Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    ҰМЖ тарауы: 8.3В Кеңестік Қазақстанның мәдениеті:білім мен ғылым

    Мектебі: Б.Момышұлы атындағы орта мектеп гимназиясы

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Джанузакова Мадина Санатбековна

    Сынып: 8

    Қатысқандар - 24

    Қатыспағандар -

    Сабақтың тақырыбы

    Ахмет Байтұрсынов-«ұлт ұстазы».

    Зерттеу сұрағы

    Ахмет Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай.

    Оқу мақсаттары

    8.2.2.2. А.Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Ахмет Байтұрсыновтың тіл біліміне қосқан үлесін айқындайды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Ахмет Байтұрсыновтың қоғам қайраткерлігін деректер арқылы дәлелдейді.

    Кейбір оқушылар орындай алады: А.Байтұрсыновты ғылыми мұрасын жинақтайды, ұлт ұстазы ретінде бағалайды.

    Ойлау деңгейі

    Талдау, бағалау

    Бағалау критерийі

    -А.Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы және қоғам қайраткері ретінде бағалайды.

    Тілдік мақсаттар

    Оқылым: оқушылар мәтінмен танысады,оқытудың белсенді әдіс тәсілдері арқылы топта жұмыс жасайды.А.Байтұрсыновтың өмірі мен шығармашылығы мен танысып,мәліметтер алады.

    Тыңдалым:А.Байтұрсынов туралы видео көріп өз ойларын толықтырады.

    Айтылым, жазылым: Оқулықтағы тақырып бойынша ұғымдарды атап, жазу.

    Ағартушы,зерттеуші ,аудармашы,




    Тарихи концепт

    Маңыздылық

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеяға сай құндылығы:«қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілік»,«ынтымақтастық»,«өмір бойы білім алу»

    Пәнаралық байланыс

    География, Қазақ әдебиеті

    Алдыңғы білім


    Сабақтың барысы

    Жоспарланған уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер


    Ресурстар

    Басы

    10 минут

    Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Түгендеу. Оқушылардың көңіл-күйін сабаққа аудару. «Еркін микрофон» әдісі арқылы жақсы сөздер айтайды. Сабағымызға сәттілік тілейді.

    Үй тапсырмасын сұрау.

    ҰЖ. «Кубизм» әдісі арқылы шеңбер құрып бір-біріне сұрақтар қою арқылы алдыңғы сабақты қорытындылайды.

    ҚБ: Мадақтау. Мұғалім белсенді оқушыларды мадақтау айтады.


    Кубик




    Сабақтың ортасы


    5 мин








    5 мин






    15 мин










































    ТЖ









    Топқа бөлу.

    1-топ. «Ақын».

    2-топ. «Ағартушы».

    3-топ. «Қоғам қайраткері»

    «А.Байтұрсыновтың ғылыми мұрасын тану» мақсатында видео ролик көрсету арқылы «Түртіп алу» әдісін қолданамын.

    .

    Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын – ояту мақсатында

    Ахмет Байтұрсынов кім?» деген сұрақ төңірегінде ойымызды жинақтайық





    Дескриптор.

    -Оқушылар А.Байтұрсыновтың педагог ретінде баға береді.

    -Аудармашы,ағартушы екендігін біледі.

    -А.Байтұрсыновтың әдебиет зерттеушісі екендігін дәлелдейді.

    Қалыптастырушы бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топты бағалайды. Екі жұлдыз оларға жұмыстың ерекше ұнаған екі тұсы, тілек – жақсартуды қажет ететін тұсына берілген сындарлы ұсыныс

    1-тапсырма.Сәйкестендіру кесте.


    Жылдар

    Оқиғалар

    1912жылы

    Ауыл мектебінде оқыды

    1918-1919жылдыры

    Ақтөбе, Қостанай, Қарқаралы уездеріндегі мектептер мен орыс-қазақ училищелерінде мұғалімдік қызмет атқарады.

