Материалдар / Ағылшын тілі пәні бойынша дарынды оқушылармен жұмыс жоспары

Ағылшын тілі пәні бойынша дарынды оқушылармен жұмыс жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын тілі пәні бойынша дарынды оқушылармен жұмыс жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Тамыз 2024
92
3 рет жүктелген
225 ₸ 250 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«№59 ЖББ орта мектебі» КММ



«Бекітемін»

59 ЖББ орта мектебінің

директоры

_____________Ұ.Қ.Нияз

«____»________2023 жыл















Ағылшын тілі пәні мұғалімі, педагог-сарапшы
Лекерова Назгуль Сериковна






















2023-2024 оқу жылы


«Адамды бір нәрсеге үйретіп қажеті жоқ, бар болғаны оған өзіне керекті

                               жаңалықты ашуға көмек беру қажет»    

                                                                                   Г. Галилей


Қазақстан Республикасының “Білім туралы” заңының 5-тарауындағы  41-баптың 1-бөліміндегі “педагог қызметкерлер өз біліктілігін арттыруға міндетті” деп көрсетілуі, “Қазақстан-2030” стратегиялық бағдарламасында Елбасының “біз балаларымызға өзіміздің жақын және алыс көршілерімізбен достық қарым-қатынасымызды мұра етіп қалдыруымыз керек” деген сөзі бүкіл ағартушы қауым алдында “Оқу тәрбие үрдісіне жаңа педагогикалық технологияларды енгізу арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру, шығармашылық қабілетін дамыту” өзекті мәселелер енгізіп отырғаны белгілі. Осы мақсатты жүзеге асыруда мектеп басшысы, ұжымдағы мұғалімдердің кәсіби шеберлігі мен шығармашылық ізденісін дамытуға аса мән беру қажет.

Мектеп –еліміздің халыққа білім беру жүйесінің – күрделі тармағы. Сондықтан мектебіміздің мақсаты: «Нәтижеге бағдарланған оқыту – білім сапасын арттыру негізі»

Сондықтан, мектеп мұғалімінің сапасын соңғы нәтижеге бағыттау керек.  Көздеген мақсатымыздың нәтижесін көреміз, мұғалімнің кәсіби шеберлегін дамытуға қажетті жағдай жасау арқылы білімнің жаңа парадигміне өту тәртібі бойынша ғылыми-әдістемелік жұмысын ұйымдастыру.

Мектеп мұғалімдері шығармашылық жұмыспен айналысуға даяр болуы керек, нәтижеге жетуге ұмтылу қажет.

Елбасы Н.Назарбаевтың  Қазақстан халқына арналған Жолдауында “Біздің болашақтағы жоғары технологиялық және ғылыми қамтымды өндірістері үшін кадрлар қорын жасақтауымыз қажет” деген сөздері бар. Демек, оқушылардың ғылыми зерттеу жұмыстарына қызығуын қалыптастыру, шығармашылық қабілетін дамыту, қазіргі техниканы тиімді пайдалану мәдениетіне тәрбиелеу – мектептің басты бағыттарының бірі.  Бұл салада атқарылатын жұмыстар жетерлік.

Баланың шығармашылық қабілетін ашу, оны алға қарай дамыту үшін ең бастысы жағдайлар жасау қажет”.

Оқушының дарындылығының дамуы, қабілетінің ашылуы көбінесе мұғалімнің кәсіби  біліктілігіне, және оның тұлғалық қасиетіне байланысты екені айдан анық.


ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС

Міндеттері:

  • Баланың жеке тұлғалық ерекшеліктерін дамыту, оны қоғамда өмір сүруге психологиялық тұрғыдан дайындау;

  •  Балалардың кәсіби және  жеке даралық қабілетін анықтай алуына психологиялық –педагогикалық көмек көрсету

Негізгі принциптері: Баламен жеке сыйластық және сенімді қарым-қатынас орнату.

Болжап отырған нәтиже: Оқу бағдарламасына сай білімді терең меңгерген, жеке шығармашылық қабілеті дамыған, ұлттық сана сезімі жетілген және ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыра алатын, іс-әрекетке талдау жасай алатын, жоспарлау мүмкіндігі қалаптасқан тұлға.

Дарындылық анықтамасы:

  •  Іс-әрекеттің сәтті орындалуын қамтамасыз ететін қабілеттік істің өзара сәйкестік сапалығын айтады;

  •  Іс-әрекеттің  жағдайдағы ерекшелігі, кеңінен қамтылған адам мүмкіндігі;

  • Ақылдың потенциалы немесе интеллект. Оқуға, білімге жалпы танымдық мүмкіндіктер және қабілеті;

  • Баланың табиғаты арқылы дамыған қабілет туралы;

  • Таланттылық және адамгершілігінің жоғары жетістіктерге жеткізетін іс-шаралар.

Дарынды баланың сипаттамасы:

  •  Интелектуалды сферасы;

  • Білімділік өрісі;

  • Ойлау қабілеті ерекшесі тұрақты, қызығуы мол, кейде бір іспен айналысса тоқтай аламайды, өз ойын ерте жеткізеді.

 Дарындылық үш параметрмен анықталады:

  • Танымдық жеке дамуы;

  •  Психологиялық жеке дамуы;

  • Физикалық дамуы.

«Дарынды балалар» бағдарламасының жұмыс бағыттары:

І. Дарынды балаларға арналған қосымша оқу бағдарламаларын, тест тапсырмаларын  және  түрлі бақылау жұмыстарының мәтіндерін дайындау.

ІІ. Диагностика жүргізу

ІІІ. Дарынды балалардың шығармашылық потенциалын жүзеге асыруда жағдай туғызу

IV. Дарынды балалардың шығармашылық қабілетін дамыту.

V. Дарынды балалардың шығармашылық дамуының негізгі көзі-ынталандару іс-шараларын өткізу

Дарынды балаларда болатын ерекшеліктер
1. Пәнге деген қызығушылық өте жоғары деңгейде.
2. Құбылыстар мен пәндер арасындағы байланысты қабылдай алу және сәйкес тұжырымдар жасау
3. Жақсы есте сақтау.
4. Сөздік қоры үлкен.
5. Дайын
 

Дарынды балалармен жұмыс жүргізудің мақсаты:

- тарих пәнінен баланың шығармашылық қабілетін және өз бетінше шығармашылық ізденісін дамыту;

- пәнге терең қызығушылығын арттыру;

- оқушының әсерлілік сезімін қалыптастыру;

- оқушының белсенділігін арттыру мақсатында даму деңгейін, танымдық белсенділігін арттыра оқыту;

- жалпы білім -білік дағдыларын дамыта оқыту;

- білімнің бағасын арттыру.


Дарынды балаларда төмендегі қабілеттерді дамыту қажет:

Танымдық қабілеттері

Шығармашылық қабілеттіктері

Эмоционалды ерекшеліктері:

- үлкен көлемді ақпаратқа ие болу;

- үлкен сөз қоры;

- себеп-салдық байланыстарды табу;

- қорытынды жасай алу;

- күрделі мәселелерді шешуге қатысу;

- күрделі идеяларды қолға алу;

- қарама-қайшылықты түсіне білу;

- жағдайларды талдау;

- талқылай алу;

- процестердің өзін және нәтижесін бағалай алу;

- идеяларды практикада қолдану;

- өз ойын сынай алу;

- бәрін білгісі келушілік.

тәуекелдікке бару;
- ойлау мен іс-әрекеттің жылдамдығы;
- тез ойлау;
- жаңа нәрсе ойлап таба алу;
- бай фантазия;
- күрделі заттарды қабылдай алу;
- эстетикалық құндылықтар;
- дамыған интуиция.

