Материалдар / Ағашты көркемдеп өңдеу барысында еңбекті қорғау мен оны ұйымдастыру

Ағашты көркемдеп өңдеу барысында еңбекті қорғау мен оны ұйымдастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға ағашты көркемдеп өңдеу әдістерін үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
316
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Үш тілде оқытатын № 21 орта мектеп-гимназиясы













А Ш Ы Қ С А Б А ҚТақырыбы: Ағашты көркемдеп өңдеу барысында еңбекті қорғау мен оны ұйымдастыру











Өткізген: Технология пәнінің мұғалімі Мунайтбасов Еркин Орынбасарович







АҚТӨБЕ 2017

Технология пәні6 «А» классСабақтың тақырыбы: Ағашты көркемдеп өңдеу барысында еңбекті қорғау мен оны ұйымдастыру Сабақ мақсаты: Оқушыларға ағашты көркемдеп өңдеу әдістерін үйрету. Дамытушылық: Оқушылардың икемділігін, іскерлігін, шеберлігін қалыптастырып, ұқыптылыққа баулу. Тәрбиелік: Оқушыларға еңбек пен эстетикалық тәрбие беру.Сабақ түрі: Жаңа сабақты түсіндіруСабақтың көрнекілігі: 1. Ара, лобзик станогі, верстаг, қашау, балға, шапқыПәнаралық байланыс: Биология, қазақ тілі, қазақ әдебиеті, сызу Сабақта қолданылған оқытудың әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, Сын тұрғысынан ойлау жобасы, «Венн диаграммасы», «Бес жолды тұжырым», «Эстафета», «Инсерт» стратегиялары, тестілеу.Сабақ барысы:ЖОСПАР:І. Ұйымдастыру кезеңіІІ. Өткен тақырыптарды пысықтау, қайталауІІІ. Жаңа сабақты түсіндіруІҮ. Тиімді әдіс-тәсілдер арқылы, тақырып бойынша білімдерін кеңейту, жинақтау, тиянақтау, нақтылау.Ү. Бекіту , қорытындылау, қайталауҮІ. Үй тапсырмасын беру, бағалау

І. Оқушылардың сабаққа қатысымын тексеру, тәртіпке келтіру, оқу құралдарын тексеру, жалпы сабаққа дайындықтарын бақылау.

ІІ. Тірек білімді қайталау, өткен тақырыптарды шолу сұрақтары «Миға шабуыл» стратегиясы
  • Шекімелеу технологиясын қалай пайдаланамыз?
  • Металл қатты болса оны жасыту ұшін қандай әдіс қолданылады? Металдардың түрін ата.
  • Жасытқан металдың бетінде қабыршақ пайда болғанда қалай кетіреді ?
  • Алюминий қаңылтырды қалай ағартады ?
  • Шекімелеу арқылы металға қалай бедер салады ?


«Эстафета» стратегиясыТақырыптық атаулы сөздерге қысқаша түсінік беріп өту.
Қаңылтырды көркемдеп өңдеудің ең ежелгі түрі (чеканка) шекімелеу әдісіЖұмсалғыш (расходник) деген не?Лошатник деген не?Пурошникпен не жасайды?Конфарник дегеніміз не?Бедерлегіш балға қандай құрал?
















ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру. «Ағашты көркемдеп өңдеу»Барысы: Өткен тарихымызды білмей бүгінгі күннің қадіріне жету, болашақты болжай білу өте қиын. Ата – баба жасаған бұл рухани байлықтар қазіргі таңда да өз құндылығын жойған емес. Бұлардың барлығы баршаға бірдей қазына. Сол мәдени асыл мұраларды зерттеп, танып білу біздердің абыройлы азаматтық ұлттық парызымыз. Ұста, шебер Зергер

Сал-сері, құсбегі, аңшы Тігінші,өрімші «Синквейн», бес жолды тұжырым1.Кім ? Не ? Бір сөзден, зат есім2.Қандай ? Екі сөзден, сын есім3.Не істеді ? Үш сөзден, етістік4.Бір сөйлем төрт сөзден тұратын5.Синоним

«Синквейн», бес жолды тұжырым1.Тәуке2.Тапқыр, көреген3.Жарғы жасады, биледі, шайқасты4. Тәукенің әкесі Салқам Жәңгір5. Хан
  • Венн диаграммасы


Қазақ хандығы Қазақстан Республикасы Ұқсастығы







5) Ой толғаныс



ІҮ. Бекіту , қорытындылау, қайталау

Ү. Үй тапсырмасын беру Бағалау.











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