Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Адамның дене мүшелері" ашық сабақ 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: жаратылыстану Мектеп: Сарысай негізгі орта мектебі
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Адам Күні: 22.06.2018ж Мұғалімнің аты-жөні: Зейнелғабдинова Айшат Зейнелғабдинқызы Сынып: 1 Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны: 0 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Адамның дене мүшелері |
Осы сабақта қол жеткізген оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.3.1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атау; 1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу; |
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атау. Көптеген оқушылар: Адам денесінің негізгі бөліктерін ажырату,көрсету, жаттығу жасау арқылы адам денесінің негізгі бөліктерін бақылау. Кейбір оқушылар: Адам өміріндегі дене бөліктерінің маңыздылығын түсіну. |
Бағалау критерийлері: |
|
Тілдік мақсаттар: |
Пәнге тән лексика мен терминология: Адамның дене бөліктері: Бас (көз, мұрын, құлақ, ауыз) – голова (глаза, нос, уши, рот) - head Мойын – шея - neck Иық – плечо – shoulder Дене – тело – body Қол – рука – hand Саусақтар – пальчики – fingers Аяқ – ноги - legs Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
|
Құндылықтарды дарыту: |
Ынтымақтастық, еңбек және шығармашылық, құрмет, адамгершілік құндылықтарын дарыту. |
Пәнаралық байланыс: |
Дене шынықтыру - сергіту сәтінде орындалатын жаттығу, Ағылшын – үш тілде амандасу, дене мүшелерінің атауларын атау. |
АКТ қолдану дағдылары: |
Бейнеролик: QazUstaz TV |
Бастапқы білім: |
Адамның дене мүшелерін атайды, біледі.
|
Сабақ барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 мин. |
Ширату жаттығулары «Мозайка» әдісі Оқушыларға түрлі қима қағаздардан ұсынылған сурет бөліктерінен адамның дене мүшелерін құрастырады. Қол, аяқ, кеуде, бас бөліктерін құрастырады. (МК) Оқушыларға мынадай қимылдарды орындатамын:
1. Оң қолды сол аяққа
тигізеді. Адам сұлбасын және дене мүшелеріне байланысты видеоролик көрсетемін. Оқушылар адамның дене мүшелерін атап шығады. |
«ПолЭдиссон» әдісі
АКТ Бейнеролик: QazUstaz TV. |
|||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 30 мин. |
Оқулықпен жұмыс. 1-тапсырма.(Ұ) БК1.«Допты қағып ал» тәсілі.
- Неше қолың бар? (Екі қолым
бар.) Дескриптор:
ҚБ: Қол шапалақтау
2 - тапсырма.БК1.БК2. Дәптермен жұмыс Дене бөліктерін сәйкестендір.
Дискриптор: - Адамның дене бөліктерінің атауларын біледі және ажырата алады; - Дене бөліктерінің атауларын сәйкестендіріп сызады. ҚБ: Өте жақсы! Жарайсыңдар! (кері байланыс) Дәптермен жұмыс 3- тапсырма. БК2.«Ойлан-жұптас-бөліс» тәсілі. Адамның қанша дене мүшесі бар? Суретке қарап, қанша дене мүшесін көріп тұрғанын анықтаңдар. Жауаптарыңды санмен жазыңдар. Жауабы: 10 саусақ, 2 тізе, 1 бас, 1 мойын, 2 көз, 1 мұрын.
Дескриптор:
ҚБ: Бағдаршам әдісі Сергіту сәті
(МК)«Сен білесің бе?» әдісі Мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін Паралимпиада ойындары өткізіледі. Оған қазақстандық спортшылар да қатысып, жетістіктерге жетуде. Лондонда өткен сайыста Қабира Асқарова 65 килограмдық зілтемірді көтерді. Александр Колядин Сочида өткен Паралимпиадада оң аяғына жасанды сүйек қойылғанына қарамастан, шаңғымен 20 километрді 1 сағат 4 минутта жүріп өтті! Адамда денесінің қандай да бір бөлігінің болмайтынын, сондай жағдайда сол бөліктің қызметін протездер немесе арнайы құрылғылар атқаратынын түсіндіріп өтемін. 4- тапсырма. (Д) БК2. «Менің ойымша...» Суретке мұқият қараңыз. Сурет бойынша қолмен орындалып тұрған әрекеттерді айтып беріңіз.
Аяқтың атқаратын қызметі қандай? Мысал келтіріңіз. Дескриптор: - суретке сүйеніп, қолмен орындалған әрекеттерді әңгімелейді; - аяқтың атқаратын қызметіне мысалдар келтіреді. - Адам денесінің негізгі мүшелерінің қызметін сипаттайды. ҚБ: Жарайсың! Керемет! САРАЛАУ ТАПСЫРМАСЫ. (Д) «Серпілген сауал» әдісі А. «Қолдауды көп қажет ететін оқушылар» Кестемен жұмыс Адам қолмен және аяқпен істей алатын әрекетті + белгісімен көрсетіңіз.
В. «Қолдауды орташа қажет ететін оқушылар» Қол бөліктерін атаңыз. С. «Қолдауды аз қажет ететін оқушылар» Денеміздің қай мүшесі маңызды деп ойлайсыз? Неліктен? Дескриптор:
ҚБ: «Қолпаштау, мадақтау» әдісі Өте тамаша! Бәрекелді!
|
Оқулық 32-бет
Жұмыс дәптері, 20 - бет
Жұмыс дәптері 20-бет
Видеоролик (Адам қаңқасының биі)
ҚБ тапсырмасы.31-бет Тақтада ілінген сурет
Кесте
|
|||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 мин.
|
«Қимылдар» әдісі Егер оқушы бәрін түсінсе: Қолдарын ашып жұмады. Егер оқушы әлі де түсінбесе: Көздерін жұмады. Егер оқушы түсіндім, бірақ әлі ізденуім керек десе: Орнында тұрып секіреді. Оқушылар сабаққа кері байланысты қимыл арқылы көрсетеді. Кері байланыста оқушылар өз жұмыстарымен бірге басқа оқушылардың жұмыстарын бағалайды және ұсыныстарын береді. |
|
|||||||||||||||||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Саралау тапсырмасы. А. «Қолдауды көп қажет ететін» Кестемен жұмыс Адам қолмен және аяқпен істей алатын әрекетті + белгісімен көрсетіңіз. В. «Қолдауды орташа қажет ететін» Қол бөліктерін атаңыз. С. «Қолдауды аз қажет ететін» 3. Денеміздің қай мүшесі маңызды деп ойлайсыз? Неліктен? «Қолпаштау, мадақтау» әдісі арқылы оқушыларды қолдап отырамын. |
Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Партаға дұрыс отыру, дене мүшелеріне әсер ететіндігін ескертемін.
|
|||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
|
Оқушылар сабаққа кері байланысты қимыл арқылы көрсетеді. Кері байланыста оқушылар өз жұмыстарымен бірге басқа оқушылардың жұмыстарын бағалайды және ұсыныстарын береді. Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған.
Оқушылардың барлығы оқу мақсатына қол жеткізді.
Сабақта саралау дұрыс жеткізілді, сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды.
Сабақ жоспарында ауытқулар болған жоқ |
||||||||||||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? ???????? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз) Тақырыпқа қатысты әдіс-тәсілдер,ширату жаттығуларын көбірек қарастыру. АКТ – ны тиімді пайдалану. Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Сабаққа барлық оқушы өз жетістіктерін көрсете білді.
|