Материалдар / Адамның тірі табиғаттағы орны.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Адамның тірі табиғаттағы орны.

Материал туралы қысқаша түсінік
биология пән мұғалімдеріне әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
614
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Биология 11-сынып
Мерзімі:

Пән мұғалімі: А.Н.Ахимбекова
Тақырыбы:Адамның тірі табиғаттағы орны.
Сілтемелер:Биология оқулығы. 11-сынып Р.Сәтімқұлов, Р.Әлімқұлова, Ж.Шілдебаев
Мақсаты: Топтық жұмысты ұйымдастыра отырып адамның тірі табиғаттағы орны тұралы және эволюциясының ерекшіліктерін салыстыруды және ажыратуды оқып үйрету.

Оқыту нәтижесі:Сыни-тұрғыдан ойлау әдісін пайдалану нәтижесінде оқушының белсенділігі артады, қызығушылығы оянады, алға қойған мәселені бірлесе отырып шешеді.
Бағалау критерийі:1.Білу 2.Түсіну3.Қолдану4. Талдау5. Жинақтау6. БағалауБаға критерийі
Оқыту әдістері:Блум таксономиясы, АКТ, сын тұрғыдан ойлау. Топтық жұмыс, жеке жұмыс, жұптық жұмыс.
Негізгі идея:Топтық жұмысты ұйымдастыра отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Топтық тапсырма оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, білім деңгейінің өсуіне үлес қосады.

Құрал-жабдықтар:Интерактивті тақта, таратпа материалдар

КезеңдеріМұғалімнің әрекетіОқушы әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі:











Оқушылармен сәлемдесу.Психологиялық ахуал қалыптастыру.Сабақтың мақсат міндеттерімен таныстыру.«Мозайка» әдісімен топқа бөлінеді.Топқа бағалау парақшасы беріліп,бағалау жолын түсіндіреді. Оқушылар ІІІ топқа бөлінеді, топ басшысын сайлайды.Оқушылар ІІІ кезең атымен топқа бөлінеді
  • Девон
  • Таскөмір
  • Пермь
  • Білу Өтке материалды пысықтайды, ой-шақырады.

    Палеозой заманындағыкембрий,ордовик, силур кезеңіндегі тіршіліктің дамуынбіледі.

    1. «конверт сұрақ» 1.Кембрий кезеңінде қандай өзгерістер байқалады?2.Алғаш рет өсімдіктер қай кезеңде құрлықта өсе бастады?3.Ордовик кезеңінде қандай организмдер кеңінен таралды?4. «Эволюциялық жарылыс» деген ұғым нені білдіреді?5.Силур кезеңінің атауы қайдан шыққан? 6.Кембрий кезеңінде теңіздерде қандай организмдер кеңінен таралды?

    2. Биологиялық диктант1. Кембрий кезеңінде теңіз суында кеңінен таралған жануарлардың бір тобына................ жатады.2. Кембрийдің бас кезеңінде құрлықтан шайылған ..........теңіз суының.............арттырған3. Ең алғаш құрлыққа..............қатар............осы күнгі........... ұқсас .............де шықты.4. Силурдың соңында қаңқасы ............. тұратын................балықтар пайда болды5. Силур кезеңінің соңында алғаш рет өсімдіктерден.............. мен.................құрлықта өсе бастады.
    1.Оқушылар конверттердегі сұрақтарға топ ішінде талқылап жауап береді.2. диктант нәтижесін жұптасып тексеріп,ұпайларын есептеп, бағалау парақшасына жазады.

    Жауап үлгісіБиологиялық диктант
  • Трилобиттер.
  • Тұздар, тұздылығын.
  • Псилофиттермен, сарышаянға, өрмекшітектестер.
  • Шеміршектен, жыртқыш.
  • Ринофиттер,плауынтәрізділер.




  • Түсіну Палеозой заманында Жерде тіршіліктің дамуын, жануарлардың эволюциясы туралы түсініктерін қалыптастыру.Электронды оқулықтанПалеозой заманында Жерде тіршіліктің дамуы. Жануарлардың эволюциясы туралы жаңа материалдарды көріп, тұжырымдайды



    «Түртіп алу» стратегиясыОқушылар тыңдайды, қажетті мәліметті түртіп алады.Девон кезеңіндегі тіршіліктің дамуы Таскөмір кезеңіндегі тіршіліктің дамуыПермь кезеңінде тіршіліктің дамуы

    ҚолдануОқушыларды ынтымақтастықта жұмыс істеу арқылы, алған білімдерін өмірде қолдану дағдыларын қалыптастыру.ДЖИКСО І топ Девон кезеңіндегі тіршіліктің дамуыІІ топ Таскөмір кезеңіндегі тіршіліктің дамуыІІІ топ Пермь кезеңінде тіршіліктің дамуы

    Ресурстарды таратып беруТопқа берілген тапсырманы оқулық мәтінімен жұмыс жасау арқылы орындайды.

    ТалдауОқушылардың алған білімдерін талдау, пысықтау.1. Постер2. Терминдермен жұмыс«Әліппи желісі»Д- С- Т- П- А-Ц-

    Жауап үлгісі:1.Девон, Таскөмір, Пермь кезеңдеріндегі өзгерістер мен ерекшіліктерін талдайды.2.«Әліппи желісі»Д- Девон.С- Стегоцефалдар. Т- Таскөмір (карбон). П- Пермь. А- Аңтәрізді жорғалаушылар. Ц- Цинодонттар



    ЖинақтауАлған білімдерін қорытындылау, кері байланысарқылы алған білімдерін жинақтайды.1.«Суреттерді сөйлет» .2. «Жсырын тапсырма»Топ тиісті тапсырманы алып орындайды1.Климаттық және геологиялық өзгерістер,2. Өсімдіктер, 3.Жануарлар.БҮҮ кестесі

    1. ІІІ топқа тапсырмалар беріледі 1.Адам эволюциясының кезеңдері2.Түрлі жүйеліктоптарға жататын айқын белгілер.3. Саналы адам
    БағалауПалеозой заманында Жерде тіршіліктің дамуы. Жануарлардың эволюциясы туралы бүгінгі білімді қорытындылайдыЖеке критериалды бағалау парағындағы бағалауына сипаттама беруді ұсынады. Топ басшыларының бағалауына сөз береді.Соңында мұғалім тарапынан формативті бағалау жүреді.Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы мен мұғалімнің бағалауының қортындысын күнделікке баға ретінде қойдыру.
    Үйге тапсырма№36 Жерде тіршіліктің дамуы тақырыбы бойынша презентация дайындауҮй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады, баға қойғызады.








    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!