Мұғалім - ... мамандық иесі.
{
= адамды қалыптастыратын, адамды адам етіп тәрбиелейтін
~ жас өспірімнің рухани дүниесінің мүсіншісі
~ адамды адам етіп тәрбиелейтін, өз өмірін арнаған адам
~ өз өмірін арнаған адам, жас өспірімнің рухани дүниесі
~ адамды қалыптастыратын, өз өмірін арнаған адам
}
«Ғылымды өзі жетік білетін, оны меңгерген және оны жақсы көретін ұстаз ғана
шәкірттеріне жемісті қызмет ете алады», - деп ... айтқан.
{
~ А.Луначарский
= Д.Менделеев
~ Д.Писарев
~ В.Белинский
~ Л.Толстой
}
Педагогикалық үдерісті құраушыларды атаңыз.
{
= мақсаты, міндеті, мазмұны, құралы, формалары, әдістері мен тәсілдері,
тапсырмалар
~ мақсаты, міндеті, мазмұны, құралы, формалары, әдістері мен тәсілдері
~ міндеті, мазмұны, құралы, формалары, әдістері мен тәсілдері, тапсырмалар
~ мақсаты, міндеті, мазмұны, формалары, әдістері мен тәсілдері, тапсырмалар
~ мақсаты, мазмұны, құралы, формалары, әдістері мен тәсілдері, тапсырмалар
}
«Өз ісімен неге үйрететінін көрсете білген адам – нағыз ұстаз», - деп ... айтқан.
{
~ А.Луначарский
= Катон Старший
~ Д.Писарев
~ В.Белинский
~ Л.Толстой
}
«Егер ұстаз өз ісін де, шәкіртін де жақсы көре білсе, ол –нағыз ұстаз», - деп ...
айтқан.
{
~ А.Луначарский
~ Катон Старший
~ Д.Писарев.
~ В.Белинский
= Л.Толстой
}
Мұғалімнің жеке басындағы үйлесімділік көбінесе ... айқындалады.
{
= талапкершілігімен, көнбістігімен, эмоциялығымен, сақтығымен,
парасаттылығымен, сенімділігімен, қаталдығымен және жұмсақтығымен
~ талапкершілігімен, көнбістігімен, эмоциялығымен, парасаттылығымен,
сақтығымен, қаталдығымен және жұмсақтығымен
~ көнбістігімен, эмоциялығымен, парасаттылығымен, сенімділігімен,
сақтығымен, қаталдығымен және жұмсақтығымен
~ талапкершілігімен, көнбістігімен, парасаттылығымен, сенімділігімен,
сақтығымен, қаталдығымен және жұмсақтығымен
~ талапкершілігімен, көнбістігімен, эмоциялығымен, сенімділігімен, сақтығымен,
қаталдығымен және жұмсақтығымен
}
Педагогикалық қабілеттілік – бұл ... мүмкіндік береді.
{
= адамның дербес - психологиялық ерекшеліктері, оның өзі педагогикалық
қызметтің әдістері мен амалдарын тез, әрі терең меңгеруге
~ нақтылы педагогикалық қызметтері де оны ойдағыдай жүзеге асыру
~ жеке сапасымен және педагогикалық терең білімділігімен тұтасқан идеялық
сенімділігі
~ өз пәнін терең меңгеруі және оқушыларды құрметтей білуі
~ балалар ұжымында сергек, қуанышты көңіл-күй туғызу
}
Ян Амос Коменский мұғалімдерге ... ,- деп жазды.
{
= «ең тамаша міндет жүктелген, күн астында одан жоғары тұрған ешнәрсе жоқ»
~ «Мұғалім ісі сырттай қарапайым болғанмен – тарихтағы ең ұлы істің бірі»
~ «Мұғалім - қоғам мен өскелең ұрпақ аралығындағы сарапшы»
~ «Мұғалім - қоғам мен өскелең ұрпақ аралығындағы сарапшы»
~ «Мұғалім ең күрделі үдерістерді – жеке адамды қалыптастыру үдерісін
басқарады»
}
К.Д.Ушинский ... ,- деп жазды.
{
~ «ең тамаша міндет жүктелген, күн астында одан жоғары тұрған ешнәрсе жоқ»
= «Мұғалім ісі сырттай қарапайым болғанмен – тарихтағы ең ұлы істің бірі»
~ «Мұғалім - қоғам мен өскелең ұрпақ аралығындағы сарапшы»
~ «Мұғалім - қоғам мен өскелең ұрпақ аралығындағы сарапшы»
~ «Мұғалім ең күрделі үдерістерді – жеке адамды қалыптастыру үдерісін
басқарады»
}
Педагогикалық шеберлік – ... тәжірибенің жиынтығы.
{
= идеялық-саяси бағыттың, жалпы мәдениеттің, мамандық білім, іскерлік
дағдының, ұстаздық
~ өз пәнін оқытудың әдістерін жете игерген, шығармашылық еңбек ететін,
педагогикалық шеберлігін үнемі жетілдіретін
~ сөз жоқ, дарындылық, аса қабілеттілік қай мамандықта болмасын кездесетін
~ ешбір қажымайтын, өз ісін сүйетін, өзінің шығармашылық деңгейін әрдайым
молайтып отыратын
~ әрдайым педагогикалық міндеттерді шешуге бағытталуы, мұғалімнің кәсіби
мінез-құлқы мен әрекетіне өзіндік сипат беретін
}
"Егер педагогика адамды барлық жағынан тәрбиелегісі келсе, онда ол ең
алдымен оныбарлык, жағынан білуі керек", - деп жазды ...
{
~ А.Луначарский
= К.Ушинский
~ Д.Писарев
~ В.Белинский
~ Л.Толстой
}
Педагогтік іс-әрекет өте динамикалық жүйе, оның өзіндік арнайы құрылымы бар.
Олар бірнеше бөліктерден тұрады:
{
= танымдылық, құра-білушілік, коммуникативтік, хабарлама,
ұйымдастырушылық, зерттеушілік іскерліктер мен дағдылар.
~ құра-білушілік, коммуникативтік, ұйымдастырушылық, хабарлама,
зерттеушілік іскерліктер мен дағдылар.
~ танымдылық, коммуникативтік, ұйымдастырушылық, хабарлама,
зерттеушілік іскерліктер мен дағдылар.
~ танымдылық, құра-білушілік, ұйымдастырушылық, хабарлама,
зерттеушілік іскерліктер мен дағдылар.
~ танымдылық, құра-білушілік, коммуникативтік, ұйымдастырушылық,
зерттеушілік іскерліктер мен дағдылар.
}
Жеке бастың интеллектуалдық мүмкіндігі, мамандық еңбегінің негізі болып
саналатын іскерлік түрі - ... .
{
= Танымдық іскерлік
~ Құра білу іскерлігі
~ Қарым-қатынас іскерлігі
~ Хабарлау іскерлігі
~ Зерттеушілік іскерлік
}
Оқу-тәрбие жұмысын модельдеу, жоспарлау, композициялық материалдарды
іріктеп алумен сипатталатын іскерлік түрі - ... .
{
~ Танымдық іскерлік
= Құра білу іскерлігі
~ Қарым-қатынас іскерлігі
~ Хабарлау іскерлігі
~ Зерттеушілік іскерлік
}
Мұғалімнің педагогикалық үдерістің барысында адамдармен қарым-қатынас
жасауға үйренуін сипаттайтын іскерлік түрі - ... .
{
~ Танымдық іскерлік
~ Құра білу іскерлігі
= Қарым-қатынас іскерлігі
~ Хабарлау іскерлігі
~ Зерттеушілік іскерлік
}
Жеке педагогикалық іскерлік болып бөлінуді сипаттайтын іскерлік түрі - ... .
{
~ Танымдық іскерлік
~ Құра білу іскерлігі
~ Қарым-қатынас іскерлігі
= Хабарлау іскерлігі
~ Зерттеушілік іскерлік
}
Әрбір педагогикалық құбылысқа ғылыми тұрғыдан қарауды, ғылыми болжам
жасауды, жобалау және эксперимент жүргізуді сипаттайтын іскерлік түрі - ... .
{
~ Танымдық іскерлік
~ Құра білу іскерлігі
~ Қарым-қатынас іскерлігі
~ Хабарлау іскерлігі
= Зерттеушілік іскерлік
}
Талап етілетін іскерліктер мен дағдылар
{
= Перцептивтік, дидактикалық, коммуникативтік, ұйымдастырушылық,
экспрессивтік, академиялық, техникалық-технологиялық
~ Дидактикалық, конструктивтік, коммуникативтік, ұйымдастырушылық,
экспрессивтік, академиялық, техникалық-технологиялық
~ Перцептивтік, дидактикалық, конструктивтік, коммуникативтік, экспрессивтік,
академиялық, техникалық-технологиялық
~ Перцептивтік, дидактикалық, конструктивтік, коммуникативтік,
ұйымдастырушылық, экспрессивтік, техникалық-технологиялық
~ Перцептивтік, конструктивтік, коммуникативтік, ұйымдастырушылық,
экспрессивтік, академиялық, техникалық-технологиялық
}
... - бала психологиясын және сол мезеттегі психологиялық қалпын түсіну және
оны сәйкес қабылдау.
{
= Перцептивтік
~ Дидактикалық
~ Конструктивтік
~ Коммуникативтік
~ Ұйымдастырушылық
}
... - оқу үдерісін жоспарлай білу, ұсынылатын материалды оқушыға түсіндіре білу,
сабақты шығармашылық деңгейде өткізу, өз бетінше еңбек етуге баули отырып
балалардың ойлау қабілетін дамыту.
{
~ Перцептивтік
= Дидактикалық
~ Конструктивтік
~ Коммуникативтік
~ Ұйымдастырушылық
}
... - тәрбиеленушінің жеке тұлғасын қалыптастыру және жобалау қабілеті, әртүрлі
жүйелерде баланың іс–әрекетін болжай білу, жұмыс нәтижесін алдын ала болжай
білу, оқушының жас және психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып
жеке тәсілді іске асыру.
{
~ Перцептивтік
~ Дидактикалық
= Конструктивтік
~ Коммуникативтік
~ Ұйымдастырушылық
}
... - балалармен, ата-аналармен мұғалімдермен педагогикалық мақсатты қарым–
қатынас жасауға қабілеттілік, жаңа міндеттерге байланысты қайта жаңғырта
білу, жылы шырайлылық, көпшілдік.
{
~ Перцептивтік
~ Дидактикалық
~ Конструктивтік
= Коммуникативтік
~ Ұйымдастырушылық
}
... – балаларды қызықтыру, ынталандыру, сенімділігін арттыру, олардың жеке
және ұжымдық іс–әрекетін ұйымдастыра білу қабілеттілігінің болуы.
{
~ Перцептивтік
~ Дидактикалық
~ Конструктивтік
~ Коммуникативтік
= Ұйымдастырушылық
}
... – өз ойын, білімін, сенімін сырттай ым–ишара және сөз арқылы бейнелей білу.
{
= Экспрессивтік
~ Перцептивтік
~ Академиялық
~ Дидактикалық
~Техникалық-технологиялық
}
... – танымдық іс–әрекетке қабілеті, балаларға ықпал ету құралдары, формалары
мен әдістері туралы білімдерін жүйелей білуі, өзіндік білім алу, ғылыми-зерттеу
жұмыстары бойынша өз тәжірибесін зерделеу және тұжырымдай білу.
{
~ Экспрессивтік
~ Перцептивтік
= Академиялық
~ Дидактикалық
~ Техникалық-технологиялық
}
... – металл, ағаш өңдеу, электромонтаждау жұмыстарының қолмен және
механикаландырылған түрлерін білуі, ағаш және металл өңдеу станоктарында
жұмыс жасай білу, автомобиль жүргізе білу іскерліктері.
{
~ Экспрессивтік
~ Перцептивтік
~ Академиялық
~ Дидактикалық
= Техникалық-технологиялық
}
Еңбек және басқада іс-әрекет барысында белгіленген дәлдікпен және
шапшаңдықпен ойын, міндеттерін орындауда, қайталау нәтижесінде алған білік
негізінде қалыптасқан әрекетті - ... деп атаймыз.
{
= дағды
~ қиял
~ ептілік
~ іскерлік
~ шығармашылық
}
Педагогикалық энциклопедияда: ”... - дегеніміз адамның белсенділігі мен дербес
іс-әрекетінің ең жоғары формасы” – деп анықтама берілген.
{
~ дағды
~ қиял
~ ептілік
~ іскерлік
= шығармашылық
}
Педагогикалық шеберліктің негізгі ерекшеліктері ... болып табылады.
{
= бағдарлық қабілеттілігі, педагогтік әдептілік, айқын сөйлеу екпіні, педагогтік
техника, педагогтік тәуекелдік, бедел
~ бағдарлық қабілеттілігі, педагогтік әдептілік, айқын сөйлеу екпіні, педагогтік
тәуекелдік, бедел
~ бағдарлық қабілеттілігі, айқын сөйлеу екпіні, педагогтік техника, педагогтік
тәуекелдік, бедел
~ едагогтік әдептілік, айқын сөйлеу екпіні, педагогтік техника, педагогтік
тәуекелдік, бедел
~ бағдарлық қабілеттілігі, педагогтік әдептілік, педагогтік техника, педагогтік
тәуекелдік, бедел
}
Қарым – қатынас туралы: «Бұл процесс барысында жүзеге асып жалғасатын,
қалыптасатын хабарламалық және заттық өзара әсер» деп анықтама берген
ғалым.
{
= Л.Коломинский
~ А.Луначарский
~ Д.Писарев.
~ В.Белинский
~ Л.Толстой
}
Педагогикалық процесс – педагогикалық теорияныңо бьектісі” деген еңбегінде,
ең бастысы, әр түрлі құбылыстарды зерттеу негізінде педагогика теориясын одан
әрі жетілдіруі айқындалатынын көрсеткен ғалым.
{
= М.А.Данилов
~ А.Луначарский
~ Д.Писарев.
~ В.Белинский
~ Л.Толстой
}
С.Ожегов сөздігі бойынша, ... белгілі бір кәсіби қызметке байланысты, «қандай да
болсын мәселеден хабардарлық, беделділік»
{
= құзыреттілік
~ құзырет
~ базалық құзырет
~ түйіндік құзыреттілік
~ кәсіби құзыреттілік
}
С.Ожегов сөздігі бойынша, ... «қандай да бір істі жүргізетін жеке адамның,
мекеменің мәселелерді шешуге, іс - әрекет етуге, бір нәрсені істеуге құқықтылық
шеңбері».
{
~ құзыреттілік
= құзырет
~ базалық құзырет
~ түйіндік құзыреттілік
~ кәсіби құзыреттілік
}
Нақты әрекет пен үдерістерге байланысты тиімді, өнімді әрекеттер жасай
алатындай дара тұлға сапаларының өзара байланысқан бірлестігін - ... деп
атаймыз
{
~ құзыреттілік
= құзырет
~ базалық құзырет
~ түйіндік құзыреттілік
~ кәсіби құзыреттілік
}
Әдетте белгілі бір әлеуметтік - кәсіби статус иесіне байланысты қолданылады
және оның сол істі атқарудағы түсінігі, білімі, білігінің орындалуға тиіс мәселенің
нақты өз деңгейінде шешілуімен сәйкестілігі арқылы сипатталатын ... термині.
{
= құзыреттілік
~ құзырет
~ базалық құзырет
~ түйіндік құзыреттілік
~ кәсіби құзыреттілік
}
«Құзыреттілік» терминін ХХ ғасырдың ортасында ... енгізген болатын, алғашында
ол ана тілінде нақты тілдік қызметті орындау үшін қажет қабілеттіктер ұғымын
берген.
{
= Н.Хомский
~ Р.Уайт
~ А.Хуторской
~ Н.Кузьмина
~ А.Маркова
}
И.А.Зимняя білім берудегі құзыреттіліктің ұғым ретінде қалыптасуының ...
кезеңін ұсынады.
{
~5
~4
=3
~2
~1
}
Қызметкердің кәсіби даярлығының түрі, оның белгілі бір жұмыс саласындағы
білімі, іскерлігі мен дағдысы – деп аталады.
{
= Біліктілік
~ құзыреттілік
~ құзырет
~ базалық
~ кісіби
}
Тұлғаның белгілі бір кәсіби сала бойынша орындалатын жұмысқа қажетті жалпы
кәсіби білімі, іскерлігі, дағдысы және қабілеттілігі мен қасиеттері – ... деп
айтамыз.
{
~ біліктілік
= тұлғаның негізгі біліктілігі
~ түйіндік құзыреттілік
~ кәсіби құзыреттілік
~ базалық құзыреттілік
}
Э.Ф.Зеердің еңбектерінде негізгі біліктіліктің ... түрі анықталған.
{
~6
=5
~4
~3
~2
}
Әлеуметтік-кәсіби бағыттылық ... сипаттайды.
{
= қажеттіліктің, мотивтің, құндылықтың үстемдігін
~ жалпы кәсіби және саяси білім мен дағдылар, оқу үдерістерін ұйымдастыру мен
жобалау
~ қадағалау, бақылау, креативтік
~ дербестік, жауапкершілік, сенімділік
~ іс-әрекет координациясы, реакцияның шапшаңдығы, сөйлеу
}
Кәсіби құзырлылық ..., мәселені шешу т.б. қарастырады.
