Қызығушылықты
ояту
0-5
Мағынаны
тану
5-15
|
Ынталандыру
Психологиялық
ахуал
Қайырлы таң
Қонақтар
Қайырлы таң
Достар
Қайырлы таң
Апай
Қайырлы таң Көк
аспан!
Жұмбақ
жасыру
Суда мұз
бар,
Жерде қар бар.
Боран борап соғады,
Бұл қай мезгіл болады? Қыс
Қар мұз еріп, су
көбейіп, Сай салаға
толады. Бүршік жарып, жарық
ашып, Гүл бәйшешек
басады. Көктем
Жасыл шалғындар,
Кемпірқосақ доғасы - аспанда.
Ал қызыл гүлдер жайқалған
Барлық жерге кілем жайған ...
Жаз
Бұлттар төніп, жерге
төгіліп, Дымқыл тұман
басады. Шөп сарғайып, өңі
тайып, Дала нұры
қашады.. Күз Сұрақ: Қыс, Жаз,Көктем , Жаз дегенді бір сөзбен не
дейміз?
Олай болса, мына бір ертегіге
құлақ салайық.
Ерте, ерте, ертеде Уақыттың
ұрпағы Жыл мезгілі деген атай болыпты. Оның екі қызы және екі ұлы
болыпты. Ұлдарының аты Қыс және Күз екен. Қыздарының есімдері
Көктем және Жаз екен.Бұл атайдың әр айда туғандықтан ұл-қыздарынан
тараған он екі ай немерелері болыпты.
Олар: Қаңтар, Ақпан,
Наурыз, Сәуір, Мамыр, Маусым, Шілде,Тамыз,Қыркүйек,Қазан,Қараша
және Желтоқсан.
Қыс атты ұлының балалары
Желтоқсан, Қаңтар ,Ақпан екен. Көктем атты қызының балалары Наурыз,
Сәуір, Мамыр болыпты.Жыл мезгілінің келесі қызы Жаздың Маусым Шілде
Тамыз атты айдай сұлу қыздары болған екен. Төртінші баласы Күздің
Қыркүйек Қазан Қараша атты балалары болған дейді. Осы ай
немерелерден тараған жеті шөбересі болыпты. Олар: Дүйсенбі,
Сейсенбі, Сәрсенбі, Бейсенбі,Жұма, Сенбі және Жексенбі екен. Олар
патаның әр күнінде туылғандықтан оларды апта деп
атапты.
Осы жыл мезгілі атайымыз жыл
сайын балаларымен өткізетін дәстүрлі мерекелері де бар
екен.
Сұрақ: Ертегіде нелер жайлы
айтылды?
-Бір жылда қанша жыл мезгілі
бар?
-Бір жылда қанша ай
бар?
- Бір аптада қанша күн
бар?
Жаңаны
ашу.
Сонымен сабақтың
тақырыбы: Жыл мезгілдері, айлар,
апта күндері
Мақсат қою (мәселелік
жағдаят).
Жыл мезгілдері, ай атаулары,
апта күндерінің ретін білетін боламыз. Сонымен қатар дәстүрлі
мерекелер жайлы да айтатын
боламыз.
Сұрақ:
Дәстүрлі мереке дегеніміз не?
Мерекелер халықтың ұлттық
салт-дәстүрімен, өмір сүру дағдысымен тығыз байланысты. Ұлттық
мерекелердің тәрбиелік мәні де жоғары болған. Мысалы: Наурыз
мейрамы Дәстүрлі қазақ қоғамында 22-наурыз Ұлыстың ұлы күні
есептелген
Бұл
дәстүрлі мейрам..
Сұрақ
: Ал, біз балалар қандай
мерекелерді білеміз? Ол мерекелер төрт жыл мезгіліне бөлініп аталып
өтеді екен.
Жаңаны қолдану
Жыл мезгілі бойынша топқа
бөлу
1 топ
«Қыс»
2 топ
«Көктем»
3 топ
«Жаз»
4 топ
«Күз»
Жеке оқушымен
жұмыс Балхаш
Н.
|
Оқушылар жұмбақтың шешуін
шешеді.
Ертегіні тыңдайды,
талдайды
.
Мәселелік жағдаятты
түсінеді
Дескриптор:
-
жыл мезгілдері жайлы
сипаттайды;
-
жыл мезгілінің айларын
атайды;
-
Жыл мезгілі бойынша
өтетін мерекелер жайлы
айтады;
|
«Қырау»
«Сары
жапырақ»
«Бәйшешек»
«Қызыл
гүлдер»
арқылы
бағалау
|
Оқулық,
дәптер
суреттері
|
15-25
25-28
28-38
|
Өзектендіру.
Саралау. Топтық
жұмыс
1-топ «Жылдам есепте»
ойыны
( «Жұмыртқа
жинау»).
6+4=10 90 – 50=40 100 –
60=40
8 – 7=1 10+70=80
20+80=100
2-топ
«Ойла,ойна!» әдісі
«Апта күнін құрап
ал,
Рет-ретімен тұра
қал»
3-топ «Ай аттарынан
адаспа!» әдісі
(Шыбын аулау
)
4-топ «Ойлан, тап!»
әдісі
(Оқулықтағы №4
тапсырма).
Сергіту
сәті
«Топтас, талқыла!»
әдісі
Оқулықтағы №3 тапсырманы
топпен орындайды
Балалар дүйсенбі күні 5
жемсауыт, ал сейсенбі күні
3 жемсауыт ілді.
Екі күнде барлығы неше
жемсауыт ілді?
Есепте не белгілі?
(Дүйсенбі күні 5 жемсауыт, ал
сейсенбі күні 3 жемсауыт ілді)
Есепте не
белгісіз?
(Екі күнде барлығы неше
жемсауыт ілгені)
Бұл қандай
есеп?
(Қосындыны табуға берілген
есеп)
1-топ
2-топ
3-топ
Шешуі: 5+3=8
(ж.)
4-топ
Жауабы: 8
жемсауыт
|
Дескриптор:
-ауызша жылдам
есептейді;
-қосу мен азайтудың
компоненттерін атайды;
Дескриптор:
-апта күндерінің ретін
біледі;
-ретімен тұра
алады;
-Ай аттарын ретімен
қояды;
-
Шыбын аулау арқылы
атайды;
«Бала,бала,балапан!»
1-топ Шартын
жазады
2-
топ Сұлбаны
толтырады
3-топ Шешуін
жазады
4-топ Жауабын
жазады
|
«Бағдаршам» арқылы оқушылар бір-бірін
бағалайды.
«Фигуралар»
әдісімен топтағы оқушылардың жұмысы
бағаланады
|
«Жылдам
есепте»
ойыны.
«Ойла,ойна!»
әдісі
«Ай аттарынан
адаспа!» әдісі
«Топтас, талқыла!»
әдісі
|