Адам құқықтарын қорғау жөніндегі қазіргі заманғы халықаралық ұйымдар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адам құқықтарын қорғау жөніндегі қазіргі заманғы халықаралық ұйымдар

Материал туралы қысқаша түсінік
Адам құқықтарын қорғау жөніндегі қазіргі заманғы халықаралық ұйымдар
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақтың тақырыбы:

Адам құқықтарын қорғау жөніндегі қазіргі заманғы халықаралық ұйымдар

Мектеп: Орал қаласындағы ФМБ НЗМ

Уақыты:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сыныбы: 10

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Оқу мақсаты

10.5.2.1 қазіргі халықаралық құқықтағы адам құқықтарын қорғауды жүзеге асыратын органдар мен ұйымдарды анықтау


Бағалау критерийі

Білу және түсіну

Қазіргі халықаралық құқықтағы адам құқықтарын қорғауды жүзеге асыратын органдар мен ұйымдарды анықтайды.


Пәнаралық байланыстар

География, дүние жүзі тарихы

АКТ-ны пайдалану

Берілген интернет ресурстармен қажетті ақпаратты іздеу және өңдеу


Тілдік міндеттер





Пәнге қатысты лексика мен терминология:

  • ЕҚЫҰ;

  • ЮНИСЕФ

  • Адам құқықтары жөніндегі Еуропалық сот

  • БҰҰ; ЮНИСЕФ

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

Конституция...

Мен...деп ойлаймын

Адам құқықтарын қорғау маңызды, себебі...

Халықаралық құқықтағы (...)

Мынадай ұсыныстар мен толықтырулар енгізуге (…) болар еді.


Алдыңғы білім

Халықаралық жария құқығы түсінігі

Жоспар


Уақыт

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

Ресурстар

0-1



Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқушылармен амандасу;

  • Жағымды орта қалыптастыру.




2-3



4-5








6-7










7-8

9-10



11-15




16-17


18-28


29-35


36-37


Жаңа тақырыпқа шығу үшін ой шақыру:


Оқушылармен БҰҰ қашан және қалай құрылды?

Бұл ұйымның құрылуында қандай мақсаттар тұрды?

Адам құқықтарын қорғау туралы Декларация туралы не білесің?

деген сұрақтар аясында талқылау жүргізіледі.


Тапсырма№1. Мәтінмен жұмыс.

Тақырыбы: Адам құқықтарын қорғау жөніндегі қазіргі заманғы халықаралық ұйымдар

Мақсаты: қазіргі халықаралық құқықтағы адам құқықтарын қорғауды жүзеге асыратын органдар мен ұйымдарды анықтау


Мұғалім әрекеті:

  • Оқушыларды топқа бөледі;

  • 4 топқа бөлек-бөлек мәтіндерден үзінді үлестіріледі.

  • Мәтіндер 1-4 сандарымен белгіленген. Мәтінді оқуға 1 минут уақыт беріледі

  • Мәтіндегі негізгі тірек сөздермен жұмыстандырады;

  • Мәтінді «Джигсо» әдісімен өзара оқытуды ұйымдастырады (1-2, 3-4);

  • Ақпарат бойынша алмасады.


Оқушы әрекеті:

  • Мәтінмен танысады;

  • Мәтін ішіндегі негізгі тірек сөздерді сызып көрсетеді;

  • 1 минут өзара талқылап, мәтінге тақырып қояды;

  • 1,2,3,4 мәтіні бар оқушылар бір топқа жиналып, бір-біріне түйінді ойды айтады, таныстырады.( 3 минут уақыт беріледі)

  • Бастапқы орындарына келіп, өзара біліп келген ақпаратпен 1 минут ішінде бөліседі.

Бағалау.

Білу және түсіну .

Қазіргі халықаралық құқықтағы адам құқықтарын қорғауды жүзеге асыратын органдар мен ұйымдарды анықтайды

Бағалау дескрипторы:

  • Топтық талқылауға белсене қатысады;

  • Қазіргі халықаралық құқықтағы адам құқықтарын қорғауды жүзеге асыратын органдарды анықтайды

  • Қазіргі халықаралық құқықтағы адам құқықтарын қорғауды жүзеге асыратын ұйымдарды анықтайды

Қорыту

  • Халықаралық ұйымдар әлем елдерінде адам құқығын қорғауда қаншалықты жетістікке жетті?

  • Өз ойларын ортаға салып талқылайды.







Презентация













Үлестірме

мәтін





Таныстырылым






http://www.ohchr.org/RU/HRBodies/Pages/HumanRightsBodies.aspx


















38-40

Соңы. Сабақ мақсатына оралу.

Рефлексия «Тазалық»






Ой толғау

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдаландым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?










Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1.

2.

Қандай екі дүние сабақты одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты)

1.

2.

Осы сабақтың барысында мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.03.2021
720
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі