Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Ағылшын тілі сабағында ақпараттық-технологияларды пайдалану арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ағылшын тілі сабағында ақпараттық-технологияларды пайдалану арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру
Материал туралы қысқаша түсінік
ғылыми әзірлеме
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
03 Маусым 2018
1371
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
МАЗМҰНЫ
I. Кіріспе1. Ақпараттық технологияларды қолдану заман талабы [1-4 ]II. Негізгі бөлім2.1. Білім берудегі интерактивті тақтаны қолданудың үш кілттік бағытының артықшылығы [5-7 ] 2.2. Интерактивтік тақтаны қолдану барысы [ 7-10 ] III. Практикалық бөлім3.1. Шығармашылықты дамытуда интерактивті оқыту тәсілін пайдалану [ 9-24]3.2. Интерактивті құралдарды сабаққа пайдалану [24-27 ]3.2. Интерактивті тақтаны қолдану барысында кездесетін қиыншылықтар[ ]IV. Қорытынды Пайдаланған әдебиеттер [ 27-29]
КІРІСПЕ
Қазіргі заман мұғалімі, ең алдымен, баланың жолдасы, көмекшісі және кеңесшісі. Жай ғана ағылшын тілін үйретуші ғана емес, сонымен қатар қиын жолда жаныңнан табылып, оң бағыт нұсқайтын ақылшы. Мұғалім үнемі шығармашылық ізденісте болып, өз жұмысына деген махаббаты мен оқушыларына деген махаббатын ұштастыра білуі тиіс. Ұлы орыс жазушысы Л. Т. Толстой «Егер мұғалім тек өз жұмысын сүйетін болса, ол жақсы мұғалім болады. Егер мұғалім оқушыны өз баласындай сүйетін болса, ол барлық кітаптарды оқып бітірген, бірақ не жұмысына, не оқушыға еш махаббаты жоқ ұстаздан артық болады. Ал егер мұғалім жұмыспен оқушыны бірдей сүйсе, ол мінсіз мұғалім болады», - деп сөз қалдырған. Мінсіз ұстаз болу өте қиын, бірақ мүмкін. Ең бастысы, бір орында тежеліп отырып қалмай, әрдайым алға ұмтылып отыру. Ізденген ұстаз қайтсе де нәтижеге жетуді көздейді. ХХІ ғасыр – жаңа технология мен ақпараттандыру ғасыры. Тәуелсіз Қазақстанда сол ғасырға нық қадам басты. Еліміздегі барлық білім ошақтары компьютер және интерактивтік тақтамен жабдықталуда. Қазіргі заманғы, ғылыми-техникалық үрдістің қарқыны күннен-күнге өсуде. Сонымен қатар, білім беру жүйесінің алдында жаңа міндеттер қойып отыр. Білім беру саласында жаңа ақпараттық технологияны практикада меңгермейінше сауатты, жан-жақты маман болу мүмкін емес. Жаңа ақпараттық технологияны меңгеру мұғалімнің білімін шыңдап ғана қоймай, интеллектуалдық, кәсіптік, адамгершілік, рухани, азаматтық және тағы басқа көптеген адами келбетін қалыптастыруына ықпал жасайды. Білім берудің негізгі мақсаты-білім мазмұнының жаңаруымен қатар, оқытудың әдіс тәсілдерімен әртүрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді. Осы мақсатты жүзеге асыруда ақпараттық технологияны пайдалану әдісі зор рөл атқарады. Мектеп пәндерін оқыту процесінде интерактивті тақтаны пайдалану мұғалім мен оқушы қарым-қатынасы жүйесін, олардың білімге деген қызығушылығының, ізденушілікке деген ынтасының, сезімінің өсуіне әсер етеді. Сондықтан білім берудегі барлық оңды өзгерістер педагогтың жаңаша ойлау тәсілімен, жаңа шығармашылық іс-әрекеттерімен, ізденушілігіне байланысты. Бүгінгі күні ҚР-ң Білім беру тұжырымдамасы ойлы, саналы, өнерлі, білімді тұлғаны қалыптастыруға бағытталған және қазіргі білім жүйесі оқушылардың танымдық белсенділігін дамытатын оқытудың дәстүрлі емес, белсенді түрін және әдістерін оқу процесіне енгізу бағытында құрылуы тиіс. Бұл тапсырманы оқыту процесіне тек жаңа ақпараттық технологияларды енгізу арқылы ғана орындауға болады. Білім жүйесін ақпараттандыру – мемлекеттік білім саясатының негізгі қағидаларын жүзеге асырудың маңызды бір механизімі және стратегиялық тапсырма болып табылады. Ақпараттық оқыту технологиялардың озық үлгілерін қолдану арқылы білім берудің ғылыми-әдістемелік жүйесін жаңарту, оқыту әдістері мен тәсілдерінің түрлерін молайту, электронды оқулықтар жасауды ұйымдастыру ұлттық білім беру деңгейін халықаралық стандартқа жақындатуға мүмкіндік беретіні сөзсіз. Ағылшын тілін меңгертудің тиімді жолдарының бірі – ақпараттық-коммуникациялық технологияны пайдалану болып табылады. Ағылшын тілі сабақтарында ақпараттық технологияларды пайдаланудың мақсаты – компьютерлік технологияларды қолдану арқылы ағылшын тілін үйретудің тиімділігін жоғарылату. Міндеттері:
I. Кіріспе1. Ақпараттық технологияларды қолдану заман талабы [1-4 ]II. Негізгі бөлім2.1. Білім берудегі интерактивті тақтаны қолданудың үш кілттік бағытының артықшылығы [5-7 ] 2.2. Интерактивтік тақтаны қолдану барысы [ 7-10 ] III. Практикалық бөлім3.1. Шығармашылықты дамытуда интерактивті оқыту тәсілін пайдалану [ 9-24]3.2. Интерактивті құралдарды сабаққа пайдалану [24-27 ]3.2. Интерактивті тақтаны қолдану барысында кездесетін қиыншылықтар[ ]IV. Қорытынды Пайдаланған әдебиеттер [ 27-29]
КІРІСПЕ
Қазіргі заман мұғалімі, ең алдымен, баланың жолдасы, көмекшісі және кеңесшісі. Жай ғана ағылшын тілін үйретуші ғана емес, сонымен қатар қиын жолда жаныңнан табылып, оң бағыт нұсқайтын ақылшы. Мұғалім үнемі шығармашылық ізденісте болып, өз жұмысына деген махаббаты мен оқушыларына деген махаббатын ұштастыра білуі тиіс. Ұлы орыс жазушысы Л. Т. Толстой «Егер мұғалім тек өз жұмысын сүйетін болса, ол жақсы мұғалім болады. Егер мұғалім оқушыны өз баласындай сүйетін болса, ол барлық кітаптарды оқып бітірген, бірақ не жұмысына, не оқушыға еш махаббаты жоқ ұстаздан артық болады. Ал егер мұғалім жұмыспен оқушыны бірдей сүйсе, ол мінсіз мұғалім болады», - деп сөз қалдырған. Мінсіз ұстаз болу өте қиын, бірақ мүмкін. Ең бастысы, бір орында тежеліп отырып қалмай, әрдайым алға ұмтылып отыру. Ізденген ұстаз қайтсе де нәтижеге жетуді көздейді. ХХІ ғасыр – жаңа технология мен ақпараттандыру ғасыры. Тәуелсіз Қазақстанда сол ғасырға нық қадам басты. Еліміздегі барлық білім ошақтары компьютер және интерактивтік тақтамен жабдықталуда. Қазіргі заманғы, ғылыми-техникалық үрдістің қарқыны күннен-күнге өсуде. Сонымен қатар, білім беру жүйесінің алдында жаңа міндеттер қойып отыр. Білім беру саласында жаңа ақпараттық технологияны практикада меңгермейінше сауатты, жан-жақты маман болу мүмкін емес. Жаңа ақпараттық технологияны меңгеру мұғалімнің білімін шыңдап ғана қоймай, интеллектуалдық, кәсіптік, адамгершілік, рухани, азаматтық және тағы басқа көптеген адами келбетін қалыптастыруына ықпал жасайды. Білім берудің негізгі мақсаты-білім мазмұнының жаңаруымен қатар, оқытудың әдіс тәсілдерімен әртүрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді. Осы мақсатты жүзеге