Материалдар / Адамның шығу тегінің дәлелдемелері. Адам мен адам тәрізді маймылдардың ұқсастығы және айырмашылықтары

Адамның шығу тегінің дәлелдемелері. Адам мен адам тәрізді маймылдардың ұқсастығы және айырмашылықтары

Материал туралы қысқаша түсінік
Адамның шығу тегімен және адам тәрізді маймылдардың ұқсастығын, айырмашылықтарын таныстыра отырып, эволюциясының негізгі кезеңдеріне жалпы шолу арқылы органикалық дүниенің тарихи даму заңдылықтарының ақиқаттығына көз жеткізу Оқушылардың эволюциялық білімдерін тереңдете отырып, Адамның табиғаттағы орны туралы жеке көзқарастарын дәлелді түрде тұжырымдай біледі, дағдысын қалыптастырады, дамытады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1353
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Мұғалжар ауданыАқкемер орта мектебіБиология пәнінің мұғалімі: Танашева Гульназ Утегеновна

Сынып 9а
ТақырыбыАдамның шығу тегінің дәлелдемелері. Адам мен адам тәрізді маймылдардың ұқсастығы және айырмашылықтары
Жалпы мақсаты Адамның шығу тегімен және адам тәрізді маймылдардың ұқсастығын, айырмашылықтарын таныстыра отырып, эволюциясының негізгі кезеңдеріне жалпы шолу арқылы органикалық дүниенің тарихи даму заңдылықтарының ақиқаттығына көз жеткізу
Күтілетін нәтижеОқушылардың эволюциялық білімдерін тереңдете отырып, Адамның табиғаттағы орны туралы жеке көзқарастарын дәлелді түрде тұжырымдай біледі, дағдысын қалыптастырады, дамытады
Сабақ кезеңіЖоспар мазмұны, модульдерМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекетіРесурстар, деректер
І Кіріспе2-3 минПсихологиялық ахуалҰйымдастыру кезеңіТұлғааралық байланысты орнатуСыныпқа кірген оқушылармен жылы шыраймен сәлемдесу.Сыныптың сабаққа деген көңіл-күйін анықтау. Мақал-мәтелдің жалғасын табу арқылы топ құрып, бөлу.
  • 1 – топ
  • Адам ақылымен бай, Жер дақылымен бай.
  • 2 – топ
  • Саналы адамСағыңды сындырмас,Санасыз адамЖағыңды тындырмас.
  • 3 – топ
  • Ақылсыз адам айқай келеді,Жан-жағын жайпай келеді.Ақылды адам жай-жай келеді,Жан-жағын байқай келеді.
  • 4 – топ
  • Адамды түсіне қарап таныма, істеген ісіне қарап таны.
  • 5 – топ
  • Адамды еңбек көркейтедіАғашты миуасы көркейтеді.
    Топқа бөлінеді, барлық ойларын сабаққа аудару қолдарын ұстап көшбасшы сәттілік тілейді, әр топқа ат қояды











    Тұсаукесер

























    Негізгі бөлім















    Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс тәсілдерСТО



























    Тақырыпты ашу

    СТО



    СТО









  • Мезазой заманының қай кезеңінде көне құс – археоптерикс пайда болды – юра
  • Қазіргі тіршілік заманы – кайназой
  • Фотосинтездің нәтижесінде жердің үстіңгі қабаты мен атмосфераның құрамы өзгеріп , оттек мөлшері арта түскен заман - протерозой
  • Ең көне, алғаш тіршілік пайда болған заман – архей
  • Құрылысы қарапайым жасушасында ядросы жоқ организмдер –прокариоттар
  • Саналы адам пайда болған кезең – антропоген
  • 1892ж вирусты ашқан ғалым – Ивановский
  • Организм түрін қосарлы атпен атауды ұсынған ғалым – Линней
  • жасушасында ядросы бар организмдер –эукариоттар
  • Бактерия жасушасында болатын вирус – фаг
  • Тіршіліктің жасушалық емес формасы- вирус
  • Органикалық дүниенің жүйелік топтарының жоғары деңгейі - империя




  • Әр тапсырмадан соң ынталандырады, «Жарайсың», «Өте жақсы», басбармақ арқылы,

    Жаңа тақырыпты 5 бөлікке бөліп, оқушылар ЖИГСО әдісімен меңгереді.

    Жаңа сабақтың мазмұнын түсіну үшін, әр топқа тапсырма береді

  • 1 – топ “Антропология” АССОЦАЦИЯ
  • 2 – топ “Адамның жануарлар дүниесіндегі жүйелік орны” СЫЗБАНҰСҚА
  • 3 – топ “Рудименттік және атавизмдік белгілер” КЕСТЕ ТОЛТЫРУ
  • 4 – топ “Адам мен адам тәрізді маймылдардың ұқсастығы және айырмашылықтары”
  • ВЕНН ДИАГРАММАСЫ
  • 5 – топ “Еңбек. Қоғамдасып тіршілік ету”
  • ПОСТЕР
  • Әр тапсырмадан соң ынталандырады «Жарайсын!»




    Оқушылар ойланып, сұрақтарға жуап береді







      

    Оқушылар бірін бірі қолдайды











    Оқушылар өз беттерімен меңгеріп, бөліседі.





    Постер пайдалану арқылы жаңа сабақты бір-біріне түсіндіреді





    слайд

















































    карточкалар



    Түрлі-түсті карандаш, маркерлер





    Екі жұлдыз, бір тілек
    1-топ
    Адамның жануарлар дүниесіндегі жүйелік орны 2 топ
  • Хордалылар типі.
  • Омыртқалылар тип тармағы.
  • Сүтқоректілер класы.
  • Ұрықжолдастылар класс тармағы.
  • Маймылдар (приматтар) отряды.
  • Адамтектес маймылдар отряд тармағы немесе тартанаулылар тобы.
  • Адамдар тұқымдасы.
  • Адамдар туысы
  • Саналы адам түрі




  • 3 топ кесте толтыру
    Рудименттік белгілер Атавизмдік белгілер
    Алыс ата тектеріне тән болған мүшелер қалдықтар (рудимент) деп аталады. Олар өз мәнін жойғанмен де түр бойында сақталып қалады Мысалы: соқырішек, құлақ айналасындағы бұлшық еттер, терідегі түктер, құйымшақ, т.б жатадыБарлық қалдықтардың саны 200-ге дейін жетеді. Бұл мүшелер өмір бойы, әдетте, пайдаланылмайды, алайда біздің ата тектерімізің генінде болып, дамығандықтан, сақталып қалады. Арғы тектік белгілер (атавизм) - бұл алыс ата тектерге тән белгілердің жеке дарақтарда пайда болуы, қайталануы. Мәселен, нәрестенің құйрықты болып, қосымша бездері (көпемізікті) немесе бүкіл денесін түк басып тууылуы мүмкін. Олардың пайда болуы біздің хромосомаларымызда адамтектес маймылдарға қарағанда алысырақ ата тектерің гендері бар екенін дәлелдейді
    4- топ Венн диаграммасы «Адам мен адам тәрізді маймылдардың ұқсастығы және айырмашылықтары»

    5 – топ “Еңбек. Қоғамдасып тіршілік ету”
    • ПОСТЕР
    Еңбек — адам эволюциясына тән негізгі фактор. Маймылдар алғашында ағаш басында өрмелеп жүріп тіршілік еткен. Кейіннен ағаштан жерге түсіп күн көрген. Олардың тіршілігіндегі бұл өзгеріс бірте-бірте екі аяғының көмегімен тік жүріп, өмір сүруіне жағдай жасады. Адамның екі аяғымен тік жүруі — "маймылдан адамға өтуде шешуші қадам болды" Энгельс айтқандай: «Адамды адам еткен - еңбек» деген қорытынды жасалады.Жұмыстарды бағалау: Екі жұлдыз, бір тілекСергіту сәті: Тақырып бойынша
    Келісемін Келіспеймін Бейтарап – тақырып бойынша емес
    Ч.Дарвин “Адам мен адамтәрізді маймылдардың арғы ататегі бір” деген тұжырым жасады.Әр қарай оқушылар өздері жалғастырады. Адамтәрізді маймылдың хромосома саны 46 Адам нәсілінің 5 түрі бар
    Кері байланыс: 5 - топтан көшбасшыларын бөліп, 6-шы топқа топтастыру.6 қалпақ әдісімен қорытындылау.1-топ “Ақ қалпақ”2-топ “Қызыл қалпақ”3 –топ “Қара қалпақ”4 –топ “Сары қалпақ”5 – топ “Жасыл қалпақ”6 – топ “Көк қалпақ” Өзін-өзі бағалау «Жетістік сатысы» тәсілі Сөз соңындағы рефлексияҚоржыныма салынған білім (чемодан) Нені білемін? Қандай жаңалық білдім? Менің білімім қалай өзгерілді (толықты)? Оқуым, білуім, толықтыруым керек. Мен үшін артық мәліметтер (қоқыс жәшігі)

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