа түсуінен тәуелді
= Оқу-тәрбие процесін мақсатты ұйымдастырудан және іске асырудан тәуелді
}
Тұлға дамуында қоршаған ортаны шешуші фактор деп қарастыратындар:
{
~ Бихевиористер
~ Прагматиктер
= Әлеуметтік бағыт өкідері
~ Биологиялық бағыт өкідері
~ Экзистенциалистер
}
Тұлға:
{
~ Жеке адам
~ Саналы және ойлай білетін адам
~ Бір адамды екінші адамнан айыратын ерекшелік
= Оның әлеуметтік мәнін көрсететін қасиеттер жиынтығы
~ Тірі организм дамуының ең жоғары деңгейі
}
Қандай қасиеттер ата-анадан балаға туғаннан беріледі:
{
= Қабілеттер дамуының негізі – нышандар
~ Әлеуметтік тәжірибе
~ Адамгершілік қасиеттер
~ Арнайы қабілеттер
~ Жалпы қабілеттер
}
Тұлға дамуының негізгі факторлары:
{
~ Ойын, оқу, еңбек
= Тәрбие, қоршаған орта, тұқымқуалаушылық, іс-әрекет
~ Отбасы, мектеп, әлеуметтік орта
~ Білім, іскерлік, дағды
~ Білім, орта, мектеп
}

Өмір сүру және іс-әрекет барысында тұлғаның биологиялық және рухани өсуі:
{
~ Тәрбие
= Қалыптасу
~ Даму
~ Білім беру
~ Оқыту
}
Тұлға дамуының қандай факторы мақсатты және ол қоғам мақсатына сәйкес әсер
етеді:
{
~ Тұқымқуалаушылық
~ Географиялық орта
~ Отбасы
= Тәрбие
~ Мектептегі орта
}
Тұлға қалыптасуына ең аз әсер етеді:
{
~ Әлеуметтік орта
= Географиялық орта
~ Тәрбие
~ Тұқымқуалаушылық
~ Тұлғаіс-әрекеті
}
Бала организмінің күрт өсуі және дамуы, жыныстық жетілуі қандай кезеңде
жүреді:
{
~ Сәбилік
= Жеткіншек
~ Мектеп жасына дейінгі
~ Мектеп жасынан кейінгі
~ Бастауыш сынып жасында
}
Жеке тұлғаның маңызды белгілері:
{
= саналылық, жауапкершілік, еркіндік, қадір-қасиет
~ сөйлеу, іс-әрекет
~ қарым-қатынас, ойлау
~ психологиясы, ерік-жігері
~ қадір-қасиет, сабыр
}
Екінші балалы шақты ата?(қыз балалар үшін)

{
~ 1 жастан 3 жасқа дейін
~ 4 жастан 7жасқа дейін
~ 3 жастан 5 жасқа дейін
~ 8 жастан 11 жасқа дейін
= 8 жастан 12 жасұа дейін
}
Ерте балалық шақ.
{
= 1 жастан 3 жасқа дейін
~ 10 күннен 1 жасқа деин
~ 1 күннен 10 күнге дейін
~ 4 жастан 7жасқа дейін
~
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!