асыруда ақпараттық технологияны пайдалану әдісі зор рөл атқарады. Мектеп пәндерін оқыту процесінде интерактивті тақтаны пайдалану мұғалім мен оқушы қарым-қатынасы жүйесін, олардың білімге деген қызығушылығының, ізденушілікке деген ынтасының, сезімінің өсуіне әсер етеді. Сондықтан білім берудегі барлық оңды өзгерістер педагогтың жаңаша ойлау тәсілімен, жаңа шығармашылық іс-әрекеттерімен, ізденушілігіне байланысты. Бүгінгі күні ҚР-ң Білім беру тұжырымдамасы ойлы, саналы, өнерлі, білімді тұлғаны қалыптастыруға бағытталған және қазіргі білім жүйесі оқушылардың танымдық белсенділігін дамытатын оқытудың дәстүрлі емес, белсенді түрін және әдістерін оқу процесіне енгізу бағытында құрылуы тиіс. Бұл тапсырманы оқыту процесіне тек жаңа ақпараттық технологияларды енгізу арқылы ғана орындауға болады. Білім жүйесін ақпараттандыру – мемлекеттік білім саясатының негізгі қағидаларын жүзеге асырудың маңызды бір механизімі және стратегиялық тапсырма болып табылады. Ақпараттық оқыту технологиялардың озық үлгілерін қолдану арқылы білім берудің ғылыми-әдістемелік жүйесін жаңарту, оқыту әдістері мен тәсілдерінің түрлерін молайту, электронды оқулықтар жасауды ұйымдастыру ұлттық білім беру деңгейін халықаралық стандартқа жақындатуға мүмкіндік беретіні сөзсіз. Ағылшын тілін меңгертудің тиімді жолдарының бірі – ақпараттық-коммуникациялық технологияны пайдалану болып табылады. Ағылшын тілі сабақтарында ақпараттық технологияларды пайдаланудың мақсаты – компьютерлік технологияларды қолдану арқылы ағылшын тілін үйретудің тиімділігін жоғарылату. Міндеттері:
- ағылшын тілі сабағында жаңа ақпараттық технологияны қолданудың маңыздылығын суреттеу;
- компьютерлік технологиялардың бар бағдарламаларын ағылшын тілінде сөйлеуге, түсінуге үйрету процесінде қолдану, мүмкіндіктерін көрсету;
- видеофильмдер мен мультимедиялық презентациялар арқылы диалог және маналог түрінде сөйлеуге үйретудің жаңа нұсқасын ұсыну.
- оқу-тәрбие үдерісіндегі қарқынды оқыту мақсатында оқушылардың танымдық іс-әрекеттік қызығушылықтарын арттыру. Егер оқушылар жаңа ақпараттық технологияны жақсы игеріп, ағылшын тілін үйренуге қызығушылықтары артса, онда ағылшын тілін білу мүмкіндігі де артады.
- оқушылардың танымдық қызығушылықтары мен қабілеттерін ескере отырып, компьютерлік технологияны қолдануды жүзеге асыру. Ағылшын тілін оқытуда оқушылардың білім деңгейіне сәйкес төменгі, орта, жоғары деңгейге бөле оқыту үлкен жетістіктерге жетуге көмектеседі.
- ақпараттық технологияларды қолданудың жалпы бағыттары мен ғылыми-әдістемелік тұрғыларын сәйкестендірудегі іс-әрекеттерді шығармашылықпен үйлестіру. Үшінші шарт бойынша ақпараттық технологиялардың түрлері мен бағыттарын ғылыми-әдістемелік сәйкестендіру іс-әрекеттерін шығармашылықпен үйлестіру түрлері қарастырылады.
- білімнің көрнекіленуі
- оқытудың дифференциациялануы
- құбылыстарды, ақпараттарды модельдеу
- өзін-өзі бақылауды жүзеге асыру
- ақпараттық мәліметтер базасын пайдалану
- жаттығу және дайындық жұмыстарын жүргізу
- оқытудың мотивациясының күшеюі
- қиын жағдайда ұтқыр шешім таба білу
- оқу уақытын тиімді пайдалану.
- Презентациялар, демонстрациялар, модельдеуді сабақтарда қолдану
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)