Адамның тірі табиғаттағы орны.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адамның тірі табиғаттағы орны.

Материал туралы қысқаша түсінік
биология пән мұғалімдеріне әдістемелік көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Биология

11-сынып

Мерзімі:


Пән мұғалімі: А.Н.Ахимбекова

Тақырыбы:

Адамның тірі табиғаттағы орны.

Сілтемелер:

Биология оқулығы. 11-сынып Р.Сәтімқұлов, Р.Әлімқұлова, Ж.Шілдебаев

Мақсаты:

Топтық жұмысты ұйымдастыра отырып адамның тірі табиғаттағы орны тұралы және эволюциясының ерекшіліктерін салыстыруды және ажыратуды оқып үйрету.


Оқыту нәтижесі:

Сыни-тұрғыдан ойлау әдісін пайдалану нәтижесінде оқушының белсенділігі артады, қызығушылығы оянады, алға қойған мәселені бірлесе отырып шешеді.

Бағалау критерийі:

1.Білу

2.Түсіну

3.Қолдану

4. Талдау

5. Жинақтау

6. Бағалау

Баға критерийі

Оқыту әдістері:

Блум таксономиясы, АКТ, сын тұрғыдан ойлау.

Топтық жұмыс, жеке жұмыс, жұптық жұмыс.

Негізгі идея:

Топтық жұмысты ұйымдастыра отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Топтық тапсырма оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, білім деңгейінің өсуіне үлес қосады.


Құрал-жабдықтар:

Интерактивті тақта, таратпа материалдар


Кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушы әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі:







Оқушылармен сәлемдесу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Сабақтың мақсат міндеттерімен таныстыру.

«Мозайка» әдісімен топқа бөлінеді.

Топқа бағалау парақшасы беріліп,бағалау жолын түсіндіреді. Оқушылар ІІІ топқа бөлінеді, топ басшысын сайлайды.

Оқушылар ІІІ кезең атымен топқа бөлінеді

  1. Девон

  2. Таскөмір

  3. Пермь

Білу

Өтке материалды пысықтайды, ой-шақырады.


Палеозой заманындағы

кембрий,ордовик, силур кезеңіндегі тіршіліктің дамуын

біледі.


1. «конверт сұрақ»

1.Кембрий кезеңінде қандай өзгерістер байқалады?

2.Алғаш рет өсімдіктер қай кезеңде құрлықта өсе бастады?

3.Ордовик кезеңінде қандай организмдер кеңінен таралды?

4. «Эволюциялық жарылыс» деген ұғым нені білдіреді?

5.Силур кезеңінің атауы қайдан шыққан?

6.Кембрий кезеңінде теңіздерде қандай организмдер кеңінен таралды?


2. Биологиялық диктант

1. Кембрий кезеңінде теңіз суында кеңінен таралған жануарлардың бір тобына................ жатады.

2. Кембрийдің бас кезеңінде құрлықтан шайылған ..........теңіз суының.............арттырған

3. Ең алғаш құрлыққа..............қатар............осы күнгі........... ұқсас .............де шықты.

4. Силурдың соңында қаңқасы ............. тұратын................балықтар пайда болды

5. Силур кезеңінің соңында алғаш рет өсімдіктерден.............. мен.................құрлықта өсе бастады.

1.Оқушылар конверттердегі сұрақтарға топ ішінде талқылап жауап береді.

2. диктант нәтижесін жұптасып тексеріп,

ұпайларын есептеп, бағалау парақшасына жазады.


Жауап үлгісі

Биологиялық диктант

  1. Трилобиттер.

  2. Тұздар, тұздылығын.

  3. Псилофиттермен, сарышаянға, өрмекшітектестер.

  4. Шеміршектен, жыртқыш.

  5. Ринофиттер,плауынтәрізділер.



Түсіну

Палеозой заманында Жерде тіршіліктің дамуын, жануарлардың эволюциясы туралы түсініктерін қалыптастыру.

Электронды оқулықтан

Палеозой заманында Жерде тіршіліктің дамуы. Жануарлардың эволюциясы туралы жаңа материалдарды көріп, тұжырымдайды



«Түртіп алу» стратегиясы

Оқушылар тыңдайды, қажетті мәліметті түртіп алады.

Девон кезеңіндегі тіршіліктің дамуы

Таскөмір кезеңіндегі тіршіліктің дамуы

Пермь кезеңінде тіршіліктің дамуы


Қолдану

Оқушыларды ынтымақтастықта жұмыс істеу арқылы, алған білімдерін өмірде қолдану дағдыларын қалыптастыру.

ДЖИКСО

І топ Девон кезеңіндегі тіршіліктің дамуы

ІІ топ Таскөмір кезеңіндегі тіршіліктің дамуы

ІІІ топ Пермь кезеңінде тіршіліктің дамуы


Ресурстарды таратып беру

Топқа берілген тапсырманы оқулық мәтінімен жұмыс жасау арқылы орындайды.


Талдау

Оқушылардың алған білімдерін талдау, пысықтау.

1. Постер

2. Терминдермен жұмыс

«Әліппи желісі»

Д-

С-

Т-

П-

А-

Ц-


Жауап үлгісі:

1.Девон, Таскөмір, Пермь кезеңдеріндегі өзгерістер мен ерекшіліктерін талдайды.

2.«Әліппи желісі»

Д- Девон.

С- Стегоцефалдар.

Т- Таскөмір (карбон).

П- Пермь.

А- Аңтәрізді жорғалаушылар.

Ц- Цинодонттар



Жинақтау

Алған білімдерін қорытындылау, кері байланысарқылы алған білімдерін жинақтайды.

1.«Суреттерді сөйлет»

.

2. «Жсырын тапсырма»

Топ тиісті тапсырманы алып орындайды

1.Климаттық және геологиялық өзгерістер,

2. Өсімдіктер,

3.Жануарлар.

БҮҮ кестесі


1. ІІІ топқа тапсырмалар беріледі

1.Адам эволюциясының кезеңдері

2.Түрлі жүйеліктоптарға жататын айқын белгілер.

3. Саналы адам

Бағалау

Палеозой заманында Жерде тіршіліктің дамуы. Жануарлардың эволюциясы туралы бүгінгі білімді қорытындылайды

Жеке критериалды бағалау парағындағы бағалауына сипаттама беруді ұсынады. Топ басшыларының бағалауына сөз береді.

Соңында мұғалім тарапынан формативті бағалау жүреді.

Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы мен мұғалімнің бағалауының қортындысын күнделікке баға ретінде қойдыру.

Үйге тапсырма

36 Жерде тіршіліктің дамуы тақырыбы бойынша презентация дайындау

Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады, баға қойғызады.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.01.2019
727
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі