Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім
Қызығушылықтарын ояту | Миға шабуыл арқылыСұрақ жауапты пайдалану | Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа түсіру,Өткен тақырып аррналған а үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар арқылы үй жұмысын сұраймын?Қазақ бейнелеу өнерінің қалыптасу және даму жолы қандай?Қазақ бейнелеу өнері деген қандай өнерҚазақ бейнелеу өнерінің бастауында кім тұр?Қазақ бейнелеу өнерінің кәсіби шеберлігін даяолайтын студия нешінші жылы ұйымдастырылып, онда кім сабақ берді?Қазақ бейнелеу өнері шығармаларының алғашқы көрмесі қашан және қай қалада ұйымдастырылды
Сөздікті тексеру
Бейнелеу өнері- изобразительное искусствоКескіндеме – графикаМүсіндеме – скульптураҚолданбалы – прикладнойҚалыптасу – формироватьШеберлік – мастерствоКөрме – выставкаКонверт-сұрақ» әдісін | Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру.Топпен жұмыс жасау, жарыс арқылы сабаққа деген ынталары артады |
Түсіну | Өткен тақырыпты меңгертуде «қолдану және жаңа тақырыпқа бастама https://www.ssyoutube.com/watch?v=P0aXF9YKWKQ видео көредісұрақтар қойылады | Сабақта қолданылатын әдіс оқушыларды сыни ойлауына ықпал етеді. Мұнда әр бала, өз ойын айтып,шығармашылығын қалыптастырады. Ол дегеніміз – бала бұрын тек тыңдаушы болса, енді ізденуші, өз ойын дәлелдеуші, ұйымдастырушы рөлін атқарады. Сын тұрғысынан ойлау қабілеттері сабақ үстіндегі проблемалық сұрақтарды шешу кезінде, бір сұраққа бірнеше нұсқада жауап берумен және ситуациялық жағдайлардан жол тауып шығу әрекеттерінен байқалады.
| Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу, өткен сабақтарды қайталауТоппен жұмыс жасау |
Қолдану | Жұптық Диалогті сұрақтармен толтырып, өзара сөйлесу. Бұл тапсырманы «Даналық ағашы» оқыта үйрету ойыны арқылы да өткізуге болады. Ойынның шарты: Төмендегі жауаптарды мұғалім қағазға жазады да, қолдан жасалған ағаштарға нөмірлеп іліп қояды. Содан соң әр оқушы ағаштағы ілулі тұрған жауап жазылған қағазды алып, сұрақ құрастырып беруі тиіс. Басқалары сұрақ пен жауапты бағалайды. Жүргізуші жеңімпазды анықтайды- ....?- Айша Ғарифқызы Ғалымбаева – Қазақстанның халық суретшісі.- ...?- А.Ғалымбаева 1917 жылы Алматы облысының Еңбекшіқазақ ауданындағы Есік ауылында дүниеге келген.- ...?- Ол 1943 жылы Алматының көркемсурет училищесінде, 1949 жылы Бүкілодақтық мемлекеттік кинематография институтында оқыған.- ...?- Республикалық, одақтық және халықаралық көптеген көрмелерге қатысқан.- ...?- Оның туындылары: «Шопан» 1949 ж, «Менің аулам» 1949 ж, «Қазақ халық киімдері» 1958 ж альбомы, «Қызыл апортжәне табақ» 1994 ж, «Жайнаған гүл шоғыры» 1999 ж т.б.- ...?- Ол Қазақстан Республикасы Ш.Уәлиханов атындағы Мемлекеттік сыйлықтың лауреаты, «Құрмет белгісі», «Еңбек Қызыл Ту» ордендерінің иегері.
| Бұл әдіс арқылы оқушы мен оқушы арасында «Жақын арадағы даму аймағы»(ЖАДА)(Выготский) қалыптасты. Себебі: әр жұп түсінбеген немесе қиындық тудырған сұрақтарын бір-біріне қою арқылы жұптасып, жауап іздеді, талқылады, жаңа тақырыпты бірі-біріне түсіндіреді | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады |
Сергіту сәті | «айна»әдісі | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
Талдау | Тақтада жұмыс Кескіндемеші,суретшісі, қайраткеріТалдау түрлері Сөйлем құрастыру | Әр топқа жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар татату, Әр топ өз беттеріншге ақылдасып, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табады, сол арқылы тақырыптың мағанасын ашады | Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайды, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табу керек |
Жинақтау | Сұрақ-жауап Айша ғалымбаева кім ? | Тарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа тақырып төңірегіәнде шағын әңгіме жазу тапсырылады | Әр топ өзара тақырыпқа қатысты шағын әңгіме жаза отырып өз ойларын жинақтайы ортаға шығып әңгімелерін оқиды |
Бағалау | Өзін-өзі бағалау (2 мин)топпенбағалауБағалау параққа жазу | Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату | Өзін өзі топпн бағалайды |
Рефлексия | Стикерлерді толтыру | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |