Сабақ
жоспары
Access мәліметтер базасында
есеп парақ құру, құрылымдары.
(сабақ тақырыбы)
Модуль /пән атауы:
Информатика
Дайындаған оқытушы: Успанов
Нуржан
-
Жалпы
мәліметтер
Сабақ типі: аралас
сабақ
-
Мақсаты,
міндеттері
Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби
біліктердің тізбесі
-
Білмділік: Access
программасында есеп, парақ құру туралы түсінік беру, оның
құрылымына тоқталу. мәліметтер қорын қандай да бір шартты
қанағаттандыратын жазбаларды көруді үйрету..
-
Дамытушылық:
Күнделікті өмірдегі дерекпен жұмыс істейтін жүйені көргенде ол
дерекқорын пайдаланатынын түсіну.
3. Сабақты
жабдықтау
Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық
әдебиеттер
-
https://www.youtube.com/watch?v=7_U028IYvpM&ab_channel=%D0%A3%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B8%D0%BF%D0%BEMicrosoftAccess
-
https://youtu.be/xxQa_Pixc2g
Техникалық құралдар, материалдар,
ДК
-
Сабақтың
барысы
А)Ұйымдастыру-мақсаттық
кезеңі
а) Оқу жұмысын
ұйымдастыру
б) Студенттердің білімін тексеруге психологиялық дайындығын
ұйымдастыру
в) Эмоциялық көңіл-күй
құру
Ә) Өткен сабақты
қайталау (кысқаша еске
түсіру)
1. Сұраныстар қандай мақсатта
қолданылады?
2. Сраныстың құрылымдары
қандай?
3. Қандай режимдерде сұраныс
жасауға болады?
5. Мастер режимінде сұраныс
қалай жасауға болады?
Б) Жаңа білімді
меңгеру
Есеп
беру
Microsoft Office Access 2007
іс жүзінде кез келген күрделі дәрежедегі «Есеп беруді» құруды
қамтамасыз етеді. Есептеу өте қарапайым (кәдімгі тізім) және өте
күрделі болуы мүмкін. Кез келген есептеулер нәтижелерін құру
деректер көзін анықтаудан басталады. Екінші этапта интерактивті
режимде есеп беруді «құрастыруды» қамтамасыз ететін, есеп беру
шеберін пайдалануға болады.
Е септеун
«Құру» қосымшасындағы «Есеп беру» тобының «Есеп беру» командасының
көмегімен құруға болады. Бұл кезде қосымша ақпараттардың
қажетінсіз–ақ есеп берудің кідіріссіз құрылуы жүзеге асырылады.
Сонымен бірге бұл есеп беруге қордағы кестелер мен сұраныстардың
барлық жазбалары енеді.Енді өте үлкен мүмкіншіліктері бар және
ыңғайлылықтың үлкен дәрежесін қамтамасыз ететін, «Есеп беру шебері»
көмегімен есептеу нәтижесін құрамыз. Дербес жағдайда сіз деректерді
топтау мен сорттаудың тәсілдерін анықтай, сол сияқты бірнеше
кестелер мен сұраныстардан өрістерді есептеуге енгізе
аласыз.
Есептер - басып шығаратын
құрылғыларға пішімдеп шығаруға арналған
мәліметтерді
ұсыңудың ерекше
түрі.Сұранысжұмысының нәтижелері бойынша алынған база-лык немесе
нәтижелеуші кестелердің ақпараты бар басылым құжаттарын жасау үшін
арнайы объектілер - есептер қызмет етеді.
Есептер экранға емес, басып
шығаратын құрылғыға (принтерге) мәліметтер шығару үшін
арналғаидығымен айрық-шаланады.Принтер болмаған жағдайда да есептер
жасауға болады. Операциялық жұйенің
бұйрығы:
Іске қосу / Баптау /
Принтерлер / Принтерлерді қою бүйрығының комегімен программалық
мақсатты орындау жеткілікті, сонан кейін принтердің драйверін
тіркеу, не болмаса оны иілімді дискіден алып, не болмаса
операциялық жүйеге тиісті драйверлердің бірін таңдау керек.
Формалар туралы айтылғандардың көп бөлігі есептерге қатысты. Мұнда
сонымен қатар автоматты автоматтандырылған және қолдан жобаландыру
құралдары бар.
Е сеп
құрылымын редакциялay Конструктор режим інде орындалады (режим
Мәліметтер базасы терезесінде Конструк¬тор кнопкасымен іске
қосылады. Бұл жағдайда басқарудың элементтері режимдеу (дайындау)
элементтерінің функциясын атқарады. Басқару элементтерін
орналастыру Элемеиттер панелі (Түр) /Элементтер панелі) көмегімен
атқарылады.
Басқарудың бірінші элементінде
ағымдағы ай-күн, жыл шығарылады. Бұл үшін Now () функциясы
қолданылады. Ол ағымдағы ай-күн, жылды қайырады және оны өріске
орналастырады, ал есеп оны басылым кезінде шығарады. Басқарудың
екінші элементінде парақ нөмірі мен олардың жалпы саны шығарылады.
Парақтарды белгілеу үшін Page () және Pages () енгізілген құрамдас
функциялар қолданылады.
Есепті жобалау оның
бөліктерінің құрылымын жасауда және осы бөлімдер ішінде басқару
элементтерін орналастыруда, сондай-ақ осы элементтер мен кесте
өрістері немесе мәліметтер базасы сұраныстарды арасындагы
байланыстарды беруде. Мәліметтер базасында диалогтық терезеде
Есептер қосымшасында диалогтық терезесін тандап, Құру кнопкасын
шертіп, автоматты түрде (автоесеп) жасауға мүмкіндік беретін Жаңа
есеп диалогтық терезесін аламыз. (Мәліметтер базасы/Құру/Жаңа
есеп/Бағандың автоесеп). Бағандық автоесептен басқа ―ленталық‖
автоесептер бар. Есепті Автоматтандыруды құрудың құралы Есептер
шебері болып табылады. Ол Мәліметтер базасы терезесінде шебердің
көмегімен Есеп құру таңбашасында екі рет қатарынан шертумен іске
қосылады, Есептер шебері алты кезеңмен жұмыс істейді. Оның
жұмысында есепте көрсетілетін өрістерді таңдау, топтастыру
өрістерін таңңау, макет пен безендіру стилін таңдау негізделетін
базалық кестелер немесе сұраныстарды тандау
атқарылады.
Е сеп
құрылымы бес бөліктен тұрады: есеп тақырыбынан, жоғарыдағы
колонтитулдан, мәліметтер аумағынан, томендегі колонтитул дан және
есеп ескертуінен:
- тақырып бөлігі есептің жалпы
тақырыбын басу үшін қызмет атқарады;
- жоғарыдагы колонтитул
бөлігін егер есеп күрделі құрылымды және көп паракты алатын болса,
тақырыпшаларды басу үшін қолдануға болады. Егер төменгі
колонтитулда бұл жасалмаған болса, мұнда колонтитулдарды (парақ
нөмірлері) белгілеуге де болады;
- мәліметтер аумағында база
кестелері өрісінің ішін-дегісіне байланысты басқарудың элементтері
орналастырылады. Басқарудың бұл әлементтеріне принтерде басу үшін
таблицадан берілетін мәліметтер беріледі;
- төменгі колонтитулдың
бөлігін жоғарыдағы колонтитул бөлігі мақсаттары үшін де қолдануға
болады;
- ескертулер бөлігі қосымша
ақпаратты орналастыру үшін қолданылады.
Бүгінгі тақырып бойынша бейнесабақпен танысу үшін
төмендегі сілтемеге өтіңіз
https://youtu.be/xxQa_Pixc2g
Қосымша мәліметпен танысу үшін төмендегі сілтемеге
өтіңіз
-
https://www.youtube.com/watch?v=7_U028IYvpM&ab_channel=%D0%A3%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B8%D0%BF%D0%BEMicrosoftAccess
Access мәліметтер базасында есеп парақ құру,
құрылымдары.
«БЛУМ» таксономиясы бойынша
ойлау дағдыларын деңгейін қалыптастыру үшін тапсырма (чек
парағы)
Білу
|
-
Формалар қандай мақсатта
қолданылады?
-
Формалардың құрылымдары
қандай?
-
Қандай режимдерде формалар
жасауға болады?
-
Автоформалар қалай
жасалады?
-
Мастер режимінде формаларды
қалай жасауға болады?
|
Түсіну
|
Берілген құрал саймандар
қатарының құрылымының қызметімен
таныстырыңыз
|
Қолдану
|
Практикалық тапсырма ДБ
түрлерін құрыңыыз
|
Талдау
|
Жоғарыда жасалған ДБ
бойынша
- Ms Access деректер қорында
конструктор режимінде есеп парақ
құрыңыз
|
Синтез
|
Өздеріңнің
күнделікті тұрмыстағы қажеттіліктеріңе байланысты иерархиялық және
кестелік деректер базасын құрыңдар (сыныптың құрылымы, оқулық пен
оқу құралдары және т.б.).
|
Бағалау
|
«Заманауи қоғамда деректер
базасымен жұмыс жасаудың
маңызы»
тақырыбында зерттеу жаса.
Әртүрлі салалардағы деректер базасының маңызы: банк,
кітапханаларда, ауруханаларда, зауыттарда, үкіметте және
т.б
|