Үш тілде оқытатын № 21 орта
мектеп-гимназиясы
А Ш Ы Қ С А Б А
Қ
Тақырыбы:
Ағашты көркемдеп өңдеу
барысында
еңбекті қорғау мен оны
ұйымдастыру
Өткізген: Технология
пәнінің мұғалімі
Мунайтбасов Еркин
Орынбасарович
АҚТӨБЕ
2017
Технология
пәні
6 «А»
класс
Сабақтың
тақырыбы: Ағашты көркемдеп өңдеу
барысында
еңбекті қорғау мен оны
ұйымдастыру
Сабақ мақсаты: Оқушыларға
ағашты көркемдеп өңдеу әдістерін үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың икемділігін,
іскерлігін, шеберлігін
қалыптастырып, ұқыптылыққа
баулу.
Тәрбиелік: Оқушыларға еңбек пен
эстетикалық тәрбие беру.
Сабақ
түрі: Жаңа сабақты
түсіндіру
Сабақтың
көрнекілігі: 1. Ара, лобзик станогі,
верстаг, қашау, балға,
шапқы
Пәнаралық
байланыс: Биология, қазақ тілі, қазақ
әдебиеті, сызу
Сабақта
қолданылған
оқытудың
әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, Сын тұрғысынан
ойлау жобасы,
«Венн диаграммасы», «Бес жолды
тұжырым»,
«Эстафета», «Инсерт»
стратегиялары, тестілеу.
Сабақ
барысы:
ЖОСПАР:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
ІІ. Өткен тақырыптарды
пысықтау, қайталау
ІІІ. Жаңа сабақты
түсіндіру
ІҮ. Тиімді әдіс-тәсілдер
арқылы, тақырып бойынша білімдерін
кеңейту, жинақтау,
тиянақтау, нақтылау.
Ү. Бекіту , қорытындылау,
қайталау
ҮІ. Үй тапсырмасын беру,
бағалау
І.
Оқушылардың сабаққа қатысымын
тексеру, тәртіпке келтіру, оқу
құралдарын тексеру, жалпы
сабаққа дайындықтарын бақылау.
ІІ. Тірек білімді қайталау, өткен
тақырыптарды шолу сұрақтары
«Миға шабуыл»
стратегиясы
-
Шекімелеу технологиясын қалай
пайдаланамыз?
-
Металл қатты болса оны жасыту
ұшін қандай әдіс қолданылады? Металдардың түрін
ата.
-
Жасытқан металдың бетінде
қабыршақ пайда болғанда қалай кетіреді ?
-
Алюминий қаңылтырды қалай
ағартады ?
-
Шекімелеу арқылы металға қалай
бедер салады ?
«Эстафета»
стратегиясы
Тақырыптық атаулы сөздерге
қысқаша түсінік беріп өту.
Қаңылтырды көркемдеп өңдеудің
ең ежелгі түрі (чеканка) шекімелеу әдісі
|
Жұмсалғыш (расходник) деген
не?
|
Лошатник деген
не?
|
Пурошникпен не
жасайды?
|
Конфарник дегеніміз
не?
|
Бедерлегіш балға қандай
құрал?
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Жаңа сабақты
түсіндіру. «Ағашты көркемдеп өңдеу»
Барысы: Өткен тарихымызды білмей
бүгінгі күннің қадіріне жету, болашақты болжай білу өте қиын. Ата –
баба жасаған бұл рухани байлықтар қазіргі таңда да өз құндылығын
жойған емес. Бұлардың барлығы баршаға бірдей қазына. Сол мәдени
асыл мұраларды зерттеп, танып білу біздердің абыройлы азаматтық
ұлттық парызымыз.
Ұста, шебер
Зергер
Қасиетті қазақ
даласы
Сал-сері, құсбегі, аңшы
Тігінші,өрімші
«Синквейн», бес жолды
тұжырым
1.Кім ? Не ? Бір сөзден, зат
есім
2.Қандай ? Екі сөзден, сын
есім
3.Не істеді ? Үш сөзден,
етістік
4.Бір сөйлем төрт сөзден
тұратын
5.Синоним
«Синквейн», бес жолды
тұжырым
1.Тәуке
2.Тапқыр,
көреген
3.Жарғы жасады, биледі,
шайқасты
4. Тәукенің әкесі Салқам
Жәңгір
5.
Хан
-
Венн
диаграммасы
Қазақ хандығы Қазақстан
Республикасы
Ұқсастығы
5) Ой
толғаныс
ІҮ. Бекіту , қорытындылау,
қайталау
Ү. Үй тапсырмасын
беру
Бағалау.