Материалдар / Адам ағзасының химиялық құрамы. Макроэлементтер, микроэлементтер және олардың маңызы.

Адам ағзасының химиялық құрамы. Макроэлементтер, микроэлементтер және олардың маңызы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Адам ағзасының химиялық құрамы. Макроэлементтер, микроэлементтер және олардың маңызы" тақырыбындағы қысқа мерзімді жоспар. 9 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2024
326
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.3С

Адам ағзасындағы

химиялық элементтер

Мектеп: №36 мектеп гимназиясы

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Шуриева А

Сынып: 9

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Адам ағзасының химиялық құрамы. Макроэлементтер, микроэлементтер және олардың маңызы.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.5.1.1 -адам ағзасының құрамына кіретін элементтерді атау және олардың маңызын түсіндіру (О, С, Н, N, Ca, P, K, S, Cl, Mg, Fe)


Сабақ мақсаттары

Адам ағзасындағы химиялық элементтерді және оның қосылыстарын біледі;

Адам ағзасында қандай химиялық элементтердің қандай қызмет атқаратынын түсіндіре алады;

Адам ағзасында химиялық элементтердің жетіспеушілігі зиянды екенін біледі.


Бағалау критерийі

Адам ағзасының құрамына кіретін элементтерді атайды.

Адам ағзасының құрамына кіретін элементтерді макроэлемент және микроэлементтерге жіктейді

Химиялық элементтердің адам организміне әсерін біледі,маңызын түсінеді.

Тілдік мақсаттар

Негізгі сөздер мен тіркестер:


Нәруыздар, майлар, көмірсулар, дәрумендер, минералдар, макроэлемент, микроэлемент, аминқышқылдары

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер.

Адам ағзасының басым бөлігі .... – дан жасалған.

Ең маңызды оргогендер .........

Химиялық қоректік заттар – минералдар, ... , ... мен ... жатады.

Құндылықтарға баулу

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу, қоғамымыздағы ұлттық бірлік, зайырлы қоғам және жоғары руханият

Пәнаралық байланыс

Биология

Алдыңғы оқу

Адам ағзасының химиялық элементтері 7 сынып

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин








2 мин




6 мин

Ұйымдастыру кезеңі

«Лездеме сұрақтар» әдісі (оқушылар сұраққа тез жауап беруі керек)

  • Галогендерге қандай элементтер жатады?

  • Азоттың тұздарын қалай атайды?

  • Аммиакты қалай алады?

  • Фосфордың аллотропиялық түрөзгерісі қандай?

  • Фосфор қандай тотығу дәрежелерін көрсетеді?

  • Кремний физикалық қасиеті қандай?

ҚБ: мұғалім мадақтауы «Қолпаштау» (Жарайсың!, Керемет!)

Жаңа сабаққа көшу:

Ой қозғау (оқушылардың ойы жинақталады, жаңа тақырыпқа назар аудартылады)

  • Суреттерді байланыстыра отырып сабақтың тақырыбын болжаңыз.

-Бүгінгі сабақта адам ағзасының химиялық құрамы тақырыбын өтеміз. Сабақты бастамас бұрын бейне роликке назар аударайық.Бейне ролик көрсетіледі.

Сұрақтар?

1 Бейнеролигте не байқадық?

2 адам ағзасында кездесетін қандай химиялық элементтер айтылады?



Презентация.









https://www.youtube.com/watch?v=C0UNjrmV7EQ


Сабақтың ортасы

28 мин



10 мин














12 мин


















6 мин




1-тапсырма: «Мәтінді толықтыр» Оқушылар берілген сөйлемдерді толықтырады

Адам ағзасындағы маңызды элемент.... Оның қосылыстары, атап айтсақ .., сүйектер мен тістердің ... негізін құрайды.

... мен ... тыныс алуды реттейтін ферменттердің құрамына кіреді. Органикалық заттар негізінен ..., ..., ..., ... сондай-ақ азот, ... және ... тұрады.

