жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әдебиеттік оқу 3 сынып Төрт мезгілді аңсау
Әдебиеттік оқу 3 сынып Төрт мезгілді аңсау
|
Сабақтың тақырыбы: Төрт мезгілді аңсау |
Мұғалімнің аты-жөні: Заводхан Роза Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 3 «А» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжау (5. О5.); Әртүрлі жанрдағы мәтінді талдау (5О5.Т/А). |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқушылар автор өмірімен танысады. |Өлеңді мәнерлеп оқиды. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Жаңа тақырыпты түсінеді. Алған білімдерін ортаға салып, талқылайды. Топпен жұмыста белсенділік көрсетеді. Қойылған сұрақтарға жауап бере алады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Табиғаттың әр мезгілін суреттеп бере алады.. Көшбасшылық қабілетін көрсете алады. Өлең мазмұны бойынша өздері сұрақ дайындай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Жылдың төрт мезгілі, көк майса, жер беті аппақ |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану, бейнелеу өнері, қазақ тілі |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Қаңбақ |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу Оқушыларды түгендеу
(ағаштың, қардың, сары жапырақтың, бәйшешектің суреті арқылы ) |
Тренинг: « От шашу» |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру 3 минут Жаңа білім 10 минут |
Бағалау парағы арқылы әр оқушы өзінің жұбын бағалайды Бағалау парақшасына оқушы аты жазылады. Оны оқушылар өздері жазады.
Білу және түсіну ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Тақырып «Қаңбақ». 1.Тест сұрақтары. 1.Жел нені қуды? А) толқынды Ә) қаңбақты Б) ағашты 2.Қаңбақ қай ағашқа келіп тірелді? А)Терекке Ә) қайыңға Б) шыршаға 3. Терек қаңбақты әдейі тоқтатты
ма? А) Құрманбай Толыбаев Ә) Серік Шомақов Б) Ескен Елубаев 5. «Қаңбақ» сөзінде неше дауысты
дыбыс бар? Бір –бірін тексереді, бағалайды. 5 дұрыс - «5» 4 дұрыс - «4» 3 дұрыс - «3» 2-1 дұрыс - «2»
Тірек сөздер арқылы не туралы екенін табу, жалғастыру:
(Оқушылар тірек сөздер арқылы мезгілдердің
атын табады және оны орысша, ағылшынша
аударады) Балалар, жаңағы айтылған (жаз, күз, қыс, көктем) сөздерді біз топтастырып, қалай атаймыз? -Иә, дұрыс айтасыздар. Ендеше бүгін сіздермен Жәнібек Кәрбозиннің өмір жолы мен «Төрт мезгілді аңсау» деген өлеңімен танысамыз.
Ақын, 1933 жылы 15 мамыр күні Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Дегерес ауылында туған.1953 жылы Әл – Фараби атындағы Қазақ мемлекеттік ұлттық университетінің филология факультетін бітірген. «Кербақбай»,«Қолғанат», «Қарбек пен қарақшы» т.б.балаларға арналған пьесалар жазды. Оның балаларға арналған «Бәйшешек», «Менің шеберханам», «Ысқырық», «Біздің Бекен қайда екен?», «Біздің ауыл балалары» сияқты өлең, жинақтары бар. Іліп әкету. «Оқы да ойыңа түй!» әдісі арқылы өлеңді мәнерлеп оқиды (Топтарға өлең шумақ бойынша бөлініп беріледі)
|
Оқушыларға бағалау парағын тарату, түсіндіру 1 мин
Тест тапсырмалары Бірін бірі бағалайды Тірек сөздермен жұмыс 3 минут Интербелсенді тақта арқылы ақынның өмірімен танысады 3 мин 4 мин |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Дәптермен жұмыс: Әр маусымға мадақ сөз жазады
|
Дәптермен жұмыс
Жұптық жұмысты «Бас бармақ» арқылы бағалайды |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті: Слайд арқылы «Табиғаттағы айналым» суретін көрсетемін. Оқушылар суретте көргендерін іс қимылмен көрсетеді. Жапырақтар сыбдырлайды - қимылдайды, жаңбыр даусын шапалақпен салу, аязда тоңу, балшыққа бату |
Оқушылар қимыл жасап сергіп қалады. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы 10 минут Бағалау 2 минут Рефлексия 3 минут Кері байланыс 3 минут Үйге тапсырма 2 минут |
Бағалау парақшалары арқылы көшбасшы топтағы оқушыларды бағалайды
«Иә, жоқ » әдісі арқылы жаңа сабақты пысықтайды. Берілген жауап дұрыс болса, оқушылар «иә» деп қолдарын көтереді, жауап қате болса, оқушылар «жоқ» деп қолдарын көтермейді. Сұрақтар: Жыл мезгілдері төртеу ме? Қыста күн ыстық бола ма? Бұл өлеңнің авторы Жәнібек Карбозин бе? Жаз мезгілінде жапырақтар сарғая ма? «Осень» сөзі жаз деген сөздің аудармасы ма?
«Білім ағашы» Ағашқа жапсырма қағазды жапсыру арқылы бүгінгі сабақтың өздеріне ұнағандарын көрсетеді.
«Менің сүйікті жыл мезгілім» тақырыбына эссе жазу |
Бағалау парақшасы
«иә, жоқ» әдісі бойынша жаңа сабақты пысықтау
«Білім ағашы»
Ағаштың суреті, стикерлер
Эссе жаз |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. Білім алушылар төменгі сынып болғандықтан өз ойларын жасырмай айта алады. Жас ерекшелігіне сай мақсат құрылған. Оқушылардың тақырып бойынша білімдері қалыптасты.
Кейде уақыт сақталмай, ауытқушылық болды. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Баланың өз ойын жеткізуі 2: Сабақты түсінуге мәліметтердің жеткіліктілігі Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Қызығушылықтарын оята алу 2: Интербелсенді тақтамен жұмыс Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Уақытты тиімді пайдалану, әдіс-тәсілдердің қызықтылығы |
|||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















