Материалдар / Адамның тірек қимыл жүйесі 6 сынып Жаратылыстану
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Адамның тірек қимыл жүйесі 6 сынып Жаратылыстану

Материал туралы қысқаша түсінік
87029622588
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2024
254
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
900 тг 675 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 6

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Адамның тірек-қимыл жүйесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты


Сабақтың мақсаты:


Құндылықтарға баулу:

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

3 мин


Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менен бір мотивациялық сөз» атты психологиялық ахуал туғызу.






Оқушылар «Қымыз» әдісі арқылы топқа бөлінеді.

1 топ

2 топ

3 топ

Бағалау парақтары түсіндіріліп таратылады

Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, мотивациялық сөздер айтады.






Оқушылар қымыз ішетін кеселерді таңдау арқылы топқа бөлінеді

Бағалау парақтарын алады

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.




Мотивациялық сөздер











Жаңа сабаққа кіріспе

Мағынаны білу


Үй тапсырмасын еске түсіру мақсатында оқушыларға бейнематериалдан тәжірибе көрсетіледі.

1.Бейнематериал

2.« Umaigra» онлайн платформасы арқылы үй тапсырмасын еске түсіре отырып жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.

  1. Қатты денелерде күш қай жақта болса, сол бағытта қысым пайда болады. Иә

  2. Дененің бетіне түскен күштің әсері оның тек үлкен-кішілігіне байланысты болады. Жоқ

  3. Дененің бетіне түскен күшті қалай атаймыз? Қысым

  4. Сұйықтықтың қысымының жоғарылай түсуі қысымның қандай түрі? Гидростатикалық

  5. Ыдыстың қабырғасына түсетін газдың қысымы, газ молекулалары соққысының әсерінен пайда болады. Иә

  6. Газда қысым болама? Болады

  7. Жанасу ауданы кішірейген сайын қысымның мөлшері қалай өзгереді? жоғарылайды

  8. Тонометр арқылы артериялық қысымды өлшейміз. Иә

  9. Тонометр түрлері көптеп кезедсе бермейді. Жоқ

  10. Барометр-анероид нені өлшейді? Атмосфералық ауаны

Оқушылар тәжірибеде нені түсінгендіктерін, қысымның түрін, себебін айтып, ортаға өз ойларын салады.

Онлайн платформадағы сұрақтарға жауап береді.



Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


Бейнематериал

Ойынға сілтеме

https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=98295


Сабақтың ортасы мағынаны түсіну




Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін бейнематериал беріледі.

Бейнематериал

Қаңқа дегеніміз не?

Бұлшықет не үшін керек бізге?

Дененің сымбатты болуы дегеніміз не?- секілді сұрақтар қойылады.

Бейнематериал мен оқулықтан алған білімдерін толықтыру мақсатында тапсырмалар беріледі.


Бейнематериалды көрген соң оқушылар бірнеше сұраққа жауап беру арқылы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген бейнематериалға өз ойларын айтады

Белсенділіктеріне қарай бағаланады


«Жарайсың»

Презентация

бейнематериал






т оптық жұмыс

1 тапсырма.

1 топ. «Модельдеу» әдісі. Адам қаңқасын суреттер арқылы модельдейді.



2 топ. «3 Д». Платформасы арқылы бұлшықеттің қызметін түсіндіреді.


Shape1






3 топ. «Венн диаграммасы» арқылы бұлшықет пен қаңқаның ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіреді.

1 топ. Оқушылар берілген қима суреттер арқылы постерге адам қаңқасын жапсырып модельдейді.

2 топ. Оқушылар 3 д қолдана отырып бұлшықеттің қызметін түсіндіреді



3 топ. Оқушылар бұлшықет пен қаңқаның ұқсастықтары мен айырмашылықтарын постерге жазып түсіндіреді.

Дескриптор:

1. тірек-қимыл жүйесіне сипаттама берді;

2. тірек-қимыл жүйесінің түрлерін ажыратты;

3. тірек-қимыл жүйесіне мысалдар келтірді.



Бағалау.

Оқушылар

Берілген бағалау парақтарын алып өз-өздерін бағалап отырады.

Жалпы балл – 3 балл

Суреттер

Ұялы телефондар

Постер

Бағалау парақтары






Сабақтың ортасы

Мағынаны қолдану




Оқушыларға жалпылама төмендегі қолдану тапсырмалары беріледі. «Мағынаны қолдану» айдарындағы тапсырманы дәптеріне жазады.


«Дәптермен жұмыс».

«Қозғалыс – адам өмірі үшін аса қажет» тақырыбында ой қозғау.




Оқушылар дәптерлеріне «Қозғалыс – адам өмірі үшін аса қажет» тақырыбында жұппен талқылап, жеке өз ойларын дәптер бетіне түсіреді.

Дескриптор:


- қозғалыстың түрлерін атайды;

- қозғалыстың адам өмірінде маңыздылығын түсінді – 2 балл;


Баллдық жүйені бояп бағалап отырады


Оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

Сабақтың соңы

Бекіту


Educapley” ойыны

  1. Адам қаңқасының қай бөлімі?

  2. Адам қаңқасының қай бөлімі?

  3. А дам қаңқасының қай бөлімі?

  4. Адам қаңқасының қай бөлімі ?

  5. Ересек адамның денесінде қанша сүйек бар?

  6. Тірек-қимыл жүйесінің ең белсенді бөлігі? Бұлшықет

  7. Б ұлшық ет тобын көрсетіңіз? Мойын бұлшықеті

  8. Бұлшық ет тобын көрсетіңіз? Жамбас бұлшықеті

  9. Бұлшық ет тобын көрсетіңіз? Кеуде бұлшықеті


Оқушылар онлайн платформадағы тапсырманы жылдамдықта орындайды.




Бағалау.

Оқушылар

Баллдық жүйені

бояу арқылы бояп өз-өздерін бағалап отырады.

Жалпы балл – әр сұрақ 1 балл

Ұялы телефондары

Ойынға сілтеме

https://www.educaplay.com/learning-resources/17909347-learning_resource.html

Кері байланыс


Оқушылардан кері байланыс алып, үй жұмысын береді.


Рефлексия.

«Mentimeter» бағдарламасы арқылы кері байланыс жасау. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін онлайн форматта көру.




Үй тапсырмасы: ξ46 оқу .

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!