Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Адам – экожүйенің бір бөлігі. Антропогендік фактор
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
17 Қаңтар 2018
563
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 7.1 А Экожүйелер | Мектеп: Алдаберген Бисенов атындағы №38 орта мектеп | ||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Мугалова Салтанат Жаксибековна | ||
СЫНЫП:7 | Қатысқандар : | Қатыспағандар: | |
Сабақтың тақырыбы: | Адам – экожүйенің бір бөлігі. Антропогендік фактор | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.3.2.1 - адам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастарды сипаттау | ||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | ||
Оқушылардың басым бөлігі: | |||
Кейбір оқушылар: | |||
Бағалау критерийі | 1.Антропогендік фактор ұғымын анықтайды;2.Адам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастардысипаттайды; | ||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады:Пәнге қатысты лексика мен терминология:Экожүйе, антропология, ластану, қоқыс, өндіріс, зауыт, фабрикаДиалог құруға/жазылымға қажетті сөздер топтамасы:Адам іс-әрекетінің қоршаған ортаға әсері ...................... деп аталады. Антропогендік фактор ......................... немесе ..............болуы мүмкін. Терминология. Экожүйе, адам, антропология, зауыт. | ||
Құндылықтарға баулу | Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау,қарым –қатынас жасау қабілеті, жауапкершілікті сезіну, өз бетінше білім алуға дайын болу | ||
Пәнаралық байланыс | Экологиялық факторлардың ішінен абиотикалық факторлар туралы ақпарат арқылы физика пәнімен байланысады | ||
Алдыңғы оқу | Экологиялық факторлар туралы түсініктері бар | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | |
Сабақтың басы 14 минут | 1 мин 1 мин 3 мин 3 мин 6 мин | І Ұйымдастыру кезеңіОқушылармен амандасу, түгендеу, оқушы назарын сабаққа аудару. ІІ Топтастыру Мозайка әдісі бойынша.(қағаз қиындылары беріледі, оқушылар қиындылардан суреттерді құрастырады.)Мысалы, І топ ІІ топ ІІІ топТоптар суреттерге қарап өздері топ атын ойластырады. Топ атын қағаз бетіне жазып, партаға көрсетіп қояды. «Ой қозғау»Сұрақ қою: Бейнефильм көрсетілім. «Антропогендік фактор салдары».Топтық жұмысТоп мүшелері рөлдерді (уақыт сақшысы, хатшы, баяндамашы, төраға, бақылаушы) өзара анықтап алады.1 тапсырма Бейнефильмді көріп болған соң 3 топ бір-біріне бейнефильмнен алынған мәлімет бойынша 3 сұрақ құрастырады. Кері байланыс орнату. | Суреттер Қағаз қиындылары BILIM LAND |
Сабақтың ортасы 20 минут Сабақтың соңы6 мин | 6 мин6 мин6 мин 2 мин 3 мин 3 мин | Ойлан, Бірік, Бөліс. Топқа берілген сұрақтарға жауаптарды немесе идеяларды барынша жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс). 2 тапсырма Топтарға тақырыпша беру.1 топ – ауыл шаруашылығының табиғатқа әсері2 топ – өндірістердің қоршаған ортаға әсері3 топ қоршаған ортаны жақсарту шараларыТоп жұмысын аяқтағаннан кейін, әр топтың спикері түсіндіреді.Кері байланыс орнату.1) Сіздерге бірлескен жұмыс ұнады ма?2) Өзге топтың жауаптарымен келісесіздер ме? Неліктен?«2 жұлдыз - 1ұсыныс» арқылы бағалау. 3 тапсырма Жеке жұмыс Рефлексия. «Автограф қалдыру».Оқушылар стикерлерге сабақ, тақырыпты меңгергендігі жөнінде өз пікірлерін жазады. Үйге тапсырма, бағалау. | А4 парақтар стикер |
Қосымша ақпарат АКТ мүмкіндіктерін пайдалану арқылы бейнефильм көрсетілім. «Антропогендік фактор салдары». BILIM LAND | |||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | |
1.Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.2.Барлық оқушылар антропагендік факторға мысал келтіру, оларды анықтау себептерін білу тапсырмалары беріледі. Сынып оқушыларының басым бөлігіне антропогендік фактор ұғымын білу ұсынылса, қабілеті жоғары оқушыларға адам мен экожүйе арасындағы байланысты сипаттау, адам экожүйенің бір бөлігі екендігін біліп , дәлелдеу арқылы олардың білімдерін кеңейту. | 1.Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі. 2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара 2жұлдыз 1ұсыныс беру бойынша жетістіктерін айқындау.3. Кері байланыс (ауызша)4. Жеке тапсырмамен әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолданурефлексия (жазбаша) | Сыныптың санитарлық нормаға сай болуы, жарық, бөлмені желдету, тоқ көздерімен жұмыс жасағанда сақтық ережелерін сақтау. Сабақ барысында үзілістер жасау. | |
Рефлексия Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | ||
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)