Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Дизайн және технология

    Мектеп: Аты-жөні:

    Күні: Класс: 7 Қатысушылардың саны: Қатысушылардың жоқ саны:

    Сабақтақырыбы

    Ағаштан жасалған бұйымды өңдеу. Бұйымның дизайны

    Сабақтақолжететіноқытумақсаттары: (сілтемеоқубағдарламасы)


    7.1.4.1 Жоспарлауға шығармашылық қызметін пайдалана отырып сатып алынған білімі мен тәжірибесін анықтай отырып, өзінің болашақ іс-әрекеті мен ұсына отырып, жеке шешімдер

    7.1.4.2Материалдық шығындар және өзіндік құны бұйымдардыанықтау

    Сабақтыңмақсаты


    Шығармашылық идеялар зерттеу және дамыту

    Жұмыс тапсырмалары бойынша дизайнын әзірлеу.

    Шығармашылық кезең қызметін жоспарлау


    Критерии жетістігі

    Білу

    1. Технологиялық картаның не екенін біледі

    2. Қауіпсіздік техника ережесін біледі

    Түсіну

    3.Қандай операцияда токарлық кескіштерді үшін қолданылуын түсінеді

    Қолдану

    1. Эскиздерді құру кезінде өздерінің шығармашылық идеяларын қосады

    Талдау

    1. Алған білімдерін болашақта ағаш өңдеу станокта жұмыс істеу үшін қажет болады,

    Синтез

    1. Техникажәнеөнермен өзарабайланыс табады

    Бағалау

    1. Өзінің жұмысынбағалайды, және басқалардың жұмыстарында

    Тілдікмақсаттар


    Тілдікемеспәндер үшін тұжырымдалады

    Дизайн

    Design

    Дизайн

    Планировать

    Тoplan

    Жоспарлау

    Документация

    Documentation

    Құжаттама

    Себестоимость

    Рrimeprice

    Өзіндікқұн


    Дағдыландыру құндылықтары

    Мақсаттылық, өмірбойыбілімалу.


    Пәнаралықбайланыс

    Физика пәнімен байланыс

    АКТ пайдаланудағдылары

    Зерттеу жұмыс барысында ноутбуктерді қолданамыз.


    Алдын-ала білу


    Оқушыларбұрын механизмін қозғалыстетіктеріжәнепайдаланудағдысынқолэлектрқұралдарынқауіпсізережелерінсақтайотырып, жұмысістеу.

    Физикалық, механикалық және технологиялық қасиеттерін, конструкцияны ,анықтады және табиғи және жасанды материалдар мен оларды қолдану саласын пайдалану.

    Материалдық шығындарды анықтап бұйымдарды дайындау. Бірнеше бөлшектерді қолдана отырып, ажыратылатын және ажыратылмайтын қосылыстару.

    Сабақ барысы

    Жоспарланған

    Сабақтың

    кезеңдері

    Жоспарланған сабақтың кезеңдер

    Оқушының іс әрекеті

    ресурстар

    Сабақтың барысы

    5 мин



















    10 мин











































    20 мин




    • Сабақ бастау қысқаша қайталау керек және оқу материалын бекіту.

    • Үй жұмысын тексеру;

    Технология сабағы кезінде практикалық жұмыстарды орындай отырып, қауіпсіздік техника-

    сын сақтау қажет. Металды және ағашты токарлық білдекте өңдегенде, бүкіл жұмыс үдерісін

    үш сатыға бөлуге болады: жұмыс алды, негізгі жұмыс уақыты және жұмыс соңы.

    Ағашты жонуға арналған токарлық білдекте жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелерін қайталау.

    1. Токарлық білдекке анықтама беріңдер.

    2. Тіреуіш не үшін қолданылады?

    3. Дайындаманы білдекте бекітетін құрылғыларды атаңдар.

    4. Токарлық білдекте жонуға қажетті кескіштерді қалай атайды?

    5. Токарлық білдекте жонылған бұйымдардың пішіндері қандай болады?

    • Жаңа сабақ. Бұйымның нобайы туралы түсіндіру.

    Кез келген бұйымды жасаудан бұрын оның құрылымын техникалық құжаттардан тұратын жоба жасалады. Олар сызбасы және технологиялық кестесі.



    §14 оқулық

    Призма пішінді тетiктердi сызбада алдынан, үстінен, сол жағынан көріністерді бейнелейді.

    Негiзгi жазу сызба парағының төменгі оң жақ бұрышында орналасады. Онда сызба туралы

    (бұйымның атауы, материалы, масштабы және сызған кісі) мәлiметтер жазылады.

    Масштаб- сызбадағы сызықтық өлшемдер бейнеленетін нысанның нақты шамаларына катынасы.


    Ағаштан жасалған бұйымдардын сызбасын компьютерде орындауға да болады. Ол үшін арнайы бағдарламалар бар, мысалы, Компас-

    3D, AutoCAD және т. б. Мұндай бағдарламаларда тек бұйымның сызбасын ғана емес, күрделі тетіктер, тіпті мәшинелердің үшөлшемді модель-

    дерін жасауға болады.

    • Тәжірибелік жұмыс

    Қажет болған жағдайда көмек көрсету оқушыларға материалдарды таңдау кезінде, шығындарды анықтау және өзіндік құны.



    Оқушылар сұрақтарға жауап береді.



















    Оқушылар оқулықпен жұмысжасайды.














    Оқушылар қызметін жоспарлап және жұмысты орындайды:

    • эскиз-дизайнын таңдайды идеясын әзірлейді

    • графикалық және технологиялық құжаттаманы негізге ала отырып, дайын технологиялық карталарды пайдалана отырып, орындайды әр түрлі құралдар графиктері (оның ішінде АКТ);

    • материалдар тәсілдері, таңдайды декорды айқындайды, және шығындар өзіндік құны жобаланатын бұйымдардың (көктерек, қайың және т. б.).

    • нәтижелерімен бөліседі сыныппен жұмысын талқылайды ақпарат алып алмасады және жұмысты жақсарту бойынша ұсыныстары

    Көркем ағаштан жасалған бұйымдар


    http://berezaklim.ru/u4eb_rabota/metodika/texno/texno7/drev/11.html

    СТД токарлықстаногiндегiмодалыбөлшектердiқайраудыңтехнологиясы - 120М http://festival.1september.ru/articles/214282/

    Қайрау конус тәрiздiжәнемодалыбөлшектерhttp://berezaklim.ru/u4eb_rabota/metodika/texno/texno7/drev/10.html






    §14 оқулық


    5 мин

    Сабақ соңы

    Рефлексия

    Жұмыс істеу кезінде станокта ағаш өңдеу бойынша алған білімдерін келешекте аталған тақырыптарды қолдануға болады.

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?



    Денсаулығын және техника қауіпсіздігін ережелерін сақтау

    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиынтық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

    Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады


    Жұмыс жеке орындалады, бұл бағалау үдерісі жеңілдетеді. Оқушылар өздері бағалайды, бірін-бірі критерийлер бойынша. 
    Бағалаукезіндеәрбіроқушыныңдеңгейі

    ескеріледі


    Еңбексабағында металдыөңдеукезіндежәнеағашстанокта қауіпсіздік техника ережесін сақтау

    • Тапсырмаларын орындау алдында қауіпсіздік техникасы мен арнайы киім киіп, және қорғау құралдарын қажет ұстану

    • Станоктар

    сынған кезде жұмыс істеуіне тыйым салынады сондай-ақ, егер бөлшектері қатты тиісті бекітілген

    • станокта жарамсыз немесе өтпейтiн қылып қойылған кесетiн немесе сверлеу құралығысы кезінде әрекеттерді орындауға болмайды;

