Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ағаштан жасалған бұйымды өңдеу. Бұйымның дизайны. 7 сынып ұлдарға
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Дизайн және технология Мектеп: Аты-жөні: Күні: Класс: 7 Қатысушылардың саны: Қатысушылардың жоқ саны: |
||||||||||||||||||
Сабақтақырыбы |
Ағаштан жасалған бұйымды өңдеу. Бұйымның дизайны |
|||||||||||||||||
Сабақтақолжететіноқытумақсаттары: (сілтемеоқубағдарламасы) |
7.1.4.1 Жоспарлауға шығармашылық қызметін пайдалана отырып сатып алынған білімі мен тәжірибесін анықтай отырып, өзінің болашақ іс-әрекеті мен ұсына отырып, жеке шешімдер 7.1.4.2Материалдық шығындар және өзіндік құны бұйымдардыанықтау |
|||||||||||||||||
Сабақтыңмақсаты |
Шығармашылық идеялар зерттеу және дамыту Жұмыс тапсырмалары бойынша дизайнын әзірлеу. Шығармашылық кезең қызметін жоспарлау |
|||||||||||||||||
Критерии жетістігі |
Білу
Түсіну 3.Қандай операцияда токарлық кескіштерді үшін қолданылуын түсінеді Қолдану
Талдау
Синтез
Бағалау
|
|||||||||||||||||
Тілдікмақсаттар |
Тілдікемеспәндер үшін тұжырымдалады
|
|||||||||||||||||
Дағдыландыру құндылықтары |
Мақсаттылық, өмірбойыбілімалу. |
|||||||||||||||||
Пәнаралықбайланыс |
Физика пәнімен байланыс |
|||||||||||||||||
АКТ пайдаланудағдылары |
Зерттеу жұмыс барысында ноутбуктерді қолданамыз. |
|||||||||||||||||
Алдын-ала білу
|
Оқушыларбұрын механизмін қозғалыстетіктеріжәнепайдаланудағдысынқолэлектрқұралдарынқауіпсізережелерінсақтайотырып, жұмысістеу. Физикалық, механикалық және технологиялық қасиеттерін, конструкцияны ,анықтады және табиғи және жасанды материалдар мен оларды қолдану саласын пайдалану. Материалдық шығындарды анықтап бұйымдарды дайындау. Бірнеше бөлшектерді қолдана отырып, ажыратылатын және ажыратылмайтын қосылыстару. |
|||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||
Жоспарланған Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған сабақтың кезеңдер |
Оқушының іс әрекеті |
ресурстар |
|||||||||||||||
Сабақтың барысы 5 мин 10 мин 20 мин |
Технология сабағы кезінде практикалық жұмыстарды орындай отырып, қауіпсіздік техника- сын сақтау қажет. Металды және ағашты токарлық білдекте өңдегенде, бүкіл жұмыс үдерісін үш сатыға бөлуге болады: жұмыс алды, негізгі жұмыс уақыты және жұмыс соңы. Ағашты жонуға арналған токарлық білдекте жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелерін қайталау. 1. Токарлық білдекке анықтама беріңдер. 2. Тіреуіш не үшін қолданылады? 3. Дайындаманы білдекте бекітетін құрылғыларды атаңдар. 4. Токарлық білдекте жонуға қажетті кескіштерді қалай атайды? 5. Токарлық білдекте жонылған бұйымдардың пішіндері қандай болады?
Кез келген бұйымды жасаудан бұрын оның құрылымын техникалық құжаттардан тұратын жоба жасалады. Олар сызбасы және технологиялық кестесі. §14 оқулық Призма пішінді тетiктердi сызбада алдынан, үстінен, сол жағынан көріністерді бейнелейді. Негiзгi жазу сызба парағының төменгі оң жақ бұрышында орналасады. Онда сызба туралы (бұйымның атауы, материалы, масштабы және сызған кісі) мәлiметтер жазылады. Масштаб- сызбадағы сызықтық өлшемдер бейнеленетін нысанның нақты шамаларына катынасы. Ағаштан жасалған бұйымдардын сызбасын компьютерде орындауға да болады. Ол үшін арнайы бағдарламалар бар, мысалы, Компас- 3D, AutoCAD және т. б. Мұндай бағдарламаларда тек бұйымның сызбасын ғана емес, күрделі тетіктер, тіпті мәшинелердің үшөлшемді модель- дерін жасауға болады.
Қажет болған жағдайда көмек көрсету оқушыларға материалдарды таңдау кезінде, шығындарды анықтау және өзіндік құны.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылар оқулықпен жұмысжасайды. Оқушылар қызметін жоспарлап және жұмысты орындайды:
|
Көркем ағаштан жасалған бұйымдар http://berezaklim.ru/u4eb_rabota/metodika/texno/texno7/drev/11.html СТД токарлықстаногiндегiмодалыбөлшектердiқайраудыңтехнологиясы - 120М http://festival.1september.ru/articles/214282/ Қайрау конус тәрiздiжәнемодалыбөлшектерhttp://berezaklim.ru/u4eb_rabota/metodika/texno/texno7/drev/10.html §14 оқулық |
|||||||||||||||
5 мин Сабақ соңы |
Рефлексия Жұмыс істеу кезінде станокта ағаш өңдеу бойынша алған білімдерін келешекте аталған тақырыптарды қолдануға болады. |
|||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулығын және техника қауіпсіздігін ережелерін сақтау |
||||||||||||||||
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиынтық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
Жұмыс жеке орындалады, бұл бағалау үдерісі
жеңілдетеді. Оқушылар өздері бағалайды, бірін-бірі критерийлер
бойынша. ескеріледі |
Еңбексабағында металдыөңдеукезіндежәнеағашстанокта қауіпсіздік техника ережесін сақтау
сынған кезде жұмыс істеуіне тыйым салынады сондай-ақ, егер бөлшектері қатты тиісті бекітілген
жұмыс істеу кезінде ақау белгілері (түтін иісі, ұшқын электр қозғалтқыштың істен шығуы және т. б.) дереу станокты ажыратып,және мұғалімге хабарлау;
|