Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Айнымалылар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
«Менің Отаным - Қазақстан»,
«Адами құндылықтар» |
Педагогтің аты-жөні |
|
Күні: |
|
Сынып: 4 А |
|
Сабақтың тақырыбы |
Айнымалылар |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.4.2.1 айнымалыларды қолдану |
Сабақтың мақсаты |
|
Бағалау критерйлері |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
І. Сабақтың басы
|
1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады. Оқушыдан Scratch программалау бағдарламасы жайында өздері білетін ақпараттар сұралады, мұғалім тарапынан қосымша мәліметтер беріледі. 1. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын талқылау. - Айнымалы ұғымы саған таныс па? - Суретке қарап математика пәнінде айнымалыны қолдану жайлы не айтуға болады(1-сурет)? Жаңа сабаққа кіріспе «Ортақ белгі табу» (немесе «4 сурет 1 тақырып») әдісін қолданып оқушы алдыңғы сабақты еске түсіре отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын логистикалық тізбек негізінде табады.
Scratch программалау
ортасында айнымалыларды қолдану туралы бейнематериалды тыңдай
отырып қажетті ақпаратты алу. |
Сабақтың мақсаты мен
бағалау критерийлерін мұғалімнің көмегі арқылы танысады. Оқушы Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолдана алады. |
|
|
Сабақтың ортасы |
2. Жаңа сабақты меңгеру. Оқушы алдымен тапсырманы өз бетінше орындау қажет. 1-ші тапсырма. Дәптермен жұмыс. Логикалық айнымалы деген не? /мәні: ақиқат немесе жалған/. |
Оқушы берілген 1сұраққа толық жауап беру мақсатында ойын ашық жеткізе алады. Дескриптор -1 сұраққа жауап береді. |
«Бас бармақ» әдісі бағалау. . |
|
Сабақтың аяғы |
3. Рефлексия - нені білді, нені үйренді; - не әлі де түсініксіз; |
Оқушы өз ойын жазады. |
|
|
«Ескелді ауданы әкімдігінің Байысов атындағы орта мектебі МДШО» КММ
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
«Менің Отаным - Қазақстан»,
«Адами құндылықтар» |
Педагогтің аты-жөні |
|
Күні: |
|
Сынып: 4 А |
|
Сабақтың тақырыбы |
Кейіпкердің костюмін өзгерту |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру; |
Сабақтың мақсаты |
Scratch программалау ортасында кірістірілген циклды жүзеге асыру жолдары арқылы кейіпкердің костюмін өзгерте алады. |
Бағалау критерйлері |
Scratch программалау ортасында кірістірілген циклды құруды үйренеді |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
І. Сабақтың басы
|
1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады. 2. Оқушыдан Scratch программалау бағдарламасы жайында өздері білетін ақпараттар сұралады, мұғалім тарапынан қосымша мәліметтер беріледі. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын талқылау. - Айнымалы ұғымы саған таныс па? - Scratch –те спрайттарды қалай қозғалтады? Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолдану туралы бейнематериалды тыңдай отырып қажетті ақпаратты алу. Тиімділігі: жаңа материалмен таныса отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, саралайды, бағалайды. Саралау: оқушының қажеттілігіне қарай қолдау көрсете отырып түрткі сұрақтар беріледі. |
Сабақтың мақсаты мен
бағалау критерийлерін мұғалімнің көмегі арқылы танысады. Оқушылар Scratch программалау ортасында айнымалыларды қолдана алады. |
Оқушы мен мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі. |
|
|
2. Жаңа сабақты меңгеру. “INSERT” әдісі, оқулықпен жұмыс. Сөздікпен жұмыс. Оқушы «Жаңа білім» бөліміндегі ақпаратпен танысып, кесте бойынша түртіп алу жүйесімен жұмыс жасалады: W - білемін; + жаңалық; - білмеймін; ?- білгім келеді; талдау жүргізіледі. Сонымен қатар оқулықта кездескен сөздіктерді дәптеріне жазып жұмыс жасайды. Костюм- Костюм-Suit, Ауыстыру-Замена-Replacement 1-ші тапсырма. Дәптермен жұмыс. Логикалық айнымалы деген не? мәні: ақиқат немесе жалған/. |
Оқушы жаңа материалмен таныса отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, саралайды. Берілген 1 сұраққа толық жауап беру мақсатында ойын ашық жеткізе алады. Дескриптор -1 сұраққа жауап береді. |
. |
|
Сабақтың аяғы |
3. Рефлексия
|
Оқушы өз ойын жазады. |
|
|
«Ескелді ауданы әкімдігінің Байысов атындағы орта мектебі МДШО» КММ
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
«Менің Отаным - Қазақстан»,
«Адами құндылықтар» |
Педагогтің аты-жөні |
|
Күні: |
|
Сынып: 4 А |
|
Сабақтың тақырыбы |
Өз ойынының сценарийі |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.1.1 мәтінде қарапайым кестелер жасау; |
Сабақтың мақсаты |
|
Бағалау критерйлері |
|