Материалдар / Ағаш бұйымды жобалау.Материалды таңдау және дайындау.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ағаш бұйымды жобалау.Материалды таңдау және дайындау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағаштың қасиетін білу,түрлерін ажырату,ағаштан бұйымды жасауды үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қырқүйек 2018
1239
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Дизайн және технология

Мектеп: №11 жалпы білім беру орта мектебі КММ

Мұғалімнің аты-жөні:Купеков С .Қ

Сыныбы: Күні:

7 а 09.02.2018

Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы

Ағаш бұйымды жобалау.Материалды таңдау және дайындау.

Оқу мақсаты


5.1.6.1.Конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардың жалпы қасиеттері мен құрылысын, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтай отырып зерделеу

5.2.6.1.Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану

Сабақтың мақсаты

Ағаштың қасиетін білу,түрлерін ажырату,ағаштан бұйымды жасауды үйрету.

Бағалау критерийі


Білім алушы:

-Ағаштың физикалық және механикалық қасиеті;

-Араланған ағаштың түрлері

-Бұйымның жасалу жолдарын үйренді.

Тілдік мақсат







Тілдік оқытудың мақсаты:

Оқушылар:

-өз жұмысындағы шығармашылық шешімдерге сипаттама береді;

-өзінің қорытындыларын сыни тұрғыда талдауды және түсініктеме жасауды;

-өзінің және өзгелердің жұмысына құрылымдық өзгерістер жасау үшін ұсыныс енгізу.

Диалогқа/хатқа арналған түйінді сөздер мен сөз орамдары.

-Сызба дегеніміз..........

-Масштаб дегеніміз....................

-Менің ойымша............

-Мен бұйымды жасағанда................

Көптілділік:

Жону- Точение -Turning...........................

Құндылықтарды дарыту






Өзіне және өзгелерге құрмет:

Оқушылар мен мұғалім бір-бірімен амандасады.Негізгі ұғымдарды талдау кезінде муғалім мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен санасып құрмет көрсетуі.

Еңбек және шығармашылық:

Жұптық және топтық жұмыс жасауда бірігіп еңбек етеді,оқушылар жаңа идея ұсынады.

Пәнаралық байланыс

Cызу,математика

АКТ қолдану дағдылары


Бастапқы білім

Бұрын игерілген білімдері:

-қол саймандарымен және әртүрлі материалдармен жұмыс істеу тәжірибесіне ие;

-әртүрлі материалдарды өңдеу бойынша практикалық дағдыға ие;

-қазақтың ұлттық мәдениеті элементтерін зерттеуді,оларды жұмыс кезінде қолдануды біледі;

-қауіпсіздік техникасы білімдеріне ие;

-өз жұмыстарын (эскіз,бұйым және т.б.) басты идея мен дайындау үдерісін түсіндіру арқылы жәнеде арнайы терминологияны қолдану арқылы таныстыра алады.

Оқушылар атқара алады:

-әртүрлі материалдарды зерттеуді;

-қол еңбегі дағдысын дамытуды;

-кейбір бұйымдардың жасалу реті технологиясын білуді;

-еңбек қауіпсіздігі ережелерін сақтай білуді;

-қолмен жұмыс жасаған кезде жұмыс орнын дұрыс ұйымдастыруды;

-жұмыс жасаған кезде қажетті құрал-жабдықтар қолдануды.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы























Сабақтың ортасы


Оқушылармен амандасу,қатыс тексеру,оқушылардың зейінін шоғырландыру.Санау арқылы топқа бөлу.

Оқу мақсаты мен жетістік критерийлерімен таныстыру.


Білу:Нақты фактілерді, ақпараттарды және олардың сипаттамасын білу және көрсету.

(ҰЖ) Ізденіс

1.Ағаштың қандай табиғи қасиеттерін білесіндер?

2.Ағашта неліктен жарықтар болуы мүмкін?

3.Ағаштың қандай механикалық қасиеттерін білесіңдер?

4. Ағаштың қаттылығын білу не үшін қажет ?


--------------арқылы топқа бөлу.


Түсіну: Ақпаратты дұрыс көрсету, болжау немесе түсіндіру арқылы ұғынуды көрсету.

Тапсырма:Берілген мәтін бойынша түсіндіру.

І топ Ағаштың кемшіліктері.

ІІ топ Ағаш материалдары

III топ Жасанды ағаш материалдары.


Қолдану: Ақпаратты және бұрын алынған білімдерді жаңа немесе таныс емес мәнмәтінде немесе жағдаятта қолдану.

(ЖЖ) Сарамандық жұмыс

Этажерканың аяғын жасау



















Ютуб материалдары








Бұйым жасауға қажетті материал-дар

Сабақтың ортасы










Талдау: Ақпараттық материалдарды құрылымдық бөліктерге бөлу қабілетін көрсету, дәлелін немесе себебін анықтау арқылы түрлі қорытынды алу үшін ақпаратты зерделеу, жалпы ережелерді негіздеу үшін ой қорытындысын және дәлелдер табу.

Тапсырма: Жасаған бұйымдардың жасалу жолдарын түсіндіру.


Синтез: Бұрын алынған білімдердің түрлі бөліктерін жаңа мәнмәтінде қайта қарау қабілетін көрсету.

Сұрақ-жауап:

1.Затты негізгі қандай үш түрін білесіңдер?

2.Қандай көрініс негізгі болып табылады?

3.Затты техникалық суретте салу қалай орындалады?

4.Техникалық сурет деген не?

5.Сызба деген не ?

6.Бөлшектің негізгі өлшемдерін атаңдар?





Этажерканыңаяғы



Сұрақтарға жауап беру

Сабақтың соңы


Бағалау:Белгіленген критерийлер бойынша идеялардың немесе фактілердің маңыздылығы туралы пікір қалыптастыру.


Сабақ соңында оқушылар кері байланыс жүргізеді:
















Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Дизайн және технология

Мектеп: №11 жалпы білім беру орта мектебі КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Купеков С.

Сыныбы: Күні:

7 .02.2018

Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы

Ағаш бұйымды жобалау

Оқу мақсаты


5.1.6.1.Конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардың жалпы қасиеттері мен құрылысын, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтай отырып зерделеу

5.2.6.1.Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану

Сабақтың мақсаты

Саздың ерекшеліктерін түсіндіру.Саздан бұйым жасауды үйрету.

Бағалау критерийі


Білім алушы:

-Саздың түрлерін біледі;

-Саздың ерекшеліктерін біледі:

-Бұйымның жасалу жолдарын үйренді.

Тілдік мақсат







Тілдік оқытудың мақсаты:

Оқушылар:

-өз жұмысындағы шығармашылық шешімдерге сипаттама береді;

-өзінің қорытындыларын сыни тұрғыда талдауды және түсініктеме жасауды;

-өзінің және өзгелердің жұмысына құрылымдық өзгерістер жасау үшін ұсыныс енгізу.

Диалогқа/хатқа арналған түйінді сөздер мен сөз орамдары.

-Саз дегеніміз..........

-Саздың түрлері....................

-Менің ойымша............

-Мен бұйымды жасағанда................

Көптілділік:

Саз-глина-...........................

Құндылықтарды дарыту






Өзіне және өзгелерге құрмет:

Оқушылар мен мұғалім бір-бірімен амандасады.Негізгі ұғымдарды талдау кезінде муғалім мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен санасып құрмет көрсетуі.

Еңбек және шығармашылық:

Жұптық және топтық жұмыс жасауда бірігіп еңбек етеді,оқушылар жаңа идея ұсынады.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі,жаратылыстану

АКТ қолдану дағдылары


Бастапқы білім

Бұрын игерілген білімдері:

-қол саймандарымен және әртүрлі материалдармен жұмыс істеу тәжірибесіне ие;

-әртүрлі материалдарды өңдеу бойынша практикалық дағдыға ие;

-қазақтың ұлттық мәдениеті элементтерін зерттеуді,оларды жұмыс кезінде қолдануды біледі;

-қауіпсіздік техникасы білімдеріне ие;

-өз жұмыстарын (эскіз,бұйым және т.б.) басты идея мен дайындау үдерісін түсіндіру арқылы жәнеде арнайы терминологияны қолдану арқылы таныстыра алады.

Оқушылар атқара алады:

-әртүрлі материалдарды зерттеуді;

-қол еңбегі дағдысын дамытуды;

-кейбір бұйымдардың жасалу реті технологиясын білуді;

-еңбек қауіпсіздігі ережелерін сақтай білуді;

-қолмен жұмыс жасаған кезде жұмыс орнын дұрыс ұйымдастыруды;

-жұмыс жасаған кезде қажетті құрал-жабдықтар қолдануды.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы























Сабақтың ортасы


Оқушылармен амандасу,қатыс тексеру,оқушылардың зейінін шоғырландыру.Санау арқылы топқа бөлу.

Оқу мақсаты мен жетістік критерийлерімен таныстыру.


Білу:Нақты фактілерді, ақпараттарды және олардың сипаттамасын білу және көрсету.

(ҰЖ) Ізденіс

1.Суреттерді қарастырыңдар.Оларды не байланыстырады?

2.Сазды қолдану бойынша тағы қандай мысалдар келтіреді аласыңдар?

3.Үйлеріңде саз бұйымдар барма?Қандай? Олар не мақсатта қолданылады?

4.Саздың қасиеті туралы не білесіңдер? Саз бұйымдардың артықшылықтары мен кемшілігі неде?


--------------арқылы топқа бөлу.

Видеоролик 5 минут

Түсіну: Ақпаратты дұрыс көрсету, болжау немесе түсіндіру арқылы ұғынуды көрсету.

Тапсырма:Берілген мәтін бойынша түсіндіру.

І топ Саздың ерекшелігі

ІІ топ Саздың түрлері



Қолдану: Ақпаратты және бұрын алынған білімдерді жаңа немесе таныс емес мәнмәтінде немесе жағдаятта қолдану.

(ЖЖ) Сарамандық жұмыс

Саздан бұйым жасау.Бөлмеге қоюға арналған гүл түбектерін сомдаңдар



















Ютуб материалдары








Бұйым жасауға қажетті материал-дар

Сабақтың ортасы










Талдау: Ақпараттық материалдарды құрылымдық бөліктерге бөлу қабілетін көрсету, дәлелін немесе себебін анықтау арқылы түрлі қорытынды алу үшін ақпаратты зерделеу, жалпы ережелерді негіздеу үшін ой қорытындысын және дәлелдер табу.

Тапсырма: Жасаған бұйымдардың жасалу жолдарын түсіндіру.


Синтез: Бұрын алынған білімдердің түрлі бөліктерін жаңа мәнмәтінде қайта қарау қабілетін көрсету.

Сұрақ-жауап:

1.

2.

3.

4.

5.

6.





Гүл түбектері



Сұрақтарға жауап беру

Сабақтың соңы


Бағалау:Белгіленген критерийлер бойынша идеялардың немесе фактілердің маңыздылығы туралы пікір қалыптастыру.


Сабақ соңында оқушылар кері байланыс жүргізеді:
















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!