ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН ОҚУШЫМЕН
ЖҰМЫС
Күтілетін
нәтиже:
Оқу бағдарламасына сай, мемлекеттік стандарттың міндетті
деңгейін орындай алатын, өзгелермен тіл табыса білетін, жұмысын
жоспарлау мүмкіндігі қалыптасқан
тұлға.
БОЛЖАМДАП ОТЫРҒАН
НӘТИЖЕ:
Оқу бағдарламасының міндетті деңгейін орындай алатын,
ынта жігері, танымдық қабілеті қалыптасқан, ішкі жан дүниесін тани
алатын, өзін-өзгелермен салыстыра алатын
тұлға.
НЕГІЗГІ
ПРИНЦИП:
Баламен жеке сыйластық және сенімді қарым-қатынас
орнату.
ұ
МІНДЕТТЕРІ:
1. Баланың жеке тұлғалық
ерекшелігін дамыту, оны қоғамдық өмірге құштарлығы менталпынысын
арттыру.
2.
Балалардың оқуға танымдық қабілеттерін, ынта-ықыласын анықтай
алуына педагогикалық ұқстаздық тұрғыдан көмек
көрсету.
МАҚСАТЫ:
Мүмкіндігі болғанша барлық негізгі пәндерден үлгерімі
төмен оқушыларды үнемі басты назарда ұстап, олардың ерік, танымдық
қабілеттерін жетілдіру, оқу үрдісі мен дағдысын
қалыптастыру.
Үлгерімі төмен оқушылармен
жұмыс
пӘН МҰҒАЛІМДЕРІ
ҮШІН
-
Үлгерімі төмен оқушыны жауап бергенде мүмкіндігінше
жағдай туғызу.
а) жауаптың жобасы;
ә) Үйде дайындалған жоспарын пайдалануға рұқсат
беру;
б) тақтада даярлануға көбірек уақыт
беру;
в) көрнекі құралдарды
пайдалану.
2. Жауаптарын тыңдағанда, талдау жасағанда жағымды орта
қалыптастыру.
3. Жаңа материалды меңгертуде үлгерімі төмен оқушыға
баса назар аудару, оларды сенімді көмекші ретінде
қабылдау.
4. Оқушы жауап бергенде жетістікке жететін жағдаят
туғызу.
5. Бақылау жұмысы кезінде оларға жаттығулар беру,
жұмыстарындағы жақсы жауаптарын мадақтау арқылы
ынталдандыру.
6. Үй тапсырмасы оқушыға күш түсірмейтіндей болуы қажет.
Олардың мүмкіндеріне қарай бағыт, бағдар, кесте үлгілер арқылы үй
тапсырмасын беру.
КЕПІЛДЕМЕ
Алдын алу
жұмыстары
Бағдарлама бойынша
қанағаттанарлық талап
ҮЛГЕРМЕУШІЛІК
Мүғалім
бақылауынан біраз уақыт шығып қалған
оқушылар
Мүкіс еститін, не
естуі кейіннен нашарлаған
балалар
Ми ауруларымен
ауырған балалар
Түрлі аурулармен
ауырып, организмі әлсіреген
балалар
Нашар мінезді
балалар
-
Оқушының аты-жөні:
_________________________________________________
-
Туған жылы, айы, күні:
________________________________________________
-
Әкесі:
______________________________________________________________
-
Шешесі:
____________________________________________________________
-
Отбасындағы бала саны:
______________________________________________
-
Отбасының әлеуметтік жағдайы:
_______________________________________
А - отбасының әлеуметтік
жағдайы.
Ә -
тазалығы.
Б -
ұқыптылығы.
В - ұлкен кішіге
қатысы.
Г -
адамгершілігі.
Д -
денсаулығы.
Е - сабаққа
қатысуы.
Ж - үйдегі
тәрбиесі.
З -
қызығушылығы.
И - ой
өрісі
К - тіл
байлығы.
Л -
мінез-құлқы.
М - мектептегі
тәрбиесі.
Н - еңбекке
құлшынысы.
О - қоғамдық жұмысқа
қатысуы.
П - жазу
калиграфиясы.
Р - ұжыммен
ынтымағы.
1 -төзгісіз (тәрбиесі
төмен)
2 -әлсіз (жан-жақты
тәрбиені қажет етеді)
3 -төмен (тәрбие
шараларын қажет етеді)
4 -жақсы (тәрбиесінің
кейбір түрлерін қажет етеді)
5 -өте
жақсы
-
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
А
|
Ә
|
Б
|
В
|
Г
|
Д
|
Е
|
Ж
|
З
|
И
|
К
|
Л
|
М
|
Н
|
О
|
П
|
Р
|
Мінездеме:
_______________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пән мұғалімі
_____________________
Сынып жетекшісі:
_____________________
Оқушының іс-әрекетін
бағалау рейтингісі
________________
(тоқсан
бойынша)
№
|
Оқушының аты-жөні
|
Сабаққа
қатысуы
|
Үй тапсырмасын
орындауы
|
Оқу құралын күтіп
ұстауы
|
Кітапханаға бару, әдеби кітап
оқуы
|
Сыныптан тыс шығармашылық жұмыс
жасауы
|
Қоғамдық жұмыстарға
қатысуы
|
Сабаққа
белсенділігі
|
Күнделік
ұстауы
|
Өз ойын, пікірін дәлелдей
білуі
|
Отбасы көмектесе ала
ма?
|
Қорытынды
ұпай
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қойылатын бағалары: 5-өте жақсы; 4-жақсы; 3-орташа;
2-төмен.
Тест
сұрақтары
1. Мектепте ең маңызды
не?
_________________________________________________________________________
2. Аптаның қай күнін жақсы
көресің?
_________________________________________________________________________
3. Мектепте сен үшін ең
қызықты нәрсе не?
_________________________________________________________________________
4. Бос уақытыңда немен
айналысқың келеді?
_________________________________________________________________________
5. Егер таңдауды саған берсе,
қай сыныпты таңдап алар едің?
_________________________________________________________________________
6. Ең жақсы көретін
пәндерің?
_________________________________________________________________________
7. Қай сабақ
ұнамайды?
_________________________________________________________________________
8. Қалай
оқисың?
_________________________________________________________________________
9. Үлгерімі жағынан қандай
оқушы болғың келеді?
_________________________________________________________________________
10. Сыныпта бір партада кіммен
отырғың келеді?
_________________________________________________________________________
11. Өзің күнделікті сабағыңа
жеткілікті дәрежеде дайындалып жұрмін деп ойлайсың
ба?
а. Өте
жақсы;
ә. Дайындығым
аздау;
б. Мән
бермеймін;
в. Кейде
дайындаламын;
г. Мүлде
қарамаймын.
Оқушының қоршаған
ортамен қатынасы
Оқушының
аты-жөні _____________________________________________________
Сыныбы
_______________________________________________________________
№
|
Қоршаған
ортасы
Жағдаяттар
|
Отбасы
|
Достары
|
Сыныбы
|
Сабағы
|
Мұғалім
|
Көшеде
|
Басқа
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
Мен көбіне сәтсіздікке ұшыраймын
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Мені өте жақсы түсінеді
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Мен жасқанамын
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
Маған көмектеседі
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
Мен өз-өзіме сембеймін
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
Өзімді судағы балықтай сезінемін
|
|
|
|
|
|
|
|
7
|
Мені өте қинайды, жәбірлейді
|
|
|
|
|
|
|
|
8
|
Қолымнан бәрі келеді
|
|
|
|
|
|
|
|
9
|
Менің жыныма тиеді
|
|
|
|
|
|
|
|
10
|
Мені байқамайды
|
|
|
|
|
|
|
|
11
|
Мені бағалайды
|
|
|
|
|
|
|
|
12
|
Менің пікіріммен санасады
|
|
|
|
|
|
|
|
13
|
Мені ренжітеді
|
|
|
|
|
|
|
|
14
|
Мен өз ойымды жеткізуге
жасқанбаймын
|
|
|
|
|
|
|
|
5-ылғи: түсінеді, жасқанбау, сену, сезіну
т.б.
4-кейде: бірде түсіну, бірде түсінбеу, яғни
жақсы.
3-жоқ: түсінбеу, жасқану, сенбеу
т.б.
ОҚУ ӘРЕКЕТІНІҢ
БЕЛГІЛІ ҚҰРЫЛЫМЫ
-
Оқу
міндеттері
2. Оқу
әрекеттері
3.
Бақылау
4.
Бағалау
Үлгерімі төмен
оқушыларға арналған тақырыпты меңгерту
әдіс-тәсілдері
Ағылшын тілінен
үлгерімі төмен оқушымен жұмыс жасауда күтілетін нәтижелер нақты,
қолжетімді және өлшенетін болуы керек. Міне,
мысалдар:
1. Сөздік қорын
дамыту
10–15 жаңа сөзді
аптасына жаттап, сөйлем
құрастыру.
Негізгі күнделікті
қолданылатын сөздерді (family, food, school т.б.) түсіну және дұрыс
қолдану.
2. Қарапайым
грамматиканы меңгеру
To be етістігін дұрыс
қолдану (I am, he is, they
are).
Қарапайым сөйлемдер
құрастыру (Present Simple: I go to school, She likes
apples).
3. Тыңдау және түсіну
қабілеті
Қарапайым сөйлемдерді
тыңдап, негізгі мағынасын түсіну (мысалы, аудио немесе
бейнематериалдар арқылы).
Күнделікті диалогтарды
тыңдап, қарапайым сұрақтарға жауап
беру.
4. Айтылым
дағдылары
Қарапайым сөздерді
дұрыс айту.
Екі-үш сөйлемнен
тұратын қысқа монолог дайындау (өзін таныстыру, сүйікті ісі туралы
айту).
5. Оқу және
жазу
Қысқа мәтіндерді
оқып, негізгі мағынасын түсіну.
Қарапайым сөйлемдер жазу
(мысалы: "I like apples").
6. Қызығушылықты
арттыру
Оқушының
қызығушылығына қарай материал таңдау (мысалы, сүйікті
мультфильмдері немесе ойындарына байланысты
мәтіндер).
Жұмыс барысында
жетістікті бақылау:
Апталық шағын тестілер
арқылы прогресті бағалау.
Сабақтың соңында
оқушының не үйренгенін айтып беруін
сұрау.
Нәтижені күту
мерзімі
1–3 айда оқушы
негізгі сөздерді үйреніп, қарапайым сөйлемдерді түсініп, сөйлей
бастауы мүмкін. Бірақ жүйелілік пен мұғалімнің қолдауы
маңызды.
Көздеген мақсат: оқушыларды
жан-жақты жұмыс істеуге баулу, ойлау жылдамдықтарын, есте
сақтау қабілеттерін дамыту.
Күтілетін
нәтиже: қазақ тілінің синтаксисі туралы
түсініктері молаяды.
ІІІ. Сөйлеммен жұмыс
түрлері
Тақтаға бір сөйлем жаылады. Сол сөйлемнен бір сөзді алып,
әрі қарай жұмыс жүргізіледі.
Үлгі: Оқушылар мектепке
келді.
«Мектеп» сөзін
алдық.
-
Сөз тіркесін сөз таптарымен
құра:
Зат есім зат есім – мектеп асханы
Сын есім мен зат есім – үлкен
мектеп
Сан есім мен зат есім – бес мектеп
-
Буынға талдау
жасау.
Мек-теп, бірыңғай бітеу
буын.
-
«Мектеп» сөзіне мақал-мәтел,
тақпақ немесе жұмбақ
құрастыр.
Анамдай асыл
мектебім,
Құшағы нұрлы
көктемім.
Өмірдің аттап
өткелін,
Қойныңда өсіп,
көктедім.
-
Қазақ орыс сөздерін пайдаланып,
«мектеп» сөзін қатыстыра отырып, сөзжұмбақ
құрастыр.
-
Кошка
-
Сапог
-
Лиса
-
Лев
-
Дверь
-
Слон
5. «Мектеп» сөзін фонетикалық талдау
жасау.
Мектеп, 6 әріп, 6 дыбыс.
М – дауысыыз үні
Е – жіңішке, ашық, езулік дауысты
К – дауыссыз қатаң
Т – дауыссыз қатаң
П – дауыссыз қатаң
6. Мектеп сөзін септеп,
тәуелдеңіздер
А. Мектеп
І. Мектептің Т. Мектепті
Ж. Мектепте
Ш. Мектептен
К. Мектеппен
Менің мектебім Біздің мектебіміз
Сенің мектебің Сендердің
мектептерің
Сіздің мектебіңіз Сіздердің
мектептеріңіз
Оның мектебі Олардың мектебі
Көздеген
мақсат: бір сөзбен бірнеше тапсырма
құрып, орындауға болатының оқушыларға дәлелдей отырып, оларды
шығармашылыққа тарту.
Күтілетін
нәтиже: оқушылардың тілдік қоры толығады,
сөздік қоры молаяды, ой-санасы дамиды.
-
№
|
Мазмұны
|
Мерзімі
|
1
|
Үлгреімі төменоқушыларды
есепке алу,олармен жеке жұмыс жасау
|
Сыныпттар
бойынша
|
2
|
Үлгерімі төмен оқушылармен үнемі әңгіме жүргізу, үй
тапсырмасын күнделігіне жазуын қадағалау, сабаққа қатысуын
бақылау
|
Үнемі
|
3
|
Үлгерімі төмен
оқушылардың ата-анасымен бірге білім сапасына талдау
жасау.
|
Күнделікті
|
4
|
Аралық бақылау
жұмыстарының нәтижесін жинақтау Нәтиже динамикасын жасау.Оқу ісінің
меңгерушісіне мәлімет беру
|
Айына 1
рет
|
5
|
Ата-анамен жақсы
ынтымақты қарым-қатынаста болу
|
Үнемі
|
Жұмыс
жоспары