Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
5.1.1.1 ¬ -
музыканың түрін, стилі мен жанрын, музыкалық көркемдеуші құралдарды
анықтау, тыңдалған шығарманы
талдау;
5.1.2.1 – дәстүрлі
халық әндері мен аспаптық музыканың жанры мен стилін, айтыстың
түрлерін анықтау;
5.1.3.3 – музыкалық
шығармалардың қарапайым үзінділерін музыкалық аспаптарда бірлесіп
орындау
|
Сабақтың
басы
5
мин
12
минут
10
мин
10
минут
5
минут
3
минут
|
Амандасу
Үй тапсырмасын
тексеру
Үйге берілген әнді жатқа
сұрау. Сұрақтар қою арқылы өткен сабақты
қорытындылау
1-тапсырма. Тыңдау және
талдау.
Халқымыз әнді шебер орындаумен
қатар, тез арада өз ойынан өлең шығарып, сөз жарысы – айтыс
ұйымдастырған.
Үлкен жиын – тойларда жиналған
халық бірінің айтқанөлеңіне бірі жауап қайтарып, суырыпсалма өнерін
көрсеткен. Кейінгі кезде осындай жарыстар өнер жарысына, айтысқа
айналған. Айтысқа қатысатын айтыскер тапқыр болумен қатар, өлеңін
әуенге қосып, домбырамен
орындаған.
Айтыс – халық ауыз әдебиетінің бір
түрі, яғни әдеби
жанр.
Айтыскер – айтысқа қатысушы, айтысатын
адам.
Суырыпсалма – тез арада өз ойынан өлең
шығару
Ақындар Қыз бен жігіт
Жұмбақ
айтысы айтысы
айтысы
Айтыстың кең тараған
түрлері
Бәдік
Қайым
айтысы
айтысы
2-тапсырма. Айтыс тыңдау -
«Қыз бен жігіт
айтысы»
Қыз бен жігіт
айтысы — айтыстың бір түрі. Бұл
айтыстың басқа айтыстардан негізгі айырмашылығы — айтысқа түскен
қыз бен жігіт арасында әзіл-қалжың, сондай-ақ әлеуметтік жағдай
көбірек сөз болады. Қыз бен жігіттің өнер жарысы кейде қайымдасу не
жұмбақтасу түрінде
болады.
Қыз бен жігіт айтысын
тамашалап, төмендегі сұрақтарға жауап
береміз:
1.Қалай ойлайсыңдар қыз бен
жігіт айтысы өз ойларын айтыстың қай жолдарында
білдірген?
2.Берілген қыз бен жігіт
айтысына қандай сипаттама берер
едің?
3. Тыңдаған айтыста не
байқадың?
Айтыскерлердің өлең шумағының
екі тармаған қайталап, ал үшінші, төртінші тармақтарда өз ойын
жеткізетін айтыс түрін қайым айтыс деп
атайды.
3-тапсырма.Ән
үйрену.
Ән айтпас бұрын алдымен
даусымызды
жаттықтырайық.
Айтысқа
дайындал
-
Сөз айтайық
көшелі,
Мерейің сонда
өседі
Бабаларым
шетінен
Ақын болған
кешегі
-
Сөз айтайық
көшелі
Мерейің сонда
өседі
Шаттықтың білімді болсаң,
Еседі самалы
алдан
4-тапсырма. «Көңілді
микрафон» әдісінің сұрағына жауап
берейік.
Бұл әдісті жазбаша немесе
ауызша өткізуге болады. Сұрақ қою арқылы баланың сабақты қалай
меңгергенін немесе меңгермеген жерлерін білуге
болады.
-
Айтыс дегеніміз
не?
-
Айтыскер деген
кімдер?
-
Суырыпсалма деген
кім?
-
Қайым айтыс дегеніміз
не?
5-тапсырма.
Бағалау
Кері
байланыс
-
Сабақта
қай тапсырмалар сәтті шықты?
-
Қандай
тапсырма қиын болды?
-
Сабақта
нені әлі де жақсарту қажет?
|
Оқушылар әнді жатқа
айтады.Сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар бейнетаспадан айысты
көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтарға жауап
береді
Сұрақтарға жауап
беріп,талдайды
Әнді талқылай келе берілген
сұрақтарға жауап береді.
2 –
шумақтың
3-4
тармақтарында
ғы сөздерді мағынасы
мен ұйқасына қарай орнына
қояды.
Екі топқа бөлініп,
қайым айтыстың шумағын
орындайды.
Бір -бірін
бағалау
Әр бір жасалынған жұмысты 10
балл мен бағаланады
|
Оқушылар бір бірін
бағалайды
Платформа жүйесінің пайыздық
есептеу нәтижесі
Бір бірін «Басбармақ» әдісімен
бағалады.
Платформа жүйесінің пайыздық
есептеу нәтижесі
Әр бір жасалынған жұмысты 10
балл мен бағаланады.
|
Смайлик
Бейнежазба,оқулық
Сұрақтарға жауап бередіӘн
орындау,
аудиожазбалар,бейнежазбал
Смайлик
Кері байланыс
ағашы
|