Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
№5 сабақСабақтың тақырыбы: Халық ауыз әдебиеті
Мектеп:«№12орта мектебі »КММ
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
СЫНЫП:1
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың мақсаттары
Оқушылардың ауыз әдебиеті туралы білімдерін тексеру, өткен материалды қайталау,сұраққа дұрыс жауап беру дағдысын қалыптастыру. Нақты мысал келтіру арқылы оқушының сөйлеу дағдысын дамыту, қисынды ойлау қабілетін қалыптастыру.
Оқытудың әдістері мен тәсілдері
Топтық жұмыс,сұрақ-жауап,ойын, халық ауыз әдебиеті туралы слайд-суреттер, үлестірмелі карточкалар, интербелсенді тақта.
Пәнаралық байланыс
Әдебиеттік оқу, дүниетану
Жоспарланған уақыт есебі
Жоспарланғанжаттығутүрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Психологиялық дайындықШаттық шеңберіСәлеметсіңдер ме, балалар?Сабағыңды жөндепӘзірленсең-еңбек.Қиындықтың бәрін,Еңбек қана жеңбек!І. Сұрақтарға жауап беру2. Ауызәдебиетіқалайтараған?3. Ауызәдебиетініңқандайтүрлері бар?4. ауызәдебиеті мен жазбаәдебиетініңқандайайырмашылықтары бар?5. «Фольклор» сөзініңмағынасықандай?6. Халықауызәдебиетініңманызықандай?
Әдебиет- араб сөзі, аударғанда улгілі сөз деген мағынаны береді. Әдебиет оқиғаны сөзбен суреттеп жеткізетін сөз өнері.
Қазақ халқының ауыз әдебиеті . Қазақ халқының ауыз әдебиеті- ауыздан- ауызға ауызша тарап, біздің дәуірімізге дейін жеткен шығармалар. Ауыз әдебиеті ғылымда фольклор деп аталады. Фольклор ағылшын сөзі. Дәлме- дәл аударғанда «халық шығармасы», «халықтың ауызша шығарған көркем сөздері» деген мағынаны береді.
- Балалар мына суретке назар салыңыздаршы! Мына суреттерді бір сөзбен айтқанда қалай деп атай аласыңдар?( отбасының суреті) - Қанеки, балалар, біз саусақ жаттығуларын жасап көрейікші!( балалар саусақтарын бүгіп отырып орындайды) Бас бармағым – әкем, балаң үйрек апам,Ортантерек – ағам, шылдыршүмек- мен.Титтейбөбек-сен .Бірүйденешеуміз? Бірүйдебесеуміз. - Балалар, санамақкімдертуралыайтылған? Мен сендергеотбасымүшелерітуралыжұмбақжасырамын, сендершешіпкөріңдер
Сюжетті суреттер
Сабақтың соңы
Сабақтың соңы
Ауызәдебиеттүрлері:
Ертегілер
Мақал- мәтелдер
Жұмбақтар
Эпостық жырлар ( батырлар жыры) Қобыланды батыр жыры
Лиро-эпостық жырлар. Қозы Көрпеш – Баян сұлу
өлеңдер
Тарихи жырлар
Тұрмыс салт жыры
«Шеңбербойыменәнгімелеу» ойыныОйыншарты:барлықоқушыларшеңбербойыменотырады. Араларынанбіржүргізушінісайлапалады. Ойынбасындатақырыптаңдапалынады. Жүргізушіортағашығып ,көзінжұмып, кезкелгенойыншығанұскайды. Жүргізушінұсқағаноқушыалынғантақырыпбойыншабірсөйлемайтады. Бұданәрісағаттілініңбағытыменәройыншыбір-бірсөйлемненайтабереді. Егержауаптақатежіберілсе, келесіоқушытүзетугетиіс. Жауаптардытолықтыруғаболады. Ойынсонындаеңбелсендіоқушыанықталады. Қорытынды: Ауыз әдебиетінің түрлері қандай?
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз