Материалдар / Адамның рухани әлемі

Адамның рухани әлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
Адамның рухани әлемі 7 сынып мұғалімдеріне сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2021
515
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Адамзаттың рухани тәжірибесі

Мектеп: №17 Ғ.Мұратбаев атындағы орта мектеп

Күні: 09.04.21ж


Мұғалім: Жолдасбекова Г.Д

Сынып:

7 «Б»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны

Сабақ тақырыбы

Адамның рухани әлемі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

оқушыларға адамның рухани әлемін түсіндіру арқылы ақиқат құндылығының мәнін ашу.

Сабақ мақсаттары

Білімділік: - оқушыларға адамның жаны мен тәнінің үйлесімділігі туалы түсіндіре отырып,дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.

Дамытушылық : -тіл алғыштыққа баулу; Тәрбиелік: - батылдыққа тәрбиелеу.

Бағалау критерийлері

  • - адамның жан дүниесінің ерекшеліктері арқылы руханилыққа құштарлық, ізгілікке ұмтылушылық қасиеттерін дамыту;



-тіл алғыштыққа баулу; - батылдыққа тәрбиелеу. -

Сабақтың кезеңі/уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

бағалау

ресурстар

Басы

Ұйымдастыру (Амандасу, тугендеу

Тыныштық сәті:

5Т ережесі

Тәртіп

Талап

Тыныштық

Татулық

Тазалық

2. Дәйексөз

«Жүрегіңе сүңгі де, түбін көзде,

Сонан тапқан – шын асыл, тастай көрме»

Абай

- (Дәптерлеріне жаздырып, ұлдарға 2 рет, қыздарға екі рет оқытамын)






Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайы

Қол шапалақ

Дидактикалық материалдар №1






















ортасы

3. Әңгімелесу. Мұғалім сыйы

«Толған құты» әңгімесі

Философия пәнінің оқытушысы, бір профессор атақты Данышпанмен кездесуге барады. Жол бойы ол өз сұрақтарын ойластырып барады: олар сондай көп еді! Және ол әңгімелерін қалай қызықты етіп өткізуді ойланады. Ол кірген кезде, Данышпан оған:

  • Өтінемін, кіріңіз, бірақ тобырды есіктің сыртында қалдырыңыз.

Оқытушы айналасына қарайды, бірақ ешкімді көрмейді. Ал Данышпан болса жалғастырып:

  • Айналаңызға қарамаңыз, өзіңіздің ішкі дүниеңізге үңіліңіз: тобыр сонда!

Оқытушы абдырап қалды. Бірақ ол ақылды адам еді, өзін қолға алып:

  • Сіз дұрыс айтасыз. Онда тобыр бар. Бірақ мен профессормын ғой. Мен үнемі тобырмен жұмыс істеймін. Кешіріңіз, мен тобырды есік сыртында қалдырып кете алмаймын. Мен сізбен сөйлесіп, сізден ақиқатты білгім келіп еді. Өмірде ақиқат бар ма және оның маңызы неде?

Данышпан жауап берді:

  • Мен біреуге ақиқат жайында айтуға уәде беріп пе едім? Егер ол болса, барлық жерде бар. Егер Сіз оны өзіңіз жүрген жерден көре алмасаңыз, онда басқа жерден де көре алмайсыз.

Профессор айтты:

  • Егер Сіздің менімен сөйлескіңіз келмесе, мен кетейін, - деп ол біраз ренжіді.

Данышпан:

  • Асықпаңыз. Сіз шаршадыңыз. Сыртта күн ыстық. Отырыңыз. Біраз демалыңыз. Мен шәй дайындайын.

Данышпан тәрелкесімен шынаяқты алып келіп, қонақтың алдына қойып, жәймен шәй құя бастайды.

Профессор жағдайды бақылап отырды. Ыдыс жиегіне дейін толады. Бірақ Данышпан құюын жалғастыра береді, енді шәй тәрелкеге құйыла бастайды.

Профессор шыдамдылық танытуға тырысты, себебі «тобырдың» тыныш отыратындығына уәде берген еді. Бірақ іштегі бұл «тобыр» айтып жатты: «Бұл адам есінен айырылған! Осындай да тәсіл бола ма екен? Мұнымен не айтқысы келеді?».

Бірақ Данышпан тоқтамастан құя береді. Енді шәй үстел үстіне құйыла бастағанда, профессор шыдамай:

  • Өтінемін, тоқтатыңыз! Сіз не істеп тұрсыз? Ыдыс толды, енді оған бір тамшы да сыймайды.

Данышпан айтты:

  • Сіз дұрыс байқадыңыз, егер ыдыс толы болса, онда оған бір тамшыны да сыйғызуға болмайды. Сіз де осы ыдыс сияқты ернеуіңізге дейін толып тұрсыз. Түсініңіз, егер мен Сізді толтыруға тырыссам, оным бос әурешілік болады. Келесі жолы келгеніңізде «бос құты» әкелуге тырысыңыз. Сонда мен Сізбен барыммен бөлісе аламын.


    1. Профессор Данышпанға не үшін барды?

    2. Данышпан Профессорға қандай сынақ жасады?

    3. Данышпан қандай байлам айтты?

    4. Адалдық неден басталады?

5. Өзің Отан алдындағы парызынды қалай өтер едің?

4. Шығармашылық жұмыс. Жеке жұмыс

Оқушылар мозайка әдісі арқылы топтарға бөлінеді.

1. Шәкәрім Құдайбердіұлының «Білімділерге бес сауал»

дегенге өз ойларын жазады.

2 . «Мен бақыттымын, себебі......» парақшаларға жазып, бақыт

ағашына жабыстыру.

3. Оқушыларға жүрекшелер таратылады, ізгі тілектерін жазып

топтарға сыйлайды.




Сабақтың соңы

5. Топпен ән айту «Әдемі»

Сөзін жазған: Ақылбек Шаяхметов

Әнін жазған: Ержан Серікбаев

Күн сәулесі төгілгені әдемі,

Кемпірқосақ керілгені әдемі.

Көк шалғында асыр салып жүргенде

Көк көбелек көрінеді әдемі.


Жас шыбықтың бүр ашқаны әдемі,

Алма ағаштың гүл ашқаны әдемі.

Қариялар жол үстінде кездесіп

Амандықты сұрасқаны әдемі.


Бұлбұл құстың сайрағаны әдемі,

Қозы-лақтың ойнағаны әдемі.

Ақ боз атын ерттеп мініп атамның

Қойды өріске айдағаны әдемі.


Ақ ботаның үлкен көзі әдемі,

Әжеміздің күлген көзі әдемі.

Бәрінен де жасқа толған бөпемнің

Тәй-тәй басып жүрген кезі әдемі.






Сабақтың соңы

38-40


Үй жұмысы:

Менің әкем, халық ұлы - Шәкерім

Соңғы тыныштық сәті:

Табиғатқа саяхат













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