Күні:
Сабақ:
дүниетану
Тақырыбы: Адам-табиғат
перзенті. Ағза мүшелері, оның қызметі.
Мақсаты: 1.
Адамның тіршілік етіп,өмір
сүруі табиғатпен тығыз байланысты екенін түсіндіру.Табиғат, адамды
қоршаған орта туралы түсініктері туралы білім жүйесін
қалыптастыру.
2.Әңгімелеу, сипаттау, талдау
қабілеттерін дамыту;
3.Адамгершілікке
тәрбиелеу,табиғатты қорғауға тәрбиелеу:
Сабақ
түрі :жаңа тақырыпты таныстыру
сабағы
Көрнекіліктер:тірі, өлі табиғат суреттері,
адам жасаған заттардың суреттері.
Әдіс-тәсілдер: жұптық ,
талдау,
Сабақ
барысы:
1.Ұйымдастыру
кезеңі:
Дүниетану пәніне кіріспе
әңгіме:пәннің мақсат-міндетін,оның
қоршаған ортамен байланысын түсіндіріп,алдағы уақытта алған
білімдерін күнделікті өмірде пайдалануға болатындығын
түсіндіру.Оқулықпен және байланыс күнделігімен танысу.Шартты
белгілермен,сабақта берілген жұмыстың түрлерімен
танысу.
Қ
оршаған орта
_____________________ _______________
____________
Табиғат –
____________________________________________________
Табиғатқа қатысты сөздерді
қорша:
Үстел терезе жел тау жануар
ойыншық
нан қарындаш ауа жер көйлек
өсімдік
2.Жаңа тапсырмаларды
қалыптастыру:
Суреттен не тірі және өлі
табиғатқа жататын ажырат .
табиғат
Тірі
табиғат
|
Өлі
табиғат.
|
Адам қолынан жасалған
заттар
|
Табиғаттан адам не үйреніп
жасады?
|
Сергіту
сәті
Оқулық бойынша
жұмыс:
3. Жаңа білімді
бекіту:
Суретте не жетіспейді?
Жалғастыр:
Сұрақтар бойынша
жұмыс:
1. Адам табиғаттың бір бөлігі
екенін дәлелде.
2. Адам табиғаттан нені
үйренді?
3. Бір күндегі істейтін
іс-әрекеттерінді әңгімеле. Табиғатқа қатысы бар
ма?
4. Үйге
тапсырма:6- 10 бетті оқу, әңгімелеу,
сұрақтарға жауап беру.
Күні:
Сабақ:
дүниетану
Тақырыбы: Ағза
мүшелері
Мақсаты:Адам ағзасының мүшелерімен
таныстыру.
Міндеттері:
1.Ағза мүшелері туралы
түсініктерін, білім жүйесін қалыптастыру.
2.Өз бетінше ағза мүшелері
туралы білім алуға деген талпыныстарын
дамыту
3.Денсаулыққа көңіл
бөлуге,табиғатты қорғауға тәрбиелеу:
Сабақ
түрі :жаңа тақырыпты таныстыру
сабағы
Көрнекіліктер:макет адам денесі, суреттер,
карточкалар.
Әдіс-тәсілдер: жұптық ,
талдау,
Сабақ
барысы
1.Ұйымдастыру
кезеңі:
2.Үй тапсырмасын
сұрау:Адам-табиғат
перзенті.
Сұрақтарға жауап
алу.
3.Жаңа тапсырмаларды
қалыптастыру:
Орындарыңнан тұрыңдар,
отырыңдар, қолдарыңды көтеріңдер, еңкейіңдер, аяқтарыңды
көтеріңдер.
Сендер не істедіңдер?
Қимылдарды не арқылы жасадыңдар? Оған басты не көмек
болды?
Адамның денесі мен оның
қызметі біртұтас.
Адам денесі 4 бөліктен тұрады:
бас, мойын, кеуде,қол және аяқ.
Д әптермен
жұмыс: адам денесінің суретін сал,
оның басты бөліктерін жаз.
Оқулық бойынша
жұмыс:
Ішкі мүшелер: ми, өкпе, жүрек,
бауыр, бүйрек, қарын, ішек,қуық.
Ойын: «Кім жылдам?» ішкі
мүшелерді атау, оқушылар суреттен
көрсетеді.
Сергіту
сәті:
Жаңа білімді
бекіту:
Оқулық бойынша «Денің сау
болсың...» мәтінді оқу, талдау.
Рефлексия:
Суреттер бойынша
жұмыс:
-
Бұл спорттық ойын түрлері
қандай ағзаның жақсы жетілуіне
көмектеседі?
-
Бұл спорттық ойын түрлері
денені шынықтыруға қоса ала ма?
-
Не себептен әр оқушы спортпен
шұғылдану керек?
-
Бұл мектепте қалай жүзеге
асады?
-
Өзің спортың қай түрін
ұнатасың?
-
Ата-аналарыңмен спортпен
шұғылданасыңдар ма?
4. Үйге
тапсырма: 9-12 бет оқу,
әңгімелеу.
Күні:
Сабақ:
дүниетану
Тақырыбы: Тері –ағзаның
қорғаныс мүшесі, оның атқаратын
қызметі
Мақсаты:Терінің негізгі қорғаныс
қызметі жайлы түсінік беру.
1.Терінің қорғаныс қызметін
атқаратындығына мысал келтіріп дәлелдеу.
2.Теріні күтудің жолдарын
атау.Терінің зақымданған жағдайына алғашқы дәрігерлік көмек
көрсетуді үйрету.
3.Денсаулыққа көңіл бөлуге
тәрбиелеу:
Сабақ
түрі :жаңа тақырыпты таныстыру
сабағы
Көрнекіліктер:макет адам денесі, суреттер,
карточкалар.
Әдіс-тәсілдер: жұптық ,
талдау,
Сабақ
барысы:
1.Ұйымдастыру
кезеңі:
2.Үй тапсырмасын
сұрау:Ағза
мүшелері.
Адамның басты дене мүшелерін
атап , қағазға белгілеп жаз
2.Жаңа тапсырмаларды
қалыптастыру:
Адам денесінің сыртында не
бар? Не үшін керек?
Осы сұрақтарға бүгін бірігіп
жауап беруге тырысамыз.
Дәптермен
жұмыс:
Тері
жарақаттан үсуден күюден
соққыдан
Тері
сыртқы жағы тері
саңылаулары
Оқулық бойынша
жұмыс:
Үнемі теріні, денені (бас,
қол-аяқ, тіс) таза ұстауға дағдылан.
Жарақат алу, күю, үсіп қалу
өте ауыр болған жағдайда жедел жәрдем 103 шақыртуды
ұмытпа!
Сергіту
сәті:
3.Жаңа білімді
бекіту:
-
Тері қандай қызмет
атқарады?
-
Май мен тердің тері арқылы
шығуының ағза үшін қандай маңызы бар?
-
Теріні таза ұстау жөнінде өз
тәжірибеңе сүйеніп әңгімеле.
Мәтін:
Жарақат алғандағы алғашқы
көмекпен танысу.
Рефлексия:
Тест
тапсырмалары:
1.Тері үсіген
кезде
А) сылаймын б) тіліммен
жалаймын ә) жылы суға саламын в) ақ дәкемен
ораймын
2. Соғып
жарақаттанғанда:
А) жылы суға малынған дәкемен
ораймын
б) қыздыратын зат басамын ә)
медициналық жапсырманы басамын
в) суық суға малынған дәкемен
ораймын.
4. Үйге
тапсырма: 11-14 бет оқу, әңгімелеу,
сұрақтарға жауап беру.
күні:
Сабақ:
дүниетану
Тақырыбы: Қаңқа. Бұлшық ет.
Қимыл қозғалыс мүшелері.
Мақсаты:Қаңқаның негізгі қызметімен
таныстыру.
1.Қаңқаның бөліктерін атау
және оның қызметін білуге үйрету.
2.Қаңқа мен бұлшық еттің
қызметін салыстыру.
3.Денсаулықты сақтауға
тәрбиелеу.
Сабақ
түрі :жаңа тақырыпты таныстыру
сабағы
Көрнекіліктер:макет адам денесі, суреттер,
карточкалар.
Әдіс-тәсілдер: жұптық ,
талдау,
Сабақ
барысы:
1.Ұйымдастыру
кезеңі:
2.Үй тапсырмасын
тексеру.
Тері туралы не
білесің?
Досың жарақат алғанда оған
қандай көмек көрсетесің?
3 .Жаңа
тапсырмаларды қалыптастыру:
Сергіту сәтін
орындату.Балалар, сендер не
орындадыңдар?
-Қимылдарды не арқылы
жасадыңдар?
-Мына суретке қарап не көріп
тұрғандарыңды айтыңдаршы?
Бұл-
қаңқа. Қаңқа- адам денесін қозғалысқа
келтіретін мүше
Қаңқа
бас мойын кеуде қол және
аяқ сүйектері
1-бас сүйек,2-төс
сүйек,
3,4,5- қол
сүйектері,6-қабырғалар,
7- омыртқа жотасы, 8-
жамбас сүйек,
9-жаурын, 10,11,12-аяқ
сүектері.
Дәптердегі суретке сүйек
аттарын жазу.
Оқулық бойынша
жұмыс:
Адам денесіндегі сүйектер
өздігінен қозғала алмайды.Олар үшін бұлшық еттердің көмегі
керек.
Сергіту
сәті
4.Жаңа білімді
бекіту:
Сұрақтар бойынша
жұмыс:
-
Адам қаңқасы қандай
сүйектерден тұрады?
-
Бұлшық еттердің маңызы
неде?
-
Партада неге түзу отыру
керек?
-
Неге үнемі спортпен шұғылдану
керек?
5. Үйге
тапсырма: 15-17 бет оқу, әңгімелеу,
сұрақтарға жауап беру.
Адамның басты дене мүшелерін
атап , қағазға белгілеп жаз