Материалдар / Ағылшын тілі сабағында ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ағылшын тілі сабағында ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2021
595
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ағылшын тілі сабағында ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану

«Қазіргі заман жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру,өте қажет»деп еліміздің Президенті атап көрсеткендей,ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану білім берудің бір шарты деп түсінген жөн.Ақпараттық ғасырда мектептердің алдында оқушылардың танымдық белсенділіктері мен дербестіктерін дамыту міндеті қойылған.Білім беру мазмұнының өзгеруі,білім беру процесіндегі көзқарастар,жаңа педагогикалық технологиялардың,оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың пайда болуына байланысты осы міндеттерді шешу едәуір ұлғайды.Ақпараттық коммуникациялық технологиялар оқушылардың танымдық қызметтерін белсендіруге әкеледі.

Білім беруді ақпараттандыру жағдайында ақпаратты ұсынудың жаңа формасын енгізу,электрондық кітапханаларды пайдалану,оқу сабақтарының жаңа формаларын ұйымдастыру,білімнің жаңа құрылымын жасау сияқты заманауи мүмкіндіктерге жетуге болады.

Білім беру жүйесін ақпараттандырудың бағыты жаңа ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы дамыта оқыту,қашықтан оқыту, дара тұлғаға бағыттап оқытып мақсаттарын жүзеге асыра отырып, оқу-тәрбие үрдісінің барлық деңгейлерінің тиімділігімен сапасын жоғарылатуды көздейді. Ол үшін жаңа жабдықталған сыныптармен дәріс оқитын аудиториялар, біліктілігі жоғары мұғалімдер, сапасы жоғары дәстүрлі немесе электрондық және мультимедиалық оқулықтар мен оқу құралдары қажет.

Ақпараттық технологияны оқыту үрдісінде қолданылатын жаңа түрдегі құрал –интерактивті тақта болып табылады.Бүгінгі таңда жалпы орта білім беретін мектептерде сабақ барысында ақпараттық технологияның бірі –интерактивті тақтаны қолдану.Интерактивті тақта арқылы жұмыс жасау қазіргі заман талабы.

ҚР-ның «Білім туралы» заңында «Білім беру жүйесінің басты міндеті-ұлттық құндылықтар,жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға шыңдалған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау,оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру,халықаралық ғаламдық желілерге шығу» делінген.Сонымен,интерактивті тақтаны пайдалану сабақты өткізуге жеңілдік береді,жаңа сабақты түсіндіру,өткен материалды қайталау не бекіту кезінде пайдалану әрбір сабақтың әсерлігін және мазмұнын арттырып,оқушыға қызықты,жалықтырмай игеруге және сабақтың қарқыны мен барысын жақсартуға көмектеседі.Оқушылардың қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды меңгеруі өмірге жаңа көзқарасын қалыптастырып,ой-өрісін жетілдіреді,шығармашылық белсенділігін,ізденімпаздығын арттырады.

Жаңа ақпараттық технологиялар білім беруде ең алдымен мектептерде тәжірибелі ұстаздардың білімін игеруге,жан-жақты білім алушылардың санын көбейтеді.

Білім беру мақсатындағы ақпаратты ресурстардың шартты белгілері мыналар:

-Электронды (мультимедиалық) оқулық, қашықтан оқыту курсы;

-Анықтамалық мәліметтер (сөздік,энциклопедия, карта, деректер қоры);

-Электронды кітапханалар (мәтіндік, графикалық, дыбыстық және бейне ақпараттар).

Жоғарыда атап айтқандай өзімнің қолданылып жүрген мәселем «Ақпараттық-коммуникациялық технологиясын ағылшын тілі сабағында қолдану ерекшеліктері». Осы мәселе бойынша электронды оқулықтарды, мультимедиалық оқулықтарды өз сабақтарыма пайдалана келе, дәстүрлі қағаз бетіндегі оқулыққа қарағанда артықшылығы басым болатындығына көз жеткіздім:

Жаңа технологиялар негізінде білім сапасын арттыру жұмыстарының мысалы ретінде, тек білім беру тәсілдерін (электронды оқулықтар, бейне сабақтар, тестілеуші бағдарламалар т.б.) ғана емес, білім беру саласын басқаруды автоматтандыру болады. Білім беру ұйымдарындағы статистикалық есептеулер мен автоматтандырылған сараптама жұмыстары ұстаздардың уақытын тиімді пайдалануына, дәл және нақты ендірілген ақпараттар енгізуінде тиісті сараптама жасауына мүмкіндік беретіні сөзсіз.

Сабақтарымда жеткен жетістікерімді атап кетейін:

1.крассворд, кесте және сызбаларды құру үшін дербес компьютеді қолдану арқылы грамматикалық және лексикалық оқу материалдарын өңдеу;

2.дербес компьютерді пайдалану арқылы оқушылардың өзіндік және топтық жұмыс жасауды игеру мен білім алуды кеңейту.

3.Интернет желісін пайдалану арқылы оқушылар электронды пошта арқылы хат-хабар алмасу, өзінің ойын еркін жеткізу, білім қорына ену, сөздіктер мен энциклопедияларды пайдалана алады.т.б.

Дербес компьютердің мультимедиалық мүмкіндіктерін пайдалану, оқушылардың шығармашылық, интеллектуалдық қабілетінің дамуына, өз білімін өмірде пайдалана білу дағдысының қалыптасуына әкеледі. Ағылшын тілі сабағында электрондық оқулықтарды қолдану арқылы оқушылар жұппен, топпен жұмыс жасайды. Жұмыстың бұл түрі оқушылар арасында ағылшын тілінде диолог орнатуда, грамматикалық білімдерін бекітуде пайдаланылады.

Сабағыма қысқаша тоқталып өтсем:

The theme of the lesson: Kazakhstan is My Motherland

The aims of the lesson:

a) To enrich the pupils’ knowledge giving theme more

information about Kazakhstan.

b) To develop the pupils speech speaking on the text

helping them freely express their opinions and thoughts.

c) To bring up pupils to be patriots of their motherland,

to love their country and to make great efforts in the

development of the country.

Linking with other lesson: Geography, history,

Visual aids: Map of the country, pictures, Blooms graphic cards,

an interactive blackboard, ST Electronics.

Type of the lesson: Explanation new material.

The beginning of the lesson.

I. Organization moment. warm-up; Greeting

II. Phonetic drill.

III. Checking – up home task:

T: Now let’s check up your home task:

I give you cards. Here is written

1 word. You should give

its translation, your own

sentence and draw its picture.

Word


Translation

Sentence


Picture

( pupils are reading and showing their cards)

IV Introducing of the new material: Topic 2:Know Our Country.

Kazakhstan is My Motherland.

T: look at the map. What country is it ?

P: Kazakhstan

T: Yes, right you are! Today we are speaking about Kazakhstan.

1: Now listen to the text.

(Teacher is reading the text).

Now that you have read the passage, complete the sentence bellow by clicking on the correct answer.

Question 1 of 5.

When did Kazakhstan gain her independence?

-1991,-1992,-1993.

Question 2 of 5.

The best word to describe declared is …?

-announced,-spoke,-wrote.

Question 3 of 5.

«Kazakhstan is rich in natural resources…. This sentences means that Kazakhstan has…»

-a few natural resources.

-an abundance of natural resources.

-a lot of money.

Class work: You must do exercise: 1 on page 83.

Talk to your partner class.

- What is the capital of Kazakhstan ?

- What is the population of Kazakhstan ?

- What large cities of Kazakhstan do you know ?

- What countries does it border on ?

- What are the places which are polluted ?

Area: 2,717, 300 sq. km.

Capital: Astana

Population: 16, 8700, 000

Largest cities: Almaty (1.3 mln-),

Karaganda: (0,633 mln-),

Shymkent: (05 mln-)

This is a map of Kazakhstan. Do you know the various tourist destinations of the country? Click and drag the names and place them in the correct location.

Karkaraly,Korgalzhyn,Kotankaragai,Alakol,Zhabagly,Lepsinsk,Ridder,Ugam.

Find the country.

ksthanazak gzyastnikr

Kazakhstan Kirgizstan

mlatya hnaic

Almaty Chain

adanrgaka atsana

Karaganda Astana

hmsyetnk

Shymkent

Conclusion

Do you understand the new material.

If you understand than answer the following questions.

1. What is the capital of Kazakhstan ?

2. What countries does it border on ?

Kazakhstan border with the Russian

Federation to the north and northwest; to the east with Сhina and to the south with the central Asian republics of Kirgizstan, Uzbekistan and Turkmenistan. [4]

Пайдаланылған әдебиеттер:

  1. «Мектептегі шет тілі» 2010,№6.3 бет

  2. «Иностранный язык в школе» 2011,№3.17 бет

  3. Ағылшын тілі мектепте // 2010, №6.46 бет

  4. Гальскова Н:Д.Современная методика обучения иностранному языку.Москва,2000г.

















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!