Материалдар / Адам құқықтарын қорғау жөніндегі қазіргі заманғы халықаралық ұйымдар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Адам құқықтарын қорғау жөніндегі қазіргі заманғы халықаралық ұйымдар

Материал туралы қысқаша түсінік
Адам құқықтарын қорғау жөніндегі қазіргі заманғы халықаралық ұйымдар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Наурыз 2021
526
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақтың тақырыбы:

Адам құқықтарын қорғау жөніндегі қазіргі заманғы халықаралық ұйымдар

Мектеп: Орал қаласындағы ФМБ НЗМ

Уақыты:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сыныбы: 10

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Оқу мақсаты

10.5.2.1 қазіргі халықаралық құқықтағы адам құқықтарын қорғауды жүзеге асыратын органдар мен ұйымдарды анықтау


Бағалау критерийі

Білу және түсіну

Қазіргі халықаралық құқықтағы адам құқықтарын қорғауды жүзеге асыратын органдар мен ұйымдарды анықтайды.


Пәнаралық байланыстар

География, дүние жүзі тарихы

АКТ-ны пайдалану

Берілген интернет ресурстармен қажетті ақпаратты іздеу және өңдеу


Тілдік міндеттер





Пәнге қатысты лексика мен терминология:

  • ЕҚЫҰ;

  • ЮНИСЕФ

  • Адам құқықтары жөніндегі Еуропалық сот

  • БҰҰ; ЮНИСЕФ

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

Конституция...

Мен...деп ойлаймын

Адам құқықтарын қорғау маңызды, себебі...

Халықаралық құқықтағы (...)

Мынадай ұсыныстар мен толықтырулар енгізуге (…) болар еді.


Алдыңғы білім

Халықаралық жария құқығы түсінігі

Жоспар


Уақыт

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

Ресурстар

0-1



Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқушылармен амандасу;

  • Жағымды орта қалыптастыру.




2-3



4-5








6-7










7-8

9-10



11-15




16-17


18-28


29-35


36-37


Жаңа тақырыпқа шығу үшін ой шақыру:


Оқушылармен БҰҰ қашан және қалай құрылды?

Бұл ұйымның құрылуында қандай мақсаттар тұрды?

Адам құқықтарын қорғау туралы Декларация туралы не білесің?

деген сұрақтар аясында талқылау жүргізіледі.


Тапсырма№1. Мәтінмен жұмыс.

Тақырыбы: Адам құқықтарын қорғау жөніндегі қазіргі заманғы халықаралық ұйымдар

Мақсаты: қазіргі халықаралық құқықтағы адам құқықтарын қорғауды жүзеге асыратын органдар мен ұйымдарды анықтау


Мұғалім әрекеті:

  • Оқушыларды топқа бөледі;

  • 4 топқа бөлек-бөлек мәтіндерден үзінді үлестіріледі.

  • Мәтіндер 1-4 сандарымен белгіленген. Мәтінді оқуға 1 минут уақыт беріледі

  • Мәтіндегі негізгі тірек сөздермен жұмыстандырады;

  • Мәтінді «Джигсо» әдісімен өзара оқытуды ұйымдастырады (1-2, 3-4);

  • Ақпарат бойынша алмасады.


Оқушы әрекеті:

  • Мәтінмен танысады;

  • Мәтін ішіндегі негізгі тірек сөздерді сызып көрсетеді;

  • 1 минут өзара талқылап, мәтінге тақырып қояды;

  • 1,2,3,4 мәтіні бар оқушылар бір топқа жиналып, бір-біріне түйінді ойды айтады, таныстырады.( 3 минут уақыт беріледі)

  • Бастапқы орындарына келіп, өзара біліп келген ақпаратпен 1 минут ішінде бөліседі.

Бағалау.

Білу және түсіну .

Қазіргі халықаралық құқықтағы адам құқықтарын қорғауды жүзеге асыратын органдар мен ұйымдарды анықтайды

Бағалау дескрипторы:

  • Топтық талқылауға белсене қатысады;

  • Қазіргі халықаралық құқықтағы адам құқықтарын қорғауды жүзеге асыратын органдарды анықтайды

  • Қазіргі халықаралық құқықтағы адам құқықтарын қорғауды жүзеге асыратын ұйымдарды анықтайды

Қорыту

  • Халықаралық ұйымдар әлем елдерінде адам құқығын қорғауда қаншалықты жетістікке жетті?

  • Өз ойларын ортаға салып талқылайды.







Презентация













Үлестірме

мәтін





Таныстырылым






http://www.ohchr.org/RU/HRBodies/Pages/HumanRightsBodies.aspx


















38-40

Соңы. Сабақ мақсатына оралу.

Рефлексия «Тазалық»






Ой толғау

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдаландым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?










Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1.

2.

Қандай екі дүние сабақты одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты)

1.

2.

Осы сабақтың барысында мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!