Материалдар / Ахмет Байтұрсынұлының сөзжасам тәсілдерін қолдану .

Ахмет Байтұрсынұлының сөзжасам тәсілдерін қолдану .

Материал туралы қысқаша түсінік
Ахмет Байтұрсынов үстіміздегі ғасырдың алғашқы ширегінде дүниеге келген. Халқының қоғамдық тарихында болсын, мәдени-ғылыми тарихында болсын өшпес із қалдырған қайраткер. Ол қуғын-сүргін, айдау-қамау көре жүріп өткізген қысқа ғұмыры ішінде қазақ тілі мен әдебиеттану ғылымдары салаларынан ондаған кітап, толып жатқан ғылыми, публицистикалық мақалалар жазып, бірнеше өлеңдер жинағын шығарды. Өз заманы үшін білгірлікпен азылған терең ойлы, соны да парасатты көл-көсір ғылыми туындыларды көз тартпай, жұртшылық назарын өзіне аудармай,білікті түркологтар мен әдебиетші ғалымдардың ілтипатына бөленбей қалған емес. Әйгілі түрколог А. Смайлович 1919 жылы «Литература Востока» атты жинақтың 1-2 басылымдарында жарияланған мақаласында Аханның тіл мен әдебиет салаларындағы еңбектерін жоғары бағалап, оны профессор деп атаса, «Труды обшества изучения Казахстана» атты жинақтың 1922 жылғы 3-басылымында жарияланған мақаласында Елдес Омаров Ахаңды ғылым қайраткері деп атап, оның қазақ тілінің тұңғыш әліппесін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2023
1062
4 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

43


Жамбыл облысы әкімдігінің денсаулық сақтау басқармасы «Жамбыл жоғары медициналық колледжі» ШЖҚ коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны

Коммунальное государственное предприятие на ПХВ «Жамбылский высший медицинский колледж» управления здравоохранения акиматаЖамбылской области


Сабақ жоспары

Поурочный план

ЦӘК-СМЖ/ЦМК-СМК

10-02-КТО/4-03/1

2 беттің 2 беті

cтр 2 из 2



Сабақтың тақырыбы: Ш.Мұртаза «Тәуекел той» әңгімесі

Мұғалімнің аты-жөні: Абдалимова З.И.

Күні:

23

Курс: І


Қатысқаны:


Қатыспағаны:

Бөлімнің атауы

" Заман, дәуір тұлғасы "

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысына талдау жасау;

Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтап, даралау.

Сабақ нәтижесі:


Студенттердің барлығы орындай алады: әдеби шығармалармен танысады;

Студенттердің көбісі орындай алады: шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтап, даралай алады

Студенттердің кейбіреуі орындай алады: шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысына талдау жасай алады.

Бағалау критерийі

Әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысына талдау жасайды;

Кейіпкерлер бейнесін алынған эпизодтар арқылы ашады;

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу,түсіну

Тілдік құзіреттілік

Тақырыпқа байланысты термин сөздер: Тамада,ресторан,микрофон,бриллиант,перламутр седеп туфли,тұсау кесер той,сүндет той,үйлену тойы;

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұстатығы

Әдіс- тәсілдер

Сөзжұмбақ, семантикалық кесте,сұрақ -жауап.

АКТ

Интербелсенді тақта, оқулық

Пәнаралық байланыс

қазақ тілі, тарих

Алдыңғы оқу

Ш.Мұртазаның өмірі мен шығармашылығы.

Сабақтың жоспары

Басталуы

























Ортасы










































Сабақтың соңы.

Кері байланыс



І. Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу;

Түгендеу;

Сабақтың мақсатымен таныстыру;

Студент зейінін сабаққа аудару;

ІІ. Үй тапсырмасы:

Тақырып: Ш.Мұртазаның өмірі мен шығармашылығы.

2.1. Сөзжұмбақ. (қосымшада бар).

Дескриптор:

- сұрақтарға жауап бере отырып, сөзжұмбақты шешеді;

2.2. «Семантакалық кесте» әдісі.

Дескриптор:

- сұрақтарға жауап береді;

- кестені толтырады;

Аты -жөні

1932-2018

1954

1906-1972

1934-2006

1845-1904

А.Құнанбаев






С.Жүнісов






Ш.Мұртаза






Ұ. Есдәулетов






Ш.Құсайынов









ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру:

«Той атаулары» (Жар-жар, беташар, сырға салу) оқушыларды үш топқа бөлу.

Әр топ өзіне бөлінген той атауына қысқаша түсінік береді.

Дескриптор:

- Тойдың түрлеріне түсінік береді;

"Тәуекел" сөзі бір іске жалтақтамай батыл кірісу, белді бикем буу, қалай аяқталатыны анық емес және табысты болмаған жағдайда жағымсыз салдары болуы мүмкін іс әрекеттің жағдаяттық сипаттамасы.

"Тәуекел тойы" әңгімесін оқып, әр абзацқа ат қояды.

Шығарманың идеясы: соңғы кездегі қазақи тойлардағы белең алып, асқынып кеткен мақтаншақтық, ысырапшылылдық, даралық мінездерді ащы мысқылмен әжуалай отырып, халықты ақылға, ынсапқа, қанағатқа шақыру.

Шығарманың композициялық сюжеттік құрылымы:

Композициялық құрылым

Шығармадан мысал

Оқиғаның басталуы

Керімқұл қуанышы

Оқиғаның байланысы

"Ағайынның бай болса, асағаның май болар"

Оқиғаның дамуы

Қонақтарды қарсы алу

Оқиғаның шиеленісуі

"Құр келген қонақтар желге ұшқан арман қайыршы бала. жалғыз үміт - Жеңіскүл"

Оқиғаның шарықтау шегі

"Қолды болған" бриллиант. Шырқы бұзылған той.

Оқиғаның шешімі

Төрегелді "Сыйлығы". "Көрпеңе қарай көсіл"

"Аспантау" мейрамханасына 500 қонақ шақырмақ.

Жазушы көрсеткен бүгінгі күннің шындығы:

- Дәстүрлі тойдың жоғалуы;

- Той бәсекесінің жоғалуы;

- ысырапшылдық

- қарызға белшеден батуы;

ІY. Жаңа сабақты бекіту:

4.1. Cұрақ- жауап:

- Шығарманың тақырыбы мен идеясының бүгінгі күнмен қандай байланысы бар?

- Керімқұл қандай кейіпкер?

- Оның қандай той жасағысы келді? Осы тойды өткізудегі мақсаты қандай?

- Керімқұлдың той туралы пікірлерімен келісесіздер ме?

- Керімқұлдың сөзіне Төкеңнің көзқарасы қандай? ол кісі неге бірден құптамады?

- Тойға қатысты қандай мақал- мәтелдер білесіздер?

Дескриптор:

- шығарманың тақырыбы мен идеясын ашады;

- кейіпкерге мінездеме береді;

Y. Үй тапсырмасы: 225-229 бет.

Әдебиет: Қасқабасов, Р.Әлмұханова, Е.Раушанов, Қ. Қайырбай "Қазақ әдебиеті" "Жазушы". 2019ж.

  1. YІ. Бағалау:студенттердің орындаған тапсырмасына қарай бағалау;

  2. YІІ. Рефлексия

  1. Сабақ қызықты өтті ме?

  2. Сабақтан қандай әсер алдыңыз

  3. Сабақтың қай кезеңі ұнады?

Дерек

көздер






















https://kitap.kz/book/tauekel-toj



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