Материалдар / Әдептілік ар-ұят адалдықтың белгісі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Әдептілік ар-ұят адалдықтың белгісі

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздармен сабақ жоспарын бөлісу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Тамыз 2018
391
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

№5 сабақСабақтың тақырыбы: Халық ауыз әдебиеті











Мектеп:«№12орта мектебі »КММ
Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:
СЫНЫП:1Қатысқандар:

Қатыспағандар:
Сабақтың мақсаттары Оқушылардың ауыз әдебиеті туралы  білімдерін тексеру, өткен материалды қайталау,сұраққа дұрыс жауап беру дағдысын қалыптастыру. Нақты мысал келтіру арқылы  оқушының сөйлеу дағдысын дамыту, қисынды ойлау қабілетін қалыптастыру.

Оқытудың әдістері мен тәсілдеріТоптық жұмыс,сұрақ-жауап,ойын, халық ауыз әдебиеті туралы слайд-суреттер, үлестірмелі карточкалар, интербелсенді тақта.
Пәнаралық байланысӘдебиеттік оқу, дүниетану

Жоспарланған уақыт есебіЖоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар




Сабақтың басы

















Сабақтың ортасы
Психологиялық дайындық Шаттық шеңберіСәлеметсіңдер ме, балалар?Сабағыңды жөндепӘзірленсең-еңбек.Қиындықтың бәрін,Еңбек қана жеңбек! І. Сұрақтарға жауап беру2. Ауыз әдебиеті қалай тараған?3. Ауыз әдебиетінің қандай түрлері бар?4. ауыз әдебиеті мен жазба әдебиетінің қандай айырмашылықтары бар?5. «Фольклор» сөзінің мағынасы қандай?6. Халық ауыз әдебиетінің манызы қандай?
  • Әдебиет- араб сөзі, аударғанда улгілі сөз деген мағынаны береді. Әдебиет оқиғаны сөзбен суреттеп  жеткізетін сөз өнері.
  • Қазақ халқының ауыз әдебиеті . Қазақ халқының ауыз әдебиеті- ауыздан- ауызға ауызша тарап, біздің дәуірімізге дейін жеткен шығармалар. Ауыз әдебиеті ғылымда фольклор деп аталады. Фольклор ағылшын сөзі. Дәлме- дәл аударғанда «халық шығармасы», «халықтың ауызша шығарған көркем сөздері»  деген мағынаны береді.


  •            



    - Балалар мына суретке назар салыңыздаршы! Мына суреттерді бір сөзбен айтқанда қалай деп атай аласыңдар?( отбасының суреті) - Қанеки, балалар, біз саусақ жаттығуларын жасап көрейікші!( балалар саусақтарын бүгіп отырып орындайды) Бас бармағым – әкем, балаң үйрек апам,Ортан терекағам, шылдыр шүмек- мен. Титтей бөбек ен .Бір үйде нешеуміз? Бір үйде бесеуміз. - Балалар, санамақ кімдер туралы айтылған? Мен сендерге отбасы мүшелері туралы жұмбақ жасырамын, сендер шешіп көріңдер


























    Сюжетті суреттер








    Сабақтың соңы

































    Сабақтың соңы

    Ауыз әдебиет түрлері:
  • Ертегілер
  • Мақал- мәтелдер
  • Жұмбақтар
  • Эпостық жырлар ( батырлар жыры) Қобыланды батыр жыры
  • Лиро-эпостық жырлар. Қозы Көрпеш – Баян сұлу
  •  өлеңдер
  • Тарихи жырлар
  • Тұрмыс салт жыры
  • «Шеңбер бойымен әнгімелеу» ойыны Ойын шарты: барлық оқушылар шеңбер бойымен отырады. Араларынан бір жүргізушіні сайлап алады. Ойын басында тақырып таңдап алынады. Жүргізуші ортаға шығып , көзін жұмып, кез келген ойыншыға нұскайды. Жүргізуші нұсқаған оқушы алынған тақырып бойынша бір сөйлем айтады. Бұдан әрі сағат тілінің бағытымен әр ойыншы бір-бір сөйлемнен айта береді. Егер жауапта қате жіберілсе, келесі оқушы түзетуге тиіс. Жауаптарды толықтыруға болады. Ойын сонында ең белсенді оқушы анықталады. Қорытынды: Ауыз әдебиетінің түрлері қандай?







    Бұл жанрлардың белгілі  авторлары жоқ , Бірден бірге  ауызша тарап бүгінгі күнге  дейін жетіп отырған халқымыздың асыл қазыналары

























































































































    кеспеқағаздар


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!