- басқаларды сыйлау;

- басқа адамдардың ерекшеліктерін сыйлау;

- өзін-өзі талдай алу;

- сынға шыдау;

- тапсырмаларды орындауда алған бетінен қайтпастығы;

- ойлау мен іс-әрекеттерінде еркіндігі;

- әзілкештік;

- мораль проблемаларын талдай алу;

- өз күші мен қабілетіне сенімі;

- ішкі сезім.






Дарынды оқушылармен жұмыс істеу жүйесінің моделі

Жұмыстың бағыттары:

  • Диагностика – оқушыны тұлға ретінде байқау

  • Дидактикалық талаптарды тиімді пайдалану және жауапкершілікпен жүзеге асыру;

  • Қабілеті жоғары және дарынды оқушылармен ағылшын сабағында жұмыс істеу;

  • Сабақтан және сыныптан тыс жұмыстар.

Жұмыстың әдістері:

Әңгімелесу;

Тестілеу;

Диктант;

Тыңдап түсіру;

Сұрақтар қою;

Әдебиеттерді қарастыру;

Шығармашылық жұмыстар;

Мәселе шешу әдісі;

Инсерт әдісі;

Джигсо әдісі;

Блум таксономиясы бойынша сұрақтар қою;

Жұмыс түрлері:

  • сабақ жүзінде қиындығы жоғары тапсырмаларды пайдалану;

  • факультатив;

  • үйірме жұмысы;

  • уақытша топтарды жасау;

  • өз-өзіннің білімін көтеру;

  • пән апталықтарын өткізу;

  • ғылыми-практикалық конференциялар;

  • олимпиадалар;

  • интеллектуалдық марафон


Дарынды балалармен жүргізілетін жалпы  жұмыс жоспары:


Өткізілетін іс-шаралар

Өткізетін уақыты

1

Дарынды баланы іздеп табу және іріктеу

кыркүйек

2

Тереңдетілген бағдарлама бойынша (жеке, топтық, жұптап) оқыту

Жыл бойы

3

Дарынды балалармен жүйелі түрде қосымша сабақтар өткізу

Жыл бойы

4

Ізденіс жұмыстарын (реферат, баяндама, сөзжұмбақтар, ребус, шығарма жазу, өлең шығару, т.б.) өз бетінше ізденіп оқуды ұйымдастыру, дамыту.

Жыл бойы

5

Мектепішілік және қалалық, облыстық, республикалық пәндік олимпиадаларға, конкурс-сайыстарға, ғылыми-практикалық конференцияларға қатыстыру

Кезеңінде

6

Республикалық «British Bulldog», «Кенгуру-Лингвист» интеллектуалдық сайыстарға қатыстыру

Кезеңінде

7

Жаңа педагогикалық технологиялар элементтерін пайдалана оқыту.

Жыл бойы

8

Пән мұғалімдері дарынды оқушылардың шығармашылығын жинақтайтын портфолио жасау.

Жыл бойы

9

Оқушылардың шығармашылық белсенділігін дамыту, жұмыстарын басылымдарға беру

Үнемі

10

Пән бойынша әдістемелік бірлестіктің апталығында дарынды оқушылармен жұмысты көрсету

қараша


Бағыттары бойынша жұмыс жоспары.
5-11 класс оқушыларымен жеке жұмыс 
ЖОСПАРЫ

 

Ай

Апта

 Бағыт


Қыркүйек

1-2

Дарынды оқушыларды байқап, тізімін жасау 

3-4

Дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыстың мақсат-міндеттерін, бағыттарын анықтау


Қазан

1-2

Оқушылардың ағылшын тілі пәніне деген қызығушылығын анықтау

3-4

Олимпиадаға қойылатын талаптар-міндеттермен, мақсатымен таныстыру


Қараша

1-2

Ағылшын тілінен ережелерді еске түсіру, тапсырмалар орындау

3-4

Мектепшілік олимпиадаларға қатысу


Желтоқсан

1-2

Аудандық олимпиадаларға қатысу. Халықаралық «Бритиш Бульдог» сайысына қатысу.

3-4

Қайталау, қатемен жұмыс, іздену.


Қаңтар

 
1-2

Аудирование арқылы ауызша тапсырмалар.
Кітапхана, интернет, қосымша ақпарат көздерімен жұмыс 

3-4

Ағылшын тілінен ізденіс жұмыстары
Жазбаша тапсырмалар орындау, қатемен жұмыс жасау 


Ақпан


1-2

Грамматикалық тапсырмаларды ауызша және жазбаша орындай білу 


3-4

Қосыша әдеби және географиялық кітаптармен жұмыс жасау 
Сауатты оқи білу


Наурыз


1-2

Тесттер

3-4

Материалдармен грамматикалық, лексикалық, фонетикалық, синтаксистік талдаулар жасау


Сәуір


1-2

Білімін жетілдіру, бекіту, қайталау жұмыстары 

3-4

Тесттер


Мамыр


1-2

Тест нәтижелерін көрсету, қайталау, қатемен жұмыс

3-4

Тесттер 















Жоспар бойынша тапсырмалар түрлері.

Айы


Апта


Тапсырмалардың түрлері

Қазан 

1-2

Жеке, жұптық, топтық жұмыс жасау.
Ағылшынша сөйлемдер құрау.

3-4

Рөлдік ойындар

Аудару, мазмұнын айту

Қараша 

1-2

Диалог жасау. Ауызша өз ойын жеткізу
 

3-4

Сұрақтарға жауап беру 

Сөзжұмбақ құрастыру 

Желтоқсан

1-2

Сөйлемдердің шақтарын өзгерту 
Бос орындарға сәйкес етістікті қою

3-4

Әңгіме жазу 
Сөз таптарына талдау


Қаңтар 


1-2


Сурет арқылы әнгіме жазу

Әнгіменін мазмұнын сурет арқылы жеткізу


3-4


Автор сөзін өз сөзімен әңгімелеу


Ақпан 


1-2


Сөздікпен жұмыс 

Морфологиялық талдау жасау 


3-4


Сөйлемдердің шақтарын анықтау

Фонетикалық талдау жасау 


Наурыз 


1-2


Жаңа сөздерді жаттау 

Жаңа сөздерді қолдана отырып сөйлем құрастыру


3-4


Мазмұнын айту 

Кестені толтыру 


Сәуір 


1-2


Мақал-мәтелдер жаттау
 

3-4

Ағылшын жазушыларының өмірбаянын зерттеу


Мамыр 


1-2

Тест жұмыстарын жазу 

Қайталау 


3-4

Жұмбақтар жаттау

Қорытынды әңгіме жазу




Дарындылық туралы ой-пікірлер


«Дарындылық» — бұл адамның белгілі іс-әрекет аумағында ерекше табыстарға жетуге көмектесетін, қабілет дамуының жоғары деңгейі.

Талант – бір әрекетті творчестволықпен орындау мүмкіншілігін қамтамасыз ететін қабілеттердің ерекше қиысып келуі.

Дарынды және талантты балаларды оқытуда мына қағидаларды есте ұстаған дұрыс.

  1. Баланың бойындағы құмарлығын, қызығушылығын жойып алмай, оның үнемі алға жылжуға деген табиғи талап-тілектерін, сұраныс пен мұқтаждарын ескеру, шығармашылығын жетілдіру.

  2. Білімді өз бетінше іздену арқылы алуға қолайлы жағдай жасау.

  3. Өзін-өзі дамытатын тұлға қалыптастыру

Жоғарыдағы шарттарды басшылыққа алу Конфуцийдің  «Естігенімді – ұмытамын, көргенімді есте сақтаймын, өзім істегенімді меңгеремін» деген ұстанымымен өзара ұштасып жатыр.

Дарын иелерін айқындау, талантты оқушылардың білімін жетілдіру, болашағына бағыт беру – тәуелсіз еліміздің көркеюінің кепілі. Өйткені талантты, дарынды оқушылардың мемлекетімізге қосар үлесі де орасан зор болмақ.



































Ағылшын тілі пәні бойынша дарынды оқушылармен жұмыс жоспары

Grades 5-8



Сабақтың тақырыбы


Сағат саны


Мерзімі

Introduction. Lexical meaning of the words.

1


Phonetics. Letters and vowels.

1


Parts of speech. Make up sentences

1


Morphological structure of the words

1


Types of syllables

1


Phrasal verbs

1


About myself (topic)

1


Articles, The definite article (the) and Indefinite article (a, an)

1


My favourite sport (topic)

1


Test yourself

1


Active voice (өздік етіс) and Passive voice (ырықсыз етіс)

1


The Numerals (сан есім)

1


Cardinal numbers and Ordinal numbers (реттік сан есім)

1


Test yourself

1


Nouns. Countable nouns and Uncountable nouns

Number (Число) «s-es» жалғаулары

1


Көпше түрі ерекше зат есім (Child-children, goose, geese, )

1


Tenses of  Present

1


Present indefinite tense

1


Present continuous

1


Tenses of  Past 

1


Past indefinite tense

1


Past continuous

1


Tenses of Future 

1


Future indefinite tense

Future continuous

1


Future in the Past

1


Reported speech

1


Sayings 

1


Complex object 

1


Complex subject

1


The types of translating 

1


Work with dictionary

1


United Kingdom 

1


Literature of children

2


Conclusion. Revision

2


 







Ағылшын тілі пәні бойынша дарынды оқушылармен жұмыс жоспары

Grades 9-11

Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

Types of syllables

1


Articles: The definite article and the indefinite article

1


Nouns Countable nouns and Uncountable nouns

1


The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland

1


Pronouns Interrogative pronouns (who, whom, whose, what, which)

Demonstrative pronouns (this, that-these, those)

1


Indefinite pronouns (some, any, something, anything, somebody, anybody)

Indefinite pronouns (no, none, no one, nobody, nothing)

1


Indefinite pronouns (much, many, a lot of, lots of, plenty of, a great deal of)

1


Indefinite pronouns (little, few, all, both)

Indefinite pronouns (either, neither , each, every, other, one)

1


The UK (topic) Pronouns

1


Interrogative pronouns (who, whom, whose, what, which)

1


Personal pronouns & Possessive pronouns

1


Reflexive pronouns (myself, himself, herself, themselves)

1


Reciprocal pronouns (each other, one another)

Demonstrative pronouns (this, that-these, those)

1


Indefinite pronouns (some, any, something, anything, somebody, anybody)

Indefinite pronouns (no, none, no one, nobody, nothing)

1


Indefinite pronouns (much, many, a lot of, lots of, plenty of, a great deal of) Indefinite pronouns (little, few, all, both)

1


Indefinite pronouns (either, neither , each, every, other, one)

1


Test yourself

1


Numerals Cardinal numerals & Ordinal numerals

1


Adjectives Irregular adjectives

Degrees of comparison

1


Test yourself

1


The Adverb, The form of the adverbs &

Degrees of the Adverbs

1


Numerals, Cardinal numerals and Ordinal numerals Fractional numerals

1


Test yourself

1


The USA

1


Adjectives Irregular adjectives Degrees of comparison

1


Test yourself

1


England (topic) and Scotland (topic)

1


The Adverb The form of the adverbs

1


Preposition (in, on, at, with, after, before, in front of)

1


Conditionals;

1


English proverbs

Active voice / Passive voice

1


Test yourself

Kazakhstan (topic)

1


English Literature

2


Conclusion. Revision

2





2023-2024 оқу жылы бойынша дарынды оқушылар тізімі


Оқушының аты-жөні

класы

Жетістігі

Абдирова Самина

5 б


Ермагамбетова Айымжан

5 б


Далевская Злата

6 б

Қалалық олимпиадада 3 орын (5кл)

Жусамбай Олжас

6 б


Бақытжан Шолпан

6 а


Сень Настя

9 б


Насыр Наргиз

10 а

НОУ байқауында обл 2 орын (8кл)

Зарлық Жанибек

10 а


Рзаев Али

11 б


Бақытқалиева Нұрай

11 б




Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!