    1872 жылы 5 қыркүйекте

    Патша үкіметінің саясатына наразылық білдіргені үшін Семей түрмесіне жабылып, 1910 ж. жер аударылды

    1882-1884жж


    Оқу құралы. Қазақша алифбасы Орынборда жарық көреді.

    1895-1909жылы

    Алаш Орда қатарында болады.


    1925-1929жж



    Қазақ халық ағарту институтында (Ташкент) және ҚазПИ-де оқытушы болды

    1937жылы тамыз айында



     Ахмет Байтұрсынұлы тағы да қамауға алынып, 6 айдан соң 8 желтоқсанда «халық жауы» деп атылған

    1909жылы


    Қазіргі Қостанай облысы,Жангелді ауданы Сарытүбек ауылында дүниеге келген.








    Дескриптор:

    -Оқушылар жылдар мен оқиғаларды сәйкестендіреді;

    -А.Байтұрсыновтың тіл біліміне қосқан үлесіне мысал келтіреді.

    ҚБ: «Смайликтер арқылы»

    2-тапсырма. «Т кестесі» арқылы оқушыларға А.Байтұрсыновтың



    Дескриптор

    -Оқушылар А.Байтұрсыновтың қазақ тіл білімінің дамуының мықты жағына 2 дәлел келтіреді.

    -Әлсіз жағы

    3-тапсырма. Топтық жұмыс «Түйінді екі сөз» әдісі.Оқушыларға әр топқа мәтіндер беріледі.

    I топтың тапсырмасы. А.Байтұрсыновтың ағартушылық қызметпі жайлы өз ойларыңды айттыңдар?

    II топтың тапсырмасы. А.Байтұрсыновтың шығармаларының негізгі мазмұны қандай мәселені қозғайды?

    III топтың тапсырмасы. А.Байтұрсынов қазақ әдебиетімен білім беру саласындағы алатын орны қандай?

             Оқушыларға тапсырманы орындауға 5 минут уақыт беремін. Сонымен қатар оқушыларға келесі топқа сұрақтар дайындау тапсырамын. Талқылап болғаннан кейін әр топтан бір оқушы жауап беріп екінші оқушы оны толықтырып отырады.

    Қалыптастырушы бағалау: «Басбармақ» әдісі:

    - Толықтай түсінсе,сенімді болса бас бармағын жоғары көтереді;

    -Түсінуге жақын болса, аздап білсе,

    бас бармағын ортада ұстайды;

    -Егер түсінбесе, сенімсіз болса, бас бармағын төмен түсіреді


    3-тапсырма. «Суреттер сөйлейді» Жеке жұмыс


    Әр оқушы көрсетілген суреттерге қарап,өз ойларын ортаға салады.

    «Бір сөйлеммен түйінде» деп тапсырманы тез орындап тастаған оқушыларға беремін.

    Дескриптор

    -Оқушылар мұражайын айтып,көрсетеді.

    -А.Байтұрсыновтың шығармаларын біледі.

    -А.Байтұрсыновтың ұсынған тиімді қағидаларын айтып, түсіндіреді.

    ҚБ: «Қоржындағы сөздер»

    «Керемет», «Жақсы», «Ойлану қажет»

    4-тапсырма.

    Дидактикалық материал №1







































    Сабақтың соңы





    Сабақты қорыту.

    Саралау тапсырмасы.

    Ж.Ж. «Конверттегі сұрақ». Әрбір оқушыға арнап конверт дайындаймын және оқу мақсатына сәйкес 2-3 сұрақ жазып, конвертке саламын. Барлық оқушылар жауап бергенше конверттермен алмасады.


    Дескриптор:

    - А.Байтұрсыновтың өмірін,шығармаларын айтады.

    - Қазақ тіл біліміне қосқан үлесін түсіндіреді.

    - Қоғамдағы алатын орнын анықтай алады.

    ҚБ: «Басбармақ»

    Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.

    Сабақта маған не пайдалы болды?

    Сабақта маған не қызықты болды?

    Сабақта маған не қиын болды?



    Конверттер









    Үлестірме қағаз








    Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    «Қарқын» әдісінде Жылдам орындап болған оқушыларға бос торкөздерді қосып,қосымша А.Байтұрсыновтың өмірімен шығармашылығына байланысты деректерді қосуға мүмкіндік беремін.


    «Суреттер сөйлейді» тапсырмасында тапсырманы орындап болған оқушыға А.Байтұрсыновтың тіл біліміне қосқан үлесін «Бір сөйлеммен түйінде» деп ой тастаймын.

    «Түйінді екі сөз» әдісі

    Оқушыларға тапсырманы орындауға 5 минут уақыт беремін. Сонымен қатар оқушыларға келесі топқа сұрақтар дайындау тапсырамын. Талқылап болғаннан кейін әр топтан бір оқушы жауап беріп екінші оқушы оны толықтырып отырады.

    «Конверттегі сұрақ» әдісі арқылы оқу мақсатына сәйкес конвертке салынған 2-3 сұрақтарға жауап беру арқылы білім деңгейін анықтау,бұл әдістің тиімділігі сабақты қорытындылауға арналған сұрақтар бойынша әрбір оқушының не білгенін,не түсінгенін саралайды,қорытындылайды.









    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?.

    Әр тапсырмадан кейін дискриптор құрылған және қалыптастырушы бағалау арқылы қорытып отырамын. «Екі жұлдыз, бір тілек», «Керемет», «Жақсы», «Ойлану қажет», «жұлдызша» ,«Смайликтер арқылы»

    әдістері арқылы бағалаймын.




    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    Сабақ барысында оқушылардың жас ерекшелігі ескеріледі және денсаулық ережесі, техника қауіпсіздігі сақталады.

    Сабақ бойынш

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Джанузакова Мадина Санатбековна
    20 Қараша 2020
    6858
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ахмет Байтұрсынов -Ұлт ұстазы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ахмет Байтұрсынов -Ұлт ұстазы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жас маман ұстаздарға көмекші құрал
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    ҰМЖ тарауы: 8.3В Кеңестік Қазақстанның мәдениеті:білім мен ғылым

    Мектебі: Б.Момышұлы атындағы орта мектеп гимназиясы

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Джанузакова Мадина Санатбековна

    Сынып: 8

    Қатысқандар - 24

    Қатыспағандар -

    Сабақтың тақырыбы

    Ахмет Байтұрсынов-«ұлт ұстазы».

    Зерттеу сұрағы

    Ахмет Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай.

    Оқу мақсаттары

    8.2.2.2. А.Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Ахмет Байтұрсыновтың тіл біліміне қосқан үлесін айқындайды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Ахмет Байтұрсыновтың қоғам қайраткерлігін деректер арқылы дәлелдейді.

    Кейбір оқушылар орындай алады: А.Байтұрсыновты ғылыми мұрасын жинақтайды, ұлт ұстазы ретінде бағалайды.

    Ойлау деңгейі

    Талдау, бағалау

    Бағалау критерийі

    -А.Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы және қоғам қайраткері ретінде бағалайды.

    Тілдік мақсаттар

    Оқылым: оқушылар мәтінмен танысады,оқытудың белсенді әдіс тәсілдері арқылы топта жұмыс жасайды.А.Байтұрсыновтың өмірі мен шығармашылығы мен танысып,мәліметтер алады.

    Тыңдалым:А.Байтұрсынов туралы видео көріп өз ойларын толықтырады.

    Айтылым, жазылым: Оқулықтағы тақырып бойынша ұғымдарды атап, жазу.

    Ағартушы,зерттеуші ,аудармашы,




    Тарихи концепт

    Маңыздылық

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеяға сай құндылығы:«қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілік»,«ынтымақтастық»,«өмір бойы білім алу»

    Пәнаралық байланыс

    География, Қазақ әдебиеті

    Алдыңғы білім


    Сабақтың барысы

    Жоспарланған уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер


    Ресурстар

    Басы

    10 минут

    Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Түгендеу. Оқушылардың көңіл-күйін сабаққа аудару. «Еркін микрофон» әдісі арқылы жақсы сөздер айтайды. Сабағымызға сәттілік тілейді.

    Үй тапсырмасын сұрау.

    ҰЖ. «Кубизм» әдісі арқылы шеңбер құрып бір-біріне сұрақтар қою арқылы алдыңғы сабақты қорытындылайды.

    ҚБ: Мадақтау. Мұғалім белсенді оқушыларды мадақтау айтады.


    Кубик




    Сабақтың ортасы


    5 мин








    5 мин






    15 мин










































    ТЖ









    Топқа бөлу.

    1-топ. «Ақын».

    2-топ. «Ағартушы».

    3-топ. «Қоғам қайраткері»

    «А.Байтұрсыновтың ғылыми мұрасын тану» мақсатында видео ролик көрсету арқылы «Түртіп алу» әдісін қолданамын.

    .

    Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын – ояту мақсатында

    Ахмет Байтұрсынов кім?» деген сұрақ төңірегінде ойымызды жинақтайық





    Дескриптор.

    -Оқушылар А.Байтұрсыновтың педагог ретінде баға береді.

    -Аудармашы,ағартушы екендігін біледі.

    -А.Байтұрсыновтың әдебиет зерттеушісі екендігін дәлелдейді.

    Қалыптастырушы бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топты бағалайды. Екі жұлдыз оларға жұмыстың ерекше ұнаған екі тұсы, тілек – жақсартуды қажет ететін тұсына берілген сындарлы ұсыныс

    1-тапсырма.Сәйкестендіру кесте.


    Жылдар

    Оқиғалар

    1912жылы

    Ауыл мектебінде оқыды

    1918-1919жылдыры

    Ақтөбе, Қостанай, Қарқаралы уездеріндегі мектептер мен орыс-қазақ училищелерінде мұғалімдік қызмет атқарады.

    1872 жылы 5 қыркүйекте

    Патша үкіметінің саясатына наразылық білдіргені үшін Семей түрмесіне жабылып, 1910 ж. жер аударылды

    1882-1884жж


    Оқу құралы. Қазақша алифбасы Орынборда жарық көреді.

    1895-1909жылы

    Алаш Орда қатарында болады.


    1925-1929жж



    Қазақ халық ағарту институтында (Ташкент) және ҚазПИ-де оқытушы болды

    1937жылы тамыз айында



     Ахмет Байтұрсынұлы тағы да қамауға алынып, 6 айдан соң 8 желтоқсанда «халық жауы» деп атылған

    1909жылы


    Қазіргі Қостанай облысы,Жангелді ауданы Сарытүбек ауылында дүниеге келген.








    Дескриптор:

    -Оқушылар жылдар мен оқиғаларды сәйкестендіреді;

    -А.Байтұрсыновтың тіл біліміне қосқан үлесіне мысал келтіреді.

    ҚБ: «Смайликтер арқылы»

    2-тапсырма. «Т кестесі» арқылы оқушыларға А.Байтұрсыновтың



    Дескриптор

    -Оқушылар А.Байтұрсыновтың қазақ тіл білімінің дамуының мықты жағына 2 дәлел келтіреді.

    -Әлсіз жағы

    3-тапсырма. Топтық жұмыс «Түйінді екі сөз» әдісі.Оқушыларға әр топқа мәтіндер беріледі.

    I топтың тапсырмасы. А.Байтұрсыновтың ағартушылық қызметпі жайлы өз ойларыңды айттыңдар?

    II топтың тапсырмасы. А.Байтұрсыновтың шығармаларының негізгі мазмұны қандай мәселені қозғайды?

    III топтың тапсырмасы. А.Байтұрсынов қазақ әдебиетімен білім беру саласындағы алатын орны қандай?

