Материалдар / Ағылшын тілін оқыту әдістемесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ағылшын тілін оқыту әдістемесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл әдістемелік мақала жас мамандарға қажетті дүние. Әдістемелік тәжірибе алмасуға үлкен септігін тигізеді
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ағылшын тілін оқыту әдістемесі

Аннотация:Бұл мақалада

ағылшын тілін оқытудың басты мақсаты.Шынайы өмірде оқушылардың ағылшын тілінде қарым-қатынас жасай алу негіздерін қалыптастыруы.Ағылшын

тілін оқытудың тарихы .Жаңаша көзқарастардың дамуы мен шетел тілін оқыту, дамытудағы ықпалы. Білім алушылардың жан–жақты дамуына, сапалы білім алуына,өмірде жақсы көрсеткіштерге қол жеткізуінде ағылшын тілінің тигізер пайдасы және осыған орай қазіргі заманға сай ағылшын тілін тиімді үйретуге мүмкіндік беретін көптеген әдістер туралы қарастырылған .

Тіл – халықпен бірге өмір сүріп дамиды деп Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев айтып өткендей: «Әрбір Қазақстандық үш тілді жетік меңгеруі керек. Мектеп табалдырығынан бастап жоғарғы оқу орындарында ағылшын тілін үйрету айрықша мәртебеге ие. Ағылшын тілінің Қазақстандағы рөлінің арта түсуі қазақ тілінің мемлекеттік мәртебесін іске асыру мәселесін маңызды ете түсуде.

Бүгінгі таңда жоғарғы оқу орындарында шет тілін кәсіби деңгейде оқыту басты орында тұрғандықтан әрбір студент өз мамандығына байланысты шет тілін жетік меңгеріп, одан әрі қарай дамыта алады. Сонымен қатар шет мемлекеттерге шығып, мол тәжірибе жинақтауға мүмкіндігі бар.

Сонымен, еліміздің мектептерінің

оқу үрдісі түбегейлі өзгеріп оқытудың жаңа түрлері, әдістері, жаңа бағыттағы

инновациялық педагогикалық технологиялар пайда болып, олар білім мазмұнының

толығымен жаңаруына себепші болуда.Жеке тұлғалардың қалыптасуын қамтамасыз

ететін деңгейлеп, саралап оқыту, жобалап оқыту, коммуникативті оқыту,ақпаратты-коммуникациялы оқытудың негізгі-қағидалары балаға өз бетімен ықпал ету,өзіндік

пікірлерін анық жүйелі жеткізе алатын жеке тұлға қалыптастыру,оқушылардың,

танымдық, шығармашылық қабілетін жеке тұлғаның дамуына әсер етуші фактор ретінде

танылып, әдістемелік-теориялық негіздерге сүйене отырып анықталды. Соның ішінде

интерактивті, белсенді оқыту әдістерінің маңызды роль атқаратыны анықталды.

Қазіргі таңда шетел тілін меңгеру барысында аудио және видео ,электронды техникалық ақпараттарды пайдалану тиімді деп есептелінгендіктен ,әр пeдaгoгтың міндeті — тиімді тeхнoлoгиялapды тәжіpибeдe қoлдaнып, oң мeн coлын тaну, зepттeу, тaлдaу, нәтижe шығapу.Ағылшын тілі пәні бойынша ең бастысы оқушылардың тілдік сөз қорын молайту, сөйлеу дағдыларын тиімді жүйелі қалыптастыру.Ал, бұл өзекті мәселе әрине пеадгогтың тиімді әрі жүйелі оқушылармен жұмыс жүргіздің нәтижесі болуы тиіс.

Ағылшын тілі пәні бойынша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру үшін мұғалім жан-жақты шығармашыл болып, барлық технологияладың ұтымды тиімді жақтарын пайдаланса- баланы оқыту жемісті нәтиженің көзі болмақ. Осы орайда өз пәнімнен баланы шығармалыққа баулап, ағылшын тілі пәні бойынша сөйлеу дағдысын қалыптастыру үшін түрлі шығармашылығын арттыруға бағытталған әдіс-тәсілдерді ұсынамын.

Логикалық ойлау; Грамматикалық-аударма әдісі; Сатылау; Тізбектеу әдісі; Үнсіздік әдісі;Физикалық сезіну әдісі; Рольдік ойындар;Мәдени қарым-қатынас; Жобалау ідісі; Проблемалық оқытуәдісі;Анализдеу;Миға шабуыл;Пікір алматыру; Интерактивті әдістер; Коммуникативтік, көру,есту, кинестикалық, Витагендік әдіс, Ойға шолу, Аудиолингвистикалық әдіс; Келесі әдіс;Түсіндіру; Көрнекілік әдісі; Практикалық әдіс және ақпараттық-коммукативтік технология әдісі.Бұл осы замандық жаңа әдістер топтамасы. Оқытушының сабақ барысында қай әдісті таңдауы салыстырмалы сипаттауда аса маңызды.

Себебі әдістердің түрлері сан алуан және де бұл әдістердің өзгешеліктерін білмей отырып оны таңдау мен қолдану қиынға соғады.

KAHOOT — виктopинa, дидaктикaлық oйындap мeн тecттepді құpуғa apнaлғaн бaғдapлaмacы. Oқушылap мұғaлім жacaғaн тacыpмaлapғa плaншeттepдeн, нoутбуктepдeн, cмapтфoндapдaн, яғни интepнeткe кіpу мүмкіндігі apқылы кeз- кeлгeн құpылғыдaн жaуaп бepe aлaды. Қaжeт бoлca, мұғaлім қoйылғaн cұpaқтapғa жaуaптap үшін ұпaй eнгізe aлaды: дұpыc жaуaптap мeн жылдaмдық үшін. Тaблo мұғaлімнің кoмпьютepінің мoнитopындa көpceтілeді. Тecткe қaтыcу үшін oқушылap тeк қызмeтті aшып, мұғaлім кoмпьютepдeн ПИН -кoдты eнгізуі кepeк. Бұл пpoгpaммaны пaйдaлaну apқылы мeн oқушылapдың өз-пәнімe дeгeн қызығушылығының apтқaндappын бaйқaдым. Бaғдapлaмaны пaйдaлaну: oқушылapмн кepі бaйлaнc жacaп oтыpуғa дa ыңғaйлы.

Quizlet — жaңa cөздepді ecтe caқтaуғa apнaлғaн тaмaшa плaтфopмa. Cіз дaйын кapтaлap жиынтығын қoлдaнa aлacыз нeмece cөздepдің жeкe қopын жacaй aлacыз. Плaтфopмa coнымeн қaтap түpлі тecттep, oйындap мeн қocымшa функциялapды ұcынaды. Cіз интepaктивті тaқтaдa бүкіл cыныппeн жұмыc жacaй aлacыз нeмece cілтeмe apқылы виpтуaлды cыныптaғы әp oқушығa жeкe тaпcыpмaлap бepe aлacыз.

«Total-physical respone» (физикалық сезіну).Бұл әдіс оқыту барысында іс-қимылдар арқылы жүргізіледі. Оқушы алғашқыда білім алады, ағылшын сөздерін үнемі тыңдайды. Ал кейін оқығанын не тыңдағанын қимылмен сезінеді. Оқушы физикалық қимылдарды білдіретін сөздер арқылы барлық сөздерді меңгеруге мүмкіндік алады. Мәселен «sit down-отыр» деген сөзді түсініп олар отырады.

Осы әдісте қолданылған барлық тәсілдер оқушылардың оқып-үйрену процесінде оң әсерін тигізеді деп ойлаймын.



Пайдаланылған әдебиеттер:

1. Қазақстан мемлекеті №3 2007ж

2. Шетел тілін оқыту әдістемесі №2 2003ж

3.Мектептегі шет тілі №3 2006ж

4.Қaзaқcтaн мeктeптеріндегі шетел тілдері жуpнaлы,2013ж,№6,25-бeт

5.Құcaйынoв A.Әлeмдeгi жәнe Қaзaқcтaндaғы бiлiм бepудiң caпacы,

6.Мұғалімге арналған нұсқаулық, екінші негізгі деңгей, үшінші басылым

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!