Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Айналадағы қауіп қатер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Дүниетану |
Мектеп: №4 «ЖООБ КММ» |
||||||
|
Машықкердің аты- жөні : Нурмухаметова Аяулым |
||||||
Күні: 17.04.2020ж |
|
||||||
Сынып: 1 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||
Сабақ тақырыбы |
Айналадағы қауіп-қатер |
||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.2.1.2. табиғатта өзін-өзі ұстау ережелерін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру 1.1.4.6. шұғыл көмек қызметтерін біледі және олармен хабарласу жағдайларын анықтау |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
||||||
|
|||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
|||||||
|
|||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: |
|||||||
|
|||||||
Бағалау критерийлері |
1.Табиғатта өзін-өзі ұстау ережелерін сақтаудың қажеттілігін түсінеді. 2.Шұғыл көмек қызметтерін біледі және олармен хабарласу жағдайын анықтайды. |
||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылардың әңгімелесу, әңгімелеу, талқылау барысында байланыстыра сөйлеу дағдысы дамиды. Мақалдардың мағынасын түсіндіреді. Сақ жүрсең, сау жүресің. Қамданған қапы қалмайды. Сумен ойнама - батарсың, отпен ойнама - күйерсің. |
||||||
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Қоршаған орта - окружающий мир - environment Құтқару қызметі - служба спасения - rescue service |
|||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: - Жеміс-жидектерді қалай пайдаланамыз? - Кейбір өсімдіктердің қауіпті екенін білесің бе? - Көшедегі кезбе, бөтен жануарларға қамқорлық жасауға бола ма? - Қандай жағдайда қауіп-қатер туындайды? - Үйде, көшеде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтау қажет? - Үй жағдайында қандай заттарды үлкендердің басшылығымен қолдану керек? - Көше бойында доп ойнауға бола ма? - Кез-келген жерде суға шомылуға бола ма? |
|||||||
Құндылықтарды дарыту |
Денсаулықты сақтауға, қоғамдық орындарда, көшеде өзін мәдениетті ұстауға, достық, адамгершілік қарым-қатынасқа тәрбиелеу. |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану - алғашқы жәрдем көрсетудің қажетті құралдарын таңдайды. Көркем еңбек - «Орындап көр» айдарында ең көрнекті, ең ерекше ескерту белгісін жасайды. |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Айналадағы қауіп қатер бейнефильм, суреттер |
||||||
Бастапқы білім |
Айналадағы қауіп-қатер туралы біледі. Қауіпті жағдайларға байланысты мысалдар келтіреді. |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарланған уақыт есебі |
|
Ресурстар
|
|||||
Басы 5минут |
Психологиялық дайындық Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру Сәттілік біздер тілейік, Мен – саған, сен – маған, Күндей күліп жүрейік, Күннің нұрын төгейік, Мен – саған, сен – маған. Қауіпсіздік телефоны арқылы 4 топқа бөлу. (101 - өрт сөндіру, 102 - полиция, 103 - жедел жәрдем, 104 - газдан құтқару) |
Суреттер, қауіпсіздік номерлері |
|||||
Ортасы 7минут 10 минут 5минут 5минут 5минут 5минут |
Бейнефильм көрсету: Айналадағы қауіп қатер бейнефильм көрсету, тақырып ашу. 1. «Суреттер ескертеді» Т.Ж. Суретпен жұмыс жүргізу. Шарты: берілген суреттерге қарап қандай қауіп-қатерден сақтану керектігін айтады. 1-топ. Терезе жақтауына барынша асылып сыртқа қарама. 2-топ. Жол жиегінде доп ойнама. 3-топ. Жануарларды қолыңмен ұстама. 4-топ. Үлкендердің басқаруынсыз суға түспе. Дескриптор: 1. Қауіп-қатер түрлерін анықтайды. 2.Мәтінді түсінеді, түсіндіреді. 3.Қауіп-қатерден сақтану жолдарын ұсынады. Кері байланыс: «Бағдаршам» Қ.Б. «Смайликтер» 2. «Минуттық шешім» Ж. Суреттерге мұқият қара. Жедел көмек көрсету қызметінің атауын және олармен хабарласуға арналған телефон нөмірін жаз.
Жедел көмек көрсету қызметіне хабарласу қажет болған жағдайда не туралы айтар едің? Жұптасып диалог құрастыру Дескриптор -Жедел көмек көрсету қызметінің түрлерін анықтайды -Жедел көмек көрсету қызметіне хабарласу нөмерлерін жазады. -Жедел көмек көрсету қызметіне хабарласу жағдайына қатысты диалог құрастырады. Кері байланыс: «Бағдаршам» Қ.Б. «Смайликтер» Сергіту сәті. Қауіпсіздік – сөзіндегі әріптерді пайдаланып бірнеше сөз құрау. Мысалы, сіз, ау, қас, қап, қаз, із, іс, ізі, кісі, сау, т.б. 3. «Жедел жауап» әдісі Берілген жағдаятты мұқият тыңда Тимур мен Қанат саябаққа барды. Олар балмұздақ сатып алды. Қанат балмұздақтың сыртын қоқыс жәшігіне қарай лақтырып жіберді. Қағаз жәшіктің сыртына түсті. Қанат оған мән бермей, балмұздағын жеп отыра берді. Тимур Қанатқа ескерту жасады. Дескриптор -Сұрақтарға қатысты ойын айтады -Берілген жағдаят бойынша диалог құрастырады. -Қоршаған ортада өзін қалай ұстау керектігін түсінеді. Кері байланыс: «Бағдаршам» Қ.Б. «Смайликтер» 4. «Серпіліс» Ережені ең мазмұнды жазған оқушыны анықтаймын. Ө.Ереже құрастыру: 1. Оқулықтағы 87-беттегі сурет арқылы оқушылар өз қауіпсіздік ережесін құрастырады. 2. Мәтінді оқып талқылайды. Ойын алаңдарында ғана ойнау керектігін айқындайды. 3. Табиғатта өзін-өзі ұстау ережелерін сақтаудың қажеттілігін түсінеді, тыйым салу белгілерін жасайды. 5. «Өзен жағасындағы демалыс» Суретті бояу. Өзен жағасындағы қауіпсіздік ережелерін жазады Ө. Дәптермен жұмыс 1. Құтқару қызметі туралы мағлұмат алады. 2. Құтқару қызметінің телефон номерін біледі. 3. Қауіп төнген кезде кез-келген телефоннан хабарласа алады.
Дескриптор: 1.Суретті бояйды. 2.Өзен жағасындағы қауіпсіздік ережесін жазады. 3.Табиғатта тыйым салынған әрекеттерді жазады. Кері байланыс: «Бағдаршам» Қ.Б. «Смайликтер» Үйге тапсырма: Айналадағы қауіп қатер тақырыбында сурет салу. |
Оқулық, суреттер 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |