Пәні: жаратылыстану
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалім:
|
СЫНЫП: 1 сынып
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Адамдар ғарышты қалай
зерттейді?
|
|
|
|
Оқу мақсаттары
|
1.4.2.1 астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде
сипаттау;
1.4.2.2 ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен
ұшу аппараттарын сипаттау;
|
Бағалау
критериилері:
|
-
Астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде
түсінеді;
-
Ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу
аппараттарын біледі, сипаттайды.
-
Алған білімдерін өмірде
қолданады.
|
Ойлау деңгейлері:
Білу
Түсіну
Қолдану
|
Тілдік мақсат:
латын әріптері транскрипциясының кестесі: олардың
айтылуын үйрету
|
Түйінді сөздер мен сөз
тіркестері:күнтізбе ,рет
,жаңалық
астрономия, ғарыш,
шоқжұлдыз.
|
Талқылауға арналған
сұрақтар:
|
Не себепті ..... деп
ойлайсың?
-
Астрономия нені
зерттейді?
-
Адамдар ғарышты не үшін
зерттейді?
-
Уақытты білу үшін не қажет және оны қалай
өлшейміз?
|
|
Алдыңғы оқу:
|
1.4.2.1 астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде
сипаттау;
1.4.2.2 ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен
ұшу аппараттарын сипаттау;
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт есебі
|
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі
жазбаларды өзіңіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен
ауыстырыңыз)
|
Ресурстар
|
Басы
|
Ұйымдастыру:Ынтымақтастық
атмосферасы.
Кіріспе тапсырма.
Блиц-турнир.Оқушыларды топтарға бөліп, сұрақтарға жауап беруді
ұсыныңыз.
МК (модельдік айтылым мен
оқылым):Жұлдыздарды ,Айды және күнді
бақылау ежелгі адамдарға көптеген асторномиялық жаңалықтарды ашуға
көмектесті.
1-тапсырма. «Алғашқы
жаңалықтар» Ұ.Ж.
-Адамдар ең алғаш қандай
астрономиялық жаңалықтар ашты?
МК (модельдік айтылым мен
оқылым):Адамдар кейбір жұлдыздар
тобының белгілі бір бейне құрайтынын байқаған.Осылайша шоқжұлдыздар
көмегімен кеңістікті бағдарлауды
үйренді.
Дескриптор:1.Шоқжұлдыздардың белгілі
бір бейне құрайтынын біледі.2. Шоқжұлдыздар арқылы кеңістікті
бағдарлауды түсінеді.
ҚБ:Мадақтау
2-тапсырма. «Кейінгі
жаңалықтар»
-Адам Ай мен Күнді бақылай
отырып ,тағы қандай жаңалықтар
ашты?
МК (модельдік айтылым мен
оқылым):Адамдар Ай өз пішінін өзгертіп
отыратынын байқаған.Сөйтіп,алғашқы Ай күнтізбелері пайда
болды.
Дескриптор:
1.Күнтізбелер туралы
біледі.
2.Күнтізбенің не үшін
қажеттілігін түсінеді.
ҚБ:Шапалақ арқылы алғыс
жариялау
|
|
Ортасы
|
3-тапсырма. «Күнтізбе»
-Ежелгі заманда күнтізбені адам
не үшін пайдаланды?
МК (модельдік айтылым мен
оқылым):Уақыт өте келе күнтізбелерді
өзгертіп отырды.(53 бет)
Дескриптор:1.Адам өміріндегі
күнтізбенің қажеттілігін түсінеді.
2.Уақыт ағымымен
күнтізбелердің өзгеруін ажыратады.
ҚБ: «Басбармақ » арқылы
бағалау
4-тапсырма. «Ғарышты
зерттеу»
-Адамдар аспан денелерін қалай
зерттеген?
Есте сақта! МК (модельдік
айтылым мен оқылым):Астрономия бізден алыс
қашықтықта орналасқан аспан денелерін зерттейді.Оларды қолмен ұстау
мүмкін емес.
-
Дескриптор:1.Астрономияның зерттеу
аймағын түсінеді. 2.Астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде
түсінеді;
3.Ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу
аппараттарын біледі, сипаттай алады.
ҚБ:Мадақтау
5-
тапсырма «Зерттейік.» Ежелгі астрономиялық
жаңалықтар туралы ақпарат тап. Ежелгі замандарда ашылған
астрономиялық жаңалықтардың ретін
анықта.
Дескриптор:Астрономиялық жаңалықтардың
адам өмірін жақсарту үшін жасалғанын
түсінеді.
|
|
Дәптермен
жұмыс.
Суретшінің
қателігі. Оқушылар суретті
қарап,сәйкессіздікті анықтап, себебін түсіндіре алады.
(Расытханалардың айналасында көпқабатты ғима-раттар болмауы
керек, расытханалардағы телескоп тар заманға сай болуы
керек.)Осыдан кейін оқу шыларға суретті бояп шығуды
ұсыныңыз.
Дескриптор:
1. Аспан денелерін біледі, жазады алады.
Жұлдыздардағы әріптердің байланыстырып құрастырады
алады.
|
Жұмыс
дәптері.
|
|
|
Сергіту сәті:
«Бүгін қандай тамаша көңілді
күн»
|
|
|
|
|
|
Соңы
|
Кері байланыс
«Тілек шамы»
Әр
оқушы бір-біріне «Тілек шамын» беру арқылы өз отбасына тілектерін
айтады.
|
|
Қосымша
мəліметтер оқулықтан тыс
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді
қалай жоспарлайсыз?
Ізденуге арналған тапсырма
беремін
|
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
Сыныптағы қабілетті оқушыларға жеке тапсырма беру
арқылы олардың қабілетін дамытамын
|
Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне
қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс.
Өзін-өзі тану, әдебиеттік оқу, жаратылыстану,
орыс тілі, ағылшын тілі.
Құндылықтармен
байланыс
(тəрбие
элементі).
Сыныптағы басқада оқушылардың айтқан пікірімен
санасуға, сыйлауға, құрметтеуге тәрбиелеу.
|
Рефлексия
Сабақтың мақсатымен оқу міндеттері орындалды
ма?
Бүгін оқушыларне
үйренді?
Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде
өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты
ма?
(тапсырмалар сəйкес
болдыма?)
Уақытты қалай
пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім
жəне
неге?
|
Сабақтың мақсатымен оқу
міндеттері орындалды.
Бүгін оқушылар өрнектер туралы
толық мағлұмат алды.
Сабақ оқушыларға қызықты,
жақсы деңгейде өтті.
Жоспарланған саралау жақсы
іске асты. Тапсырмалар сәйкес
болды.
Уақытты тиімді
пайдаландым.
|
Қорытынды
бағалау
Қандай екі нәрсе табысты
болды(оқыту мен оқуға қатысты)
1.
2.
Қандай екі нәрсе немесе
тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді(оқыту
мен оқуға қатысты )?
1.
2.
Осы сабақтың барысында келесі
сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар
туралы қандай ақпарат білдім?
1.
2.
|