{
~ қажеттіліктің, мотивтің, құндылықтың үстемдігін
= жалпы кәсіби және саяси білім мен дағдылар, оқу үдерістерін ұйымдастыру мен
жобалау
~ қадағалау, бақылау, креативтік
~ дербестік, жауапкершілік, сенімділік
~ іс-әрекет координациясы, реакцияның шапшаңдығы, сөйлеу
}
Когнитивтік қабілеттілік ..., т.б. қарастырады.
{
~ қажеттіліктің, мотивтің, құндылықтың үстемдігін
~ жалпы кәсіби және саяси білім мен дағдылар, оқу үдерістерін ұйымдастыру мен
жобалау
= қадағалау, бақылау, креативтік
~ дербестік, жауапкершілік, сенімділік
~ іс-әрекет координациясы, реакцияның шапшаңдығы, сөйлеу
}
Тұлғалық қасиеттер ... қарастырады.
{
~ қажеттіліктің, мотивтің, құндылықтың үстемдігін
~ жалпы кәсіби және саяси білім мен дағдылар, оқу үдерістерін ұйымдастыру мен
жобалау
~ қадағалау, бақылау, креативтік
= дербестік, жауапкершілік, сенімділік
~ іс-әрекет координациясы, реакцияның шапшаңдығы, сөйлеу
}
Кәсіби маңызды психофизиологиялық қабілеттер ..., эмоциясы т.б. қарастырады.
{
~ қажеттіліктің, мотивтің, құндылықтың үстемдігін
~ жалпы кәсіби және саяси білім мен дағдылар, оқу үдерістерін ұйымдастыру мен
жобалау
~ қадағалау, бақылау, креативтік
~ дербестік, жауапкершілік, сенімділік
= іс-әрекет координациясы, реакцияның шапшаңдығы, сөйлеу
}
Н.В.Кузьмина құзыреттілікті жеке тұлғаның қасиеттері ретінде қарастырады.
Оның пікірінше құзыреттіліктің ... түрі бар.
{
=5
~6
~7
~8
~9
}
«...» тек кәсіби қызметтерді жүзеге асыру үшін қажетті нақты, ақиқат білім ғана
емес, сонымен қатар ақиқат мәні бар және білім мен білікті қолдануға
бағыттайтын құндылық болып табылады.
{
= Білу
~ Жасай алу
~ Дегеніне жету
~ Кәсіби
~ Базалық
}
«...» педагогикалық үдерісті жүзеге асыру амалы ғана емес, адамның ең басты
білігі өзінің ішкі жан дүниесін еркін және саналы сезіне білуде де, сыртқы кәсіби
педагогикалық қызметте де субьект бола білу.
{
~ Білу
= Жасай алу
~ Дегеніне жету
~ Кәсіби
~ Базалық
}
«...» - қойылған мақсатқа заң, адамгершілік және мәдениет шеңберінде жете білу.
{
~ Білу
~ Жасай алу
= Дегеніне жету
~ Кәсіби
~ Базалық
}
Педагогика сөздігінде «...» адамның өзіндік кәсіби білім деңгейімен,
тәжірибесімен және жеке қабілеттерімен, өз білімін үздіксіз көтеруге
ұмтылысымен, өзін-өзі жетілдіруімен, іске деген шығармашылық және жауапты
қатынасымен анықталады.
{
= кәсіби құзыреттілік
~ базалық құзыреттілік
~ құзыреттілік
~ құзырет
~ түйіндік құзыреттілік
}
Базалық құзыреттілік дегеніміз – ...
{
= оқушылардың ересек өмір сүруге, азаматтың рөлін атқаруға және білім алуды
өмір бойы жалғастыруға дайындығы
~ барлық әлеуеттік мүмкіндіктерді проблемалық жағдаяттарды шешуге
жұмылдыру
~ алған білім, білік және дағдыны және өмірлік тәжірибені белгілі бір мақсатқа
қол жеткізуге шоғырландыруға қабілеттілік
~ адамның өзіндік кәсіби білім деңгейімен, тәжірибесімен және жеке
қабілеттерімен, өз білімін үздіксіз көтеруге ұмтылысы
~ өзін-өзі жетілдіруімен, іске деген шығармашылық және жауапты қатынасымен
анықталады
}
Барлық әлеуеттік мүмкіндіктерді проблемалық жағдаяттарды шешуге
жұмылдыру; алған білім, білік және дағдыны және өмірлік тәжірибені белгілі бір
мақсатқа қол жеткізуге шоғырландыруға қабілеттілікті - ... деп айтамыз.
{
= түйіндік құзыреттілік
~ Базалық құзыреттілік
~ кәсіби құзыреттілік
~ құзыреттілік
~ құзырет
}
Профессиограмма – ...
{
= мұғалімнің тұлғалық сапасының, қажетті педагогикалық және арнайы білімдері
мен біліктерінің жиынтығы
~ барлық әлеуеттік мүмкіндіктерді проблемалық жағдаяттарды шешуге
жұмылдыру
~ алған білім, білік және дағдыны және өмірлік тәжірибені белгілі бір мақсатқа
қол жеткізуге шоғырландыруға қабілеттілік
~ адамның өзіндік кәсіби білім деңгейімен, тәжірибесімен және жеке
қабілеттерімен, өз білімін үздіксіз көтеруге ұмтылысы
~ өзін-өзі жетілдіруімен, іске деген шығармашылық және жауапты қатынасымен
анықталады
}
«Кәсіби құзыреттілік – жеке тұлғаның кәсіби іс-әрекетті атқаруға теориялық
және практикалық әзірлігі мен қабілеттілігінің бірлігі», - деп атаған ғалым.
{
= Кенжебеков Б.Т.
~ Рыжков М.В.
~ Зимняя И.А.
~ Абильдина С.К.
~ Омарбекова Ш.О.
}
«Диагностика – объект немесе үрдістер жайында мәліметтерді алдын-ала алу
тәсілі», - деп анықтама берген ғалым.
{
= И.П. Подлассый
~ С.И. Ожегов
~ Рыжков М.В.
~ Зимняя И.А.
~ Омарбекова Ш.О.
}
«Диагностика-бұл диагнозды оқытудың тәсілі», - деп қай ғалымның сөздігі
бойынша айтылған.
{
~ И.П. Подлассый
= С.И. Ожегов
~ Рыжков М.В.
~ Зимняя И.А.
~ Омарбекова Ш.О.
}
Білім, ептілік жəне дағдылардың игерілу дəрежесін анықтауды - ... дейміз.
{
= бағалау
~ диагностикалау
~ қадағалау
~ тексеру
~ бақылау
}
Білім, ептілік жəне дағдылардың игерілу процесіне бақылау қоюды - ... дейміз.
{
~ бағалау
~ диагностикалау
= қадағалау
~ тексеру
~ бақылау
}
Білім, ептілік жəне дағдыларды игеру барысын бақылау үшін жүргізілетін əрекет
– қимылдар жүйесі - ... дейміз.
{
~ бағалау
~ диагностикалау
~ қадағалау
= тексеру
~ бақылау
}
Педагогикалық тəжірбиеде қадағалаудың ... түрін атауға болады.
{
= алдын-ала, ағымдық, мерзімдік, тақырыптық, қорытынды жəне өтілген
материал ізімен.
~ алдын-ала, мерзімдік, тақырыптық, қорытынды жəне өтілген материал ізімен.
~ ағымдық, мерзімдік, тақырыптық, қорытынды жəне өтілген материал ізімен.
~ алдын-ала, ағымдық, мерзімдік, қорытынды жəне өтілген материал ізімен.
~ алдын-ала, ағымдық, мерзімдік, тақырыптық жəне өтілген материал ізімен.
}
Қадағалау əдістері дегеніміз – бұл ...
{
= оқушылардың оқу танымдық іс - əрекеттері мен мұғалімдер жұмыстарының
нəтижелілігін айқындауға жəрдемші жол, тəсілдер.
~ белгілі уақыт аралығындағы жұмыстардың қорытындысын алуға
пайдаланылады.
~ тақырып, курс, бөлім өтіліп, бірқанша уақыт озған соң қалдық білімді анықтау
үшін қолданылады.
~ игерілген материалдың қаншалықты терең жəне берік бекігенін анықтау үшін
қолданылады.
~ тақырып, курс, бөлім өтіліп, бірқанша уақыт озған соң қалдық білімді анықтау
үшін қолданылады.
}
Ауызша қадағалау – ...
{
= оқушыларға ауызекі сұрақ қоюмен орындалады.
~ жазба бақылау тапсырмаларын орындау формасында жүргізіледі.
~ оқу, тұрмыс жəне өндірістік ептілік, дағдылардың қалыптасуын не қозғалыс,
қимыл дағдыларының орнығуын анықтауда пайдаланылады.
~ тақырып, бөлім материалдары өтіліп болған соң өткізіледі.
~ оқу процесінің соңғы нəтижелерін жинақтау үшін қолданылады.
}
Жазбаша қадағалау – ...
{
~ оқушыларға ауызекі сұрақ қоюмен орындалады.
= жазба бақылау тапсырмаларын орындау формасында жүргізіледі.
~ оқу, тұрмыс жəне өндірістік ептілік, дағдылардың қалыптасуын не қозғалыс,
қимыл дағдыларының орнығуын анықтауда пайдаланылады.
~ тақырып, бөлім материалдары өтіліп болған соң өткізіледі.
~ оқу процесінің соңғы нəтижелерін жинақтау үшін қолданылады.
}
Тəжірибелік қадағалау – ...
{
~ оқушыларға ауызекі сұрақ қоюмен орындалады.
~ жазба бақылау тапсырмаларын орындау формасында жүргізіледі.
= оқу, тұрмыс жəне өндірістік ептілік, дағдылардың қалыптасуын не қозғалыс,
қимыл дағдыларының орнығуын анықтауда пайдаланылады.
~ тақырып, бөлім материалдары өтіліп болған соң өткізіледі.
~ оқу процесінің соңғы нəтижелерін жинақтау үшін қолданылады.
}
Алдын-ала қадағалау - ...
{
= əдетте, диагностикалық міндеттерге орай жүргізіледі.
~ оқу барысында ұйымдастырылып, білім, ептілік жəне дағдылардың қалыптасу
дəрежесін, сонымен бірге игерілген материалдың қаншалықты терең жəне берік
бекігенін анықтау үшін қолданылады.
~ белгілі уақыт аралығындағы жұмыстардың қорытындысын алуға
пайдаланылады.
~ тақырып, бөлім материалдары өтіліп болған соң өткізіледі.
~ оқу процесінің соңғы нəтижелерін жинақтау үшін қолданылады.
}
Ағымдағы (күнделікті) қадағалау – ...
{
~ əдетте, диагностикалық міндеттерге орай жүргізіледі.
= оқу барысында ұйымдастырылып, білім, ептілік жəне дағдылардың қалыптасу
дəрежесін, сонымен бірге игерілген материалдың қаншалықты терең жəне берік
бекігенін анықтау үшін қолданылады.
~ белгілі уақыт аралығындағы жұмыстардың қорытындысын алуға
пайдаланылады.
~ тақырып, бөлім материалдары өтіліп болған соң өткізіледі.
~ оқу процесінің соңғы нəтижелерін жинақтау үшін қолданылады.
}
Мерзімді қадағалау – ...
{
~ əдетте, диагностикалық міндеттерге орай жүргізіледі.
~ оқу барысында ұйымдастырылып, білім, ептілік жəне дағдылардың қалыптасу
дəрежесін, сонымен бірге игерілген материалдың қаншалықты терең жəне берік
бекігенін анықтау үшін қолданылады.
= белгілі уақыт аралығындағы жұмыстардың қорытындысын алуға
пайдаланылады.
~ тақырып, бөлім материалдары өтіліп болған соң өткізіледі.
~ оқу процесінің соңғы нəтижелерін жинақтау үшін қолданылады.
}
Тақырыптық қадағалау – ...
{
~ əдетте, диагностикалық міндеттерге орай жүргізіледі.
~ оқу барысында ұйымдастырылып, білім, ептілік жəне дағдылардың қалыптасу
дəрежесін, сонымен бірге игерілген материалдың қаншалықты терең жəне берік
бекігенін анықтау үшін қолданылады.
~ белгілі уақыт аралығындағы жұмыстардың қорытындысын алуға
пайдаланылады.
= тақырып, бөлім материалдары өтіліп болған соң өткізіледі.
~ оқу процесінің соңғы нəтижелерін жинақтау үшін қолданылады.
}
Қорытынды қадағалау – ...
{
~ əдетте, диагностикалық міндеттерге орай жүргізіледі.
~ тақырып, курс, бөлім өтіліп, бірқанша уақыт озған соң қалдық білімді анықтау
үшін қолданылады.
~ белгілі уақыт аралығындағы жұмыстардың қорытындысын алуға
пайдаланылады.
~ тақырып, бөлім материалдары өтіліп болған соң өткізіледі.
= оқу процесінің соңғы нəтижелерін жинақтау үшін қолданылады.
}
Өтілген материал, тақырып ізімен қадағалау – ...
{
= тақырып, курс, бөлім өтіліп, бірқанша уақыт озған соң қалдық білімді анықтау
үшін қолданылады.
~ əдетте, диагностикалық міндеттерге орай жүргізіледі.
~ белгілі уақыт аралығындағы жұмыстардың қорытындысын алуға
пайдаланылады.
~ тақырып, бөлім материалдары өтіліп болған соң өткізіледі.
~ оқу процесінің соңғы нəтижелерін жинақтау үшін қолданылады.
}
«Тәрбиеші өнері ең алдымен сөйлеу өнерімен, адам жүрегін баурап алу өнерімен
көрінеді» деп айтқан ғалым
{
= В. А. Сухомлинский
~ А. С. Макаренко
~ Я. А. Коменский
~ Аристотель
~ Ы. Алтынсарин
}
Қарым-қатынастың кез-келген процесінің қажетті компоненті
{
~ балалармен жұмыс
~ сабақ жоспары
= кері байланыс
~ оқыту әдісі
~ отбасы міндеті
}
Педагогтың балалармен қарым-қатынас стилі
{
~ тәрбиелеу
~ өздік жұмыс
~ ұйымдастырушылық
~ бақылау
= бұл маңызды әлеуметтік және өнегелік категория
}
Ырғақ дегеніміз не
{
~ дем шығару пауза осы тәртіппен жүзеге асырылады
= Сөйлеудің жылдам, жай болуы
~ Дем тарту, дем шығару
~ сөз
~ сөйлеу
}
Дикция дегеніміз не
{
~ дем шығару пауза осы тәртіппен жүзеге асырылады
~ Дем тарту, дем шығару
~ Сөйлеудің жылдам, жай болуы
= Буын, сөз, дыбыстарды дұрыс айту
~ ырғақ
}
Бұлшық еттің қатысуына байланысты тыныс алу, демалу техникасының қанша
түрі бар
{
=4
~2
~3
~5
~1
}
Сөз техникасы мен логикасы, оның мәнерлілігі мен эмоциалдығы жөніндегі
жаттығулар
{
= Бұл жаттығуларды арнайы шығарылған қолайлы құралдарда көрсетілгендей
жолмен жасауға болады
~ Студенттер мектептегі, клубтағы бір-бірінің лекциясына қатысады да, сабақта
оларды талдайды
~ Оқушылар жұпқа бөлінеді, оның біреуі - педагог, екіншісі - тәрбиеленуші
~ бірлескен шығармашылық қызмет негізінде
~ Жолдастық байланыс негізінде
}
Aуызша қарым-қатынас
{
~ оқушының сабақ айтуы
= мұғалімнің оқу материалын баяндауы
~ кері байланыс
~ балалармен тиімді байланыс
~ тұрақты байланыс
}
«Балаларға іскерлікпен, табанды түрде айтылған жақсы сөз» - деп жазған
{
~ В. А. Сухомлинский
= А. С. Макаренко
~ Я. А. Коменский
~ Аристотель
~ Әбунасыр- ӘЛ Фараби
~ Ы. Алтынсарин
}
Бүкіл бұлшық етіңді босату және бірте-бірте қатайту жаттығуы
{
= Онға дейін санай отырып бүкіл бұлшық етіңді босат
~ ой сергіту
~ ойындар арқылы
~ аудиторияға кір
~ сәлемдесу
}
Қарым-қатынастың қарапайым дағдыларын дамыту
{
~ Онға дейін санай отырып бүкіл бұлшық етіңді босат
~ ой сергіту
~ ойындар арқылы
~ аудиторияға кір
= Аудиторияға кіріп, ондағылармен амандас; сыныпқа кіріп, ешбір сөзсіз-ақ мимика, пантомимика, көзқарас арқылы өзіңе зейін аударт
}
Қысқа диалог бойынша жаттығулар
{
~ Бұл жаттығуларды арнайы шығарылған қолайлы құралдарда көрсетілгендей
жолмен жасауға болады
~ Студенттер мектептегі, клубтағы бір-бірінің лекциясына қатысады да, сабақта
оларды талдайды
= Оқушылар жұпқа бөлінеді, оның біреуі - педагог, екіншісі - тәрбиеленуші
~ бірлескен шығармашылық қызмет негізінде
~ Жолдастық байланыс негізінде
}
Кәсіптік-педагогикалық қарым – қатынас негіздерін қалыптастыру жөніндегі
жаттығулар
{
~ Бұл жаттығуларды арнайы шығарылған қолайлы құралдарда көрсетілгендей
жолмен жасауға болады
= Студенттер мектептегі, клубтағы бір-бірінің лекциясына қатысады да, сабақта
оларды талдайды
~ Оқушылар жұпқа бөлінеді, оның біреуі - педагог, екіншісі - тәрбиеленуші
~ бірлескен шығармашылық қызмет негізінде
~ Жолдастық байланыс негізінде
}
Жолдастық байланыс
{
~ Онға дейін санай отырып бүкіл бұлшық етіңді босат
~ ой сергіту
~ ойындар арқылы
~ аудиторияға кір
= жалпы, әсіресе педагогикалық қарым-қатынастың маңызды реттеушісі
}
Демократиялық стильде
{
~ Онға дейін санай отырып бүкіл бұлшық етіңді босат
~ ой сергіту
~ ойындар арқылы
= бағыныштыларға еркіндік беру арқылы, олардың белсенді түрде араласуы
нәтижесінде шешімдер әзірленіп, қабылданады
~ басшының бағыныштылардың іс-әрекеттеріне араласпауымен сипатталады
}
Либералдық стиль
{
~ Онға дейін санай отырып бүкіл бұлшық етіңді босат
~ ой сергіту
~ ойындар арқылы
~ бағыныштыларға еркіндік беру арқылы, олардың белсенді түрде араласуы
нәтижесінде шешімдер әзірленіп, қабылданады
= басшының бағыныштылардың іс-әрекеттеріне араласпауымен сипатталады
}
«құлақпен қаншалық естісең, көзбен де соншалық көре білу керек» - деген ғалым
{
= В. А. Сухомлинский
~ А. С. Макаренко
~ Я. А. Коменский
~ Әбунасыр- ӘЛ Фараби
~ Ы. Алтынсарин
}
Балалармен қарым-қатынас жасау
{
= бұл толассыз шығармашылық
~ басшының бағыныштылардың іс-әрекеттеріне араласпауымен сипатталады
~ әдет
~ ұйымдастыру
~ қабылдау
}
Педагогика ғылымын қалай түсінесіз
{
~ жас ұрпақты оқыту туралы ғылым
= адам тәрбиесі туралы ғылым
~ білім беру және оқыту теориясы туралы ғылым
~ тұлғаның дамуы, қалыптасуы туралы ғылым
~ баланың дамуының заңдылықтарын зерттейтін және оны тәрбиелеудің
жолдарын анықтайтын ғылым
}
Педагогика ғылымының зерттеу пәні
{
~ Білім беру жүйесі.
~ Педагог тұлғасы.
~ Жеке тұлғаның даму процесі.
~ Оқушылар ұжымын қалыптастыруға бағытталған педагог іс-әрекеті.
= Педагогикалық процесс.
}
Ғылыми педагогика қай ғасырда пайда болды
{
~ ХҮ
~ ХҮІІІ
~ ХІХ
= ХҮІІІ
~ ХХ
}
«Ұлы дидактика » еңбегінің авторы
{
= Я.А.Коменский.
~ И.Г.Песталоцци
~ Д.Локк.
~ Ж.Ж.Руссо.
~ К.Д.Ушинский
}
Педагогика ғылымының негізгі категориялары
{
~ Оқу, сабақ беру.
~ Оқыту процесі
= Тәрбие, оқыту, білім беру, педагогикалық процесс.
~ Педагог, тәрбиеленуші, мектеп.
~ тәрбиелеу процесі.
}
«Пайдагогос» сөзін тура мағынасы қандай
{
= бала жетектеуші
~ оқытушы
~ жетектеу
~ оқыту
~ тәрбие
}
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдісі ретіндегі бақылау
{
~ Сыныптың үлгерімін тест арқылы бақылау.
~ Жақсы жұмыс істегендерді мадақтау мақсатымен сенбілік кезінде
сынып оқушыларын бақылау.
~ Оқушылар мен педагогтің тәжірибе алаңында өсімдіктің өсуін бақылаулары.
~ Бақылау жұмысын орындау барысында мұғалімнің оқушылар
тәртібін бақылауы.
= Алдын-ала анықталған мақсатпен белгілі бір схема бойынша оқушылардың ісәрекетін бақылау, деректерді тіркеу және өңдеу.
}
Андрогогика ілімі
{
= қарт адамдармен жұмыс істеу
~ балалармен жұмыс істеу
~ оқыту әдістері
~ білім беру
~ тәрбие
}
Педагогикалық пәндер қатары
{
~ саясат, мәдениет, әлеуметтік
~ мәденит, салыстырмалы, әлеуметтік
= арнайы, салыстырмалы, пенитенциарлық
~ этнопедагогика, арнайы, саясат
~ пенитенциарлық, экономикалық, мәдениет
}
Педагогика ғылымының пайда болу себебі
{
~ Ғылыми-техникалық прогресс
= Адамды өмірге дайындау қажеттілігі
~ Тәрбие маңызының артуы
~ Тәрбие мақсатының өзгеруі
~ Мектептің қажеттілігі
}
Тәрбие мақсатын анықтайтын негізгі фактор
{
= Мемлекет идеологиясы, саясаты
~ Ата-аналар
~ Педагогтер
~ Педагогикалық процестің мүмкіндіктері
~ Оқушылардың қажеттіліктері
}
Тәрбие процесіне арнайы қосылған заттар, жағдайлар
{
~ Орта әсері
= Тәрбие құралдары
~ Тұлға дамуының әлеуметтік жағдайы
~ Тәрбие әдістері
~ Тәрбие тәсілдері
}
Тәрбие процесінің қозғаушы күші
{
~ Тәрбие мақсаты мен міндеттері
= Тәрбие процесінің қарама-қайшылықтары
~ Педагогтің талап қоюы
~ Педагогтің тәрбие міндеттеріне сәйкес тәрбие құралдарын таңдау білуі
~ Педагогикалық зерттеулер
}
Педагогика ғылымында тәрбиенің әртүрлі анықтамаларының болуы
{
~ Педагогика ғылымындағы тәрбие проблемасының шешілгендігінің айғағы
~ Әртүрлі анықтамаларының болуы педагогиканың дамыған ғылым екенін
көрсетеді
~ Ғылыми түсінікті күнделікті өмірлік түсініктен айыру үшін
= Тәрбиенің көп аспектілігінен туындайды
~ Тәрбиенің заңдылықтарынан туындайды
}
Білім беру міндеттерін шешуге бағытталған мұғалім мен оқушылардың біріккен
іс- әрекеттері
{
= Оқыту әдісі
~ Оқыту құралы
~ Оқыту тәсілі
~ Оқыту түрі
~ Оқытуды ұйымдастыру формасы
}
Сыныптық-сабақтық жүйенің теориялық негізін жасаған
{
= Я.А.Коменский
~ К.Д.Ушинский
~ Дж. Локк
~ И.Ф.Гербарт
~ А.Дистервег
}
Білім беру мазмұны қандай құжаттармен айқындалады
{
~ Календарлық жоспар, сабақ жоспары
~ Әдістемелік нұсқаудар, оқыту құралдары
= Оқыту жоспары, оқыту бағдарламасы, оқулықтар
~ «Білім туралы» заң
~ Мұғалімнің жеке оқу – тәрбие жоспары
}
Оқыту принципі
{
~ Оқыту материалын таңдау негізінде жататын қағидилар
~ Оқытудың ғылымилығын қамтамасыз етеін қағидалар
= Оқыту процесін ұйымдастыруға қойылатын талаптар
~ Оқыту процесінің компоненттері арасындағы байланыстар
~ Орындауды қажет ететін ережелер
}
Жеке адам дегеніміз
{
~ өзіндік көзқарасы қалыптасқан, өз бетінше еңбек ете білетін адам
= қоғамдағы белгілі бір орны бар, ойлаудың белгілі бір
сатысынан өткен, көзқарасы қалыптасқан
, алдына қойылған мақсат жолында күресе алатын сол әрекеті арқылы
қоғамға пайда келтіретін адам
~ қоғамға белгілі бір орны бар, психикалық ойлаудың белгілі бір сатысына
жеткен, алдына қойған мақсаты бар адам
~ дені сау, ойлау дәрежесі биік ұлттық сана сезімі оянған адам
~ укез-келген адам
}
Жасөспірімнің дене, ішінара психикалық жедел дамуы:
{
~ Әлеуметтену
= Акселерация
~ Индивидуализация
~ Өзін-өзі тәрбиелеу
~ Интеграция
}
Тұлға дамуы:
{
= Адамның дене, психикалық және рухани сипаттамаларының сандық және
сапалық өзгерістері
~ Адам организміндегі сандық өзгерістер
~ Білімдер, іскерліктер және творчестволық іс-әрекеттер әдістерін игеру
~ Тәрбие ықпалымен жеке адамның әлеуметтік қасиеттерге ие болуы
~ Ескінің жоғалуы, жаңаның пайда болуы
}
Оқушы қабілеттерін дамыту:
{
~ Табиғи нышандардан тәуелді
~ Игерген білімдер, іскерліктер көлемінен тәуелді
~ Оқыған кітаптар санынан тәуелді
~ Құрдастарымен, үлкендермен қарым-қатынасқа түсуінен тәуелді
= Оқу-тәрбие процесін мақсатты ұйымдастырудан және іске асырудан тәуелді
}
Тұлға дамуында қоршаған ортаны шешуші фактор деп қарастыратындар:
{
~ Бихевиористер
~ Прагматиктер
= Әлеуметтік бағыт өкідері
~ Биологиялық бағыт өкідері
~ Экзистенциалистер
}
Тұлға:
{
~ Жеке адам
~ Саналы және ойлай білетін адам
~ Бір адамды екінші адамнан айыратын ерекшелік
= Оның әлеуметтік мәнін көрсететін қасиеттер жиынтығы
~ Тірі организм дамуының ең жоғары деңгейі
}
Қандай қасиеттер ата-анадан балаға туғаннан беріледі:
{
= Қабілеттер дамуының негізі – нышандар
~ Әлеуметтік тәжірибе
~ Адамгершілік қасиеттер
~ Арнайы қабілеттер
~ Жалпы қабілеттер
}
Тұлға дамуының негізгі факторлары:
{
~ Ойын, оқу, еңбек
= Тәрбие, қоршаған орта, тұқымқуалаушылық, іс-әрекет
~ Отбасы, мектеп, әлеуметтік орта
~ Білім, іскерлік, дағды
~ Білім, орта, мектеп
}
Өмір сүру және іс-әрекет барысында тұлғаның биологиялық және рухани өсуі:
{
~ Тәрбие
= Қалыптасу
~ Даму
~ Білім беру
~ Оқыту
}
Тұлға дамуының қандай факторы мақсатты және ол қоғам мақсатына сәйкес әсер
етеді:
{
~ Тұқымқуалаушылық
~ Географиялық орта
~ Отбасы
= Тәрбие
~ Мектептегі орта
}
Тұлға қалыптасуына ең аз әсер етеді:
{
~ Әлеуметтік орта
= Географиялық орта
~ Тәрбие
~ Тұқымқуалаушылық
~ Тұлғаіс-әрекеті
}
Бала организмінің күрт өсуі және дамуы, жыныстық жетілуі қандай кезеңде
жүреді:
{
~ Сәбилік
= Жеткіншек
~ Мектеп жасына дейінгі
~ Мектеп жасынан кейінгі
~ Бастауыш сынып жасында
}
Жеке тұлғаның маңызды белгілері:
{
= саналылық, жауапкершілік, еркіндік, қадір-қасиет
~ сөйлеу, іс-әрекет
~ қарым-қатынас, ойлау
~ психологиясы, ерік-жігері
~ қадір-қасиет, сабыр
}
Екінші балалы шақты ата?(қыз балалар үшін)
{
~ 1 жастан 3 жасқа дейін
~ 4 жастан 7жасқа дейін
~ 3 жастан 5 жасқа дейін
~ 8 жастан 11 жасқа дейін
= 8 жастан 12 жасұа дейін
}
Ерте балалық шақ.
{
= 1 жастан 3 жасқа дейін
~ 10 күннен 1 жасқа деин
~ 1 күннен 10 күнге дейін
~ 4 жастан 7жасқа дейін
~