Материалдар / Айналамдағы заттарды санаймын.1-ден5-кедейінгі сандар.ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Айналамдағы заттарды санаймын.1-ден5-кедейінгі сандар.ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға көп көмегі бар.Бала бақша,мектепалды даярлық сынып тәрбиешілеріне керек деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
347
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:Айналамдағы заттарды санаймын.1-ден5-кедейінгі сандар.

Мектеп/МҰ:

Күні:

Педагогтің аты-жөні:

Мектепалдысынып/топ

Қатысушылардыңсаны:

Қатыспағандардыңсаны:

Оқытумақсаттары

0.2.1.1. 20 көлеміндегісандарды тура жəне кері санау.

0.2.1.2.Заттардысаныбойыншасалыстырып,олардыңреттік нөмірін атау.

Күтілетіннəтижелер

Барлықтəрбиеленушілер:

-5 көлеміндегі сандардытура жəне кері санайды.

Көптегентəрбиеленушілер:

-заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін атайды.

Кейбіртəрбиеленушілер:

-заттарды саны бойынша салыстырып, ара-арасынан олардың реттік нөмірін атайды.

Тілдікмақсаттар

Дағдыларындамыту:

-өзінің сұрақтарын қойғанда жəне педагог пен тəрбиеленушілердің сұрақтарына жауап берген кезде сөйлемде лексика мен терминологияны пайдалана алады.

Пəндіклексикажəнетерминология: Санау,сан.

Пікіралмасуғаарналғансұрақтар:

Заттарды қалай санау керек екенін түсіндір? – Сен 5-ке дейін қалай санайсың?

Карточкада қандай заттар бейнеленген? Жазу:

-қарындашпенсуреттерді5-кедейінтолықтырыпсалу.






Алдыңғыбілім

Заттардыңсандық ұғымы туралытүсінік, геометриялық фигуралар мен денелердің атауы.

Жоспар

Жоспарланғануақыт

Жоспарланғаніс-əрекет

Ресурстар

Басталуы 0–5 минут

Ынталандыру.

Педагог балалармен санай білудің өмірде өте қажет екені туралы əңгімелеседі.

Өзектендіру.

Жиынтық полотнода (немесе кесілген материалда) педагог 1-ден 5-ке дейінгі цифрлары бар карточкаларды көрсетеді. Балалар жиынтық полотноны немесе кесілгенжиынтықты пайдалана отырып, өздерінің алдына заттардың тиісті санын қоюы керек.

Үлестірмеліматериалдыпайдаланып – «Карточкаларды сандармен біріктір» ойынын ұйымдастыруға болады. Балаларға қима материалынан жинақтарберіледі, оларкарточкаларды бейнеленген заттардың саны бойынша жалғайды.












Үлестірмелі материалдар, №17 кесте

Ортасы 6–15

Мақсатқою(проблемалықжағдай).(Ұ) Педагог сұхбат ұйымдастырады:

(Ұ)– Бүгінбіз 5-ке дейін қаншалықты жақсы санап үйренгенімізді білемізжəне «қанша?» деген сұраққа жауап беретін боламыз.

- Конструкторданбұйым жасау үшін ұл балалар түсі мен саны бойынша əртүрлі бөлшектерді жасауы тиіс. Біз оларға бөлшектерді санауға көмектесуімізкерек.

Жаңаныашу.

1-тапсырманың екінші бөлігінде педагог балаларға көрсетілген заттардыөз бетінше санауды, нүктелер мен цифрлардың керекті санын жапсыруды ұсынады. Балалар №1 тапсырмаға арналғансуретті қарайды. Педагог сұхбат ұйымдастырады:

- Балалар не істеп отыр?

- Олар қандай бөлшектерді пайдаланады?

Одан кейін бөлшектерді түстері бойынша санап, нүктелері бар карточкаларды жапсыруды ұсынады.

«Неше»сөзінқолданыпсұраққойып,оған«бір»,«екі» деген сөзбен жауап беруге болатынын айтады.

Бөлшектердісанап,цифрларменнүктелердіжапсыруды тапсырады.



Сергітусəті.

Педагогтіңқалауыбойынша.(Əдістемелікнұсқаудың соңын қараңыз.)

Əліппе-дəптер.











Əліппе-дəптер.

16–25

Жаңанықолдану.

(Ұ) Педагог заттардың санын, сандар мен цифрларды сəйкестендірубілігін пысықтауүшін №5-8 электрондық жиынтық полотно материалын қолдана алады.

Əліппе-дəптер. Электрондық жиынтық полотно. (№5-8)






(Ө) Əліппе-дəптердегі №2 тапсырманы орындаудан бұрын педагог қималы материалды пайдаланып, «Əрқашан 5!» ойынын өткізеалады.

Ол балаларға заттардың белгілі бір санын көрсетіп, бес санына дейін жетпейтін заттардың санын (1-ден 4-ке дейін атауды сұрайды.

(Ө)Əліппе-дəптердегі 2 - тапсырманы балалар өз бетінше орындайды.

(Ө)3-тапсырманы тексере отырып, өз беттерінше орындайды.

(Т) 4-тапсырма педагогтің қалауыбойынша түсіндіре отырып немесеөз бетінше орындалады.

Балалар цифрдың бейнесін саусағымен жүргізіп көрсетеді, суреттің үстінен цифрдыбұршақпен, ұсақ моншақтармен жазуға немесе кейбірдайын карточкаларда оларды ермексаздан жасап шығуларына болады.


Рефлексия 26–30

Рефлексия

Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы бағалаудыұсынады.

Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликті салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзусмайликті салуға болады. Қателіктер болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады.

Əліппе-дəптер



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!