    • Станоктiң бiр бөлiгiнiң қозғаушылары қолмен тыйым салынған тоқтасын, өзгертсiн немесе бұрғы, кескiштi жөнделсiн немесе қосылған жабдықта жетекшi белдiк

    • қозғалатын бөлшектері, станокты қолмен өзгертуге немесе бұрғылар, кескіштер немесе жетек ременге арналған қосылған жабдықтарды тоқтатуға тыйым салынған

    • жұмыс істейтін станокқа қатты еңкеюге беруге заттар, өлшеуге немесе ұстама бөлшектері қозғалтқыш жұмыс істеп тұрған кезде құрылғы, бөлшектеп салып отыруға оған бөгде заттар, аулаймын қолмен деталь, қашуға қосылған жабдықтар, майлау немесе салқын бұрғылар кескіштер шүберекпен тыйым салынады;

    • Станокта жұмыс істеуге электржабдығы ақауы немесе болмауымен жерге тұйықтау үзілді-кесілді тыйым салынады

    жұмыс істеу кезінде ақау белгілері (түтін иісі, ұшқын электр қозғалтқыштың істен шығуы және т. б.) дереу станокты ажыратып,және мұғалімге хабарлау;

    • Жұмыс алдында еңбек сабағында қауіпсіздік техникасы қағидалары бойынша жұмыс қабілеттілігін тексеру қажет құрал-жабдықты бос жүрісте;

    • Резец немесе бұрғы әрқашан керек құрылымы біркелкі, қабылдау кенеттен қозғалыстар немесе, әсіресе сақ болу кезінде шыққан бұрғы материалдан атқ

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Жиенбекова Айнур Болатжановна
      30 Қаңтар 2023
      1156
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Ағаштан жасалған бұйымды өңдеу. Бұйымның дизайны. 7 сынып ұлдарға

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Ағаштан жасалған бұйымды өңдеу. Бұйымның дизайны. 7 сынып ұлдарға

      Материал туралы қысқаша түсінік
      Көркем еңбек пәнінен ұлдарға арналған сабақ жоспары. 3 тоқсан. Дизайн және технология бөлімі. Ағаштан жасалған бұйымды өңдеу. Бұйымның дизайны. 7 сынып
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Сабақ жоспары

      Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Дизайн және технология

      Мектеп: Аты-жөні:

      Күні: Класс: 7 Қатысушылардың саны: Қатысушылардың жоқ саны:

      Сабақтақырыбы

      Ағаштан жасалған бұйымды өңдеу. Бұйымның дизайны

      Сабақтақолжететіноқытумақсаттары: (сілтемеоқубағдарламасы)


      7.1.4.1 Жоспарлауға шығармашылық қызметін пайдалана отырып сатып алынған білімі мен тәжірибесін анықтай отырып, өзінің болашақ іс-әрекеті мен ұсына отырып, жеке шешімдер

      7.1.4.2Материалдық шығындар және өзіндік құны бұйымдардыанықтау

      Сабақтыңмақсаты


      Шығармашылық идеялар зерттеу және дамыту

      Жұмыс тапсырмалары бойынша дизайнын әзірлеу.

      Шығармашылық кезең қызметін жоспарлау


      Критерии жетістігі

      Білу

      1. Технологиялық картаның не екенін біледі

      2. Қауіпсіздік техника ережесін біледі

      Түсіну

      3.Қандай операцияда токарлық кескіштерді үшін қолданылуын түсінеді

      Қолдану

      1. Эскиздерді құру кезінде өздерінің шығармашылық идеяларын қосады

      Талдау

      1. Алған білімдерін болашақта ағаш өңдеу станокта жұмыс істеу үшін қажет болады,

      Синтез

      1. Техникажәнеөнермен өзарабайланыс табады

      Бағалау

      1. Өзінің жұмысынбағалайды, және басқалардың жұмыстарында

      Тілдікмақсаттар


      Тілдікемеспәндер үшін тұжырымдалады

      Дизайн

      Design

      Дизайн

      Планировать

      Тoplan

      Жоспарлау

      Документация

      Documentation

      Құжаттама

      Себестоимость

      Рrimeprice

      Өзіндікқұн


      Дағдыландыру құндылықтары

      Мақсаттылық, өмірбойыбілімалу.


      Пәнаралықбайланыс

      Физика пәнімен байланыс

      АКТ пайдаланудағдылары

      Зерттеу жұмыс барысында ноутбуктерді қолданамыз.


      Алдын-ала білу


      Оқушыларбұрын механизмін қозғалыстетіктеріжәнепайдаланудағдысынқолэлектрқұралдарынқауіпсізережелерінсақтайотырып, жұмысістеу.

      Физикалық, механикалық және технологиялық қасиеттерін, конструкцияны ,анықтады және табиғи және жасанды материалдар мен оларды қолдану саласын пайдалану.

      Материалдық шығындарды анықтап бұйымдарды дайындау. Бірнеше бөлшектерді қолдана отырып, ажыратылатын және ажыратылмайтын қосылыстару.

      Сабақ барысы

      Жоспарланған

      Сабақтың

      кезеңдері

      Жоспарланған сабақтың кезеңдер

      Оқушының іс әрекеті

      ресурстар

      Сабақтың барысы

      5 мин



















      10 мин











































      20 мин




      • Сабақ бастау қысқаша қайталау керек және оқу материалын бекіту.

      • Үй жұмысын тексеру;

      Технология сабағы кезінде практикалық жұмыстарды орындай отырып, қауіпсіздік техника-

      сын сақтау қажет. Металды және ағашты токарлық білдекте өңдегенде, бүкіл жұмыс үдерісін

      үш сатыға бөлуге болады: жұмыс алды, негізгі жұмыс уақыты және жұмыс соңы.

      Ағашты жонуға арналған токарлық білдекте жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелерін қайталау.

      1. Токарлық білдекке анықтама беріңдер.

      2. Тіреуіш не үшін қолданылады?

      3. Дайындаманы білдекте бекітетін құрылғыларды атаңдар.

      4. Токарлық білдекте жонуға қажетті кескіштерді қалай атайды?

      5. Токарлық білдекте жонылған бұйымдардың пішіндері қандай болады?

      • Жаңа сабақ. Бұйымның нобайы туралы түсіндіру.

      Кез келген бұйымды жасаудан бұрын оның құрылымын техникалық құжаттардан тұратын жоба жасалады. Олар сызбасы және технологиялық кестесі.



      §14 оқулық

      Призма пішінді тетiктердi сызбада алдынан, үстінен, сол жағынан көріністерді бейнелейді.

      Негiзгi жазу сызба парағының төменгі оң жақ бұрышында орналасады. Онда сызба туралы

      (бұйымның атауы, материалы, масштабы және сызған кісі) мәлiметтер жазылады.

      Масштаб- сызбадағы сызықтық өлшемдер бейнеленетін нысанның нақты шамаларына катынасы.


      Ағаштан жасалған бұйымдардын сызбасын компьютерде орындауға да болады. Ол үшін арнайы бағдарламалар бар, мысалы, Компас-

      3D, AutoCAD және т. б. Мұндай бағдарламаларда тек бұйымның сызбасын ғана емес, күрделі тетіктер, тіпті мәшинелердің үшөлшемді модель-

      дерін жасауға болады.

      • Тәжірибелік жұмыс

      Қажет болған жағдайда көмек көрсету оқушыларға материалдарды таңдау кезінде, шығындарды анықтау және өзіндік құны.



      Оқушылар сұрақтарға жауап береді.



















      Оқушылар оқулықпен жұмысжасайды.














      Оқушылар қызметін жоспарлап және жұмысты орындайды:

      • эскиз-дизайнын таңдайды идеясын әзірлейді

      • графикалық және технологиялық құжаттаманы негізге ала отырып, дайын технологиялық карталарды пайдалана отырып, орындайды әр түрлі құралдар графиктері (оның ішінде АКТ);

      • материалдар тәсілдері, таңдайды декорды айқындайды, және шығындар өзіндік құны жобаланатын бұйымдардың (көктерек, қайың және т. б.).

      • нәтижелерімен бөліседі сыныппен жұмысын талқылайды ақпарат алып алмасады және жұмысты жақсарту бойынша ұсыныстары

      Көркем ағаштан жасалған бұйымдар


      http://berezaklim.ru/u4eb_rabota/metodika/texno/texno7/drev/11.html

      СТД токарлықстаногiндегiмодалыбөлшектердiқайраудыңтехнологиясы - 120М http://festival.1september.ru/articles/214282/

      Қайрау конус тәрiздiжәнемодалыбөлшектерhttp://berezaklim.ru/u4eb_rabota/metodika/texno/texno7/drev/10.html






      §14 оқулық


      5 мин

      Сабақ соңы

      Рефлексия

      Жұмыс істеу кезінде станокта ағаш өңдеу бойынша алған білімдерін келешекте аталған тақырыптарды қолдануға болады.

      Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

      Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?



      Денсаулығын және техника қауіпсіздігін ережелерін сақтау

      Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиынтық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

      Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады


      Жұмыс жеке орындалады, бұл бағалау үдерісі жеңілдетеді. Оқушылар өздері бағалайды, бірін-бірі критерийлер бойынша. 
      Бағалаукезіндеәрбіроқушыныңдеңгейі

      ескеріледі


      Еңбексабағында металдыөңдеукезіндежәнеағашстанокта қауіпсіздік техника ережесін сақтау

      • Тапсырмаларын орындау алдында қауіпсіздік техникасы мен арнайы киім киіп, және қорғау құралдарын қажет ұстану

      • Станоктар

      сынған кезде жұмыс істеуіне тыйым салынады сондай-ақ, егер бөлшектері қатты тиісті бекітілген

      • станокта жарамсыз немесе өтпейтiн қылып қойылған кесетiн немесе сверлеу құралығысы кезінде әрекеттерді орындауға болмайды;

      • Станоктiң бiр бөлiгiнiң қозғаушылары қолмен тыйым салынған тоқтасын, өзгертсiн немесе бұрғы, кескiштi жөнделсiн немесе қосылған жабдықта жетекшi белдiк

      • қозғалатын бөлшектері, станокты қолмен өзгертуге немесе бұрғылар, кескіштер немесе жетек ременге арналған қосылған жабдықтарды тоқтатуға тыйым салынған

      • жұмыс істейтін станокқа қатты еңкеюге беруге заттар, өлшеуге немесе ұстама бөлшектері қозғалтқыш жұмыс істеп тұрған кезде құрылғы, бөлшектеп салып отыруға оған бөгде заттар, аулаймын қолмен деталь, қашуға қосылған жабдықтар, майлау немесе салқын бұрғылар кескіштер шүберекпен тыйым салынады;

      • Станокта жұмыс істеуге электржабдығы ақауы немесе болмауымен жерге тұйықтау үзілді-кесілді тыйым салынады

      жұмыс істеу кезінде ақау белгілері (түтін иісі, ұшқын электр қозғалтқыштың істен шығуы және т. б.) дереу станокты ажыратып,және мұғалімге хабарлау;

      • Жұмыс алдында еңбек сабағында қауіпсіздік техникасы қағидалары бойынша жұмыс қабілеттілігін тексеру қажет құрал-жабдықты бос жүрісте;

      • Резец немесе бұрғы әрқашан керек құрылымы біркелкі, қабылдау кенеттен қозғалыстар немесе, әсіресе сақ болу кезінде шыққан бұрғы материалдан атқ

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері Тест 8 сынып
        30.01.2023
        1156
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Жиенбекова Айнур Болатжановна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации