Материалдар / әдістемелік құрал "кім жылдам ойыны" 5-11 сыныптар.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

әдістемелік құрал "кім жылдам ойыны" 5-11 сыныптар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Орта мектеп оқушыларының сабаққа және тәрбиелік іс - шараларда қолдануға болатын көрнекі, әдістемелік құрал. өтілген сабақты меңгеруде сондай ақ оқушы ой - логикасын дамытатын құрал.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2018
536
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мұғалімнің авторлық әзірлемесі.









Аршалы ауданыСарыоба орта мектебі №1“ Кім жылдам”ойыны.Тарих пәнінің мұғалімі:Силам Еркежан











Жұмыс жасайтын тақырыбым:“Тарих сабағында ойын түрлерін қолданып оқыту.”

Көкпар Екі топқа формасы бірдей тапсырма беріледі де, қай топ бірінші болса сол топ салымды алады.

Кім жылдамБұл ойын түрлері үй тапсырмасын тексеру кезінде жиі қолданылады.

ЖасырынбақБелгілі бір тарихи оқиғалар жасырылып, жылдам тапқан оқушы жеңеді.

Сөзжұмбақ Тарихи тұлға, оқиғаларды жұмбақ арқылы табу үшін қолданылыды

















Бұл ойын сабақтарының бала қиялы мен біліміне тигізер пайдасы. Оқушының өткендерді ұмытпай, есте сақтау қабілетін ой-логикасын дамытады. Баланы тапқырлыққа, өз бетінше шешім қабылдай алуға, жылдамдыққа үйретумен бірге, олардың тарих пәніне деген қызығушылығын арттырады. Тарих сабағында бұлардан басқа “Тарихи домино”, “Ғажайып алаң”, “Сөзтізбек” сияқты оқушылардың ынтасы мен қызығушылығын арттыратын ойындар түрлерін сабақ үстінде күнделікті қолданамын.

Ойынның аты: «Кім жылдам»

  • «Кім жылдам» ойынына кіріспе.
  • Мақсаты
  • Ойынды ойнау ережелеріне түсіндірме.
  • . «Кім жылдам» ойынын сабақта және тарих апталығында қолданғаным туралы үлгі.
































I. Кіріспе Заман талабына сай білім беру қазіргі таңда маңызды мәселе, шығармашылық қабілеті мол, жан-жақты дамыған ұрпақ тәрбиелеуде жаңа педагогикалық шеберлік аса қажет. Қазірг іуақытта білім беру технологиясының жаңа элементтері білім саласына мол пайдасын тигізуде. Мен ұстаз ретінде жаңа технология уақытында өз элементімді ұсынбақпын. Бұл элемент «Кім жылдам» ойыны деп аталады. Аты айтып тұрғандай, бұл ойын оқушыларды жылдамдыққа, қиалын ұштауға, пәнге деген қызығушылығының артуына тигізер пайдасы мол. «Кім жылдам» ойынында оқушылар адам баласының мүмкіндігі құлақпен естіп, көзбен көріп, ой санамен қабылдап, білімге деген құштарлығын дамытады. Ойындағы ережелерді түсіндіру барысында, оқушыларға болашақта кім болғыларың келеді?. Ол арман қиалдарыңа тез жеткілерің келе ме? – деп сұрақ қою арқылы ойынға деген қызығушылықты арттыруға болады. Немесе арнайы (темір тақтада) көрсетілген ғимараттарды көрсетіп (министр, депутат, президент) болғыларың келе ме? - деп сұрауға болады. Ойын барысында оқушылардың қиалына жету үшін неше түрлі кедергіле, бөгеттер, құлдырау мен көтерілулер, ойыннан шығып қалу сияқты белестер бар екендігі айтылады. Сол белестерден өту үшін шыдамдылық, жылдам шешім қабылдау, білім арқылы өте алатындығын оқушы көз алдарында дәлелдеу. Міне біз ұстаздар бала арманы мен қиалын шыңдау үшін де осындай жаңа технологиялық элементтерді жиі қолдана білсек, оқушының жалпы пәнге қызығушылығы артып, арман қиалы шындыққа айналатыны сөзсіз.

  • Мақсаты:


Білімділік мақсаты: Оқушылардың білім сапасын арттырып, біліктілік дағдыларынқалыптастыру, өткен материалдарды ұмытпауды меңгереді. Тәрбиелеік мақсаты:Пәнге қызығушылығын арттырып, оқушыларды ұмытшақтықтан сақтандыру, өз бетінше жылдам шешім қабылдай алуға үйрету, ой логикасын дамйды. Дамытушылық мақсаты:Тарихи танымын арттырып, қоғам өміріне деген көз қарасы дұрыс қалыптасқан тұлға етіп дамыту, төл тарихтың өткені мен бүгінін сабақтастыра меңгереді.





III.I Ойынды ойнау ережелеріне түсіндірмеОйын шаршы (кубик) арқылы ойнатылады. Шаршыны иіргенде партаның бетінен бір қарыс жоғары иіру керек. Оң қанаттағы оқушы ойынды бірінші бастайды. Бұл жерде ойынға кіру үшін қайткенде шаршының үстіне қараған беті бір нүкте болу керек, егер бірден басқа нүктелер түссе ойынға әлі қосылмайды, тек бір нүкте түскенге дейін кезегі келгенше күтеді. Ойынға кіріп алға қарай ретімен жүре бастаған оқушылар бір орында қабаттасып тұра алмайды. Мысалы: 6 номерінде тұрған оқушыға келесі бір оқушы оның үстіне түссе, алдыңғы 6 номерінде тұрған оқушы 5-ке шегеріледі. Бірақ ескеретін жағдай тек шегерілуден болып ол оқушыға сұрақ қойылмайды, ойыннан шығып қалмайды, сыйлық алмайды, мүмкіндік берілмейді, жоғары және төмен түсулер болмайды. Санаудың алға қарай реттік жүруі былай есептеледі: Егер оқушы 1 номерінде тұрса кезегі келіп шаршыны иіргенде 4 түссе ол оқушы 2,3,4,5 деп санап 5 номеріне келеді осылай оқушылар көз алдарында тақтада ілінген «Кім жылдам» ойынын ойнай отырып білім мен бағын, жылдамдығы мен қиалын сынай алады.Оқушылар былай бағаланады. 4, 12 номерлері жеңіл тапсырмалар болғандықтан бағасы үш болады, 18, 28 номерлері орташа тапсырмалар болғандықтан бағасы төрт болады, 31,34 номерлері күрделі тапсырма болғандықтан бағасы бес болады. Ойынға 30-40 минуттай уақыт кетеді (оқушы санына қарай). III.II Кім жылдам ойынын ойнау ережесіОйынның арнай тақтасы: ені 65см, биіктігі 90 см. Арнайы тақта жұқа темірден жасалынған, беті әр түрлі белгілерден тұрады (арнайы суретін қараңыз).Орналасуы: мектептің арнайы қара тақтасының ортасына ілінеді, 6 нүктелі беті бар (точкалар) шаршы кубик ойынға қатысатын оқушылардың санына қарай асыл (магнитті) түрлі түсті жабысқы қолданылады. Сандар 1-40 қа дейін тізбектелген. 1. Ашылған кітап: сұраққа немесе берілген тапсырманы орындау 2. Қара доғал үшбұрыштар: ойыннан шығарылатын белгі.3. Жасыл үшбұрыш: мүмкіндік яғни шаршыны екі рет иіру деген сөз.4. Күн: сыйлық алу, немесе қара доғал үшбұрыштан құтқаратын бір реткі көмек алу.5. Жеңістер: 30-35-40 номерлеріне келген оқушыларға министр болдың, депутат бодың, президент болдың деп қошаметтеп отыру.6. Жай сандар: 1,2,3,6,9,10,11,16,19,23,24,26,27,29,32,33,37,38 бұл сандарда оқушылар ештеңе істемейді.7. Бағыттар: 1) Реттік жүру бағыты,мысалы 1-ден 2-ге, 2-ден 3-ке деп кете береді2) Көтерілу бағыттары 8,13,203) Түсу бағыттары 7,17,36









  • «Кім жылдам» ойынын сабақта және тарих апталығында қолданғаным туралы үлгіI. 7 сынып. Қазақстан тарихыӨтілген материал бойынша 6-шы тараудың тақырыптары толық өтіліп болған соң, қайталау сабағын өткіздім.Тараудың тақырыбы: «XIII-XV ғасырдың 1-ші жартысындағы Қазақстан».Сұраққа жауап беру: 5-10 секунтСұрақты мұғалім 2 рет оқиды. 1-Деңгейлік сұрақтар Шыңғыс ханның рас атыЗекет деген не?Ноғай ордасының басшысы қалай аталады?Отырар қаласының әкімі?Алтын орданың астансы?Әмір титулының мәні?Жасақ (яса) деген не?1370-1405 ж.ж Мауараннахр басшысы?Қараша деген кімдер?XIII-XV ғасырлардағы қалалардың құрлысы қандай материалдан салынды?Вақфтық жерлерге кімдер иелік етті?Сығанақ қай елдің астанасы?2-Деңгейлік сұрақтар.Шыңғыс ханды тәрбиелеген керей ханы?
Жошы ұлысының территориясы?Тоқтамыс пен Әміртемір неге үшін шайқасты?Ноғай ордасының халқын негізінен қандай тайпа құраған?Әбілхайыр хандығы басқаша қалай аталады?Мемлекеттік жерлер деп қандай жерлерді атаған?Тағар дегеніміз не?Қол өнер бұйымдары қандай металдан жасалды?Мұрагердің яғни хан баласының тәрбиешісі қалай аталды?Хандық биліктің ең жоғарғы өкілдері кімдер?Алтын орда ханы Берке Египет сұлтаны кіммен байланысты күшейте түсті?Кешіктен дегеніміз кімдер?3-Деңгейлік сұрақтар.Алтын орданың әлсіреу себебі?Батпақ шайқасы?Әміртемір жорықтарының зардаптары?Көшпелі халықтардың тұрақтары?Сырдария бойындағы халықтардың кәсіптері?Шығыс Дештті қыпшақ жерінде билік жүргізу құқығынан айырылған хандықтар?Ноғайлар Ресей үкіметінің қысымымен қайда қоныстанды.Құрылтайдың мәні?Шыңғыс хан Қытайдың қандай соғыс техникаларын қолға түсірді?Отырар қақпасын ашып берген сатқын?Пайза дегеніміз не?



II. Апталықтың тақырыбыХалықтық педагогикалық элементтерін қолдану.1) Әдет ғұрыптар, салт-дәстүрлер, туыстық қатынастарға байланысты сұрақтар.Ер адамның үш жұртын атауЕрулік қонақ дген не?Сәби алақанын шапалақтаса не болады деп ырымдағанҚара шаңырақ иесі кім болады?Бір шаңырақтағы екі келін бір бірін қалай атайды?Әкенің қарындасының баласының баласын әкең қалай атайды?Амандық сұрау, сәлемдесу рәсімін кім алғаш рет бастайды? 2) Тиым сөздер мен батырлық, ерлік туралы мақалдарды толықтыру.Малдың басынан теппеТалапты ерге нұр жауарАттың ер тоқымын сатпаЖүгенсіз атпен шаппаЕр бір рет өледі, қорқақ мың рет өледіСөзде тұру ерлік, сөзді жұту қорлық3) Танымдық тапсырмаларМына суреттер мен фортреттерді ажыратып ол туралы мағлұмат беру.Раймбек батыр ескерткішіД.А. Қонаевтың суретіҚайрат Рысқұлбековтың суретіМұстафа Шоқай суретіТәуелсіздік монументіҚасым қайсенов суретіТоқтар әубәкіровтың суреті











Кім жылдам ойынына пікір білдірушілерАшық сабақ. Факультативті сабақтар журналының бас редакторы Фарида Бейбітқызы ӘбиеваҚР Білім беру ісінің үздігі Борис ҚалназаровАқмола облысы басқармасының жанындағы білім беру қызметкерлерінің біліктілігін арттыру және қайта даярлау институты Гуманитарлық пәндер цикл кафедрасының меңгерушісі: Уалиев С.С



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!