Сабақтың
басы
5мин
|
Ұйымдастыру
бөлімі
Амандасу; оқушыларды
түгелдеу.
Оқушыларды
элеиенттер жазылған асық көмегімен топқа
бөлу.
Learning.apps программасы
арқылы өткен сабақты
тексереді.
Сабақ тақырыбы мен
ОМ таныстыру.
|
Амандасады
Топқа
бөлінеді
Өткен тақырыпты еске
түсіріп, сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар сабақ тақырыбы мен ОМ
танысады.
|
«Ақылды МИ» арқылы өз – өзін
бағалау -2балл
|
https://learningapps.org/watch?v=pc149a2h524
|
Сабақтың
ортасы
3
мин
7
мин
7
мин
15
мин
|
Жаңа сабақты
ашу
Слайдтан сурет көрсету арқылы,
жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында сұрақтар
қояды.
Жаңа сабаққа
шолу
Адам денесі орташа
есеппен 60% судан, 34% органикалық заттардан, 6%
бейорганикалық заттардан тұрады (жас бойынша бұл қатынастар
өзгереді). Органикалық заттарды құрайтын негізгі химиялық
элементтер көміртегі, оттегі, сутегі және азот, сонымен
қатар органикалық заттарға фосфор және күкірт кіреді. Адам
ағзасындағы бейорганикалық заттардың құрамына 22 міндетті
химиялық элементтер кіреді: кальций, фосфор, оттегі, натрий,
магний, күкірт, бор, хлор, калий және
т.б.
Адам ағзасының құрамына кіріп,
белгілі бір биологиялық функция атқаратын
элементтерді биогенді элементтер деп
атайды.
Топтық
тапсырма
І топ: Макроэлементтер және
микроэлементтер
ІІ топ:
Адам ағзасында химиялық
элементтердің қызметі
ІІІ топ:
Химиялық элементтердің
жетіспеушілігінің адамның ағзасына
әсері
№1 тапсырма
Топқа тапсырма үлестіреді.
Алма, грек жаңғағы, қияр құрамына кіретін химиялық
элементтерді жіктеу.
№2 тапсырма
Элементтерді ағзадағы атқаратын қызметтеріне байланысты
сәйкестендіріңіз
1.Фтор
|
а)Оттекті тасымалдаушы
нәруыздардың (гемоглобин) құрам бөлігі
|
|
|
2.
Темір
|
б) Сүйек пен тістің түзілуіне
қатысады
|
3.
Хлор
|
в)Организмдегі сұйықтықтың
мөлшерін реттейді, жүйке сигналдарын
тасымалдайды
|
4.
Магний
|
Тұз қышқылы ас қорытуға
қатысады
|
№3 тапсырма
Химиялық элементтер
мен адам ағзасы
ω (С)
=23%
ω (Н)
=10%
ω (N)
=2,5%
ω (P)
=1,1%
ω (K)
=0,2%
ω (CI)
=0,13%
ω (Na)
=0,14%
№4
тапсырма
Мына тұжырымдардың
қайсысы дұрыс?
1. Магнийдің
жетіспеушілігі организмдегі сұйықтықтың азаюы, жүректің қысылуына
әкеліп соғады (Дұрыс)
2. Макроэлементтер –
дене массасымен салыстырғанда 0,005% - дан аспайтын мөлшерде
болатын химиялық элементтер
(Бұрыс)
3. Кальцийдің адам
ағзасындағы атқаратын қызметі: сүйек, тіс ұлпаларының түзілуі,
жүйке сигналдарының берілуін реттеу, бұлшық еттің жиырылуы, қанның
ұйылуы (Дұрыс)
|
Суретке қарай
отырып, мұғалім сұрағына жауап беріп, жаңа сабақ тақырыбын
ашады.
Оқушылар мұғалімді
тыңдайды және оқулықпен
жұмыстанады.
Топ болып, топтық
тапсырманы орындайды.
Топтық тапсырманы
орындайды.
Жеке тапсырманы
дәптерге орындайды.
Өз салмақтарын
өлшеп, ағзасындағы химиялық элементтердің мөлшерін
есептейді.
Жеке тапсырманы
дәптерге орындайды.
|
«Ақылды МИ» арқылы
өз – өзін бағалау -3 балл
Дескриптор Білім
алушы
-макроэлементті
жіктейді
- микроэлементті
жіктейді.
Дескриптор Білім
алушы
-кейбір химиялық
элементтердің адам ағзасындағы атқаратын қызметін
біледі
дескриптор:
-Берілген пайыздар бойынша
өз ағзасындағы элементтің массасын есептей
алады
-Берілген элементтің
таңбасы мен атауын
біледі
дескриптор:
-Берілген тұжырымдар ішінен
дұрыс тұжырымдарды
көрсетеді.
|
Презентация
Презентация
|