Материалдар / Айтыс өнері 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Айтыс өнері 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
19 Мамыр 2024
432
6 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымы:


Бөлімі:

Қазақ халқының музыкалық мұрасы

Педагогтің аты жөні:

Тасболат Сабира

Күні:


Сынып:

5

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Айтыс өнері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.1.2.1-дәстүрлі халық әндері мен аспаптық музыканың жанры мен стильін, айтыстың түрлерін анықтау.


Сабақтың мақсаты:

Дәстүрлі халық әндері мен аспаптық музыканың жанрын анықтайды, дәстүрлі әншілер мектептерінің және халық композиторларының шығармаларын ажыратады, айтыс түрлерін ажырата білуді, айтыста қолданылатын көркемдік құралдары ажырата білуді.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау


Сабақтың басы




























Сабақтың ортасы















































Сабақтың соңы


























1.Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу

Сабақтың мақсатымен танысады.

Оқушыларды 3 топқа бөлу

Өткенді еске түсіру:

1-тапсырма.Тыңдау. Талдау

Кенен Әзірбаевтың

«Көкшолақ» атты әнін айту

Ұлдар 1ші топтың сөзін айтады

Олай жүрші

Былай жүрші

Қыздар мінген

Жанай жүрші

Жамандатқыр

Арам қатқыр

Мені құртқан

Қыздар 2 ші топтың сөзін айтады

Көкшолақ

Көкшолақ

Байталды

Көкшолақ

Көкшолақ

Көкшолақ

Дауыс жаттығуларын жасау

Кім біледі әдісі:

Әр топтан 1 оқушыдан шығып ұяшық таңдап сұраққа жауап береді.Кейбір ұяшықтың ішінде жасырылған видео болады соған жауап беру

Жаңа сабақ: Айтыс өнері

Айтыс тез арада өз ойынан шығарып,сөз жарысы.Бірінің айтқан өлеңіне бірі жауап қайтарып,суырыпсалма өнерін көрсеткен.Суырыпсалма-тез арада өз ойынан өлең шығару.

Айтысқа қатысатын адамды айтыскер деп атайды



Айтыстың түрлері:

Қыз бен жігіт айтысы,қайым айтыс,оқушылар айтысы,жұмбақ айтысы,бәдік айтысы.

Біржан Сара айтысы бейнеролик

3-Тапсырма. Тыңдалым қайым айтыс

Жігіт

Сөз айтайық көшелі,

Мерейің сонда өседі,

Бабаларым шетінен,

Ақын болған кешегі.

Қыз

Сөз айтайық көшелі,

Мерейің сонда өседі.

Шаттықтың білімді болсаң,

Еседі самалы алдан.

Балалар осы төрт жолды әуенге қосып орындап көрейік.

4-тапсырма.Өздік жұмыс.Балалар айтыстың әуенін өз қалауың бойынша түрлендір, яғни музыкалық импровизация жаса.Оқушылар бір бірімен домбыра аспабы арқылы айтысу

.

Сергіту сәті:

Музыка қосып ырғақпен оркестр құру.Аспаптармен

Шатасқан аспаптар әдісі:

3 топқа қиылған аспаптарды құрастырып көрейік




Рефлексия:

-Мен не білдім?

- Бүгін мен не үйрендім?

-Мен үшін қандай тапсырма қиын болды?
-Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым












1 топ: До


2 топ: Ми


3 топ: Соль




Оқушылар ән айтады







До-до-до-до

Ре-Ре-Ре-Ре

Ми-Ми-Ми-Ми

Фа-Фа-Фа-Фа

Соль-Соль-Соль-Соль

Ля-Ля-Ля-Ля

Си-Си-Си-Си

До-До-До-До




10.10.10

20.20.20





Бейнероликті тамашалайды












Оқушылар «Біржан мен Сара» айтысын тыңдап бейнетаспада көрген ойларын айтады.





Бейнероликті тамашалайды





Бір –бірімен айтысады









Домбырамен бір бірімен сөз таластырып айтысады





Шулы аспаптармен ырғақта орындайды





Оқушылар суретке байланысты әңгіме құрастырады










Дескриптор

Тыңдаған әнге сипаттама береді.Әнді орындайды.















Жұмбақты тапқан оқушыны смайликпен бағалау


Топты бағалау



















Оқушыларды смайликпен бағалау











Оқушыларды смайликпен бағалау














Дескриптор кестеге қарап ырғақты орындау




Дескриптор

Қима қағаздарды құрастырады,және қорғап шығады






























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!