Материалдар / Ағза аурудан қалай қорғанады?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ағза аурудан қалай қорғанады?

Материал туралы қысқаша түсінік
Адам ағзасының инфекциялардан қалай қорғанатынын түсінеді, адам ағзасының ауру мен инфекциядан қорғану жолдарын үйренеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2023
275
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар Жаратылыстану 9-сабақ

kairshanz@mail.ru

Бөлім:

Адам

Мұғалімнің аты-жөні

Досмайлова Жанар

Күні:

06.12.2022 жыл

Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ағза аурудан қалай қорғанады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.4.1.1. Адам ағзасының инфекциялардан қалай қорғанатынын түсіндіру, алған білімдерін бағалау.

3.2.3.5 - адам ағзасының ауру мен инфекциядан қорғану жолдарын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

- адам ағзасының инфекциялардан қалай қорғанатынын түсіндіре алады.

- адам ағзасының ауру мен инфекциядан қорғану жолдарын сипаттай алады.

-денсаулықты шынықтырудың жолдарын атай алады.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу және түсіну,қолдану, талдау , жинақтау, бағалау.


      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

1 мин





Өткен білімді еске түсіру


4 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Өткен тақырыпқа шолу және жаңа тақырыпты ашу «Серпілген сауалдар» әдісімен өтеді:

-Қанайналым жүйесін ата.

-Қанайналымның неше шеңбері бар?

-Күретамырдағы қан қай бағытта ағады?

-Кішкентай балалардың тамыры минутына неше рет соғады?

-Ал ересек адамдарда ше?








Допты қағып алады.

Сұраққа жауап береді. Тақырыпты шығарады.


Оқу тапсырмасын орындаған оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.









доп

Жаңа білім

2 мин











3 мин


2 мин









2 мин




ОД:Білу және түсіну

«Миға шабуыл» әдісі

1)Берілген буындардан сөз құрау.

им

му

ни

тет

2) Сөздік жұмысы -иммунитет.

3) Бүгінгі сабақтың тақырыбы және қол жеткізетін мақсаттармен танысады.

Балалар, сендер бүгін ағзаның аурудан қорғану жолдары және иммунитет пен тынысасыздар.


«Ағза аурудан қалай қорғанады?» видеоролигін көрсету.


Видеороликтен кейін талқыланатын сұрақтар:

-Адам денсаулығына не қауіпті болуы мүмкін?

-Адам ағзасы қалай қорғанады?

- Тыныс жолдарындағы шырышты қабаттың қандай пайдасы бар?

- Неліктен мұрынмен тыныс алу керек?


Оқулықпен танысу




- буындардан сөз құрайды.










Видеоролик көру




-Сұрақтарға жауап береді.





Оқушылар оқулықтағы мәтінмен,сурет-термен танысады.
















Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді

-1 балл.









Оқулық











Видеоролик

https://youtube.com/watch?v=jIgYg-3WuM0&feature=share









Оқулық







5+7 мин













ОД :қолдану

Топтық жұмыс.1-тапсырма

1-топ «Денсаулық»

Тапсырма. Анықтау. Адам терісіндегі өзгерістерді анықтау және оны қорғау жолдарын атау.

2-топ «Дәрігерлер»

Тапсырма. Ереже құру. Тыныс алу жүйесінде кездесетін ауруларды анықта және дәрігерлік кеңес бер.

3-топ «Иммундық жүйе»

Тапсырма.Анықтау. Ағзамыздың өзін-өзі қорғау жолдарын анықта және дәрігерлік кеңес бер.

4-топ «Аспазшылар»

Тапсырма.Ереже құру. Ас бөлмесінің тазалығы туралы әңгіміле және ереже құр.









Бақылайды. Сұрақтарға жауап іздеп, жауап береді.




Дескриптор:

Берілген тапсырмаларды орындайды, жұмыстарын қорғайды

-2 балл.










2 мин


Сергіту сәті: «Қарды үрлеп ұшыр» ойыны

Шарты: балалар ақ қарларды үрлеп ұшырады. «Қар жапалақтап жауып тұр» деген кезде жай дем шығарып қарды жай үпіріп ұшырады, «Қар борап жауды» деген кезде терең дем алып,қатты үпіріп қарды ұшыруы керек.




Оқушылар сегіту сәтін жасайды.





2+4 мин





ОД :талдау

(ЖЖ) 2-тапсырмада «Сәйкестендіру» әдісімен жүзеге асырылады.



Оқушылар берілген тұжырымдарды сәйкестендіреді

Дескриптор:

-тұжырым-дарды дұрыс сәйкестендіреді

-5балл.


2+4 мин

ОД : жинақтау

(ӨЖ) 3-тапсырмада «Болжау» әдісімен жүзеге асырылады.

-Вирустық инфекция науқастанған адамнан онымен бір бөлмеде отырған адамға қалай тарайды?

-Елімізде карантин не себепті жарияланды?

Қорытынды жаса.

ЕББҚ тапсырмасы.(ЗТГС)

Кластерге тыныс алу мүшелерін жаз.Олардың қызметтерін ата.


Оқушылар берілген сұрақтарды болжап,дәптер-леріне жауапта-рын жазады.


Дескриптор:

- Вирустық инфекция таралу жолын айтады-1балл.

- Еліміздегі карантин себептерін айтады-1балл.



Кері байланыс

5 мин

ОД:Бағалау



Кері байланыс. «ҚҚҚ» әдісі.


- Бүгінгі сабақтан қандай құнды мәлімет алдың?

- Сабақтағы қай тапсырма қызықты болды?

- Қай тапсырма қиындық туғызды?


Үй тапсырмасы:оқу,иммунитетті көтеру жолдарын анықтау.

Оқушылар бүгінгі сабақтан алған білімін сұрақ-жауап арқылы пысықтайды.


Дескриптор:

- Бүгінгі сабақтың құндылықтарын атайды.

- сабақтағы қызықты тапсырмаларға дәлел кетіреді:

-қиындық туғызған тапсырмаларды талдайды.



Барлығы

10 балл


Мадақтау,

өзін-өзі

бағалау, кері байланыс жасау.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!