Дескриптор:

  • Тапсырманы оқиды, түсіндіреді;

  • Қажетті сөздерді тауып жазады.

ҚБ: мұғалім мадақтауы «Қолпаштау» (Жарайсың!, Керемет!) Тапсырма №2 Микроэлемент, макроэлемент атауын және оның ағзадағы биологиялық қызметін сәйкестендіріңдер

Дескриптор: Микроэлемент, макроэлемент мен олардың ағзадағы биологиялық қызметін сәйкестендіреді

Өзін-өзі бағалау

Тапсырма №3

Жеке жұмыс «Кім жылдам» әдісі

(а).Адам ағзасы оттек, сутек, көміртек және басқада химиялық элементтерден

тұрады (суретке қараңыз). Егер Даниярдың массасы 60 килограмға тең болса, онда Даниярдың ағзасындағы көміртектің массасын есептеңіз.





Бағалау критерийі

Адам ағзасындағы химиялық элементтерді мөлшеріне (%) қарай есептей алады


Дескриптор:Білім алушы

- суретті пайдаланып көміртектің массасын есептейді;

ҚБ. Мадақтау Өте жақсы, Керемет.


Оқулық Кесте, қалам, қарандаш
































Жеке тапсырма, үлестірмелі материалдар


Сабақтың соңы

5 мин

Үйге тапсырма:

Рефлексия. «Таңдау әдісі»

1. Мен сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.
2. Мен сабақта: үйрендім 
көп нәрсені үйренгенім аз болды.
3. Мен басқаларды 
мұқият , зейінсіз тыңдадым.
4. Мен пікір сайыстарға 
жиі , сирек қатыстым.
5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын,риза емеспін.





Рефлексия парақшасы


Қосымша ақпараттар

Саралау – сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

1Оқушыларды саралау мақсатында бірнеше әдіс-тәсілдерді қолданамын. Сонын бірі «Топтас, талқыла, бөліс» Бұл әдісте тілдік дағдысымен ойлау қабілеті дамиды.

2.Жұптық жұмыс «Сәйкестендіру» әдісі оқушылардың тапсырмаға сәйкес саралау дағдылары қалыптасады.

3.Есеп шығарту арқылы оқушының саралау қабілетін ашамын

Оқушылардың сабақты қаншалықты түсінгенін қорытынды жасау үшін «ай» әдісін ұсынамын.



«Топтас, талқыла, бөліс» әдісінде 2 жұлдыз, 1 тілек (топтар бір-біріне бағалайды)

Сәйкестендіру кезінде

«Жапондық бағалау» әдісі

бойынша қалыптастырушы

бағалаймын.

Қолпаштау, бәрекелді жетелеу сөздері арқылы бағалаймын.


Оқушыларға білім беру бағдарламасының аясында құндылықтарға баулу топтық, жеке жұмыс кезінде жауапкершілік, ашықтыққа бағыттау арқылы жүзеге асырылады


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлекция жасау үшін пайдаландыңыз,Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
































1-тапсырма: «Мәтінді толықтыр» Оқушылар берілген сөйлемдерді толықтырады

Адам ағзасындағы маңызды элемент.................Оның қосылыстары, атап айтсақ ........................., сүйектер мен тістердің ........................ негізін құрайды.

.......................... мен .......................... тыныс алуды реттейтін ферменттердің құрамына кіреді. Органикалық заттар негізінен .............., .................., ..., ........................ сондай-ақ азот, ... және ... тұрады.





1-тапсырма: «Мәтінді толықтыр» Оқушылар берілген сөйлемдерді толықтырады

Адам ағзасындағы маңызды элемент.................Оның қосылыстары, атап айтсақ ........................., сүйектер мен тістердің ........................ негізін құрайды.

.......................... мен .......................... тыныс алуды реттейтін ферменттердің құрамына кіреді. Органикалық заттар негізінен .............., .................., ..., ........................ сондай-ақ азот, ... және ... тұрады.



1-тапсырма: «Мәтінді толықтыр» Оқушылар берілген сөйлемдерді толықтырады

Адам ағзасындағы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