             Оқушыларға тапсырманы орындауға 5 минут уақыт беремін. Сонымен қатар оқушыларға келесі топқа сұрақтар дайындау тапсырамын. Талқылап болғаннан кейін әр топтан бір оқушы жауап беріп екінші оқушы оны толықтырып отырады.

    Қалыптастырушы бағалау: «Басбармақ» әдісі:

    - Толықтай түсінсе,сенімді болса бас бармағын жоғары көтереді;

    -Түсінуге жақын болса, аздап білсе,

    бас бармағын ортада ұстайды;

    -Егер түсінбесе, сенімсіз болса, бас бармағын төмен түсіреді


    3-тапсырма. «Суреттер сөйлейді» Жеке жұмыс


    Әр оқушы көрсетілген суреттерге қарап,өз ойларын ортаға салады.

    «Бір сөйлеммен түйінде» деп тапсырманы тез орындап тастаған оқушыларға беремін.

    Дескриптор

    -Оқушылар мұражайын айтып,көрсетеді.

    -А.Байтұрсыновтың шығармаларын біледі.

    -А.Байтұрсыновтың ұсынған тиімді қағидаларын айтып, түсіндіреді.

    ҚБ: «Қоржындағы сөздер»

    «Керемет», «Жақсы», «Ойлану қажет»

    4-тапсырма.

    Дидактикалық материал №1







































    Сабақтың соңы





    Сабақты қорыту.

    Саралау тапсырмасы.

    Ж.Ж. «Конверттегі сұрақ». Әрбір оқушыға арнап конверт дайындаймын және оқу мақсатына сәйкес 2-3 сұрақ жазып, конвертке саламын. Барлық оқушылар жауап бергенше конверттермен алмасады.


    Дескриптор:

    - А.Байтұрсыновтың өмірін,шығармаларын айтады.

    - Қазақ тіл біліміне қосқан үлесін түсіндіреді.

    - Қоғамдағы алатын орнын анықтай алады.

    ҚБ: «Басбармақ»

    Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.

    Сабақта маған не пайдалы болды?

    Сабақта маған не қызықты болды?

    Сабақта маған не қиын болды?



    Конверттер









    Үлестірме қағаз








    Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    «Қарқын» әдісінде Жылдам орындап болған оқушыларға бос торкөздерді қосып,қосымша А.Байтұрсыновтың өмірімен шығармашылығына байланысты деректерді қосуға мүмкіндік беремін.


    «Суреттер сөйлейді» тапсырмасында тапсырманы орындап болған оқушыға А.Байтұрсыновтың тіл біліміне қосқан үлесін «Бір сөйлеммен түйінде» деп ой тастаймын.

    «Түйінді екі сөз» әдісі

    Оқушыларға тапсырманы орындауға 5 минут уақыт беремін. Сонымен қатар оқушыларға келесі топқа сұрақтар дайындау тапсырамын. Талқылап болғаннан кейін әр топтан бір оқушы жауап беріп екінші оқушы оны толықтырып отырады.

    «Конверттегі сұрақ» әдісі арқылы оқу мақсатына сәйкес конвертке салынған 2-3 сұрақтарға жауап беру арқылы білім деңгейін анықтау,бұл әдістің тиімділігі сабақты қорытындылауға арналған сұрақтар бойынша әрбір оқушының не білгенін,не түсінгенін саралайды,қорытындылайды.









    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?.

    Әр тапсырмадан кейін дискриптор құрылған және қалыптастырушы бағалау арқылы қорытып отырамын. «Екі жұлдыз, бір тілек», «Керемет», «Жақсы», «Ойлану қажет», «жұлдызша» ,«Смайликтер арқылы»

    әдістері арқылы бағалаймын.




    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    Сабақ барысында оқушылардың жас ерекшелігі ескеріледі және денсаулық ережесі, техника қауіпсіздігі сақталады.

    Сабақ бойынш

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Сабақ жоспары 8 сынып
    20.11.2020
    6858
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Джанузакова Мадина Санатбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации