Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Әдеп
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: Қазақ тілі |
Мектеп : «Ұзын-Ата» жалпы орта мектебі |
|||||||||||||||||||
Тақырыбы: Әдеп |
Мұғалімнің аты-жөні: Ақжанова Роза Шондыбайқызы |
|||||||||||||||||||
Сынып: 5 сынып |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар |
||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5.О6. Оқылым стратегияларын қолдану; жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу. 5.ӘТН.1. Орфографиялық норма. Дыбыстардың емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу. |
|||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||||||||||||||||||
Мәтіннің мазмұнын түсіне алады және мәтіннен нақты мәліметтерді таба алады. |
||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
||||||||||||||||||||
Дыбыстардың емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, сөздерді орфографиялық нормаға сай жаза алады |
||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||
Дыбыстардың емлелік ерекшеліктерін меңгере отырып, мәтіндегі кез-келген сөзге орфографиялық және орфоэпиялық нормаға сай талдау жасай алады. |
||||||||||||||||||||
Бағалау критерий |
-Мәтінді оқиды және одан нақты ақпаратты таба біледі. -Дыбыстардың емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жаза алады. |
|||||||||||||||||||
|
Оқушылар орындай алады: |
|||||||||||||||||||
Берілген мәтіннен қате сөздерді тауып, оларды орфография заңдылығына сай дұрыс жаза алады. Мәтін мазмұнын дұрыс түсініп, әңгімелеп бере алады. |
||||||||||||||||||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: - орфография - орфоэпия - емле, әдеп, әдептілік |
||||||||||||||||||||
Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: - орфографиялық норма - орфоэпиялық норма - Әдепті болу, сәлем беру, үлкенді құрметтеу |
||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: |
||||||||||||||||||||
-Әдептілік дегенді қалай түсінесіз? -«Әдептілік» тақырыбынан қандай қызықты деректер алдыңыз? - әдептілік деген не? деген сұраққа жауап беріп, әдептілік туралы тың мәліметтер алады. |
||||||||||||||||||||
Не себепті .... (олай) деп ойлайсыз? |
||||||||||||||||||||
Әдептілік дегеніміз адамның өз- өзін дұрыс ұстай білу, тәртіпті , сыпайы болуы.Әдептілік , ар ұят адамдықтың белгісі. |
||||||||||||||||||||
ишара: |
||||||||||||||||||||
мақұлдау, қол белгілері, тыныштыққа шақыру |
||||||||||||||||||||
Құндылықтар: |
Жауапкершілік, өзгелердің мәдениетіне көзқарастарына құрметпен қарау.Бір-бірінің пікірін тыңдау,топта жұмыс жасай алу. |
|||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс: |
Әдебиет, өзін- өзі тану |
|||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу: |
Сәлемдесудің мәнін біледі. |
|||||||||||||||||||
Жоспар |
|
|||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
Басы 7 минут |
1. Ынтымақтастық орнату. Шеңбер бойынша «Өте тамаша» әдісі әдепті сөздеріне қатысты тіркестерді байланыстырып тілек айтады. Мысалы: арлы бол, әдепті бол, ақылды бала бол, мейірімді бала бол, т.б. 2.Топқа бірігеді. «Мозайка» әдісі. Оқушыларды қиылған суреттер арқылы топтарға бөлу.
3. «Болжау» әдісі Оқушыларға берілген қиылған суреттерді жинақтау және сол сурет бойынша өз ойларын айттыру, суретке тақырып қойдыру. Суреттердегі ойды жинақтап бүгінгі сабақтық тақырыбын ашу.
«Сыпайылар» тобы «Мәдениеттілер» тобы «Кішіпейілділер» тобы 4.Алдыңғы оқуды пысықтау: «Өрмекшінің торы» әдісі -Сәлемдесудің қандай түрлерін білеміз? - Әр ұлттың дене қимылмен сәлемдесуін қалай түсіндіреміз? -Қазақ халқының амандасу салт- дәстүріне мысалдар келтіреді
|
Сурет қиындылары |
||||||||||||||||||
Ортасы: 35 минут
|
1-тапсырма. «Жаңа тақырыпты «Жүгіртпе шынжыр» әдісі арқылы жүргіземіз (мәтін сыныптың үш жеріне ілінеді, топ мүшелері оқып келіп, хатшыға баяндайды.Хатшы оқыған кезде орфоэпиялық нормаға сай оқу керек). Ағайындылар Бірде екі ағайынды ренжісіп қалыпты.Ағасы інім келіп кешірім сұрар деп күтіпті. Ол келе қоймайды. Шыдамаған ағасы інісіне келеді, сөйтсе інісі де сағынып жүр екен. Ағасын көре салып,құшақтап жылап жіберіпті. Сонда ағасы: - Сен кішісің ғой, неліктен бірінші болып келіп кешірім сұрамадың?-дейді. -Ағатайым, кім бірінші болып кешірім сұраса, сол мол сауап алады деуші еді. Сол сауапты өзіме қимай, сіз алсыншы деп тосқан едім,-депті көз жасын сүртіп. Енді осы оқиғаға байланысты топтарға тапсырма беремін. І топ. Үлкенге құрмет деген сөзге қысқаша түсінік беру. ІІ топ. «Әдеп – сөздің айнасы» тақырыбында мәтін құра. ІІІ топ. Әдептілік туралы мақал-мәтел жазу. 2-тапсырма. «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі арқылы Мына сөздерді орфографияға сай етіп жаз. І топқа. Бошша торғай ( Бозша торғай) Бошшағыл ( Бозшағыл ) Бойалдыру ( Бой алдыру) Бойдүзету (Бойтүзету) Сарала ғаз (Сарала қаз) ІІ топқа. Жылан гөз ( Жылан көз) Жыланғұрт (Жыланқұрт) Жүрісгер (Жүріскер) Сап полу ( Сап болу) Қайырғош (Қайырқош) ІІІ топ Сегізғанат (Сегізқанат) Алып пер (Алып бер) Сағ адам (Сақ адам) Қас табан (Қаз табан) Жүрег айну (Жүрек айну)
|
Флип-чарт,стикер, маркер, суреттер
|
||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||
Соңы 3 минут
|
«Блоб ағашы» арқылы кері байланыс аламын.
Топтарды бағалаймын.
|
|
||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|
|||||||||||||||||||
Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Дарынды оқушыларға қосымша сұрақтар беріледі Үлгермеуші оқушыларға қосымша ақпарат беріледі.
|
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? 1.Топтық жұмысты бақылаймын. 2.Пікір алмасуын қадағалаймын. 3.Сұрақтар қоямын.
|
Пәнаралық байланыс : Әдебиет, өзін-өзі тану. АКТ-мен байланыс. |
||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
Рефлекция Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1. «Жүгіртпелі шынжыр» әдісіндегі постер қорғағаны ұнады. 2. «Жалғасын тап» ойыны.
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты) 1. Әдіс –тәсілдерді дұрыс пайдалана алу сабақтың жақсы өтуіне ықпалын тигізеді. 2.Жеке жұмыстарды жүргізу оқушылардың қабілетін арттыруға ықпалын тигізеді. |