Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    43


    Жамбыл облысы әкімдігінің денсаулық сақтау басқармасы «Жамбыл жоғары медициналық колледжі» ШЖҚ коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны

    Коммунальное государственное предприятие на ПХВ «Жамбылский высший медицинский колледж» управления здравоохранения акиматаЖамбылской области


    Сабақ жоспары

    Поурочный план

    ЦӘК-СМЖ/ЦМК-СМК

    10-02-КТО/4-03/1

    2 беттің 2 беті

    cтр 2 из 2



    Сабақтың тақырыбы: Ш.Мұртаза «Тәуекел той» әңгімесі

    Мұғалімнің аты-жөні: Абдалимова З.И.

    Күні:

    № 23

    Курс: І


    Қатысқаны:


    Қатыспағаны:

    Бөлімнің атауы

    " Заман, дәуір тұлғасы "

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    Шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысына талдау жасау;

    Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтап, даралау.

    Сабақ нәтижесі:


    Студенттердің барлығы орындай алады: әдеби шығармалармен танысады;

    Студенттердің көбісі орындай алады: шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтап, даралай алады

    Студенттердің кейбіреуі орындай алады: шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысына талдау жасай алады.

    Бағалау критерийі

    Әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысына талдау жасайды;

    Кейіпкерлер бейнесін алынған эпизодтар арқылы ашады;

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу,түсіну

    Тілдік құзіреттілік

    Тақырыпқа байланысты термин сөздер: Тамада,ресторан,микрофон,бриллиант,перламутр седеп туфли,тұсау кесер той,сүндет той,үйлену тойы;

    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұстатығы

    Әдіс- тәсілдер

    Сөзжұмбақ, семантикалық кесте,сұрақ -жауап.

    АКТ

    Интербелсенді тақта, оқулық

    Пәнаралық байланыс

    қазақ тілі, тарих

    Алдыңғы оқу

    Ш.Мұртазаның өмірі мен шығармашылығы.

    Сабақтың жоспары

    Басталуы

























    Ортасы










































    Сабақтың соңы.

    Кері байланыс



    І. Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу;

    Түгендеу;

    Сабақтың мақсатымен таныстыру;

    Студент зейінін сабаққа аудару;

    ІІ. Үй тапсырмасы:

    Тақырып: Ш.Мұртазаның өмірі мен шығармашылығы.

    2.1. Сөзжұмбақ. (қосымшада бар).

    Дескриптор:

    - сұрақтарға жауап бере отырып, сөзжұмбақты шешеді;

    2.2. «Семантакалық кесте» әдісі.

    Дескриптор:

    - сұрақтарға жауап береді;

    - кестені толтырады;

    Аты -жөні

    1932-2018

    1954

    1906-1972

    1934-2006

    1845-1904

    А.Құнанбаев






    С.Жүнісов






    Ш.Мұртаза






    Ұ. Есдәулетов






    Ш.Құсайынов









    ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру:

    «Той атаулары» (Жар-жар, беташар, сырға салу) оқушыларды үш топқа бөлу.

    Әр топ өзіне бөлінген той атауына қысқаша түсінік береді.

    Дескриптор:

    - Тойдың түрлеріне түсінік береді;

    "Тәуекел" сөзі бір іске жалтақтамай батыл кірісу, белді бикем буу, қалай аяқталатыны анық емес және табысты болмаған жағдайда жағымсыз салдары болуы мүмкін іс әрекеттің жағдаяттық сипаттамасы.

    "Тәуекел тойы" әңгімесін оқып, әр абзацқа ат қояды.

    Шығарманың идеясы: соңғы кездегі қазақи тойлардағы белең алып, асқынып кеткен мақтаншақтық, ысырапшылылдық, даралық мінездерді ащы мысқылмен әжуалай отырып, халықты ақылға, ынсапқа, қанағатқа шақыру.

    Шығарманың композициялық сюжеттік құрылымы:

    Композициялық құрылым

    Шығармадан мысал

    Оқиғаның басталуы

    Керімқұл қуанышы

    Оқиғаның байланысы

    "Ағайынның бай болса, асағаның май болар"

    Оқиғаның дамуы

    Қонақтарды қарсы алу

    Оқиғаның шиеленісуі

    "Құр келген қонақтар желге ұшқан арман қайыршы бала. жалғыз үміт - Жеңіскүл"

    Оқиғаның шарықтау шегі

    "Қолды болған" бриллиант. Шырқы бұзылған той.

    Оқиғаның шешімі

    Төрегелді "Сыйлығы". "Көрпеңе қарай көсіл"

    "Аспантау" мейрамханасына 500 қонақ шақырмақ.

    Жазушы көрсеткен бүгінгі күннің шындығы:

    - Дәстүрлі тойдың жоғалуы;

    - Той бәсекесінің жоғалуы;

    - ысырапшылдық

    - қарызға белшеден батуы;

    ІY. Жаңа сабақты бекіту:

    4.1. Cұрақ- жауап:

    - Шығарманың тақырыбы мен идеясының бүгінгі күнмен қандай байланысы бар?

    - Керімқұл қандай кейіпкер?

    - Оның қандай той жасағысы келді? Осы тойды өткізудегі мақсаты қандай?

    - Керімқұлдың той туралы пікірлерімен келісесіздер ме?

    - Керімқұлдың сөзіне Төкеңнің көзқарасы қандай? ол кісі неге бірден құптамады?

    - Тойға қатысты қандай мақал- мәтелдер білесіздер?

    Дескриптор:

    - шығарманың тақырыбы мен идеясын ашады;

    - кейіпкерге мінездеме береді;

    Y. Үй тапсырмасы: 225-229 бет.

    Әдебиет: Қасқабасов, Р.Әлмұханова, Е.Раушанов, Қ. Қайырбай "Қазақ әдебиеті" "Жазушы". 2019ж.

    1. YІ. Бағалау:студенттердің орындаған тапсырмасына қарай бағалау;

    2. YІІ. Рефлексия

    1. Сабақ қызықты өтті ме?

    2. Сабақтан қандай әсер алдыңыз

    3. Сабақтың қай кезеңі ұнады?

    Дерек

    көздер






















    https://kitap.kz/book/tauekel-toj



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдалимова Зура Искаковна
    16 Қаңтар 2023
    1342
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ахмет Байтұрсынұлының сөзжасам тәсілдерін қолдану .

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ахмет Байтұрсынұлының сөзжасам тәсілдерін қолдану .

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ахмет Байтұрсынов үстіміздегі ғасырдың алғашқы ширегінде дүниеге келген. Халқының қоғамдық тарихында болсын, мәдени-ғылыми тарихында болсын өшпес із қалдырған қайраткер. Ол қуғын-сүргін, айдау-қамау көре жүріп өткізген қысқа ғұмыры ішінде қазақ тілі мен әдебиеттану ғылымдары салаларынан ондаған кітап, толып жатқан ғылыми, публицистикалық мақалалар жазып, бірнеше өлеңдер жинағын шығарды. Өз заманы үшін білгірлікпен азылған терең ойлы, соны да парасатты көл-көсір ғылыми туындыларды көз тартпай, жұртшылық назарын өзіне аудармай,білікті түркологтар мен әдебиетші ғалымдардың ілтипатына бөленбей қалған емес. Әйгілі түрколог А. Смайлович 1919 жылы «Литература Востока» атты жинақтың 1-2 басылымдарында жарияланған мақаласында Аханның тіл мен әдебиет салаларындағы еңбектерін жоғары бағалап, оны профессор деп атаса, «Труды обшества изучения Казахстана» атты жинақтың 1922 жылғы 3-басылымында жарияланған мақаласында Елдес Омаров Ахаңды ғылым қайраткері деп атап, оның қазақ тілінің тұңғыш әліппесін
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    43


    Жамбыл облысы әкімдігінің денсаулық сақтау басқармасы «Жамбыл жоғары медициналық колледжі» ШЖҚ коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны

    Коммунальное государственное предприятие на ПХВ «Жамбылский высший медицинский колледж» управления здравоохранения акиматаЖамбылской области


    Сабақ жоспары

    Поурочный план

    ЦӘК-СМЖ/ЦМК-СМК

    10-02-КТО/4-03/1

    2 беттің 2 беті

    cтр 2 из 2



    Сабақтың тақырыбы: Ш.Мұртаза «Тәуекел той» әңгімесі

    Мұғалімнің аты-жөні: Абдалимова З.И.

    Күні:

    № 23

    Курс: І


    Қатысқаны:


    Қатыспағаны:

    Бөлімнің атауы

    " Заман, дәуір тұлғасы "

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    Шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысына талдау жасау;

    Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтап, даралау.

    Сабақ нәтижесі:


    Студенттердің барлығы орындай алады: әдеби шығармалармен танысады;

    Студенттердің көбісі орындай алады: шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтап, даралай алады

    Студенттердің кейбіреуі орындай алады: шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысына талдау жасай алады.

    Бағалау критерийі

    Әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысына талдау жасайды;

    Кейіпкерлер бейнесін алынған эпизодтар арқылы ашады;

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу,түсіну

    Тілдік құзіреттілік

    Тақырыпқа байланысты термин сөздер: Тамада,ресторан,микрофон,бриллиант,перламутр седеп туфли,тұсау кесер той,сүндет той,үйлену тойы;

    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұстатығы

    Әдіс- тәсілдер

    Сөзжұмбақ, семантикалық кесте,сұрақ -жауап.

    АКТ

    Интербелсенді тақта, оқулық

    Пәнаралық байланыс

    қазақ тілі, тарих

    Алдыңғы оқу

    Ш.Мұртазаның өмірі мен шығармашылығы.

    Сабақтың жоспары

    Басталуы

























    Ортасы










































    Сабақтың соңы.

    Кері байланыс



    І. Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу;

    Түгендеу;

    Сабақтың мақсатымен таныстыру;

    Студент зейінін сабаққа аудару;

    ІІ. Үй тапсырмасы:

    Тақырып: Ш.Мұртазаның өмірі мен шығармашылығы.

    2.1. Сөзжұмбақ. (қосымшада бар).

    Дескриптор:

    - сұрақтарға жауап бере отырып, сөзжұмбақты шешеді;

    2.2. «Семантакалық кесте» әдісі.

    Дескриптор:

    - сұрақтарға жауап береді;

    - кестені толтырады;

    Аты -жөні

    1932-2018

    1954

    1906-1972

    1934-2006

    1845-1904

    А.Құнанбаев






    С.Жүнісов






    Ш.Мұртаза






    Ұ. Есдәулетов






    Ш.Құсайынов









    ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру:

    «Той атаулары» (Жар-жар, беташар, сырға салу) оқушыларды үш топқа бөлу.

    Әр топ өзіне бөлінген той атауына қысқаша түсінік береді.

    Дескриптор:

    - Тойдың түрлеріне түсінік береді;

    "Тәуекел" сөзі бір іске жалтақтамай батыл кірісу, белді бикем буу, қалай аяқталатыны анық емес және табысты болмаған жағдайда жағымсыз салдары болуы мүмкін іс әрекеттің жағдаяттық сипаттамасы.

    "Тәуекел тойы" әңгімесін оқып, әр абзацқа ат қояды.

    Шығарманың идеясы: соңғы кездегі қазақи тойлардағы белең алып, асқынып кеткен мақтаншақтық, ысырапшылылдық, даралық мінездерді ащы мысқылмен әжуалай отырып, халықты ақылға, ынсапқа, қанағатқа шақыру.

    Шығарманың композициялық сюжеттік құрылымы:

    Композициялық құрылым

    Шығармадан мысал

    Оқиғаның басталуы

    Керімқұл қуанышы

    Оқиғаның байланысы

    "Ағайынның бай болса, асағаның май болар"

    Оқиғаның дамуы

    Қонақтарды қарсы алу

    Оқиғаның шиеленісуі

    "Құр келген қонақтар желге ұшқан арман қайыршы бала. жалғыз үміт - Жеңіскүл"

    Оқиғаның шарықтау шегі

    "Қолды болған" бриллиант. Шырқы бұзылған той.

    Оқиғаның шешімі

    Төрегелді "Сыйлығы". "Көрпеңе қарай көсіл"

    "Аспантау" мейрамханасына 500 қонақ шақырмақ.

    Жазушы көрсеткен бүгінгі күннің шындығы:

    - Дәстүрлі тойдың жоғалуы;

    - Той бәсекесінің жоғалуы;

    - ысырапшылдық

    - қарызға белшеден батуы;

    ІY. Жаңа сабақты бекіту:

    4.1. Cұрақ- жауап:

    - Шығарманың тақырыбы мен идеясының бүгінгі күнмен қандай байланысы бар?

    - Керімқұл қандай кейіпкер?

    - Оның қандай той жасағысы келді? Осы тойды өткізудегі мақсаты қандай?

    - Керімқұлдың той туралы пікірлерімен келісесіздер ме?

    - Керімқұлдың сөзіне Төкеңнің көзқарасы қандай? ол кісі неге бірден құптамады?

    - Тойға қатысты қандай мақал- мәтелдер білесіздер?

    Дескриптор:

    - шығарманың тақырыбы мен идеясын ашады;

    - кейіпкерге мінездеме береді;

    Y. Үй тапсырмасы: 225-229 бет.

    Әдебиет: Қасқабасов, Р.Әлмұханова, Е.Раушанов, Қ. Қайырбай "Қазақ әдебиеті" "Жазушы". 2019ж.

    1. YІ. Бағалау:студенттердің орындаған тапсырмасына қарай бағалау;

    2. YІІ. Рефлексия

    1. Сабақ қызықты өтті ме?

    2. Сабақтан қандай әсер алдыңыз

    3. Сабақтың қай кезеңі ұнады?

    Дерек

    көздер






















    https://kitap.kz/book/tauekel-toj



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаңартылған бағдарлама Барлық материалдар Барлық сыныптар
    16.01.2023
    1342
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдалимова Зура Искаковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации