Ағылшын тілін оқытуда
жобалау әдістемесін
пайдалану технологиясы
Орындаған: Батырбекқызы Гүлнат
Ғылыми жетекшісі: Ибрагимова Ақмарал Азаматовна
Өзектілігі:
Қазіргі уақытта жобалық іс-шаралар балалар мен жастар
арасында ерте кәсіптік бағдар берудің тиімді құралдарының бірі
болып табылады. Бұл оқу құралы жобалау және ғылыми-зерттеу
қызметін
ұйымдастырудың
жаңа
үлгілерін
әзірлеуге
бағытталған.
Зерттеу жұмыстың болжамы:
Егер
жобалау
технологиясын
сабаққа
енгізсе,
оқушылардың
коммуникативті қабілеттерінің дамуына көмектеседі; оқушылардың өз
білімін дамытуға, ізденуге, шығармашылық қaбілеттерін ашуға, aғылшын
тілін өз бeтіншe oқып үйренуіне бaрыншa мүмкіндік туады.
Зерттеудің мақсаты:
Жобалау технологиясының маңыздылығын
көрсете отырып, ағылшын тілін оқытуда
жобалау әдістемесін пайдаланудың тиімділігін
анықтау
I. ЖОБА ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ
ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
1.1 Шетел тілін оқытуда жобалау технологиясының
шығу тарихына қысқаша шолу.
Жобалау әдісі ХХ ғасырдың басында пайда болды, сол кезде
педагогтар әрбір тәсілдерін, дәріс алушылардың белсенді өз
бетімен ойлау қабілетінің даму жолдарын іздей бастады.
«Жоба» деген сөздің өзі Еуропа тілдеріне латын тілдерінен
еніп, «алға тасталған ой, алға шығып сөйлеуші» деген ой
1.2 Жоба әдісінің сипаттамасы
«Бұл алдын ала жоспарланған, алдына қойған мақсаты бар сабақтың
ерекше бір түрі. Оның дәстүрлі сабақтардан теориялық жағынан ғана
емес, практикалық жағынан да айырмашылығы бар». Жобалық сабақтың
басы – бір мәселе, не ерекше ой-пікір болып аяғы презентациямен
аяқталады.
Жоба әдісін мектеп практикасына енгізудің мақсаттары:
оқушылар тобының мектеп қабырғасында
игерген зерттеу тәжірибесін көрсете білу;
білімін жетілдіріп, жоба технологиясы арқылы
белгілі аудиторияға, ортаға жеткізу;
1.3 Жоба технологиясының әдістемелік негіздері
Қазіргі кезде коммуникативті компетенция немесе қарым-қатынас жасау
қабілетін қалыптастыру шетел тілін меңгертуде негізгі мақсат болып отыр.
Оқушылар оқулықта берілген
жаттығуларды орындап қоймай, өз бетінше
шығармашылықпен ойланып, бір проблеманың шешімін шешетіндей қабілетке ие
болады.
1
2
3
Қарымқатынас
ұстанымы
Проблемалық
ұстаным
Дербестік
ұстаным
а) зерттеушілік;
б) шығармашылық;
б) рольдік ойындар;
в) ақпараты жоба;
Е.С. Полат жобаларды
төмендегідей белгілері
бойынша топтастырған:
а) моножоба;
ә) пәнаралық
а) қысқа мерзімді;
ә) орташа мерзімді
(1-2 ай);
б) ұзақ мерзімді (1
жылға дейін)
а) жеке;
ә) жұптық;
б) ұжымдық.
II. ШЕТЕЛ ТІЛІ САБАҒЫНДА
ЖОБА ӘДІСІН ҚОЛДАНУ
Жобалық сабақтарды
ұйымдастыру кезеңдері
Дайындық кезеңі
Тақырыпты бөлу
Жоба
технологиясының
кезеңдері:
Тақырыптарды
нақтылау:
Мәліметтерді жинау:
Презентация қорғау
Іс-тәжірибе
бөлімі
1. Дайындық кезеңі
2. Тақырыпты
бөлу
3. Тақырыпты
нақтылау
1st group
“Stars”
2nd group
“Dreamers”
4. Мәліметтер жинау
5. Презентация
дайындау
Grade-6
My dream
school
6. Презентация
қорғау
1
Дайындық кезеңі
Тақырыпты бөлу
2
Тақырыпты нақтылау
Мәліметтер жинау
3
Презентация
дайындап қорғау
Grade-6
Types of
games
Кіріспе бөлім
Жобаның тақырыбы: «Marriage» Жобаның мақсаты: Әр
ұлттың үйлену дәстүрлерін зерттеу. Салт-дәстүрлерінің
ерекшеліктерін білу.
-Дайындық кезеңі: Видеоматериал бойынша өз ойларын
айту
Негізгі бөлім
-Тақырыпты нақтылау: Сұрақтар арқылы талдау
Топқа бөлу
-Мәліметтер жинау: Тақырып бойынша ақпаратты
жинақтау, талдау, ұсыну
Ақпарат көздері: Интернет, кітапхана материалдары, оқулық,
БАҚ
-Жиналған мәліметтерді презентацияға дайындау:
Жобаны ұсыну әдісі: Фото суреттер көрмесі, Постер
құрастыру, Презентация
1-топ Wedding traditions of Kazakhstan, Russia, Italy, Great Britain.
2-топ Wedding traditions of India, China, Korea, Africa.
Қорытынды
бөлім
Презентация қорғау: «Marriage» тақырыбында жобаны
қорғауҚорытынды, ұсыныс
What wedding traditions are
there in your town?
What are the wedding
traditions around the world ?
Are there any wedding
traditions which you like or
dislike?
Grade-8
Environmental problems (сыныптан тыс іс-шара)
Бағалау
парағы
1Uh oh-not
there yet!
2Getting
there!
3Well doneyou’re got it!
4Wow! Simply amazing!
Score
Organization
Audience
can’t
understand
the
presentationP
oor
organization
Audience
can’t follow
the
presentation
Audience
follows the
information
presented in
logical order
Audience can easily
follow the information
presented in an
interesting and logical
order
Subject
Knowledge
Questions
Students do
not
understand
the subject,
can’t answer
the questions
Students have
little
understanding
of the subject
and answer
questions with
difficulty
Students know
the subject
and can
answer most
questions
Students know the
subject very well and can
answer all of the
questions
Students do
not speak
clearly, do not
engage with
the audience
Students
speak very
quietly and do
not engage
with the
audience very
well
Students
speak clearly
and loudly,
engage with
the audience.
Students speak very
clearly and loudly engage
with the audience very
well
Presentation
Style
Қорытынды
Шетел
тілін
оқыту
процессінде
жаңа
технологиялардың,
оның
ішінде
жоба
технологиясын енгізу мен қолдану керек,
өйткені ол болашақта оқушы үшін де, мұғалім
үшін де үлкен мүмкіншіліктерді ашады,
сонымен бірге, оқушының жеке тұлғалық
қасиеттерін ашуға мүмкіндік береді.