Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Айнымалы. Айнымалысы бар өрнек.
Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
16 Желтоқсан 2018
4252
9 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:6.2В Алгебрлық өрнектер | Мектеп: « Береке» ЖОМ | |
Күні: 5.12.2018 | Мұғалімніңаты-жөні:Зиядинова Э | |
Сынып:6 «Ә» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Айнымалы. Айнымалысы бар өрнек. | |
Осы сабақтақолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.2.1.1алгебралық өрнек ұғымын меңгеру;6.2.1.2айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептеу; | |
Сабақ мақсаттары | Оқушылар: | |
Бағалау критерийлері | Оқушылар: | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар:- бұл бөлімдегі математикалық терминологияны қолданады;- алгебралық өрнектің мүмкін мәндерін қалай анықтайтынын түсіндіреді;Пәнгеқатысты лексика мен терминология:- айнымалы;- алгебралық өрнек;- тепе-теңдік;- айнымалының мәні; - айнымалының мүмкін мәндері;- коэффициент;Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:- алгебралық өрнек деп …;- алгебралық өрнектің мәнін табу үшін … керек; | |
Құндылықтарды дарыту | Әлемдік проблемаларын ескере отырып, жаһандық азаматтық сезімін дамыту. Өзіне және басқаларға құрметпен қарауды, ынтымақтастықты жұптық және жеке жұмыстар арқылы дарыту. | |
Пәнаралықбайланыстар | Бұл сабақта жаратылыстану-математика бағытындағы сабақтарда әртүрлі есептеулер үшін қажетті формулалар туралы түсініктер қарастырылады. | |
АКТ қолдану дағдылары | Active Board тақтамен жұмыс істеу арқылы сабақты белсендендіру. | |
Бастапқы білім | Әріпті өрнек туралы түсінігі бар. Есептің шарты бойынша әріпті өрнекті құрастыра алады. Әріпті өрнектердің мәндерін таба алады. Бүтін өрнектерді түрлендірулерді орындай алады. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 0 – 3 мин | Ұйымдастыру кезеңіБірлескен оқу ортасын құру.Алдыңғы тарау бойынша қайталау сұрақтары: | Слайд 4 |
Сабақтың ортасы 3 – 13 мин 13 – 20 мин 20 -22 мин 22 - 32 мин 32 – 34 мин 34 – 38 мин | Жаңа материалды оқушылармен бірігіп үйрену.Оқушылар, бүгін біз өткен түсініктерімізді қайталау арқылы жаңа сабақпен сабақтастырамыз.Мынадай мысалдармен қарастырайық: Жауабы: Параллелограмм | Қосымша 1 Слайд 5 - 6 Математика. Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық, 2- басылымы Т.А. Алдамуратова, Т.С, Байшоланов, Е.С, Байшоланов . – Алматы: Атамұра, 2015. ISBN9965-34-442-6 Қосымша 4 Слайд 10 |
Сабақтың соңы 38 – 40 мин | Сабақты қорытындылау: | Математика. Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық, 2- басылымы |
Саралау –оқушыларға қалай көбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. |
Сабақ үрдісінде ұсынылған тапсырмалар біртіндеп күрделеген, жұптық жұмыс деңгейлік тапсырмалармен берілді. | Жұптық жұмыста бірін-бірі бағалау,өзін өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы. | Дұрыс отыруын қадағалау, жұмыстану кезінде емін еркін қозғалыста болу. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)