Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Әдістемелік бірлестік жұмыстары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп тақырыбы: «Оқушылардың жеке тұлғасын қалыптастыруда замануи талабына сай білім беруді ақпараттандыру арқылы жан-жақты білімді,тәрбиелі,дара тұлға қалыптастыру»
Әдістемелік тақырыбы: «Нәтижеге бағдарланған білім беруде мұғалімдердің кәсіптік шеберлігі мен құзіреттілігін қалыптастыру»
Әдістемелік бірлестік жұмыстары
Әдістемелік бірлестік туралы
ЕРЕЖЕ
І. Жалпы ережелер:
Әдістемелік бірлестік білім мекемесіндегі әдістемелік қызметтік негізгі құрылымдық белгі болып табылады. Әдістемелік бірлестік бір немесе бірнеше бағыттас пәндер бойынша оқу-тәрбие, әдістемелік, эксперименттік және сыныптан тыс жұмыстарды жүргізеді.
Әдістемелік бірлестік бір немесе бірнеше бағыттас пәндер бойынша құрамында кемінде 5 мұғалім болған жағдайда құрылады. Әдістемелік бірлестіктерді құру олардың санына, құрамына өзгерістер енгізу мектеп директорының бұйрығымен жүзеге асырылады.
Әдістемелік бірлестіктер тікелей директордың әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасарына бағынады.
ІІ. Әдістемелік бірлестіктің міндеті мен қызмет бағыттары:
Әдістемелік бірлестік төмендегідей міндеттерді шешу үшін құрылады:
- пән бойынша оқу-тәрбие, әдістемелік, эксперименттік жұмыстарды жоғары кәсіби деңгейде ұйымдастыру және жүргізу;
- өзара тәжірибе алмасу арқылы сабақ беру әдістемесін жетілдіру;
- педагог мамандардың кәсіби біліктілігін көтеру;
- педагогикалық эксперименттерді жүргізу;
- мектептің алға қойған мақсат, міндеттерін жүзеге асыруда оқу үдерісін ұйымдастыру;
Әдістемелік бірлестіктің негізгі жұмыс түрлері:
- оқушыларды оқыту және тәрбиелеу әдістемесінің проблемалары бойынша педагогикалық эксперименттерді өткізу үшін олардың нәтижесін білім процесіне енгізу;
- оқу-әдістемелік мәселелер бойынша мұғалімдердің шығармашылық есептері, дөңгелек үстел, кеңестер, семинарлар т.б.
- оқушыларды оқыту және тәрбиелеу әдістемесінің мәселелері бойынша әдістемелік бірлестіктің отырыстары;
- пән бойынша ашық сабақтар және сыныптан тыс іс-шаралар;
- оқыту және тірбиелеу әдістемесі, жалпы педагогика және психология мәселелері бойынша дәрістер, баяндамалар және дискуссиялар;
- озат педагогикалық тәжірибені және басқару құжаттарының талаптарын зерттеп оқу-тәрбие процесіне енгізу;
- пән және әдістемелік апталықтарды өткізу;
- өзара сабаққа ену;
- оқу сабақтарының өткізу сапасын бақылау;
Әдістемелік бірлестік қызметінің негізгі бағыттары:
- пәндер бойынша білім деңгейінің қорытындыларын талдау;
- оқу жоспарының вариативтік бөлімдерін жасауға қатысу, оқу бағдарламаларындағы минимал көлем мен мазмұнға қойылатын талаптарға өзгерістер енгізу;
- оқу-әдістемелік және дидактикалық материалдарды талдау;
- пәндер бойынша ашық сабақтар және ашық сыныптан тыс іс-шаралар өткізу;
- пәндерді оқыту әдістемесі бойынша баяндамалар дайындау және талқылау;
- оқушылардың зерттеу жұмысын ұйымдастыру;
- жетекшілік жасау және бақылау мәселелерін қарастыру;
- оқытудың жаңа технологияларын іздеу және енгізу бойынша педагогикалық эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу;
- оқу пәндерін өту әдістемесін жетілдіру және тәжірибе алмасу мақсатында әдістемелік бірлестік ішінде және әдістемелік бірлестіктер арасында өзара сабаққа енуді ұйымдастыру;
- пәндер бойынша сайыстар, олимпиадалар, жарыстар өткізу туралы ережелер жасау.
3.Ұйымдастырушылық
іс
шаралар.
-
Мектептегі әдістемелік жұмыстарды облыстық білім департаменті мен аудандық білім бөлімінің бұйрықтарын, өткен оқу жылының қорытындыларын басшылыққа ала отырып жоспарлау және ұйымдастыру.
-
Әдістемелік кеңес отырыстарын жоспарлы түрде тоқсанына бір рет өткізу:
-
Өткен оқу жылындағы әдістемелік жұмыстардың қорытындысы және жаңа оқу жылының міндеттері – қыркүйек.
-
Әдістемелік және пән апталықтарын өткізе отырып, жаңа технологияларды қолдану бағытындағы озат педагогикалық тәжірибені тарату – қараша.
-
Оқушылардың шамадан тыс оқу жүктемелерін азайту арқылы білім сапасын арттыру жолдары – қаңтар.
-
Оқытудың тиімді технологияларын мектеп практикасына ендіру бағытындағы тәжірибе-сынақ жұмыстарының алғашқы нәтижелері мен оның себеп-салдарлары – наурыз.
-
-
Әдістемелік апталықты ақпан айында өткізу.
-
Әдістемелік бірлестіктердің алғашқы жоспарлау отырыстарын төмендегіше өткізу: 1.Бастауыш сынып мұғалімдері бірлестігі бойынша – 28-29 тамыз. 2.Гуманитарлық пәндер бірлестігі бойынша – 3-4 қыркүйек. 3.Жаратылыстану пәндері бірлестігі бойынша – 5-6 қыркүйек.
-
Бірлестіктердің алғашқы жоспарлау отырыстарында мына мәселелерді қарау:
-
Оқу және әдістемелік жұмыстардың қорытындылары, жанартылған бағдарлама бойынша оқыту процесін ұйымдастыру жолдарын қарастыру.
-
Оқу-тәрбие процесін бақылау қорытындылары, өзара сабақтарға енуді жоспарлау. 1,2,5,7 сыныптардағы мұғалімдердің сабақ беру денгейін назарда ұстау және әдістемелік көмек беру.
-
Сабақтардың әр түрлі типтері мен формаларын өткізу ерекшеліктері мен әдістемесі.
-
Оқытудың интерактивті әдістері мен белсенді формаларын іздеу мен тәжірибеге ендіру.
-
Білім беру процесіне оқытудың тиімді технологияларын ендіру проблемалары мен негізгі жолдары.
-
Бірлестік отырыстарын тоқсанына бір рет өткізу және онда мына мәселелерге назар аудару:
-
Оқу жоспарлары мен бағдарламаларын сапалы түрде жүзеге асыру және оны дидактикалық және материалдық-техникалық қамтамасыз ету.
-
Озат тәжірибе мектебінің жұмысын жоспарлай отырып, жаңашыл және тәжірибелі мұғалімдердің озат тәжірибесін зерттеу, жалпылау және тарату.
-
Жаңа оқу жылындағы оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру туралы нормативтік құжаттарды басшылыққа ала отырып, сабақтарды әдістемелік қамтамасыз ету.
-
Жаңаша оқыту жүйелерін зерттей отырып, оқытудың тиімді технологияларын мектеп тәжірибесіне сатылап ендіру.
-
Нормативтік актілерді оқып-үйрене отырып, мектеп құжаттарын толтыруда бірыңғай талаптарды басшылыққа алу.
-
Психология мен педагогика және пәнді оқыту әдістемесі бойынша әдебиеттерге шолу жасай отырып, мұғалімдердің өз білімін жетілдіруіне үнемі ықпал ету.
-
Мұғалімдер мен оқушылардың ғылыми қоғамдарын құра отырып, ғылыми зерттеу жұмыстарын жүйелі жүргізуді ұйымдастыру.
-
Мұғалімдердің қажеттіліктері мен сұраныстарына диагностика жүргізе отырып, өзара тәжірибе алмасу семинарлары мен оқуларын өткізу.
-
Білім сатысы оқуларынан өту жоспарын жасай отырып, мұғалімдердің біліктілік санаттарын көтеруде жүзеге асыру.
-
Ақылшы ұстаздар тағайындай отырып, жаңадан келген және жас мамандармен жүргізілетін жұмыстарды жандандыру.
-
Жаңа бағдарламалар әзірлеу және оқыту технологияларын ендіру бағытындағы тәжірибе-сынақ жұмыстарын жүргізу.
-
Қосымша білім беру бағдарламаларын дайындай отырып, сыныптан тыс үйірме жұмыстары мен факультативтерді ұйымдастыру.
-
Мектепішілік “Жыл мұғалімі”, “Сынып жетекшісі”, “Пән кабинеті” байқауларының І турын қарашада, ІІ турын қаңтарда өткізу.
7. Пән апталықтарын төмендегіше ұйымдастырып,
өткізу:
-
Қазақ тілі мен әдебиеті – қыркүйек.
-
Бастауыш сыныптар – қазан.
-
Орыс тілі мен әдебиеті – қараша.
-
Тарих және қоғамдық пәндер– желтоқсан.
-
Физика және информатика – қаңтар.
-
Математика– ақпан.
-
Химия және биология – наурыз.
-
Дене тәрбиесі, және технология – сәуір.
-
Оқу-тәрбие процесін жетілдіру бағытындағы іс-тәжірибелерді дер кезінде талдап, жалпылап, тарату үшін бірлестік отырыстарында қарастырылған материалдар мен қабылданған шешімдерді мектеп директорының ғылыми-әдістемелік орынбасарына уақтылы өткізіп отыру.
-
Пәндік және әдістемелік апталықтарды өткізу барысын бақылауды мектеп директорының ғылыми-әдістемелік орынбасарына міндеттеу.
І. Мектеп әдістемелік кеңесінің жұмыс жоспары
Мақсаты: Оқу-тәрбие процесіне оқытудың жанартылған бағдарламасын сатылап ендіруді жүзеге асыру.
Мiндеттерi:
1.Тұжырымдамалық негіздерін оқып-үйрене отырып, мектеп тәжірибесіне оқытудың жанартылған бағдарламасының тиімді технологияларын сатылап ендіру.
2.Жаңа технологияларды
және жанартылған бағдарламаны қолдану бағытындағы озат
педагогикалық тәжірибені зерттеп, жалпылау және
тарату.
|
|
|
|
|
|
1) ........................-қазақ тілі мұғалімі 2) ........................ -биология мұғалімі 3) .........................-география мұғалімі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ӘК жетекшісі |
|
|
|
|
Белялова Г.М |
|
|
|
|
Белялова Г.М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Белялова Г.М |
|
|
|
|
Белялова Г.М |
|
|
|
|
Белялова Г.М |
|
|
|
|
Белялова Г.М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Белялова Г.М |
|
|
|
|
Белялова Г.М |
|
|
|
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |