Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу
Сабақтың мақсатымен
танысады.
Оқушыларды 3 топқа
бөлу
Өткенді еске
түсіру:
1-тапсырма.Тыңдау.
Талдау
Кенен
Әзірбаевтың
«Көкшолақ» атты әнін
айту
Ұлдар 1ші топтың
сөзін айтады
Олай
жүрші
Былай
жүрші
Қыздар
мінген
Жанай
жүрші
Жамандатқыр
Арам
қатқыр
Мені
құртқан
Қыздар 2 ші топтың
сөзін айтады
Көкшолақ
Көкшолақ
Байталды
Көкшолақ
Көкшолақ
Көкшолақ
Дауыс жаттығуларын
жасау
Кім біледі
әдісі:
Әр топтан 1 оқушыдан
шығып ұяшық таңдап сұраққа жауап береді.Кейбір ұяшықтың ішінде
жасырылған видео болады соған жауап
беру
Жаңа
сабақ: Айтыс
өнері
Айтыс тез арада өз
ойынан шығарып,сөз жарысы.Бірінің айтқан өлеңіне бірі жауап
қайтарып,суырыпсалма өнерін көрсеткен.Суырыпсалма-тез арада өз
ойынан өлең шығару.
Айтысқа қатысатын
адамды айтыскер деп атайды
Айтыстың
түрлері:
Қыз бен жігіт
айтысы,қайым айтыс,оқушылар айтысы,жұмбақ айтысы,бәдік
айтысы.
Біржан Сара
айтысы бейнеролик
3-Тапсырма. Тыңдалым қайым
айтыс
Жігіт
Сөз айтайық
көшелі,
Мерейің сонда
өседі,
Бабаларым
шетінен,
Ақын болған
кешегі.
Қыз
Сөз айтайық
көшелі,
Мерейің сонда
өседі.
Шаттықтың білімді
болсаң,
Еседі самалы
алдан.
Балалар осы төрт
жолды әуенге қосып орындап
көрейік.
4-тапсырма.Өздік
жұмыс.Балалар айтыстың әуенін өз
қалауың бойынша түрлендір, яғни музыкалық импровизация
жаса.Оқушылар бір бірімен домбыра аспабы арқылы
айтысу
.
Сергіту
сәті:
Музыка қосып
ырғақпен оркестр
құру.Аспаптармен
Шатасқан аспаптар
әдісі:
3 топқа қиылған
аспаптарды құрастырып
көрейік
Рефлексия:
-Мен не
білдім?
- Бүгін мен не
үйрендім?
-Мен үшін қандай
тапсырма қиын болды?
-Ал қай тапсырманы мен оңай
орындадым
|
1 топ:
До
2 топ:
Ми
3 топ:
Соль
Оқушылар ән
айтады
До-до-до-до
Ре-Ре-Ре-Ре
Ми-Ми-Ми-Ми
Фа-Фа-Фа-Фа
Соль-Соль-Соль-Соль
Ля-Ля-Ля-Ля
Си-Си-Си-Си
До-До-До-До
10.10.10
20.20.20
Бейнероликті
тамашалайды
Оқушылар «Біржан мен
Сара» айтысын тыңдап бейнетаспада көрген ойларын
айтады.
Бейнероликті
тамашалайды
Бір –бірімен
айтысады
Домбырамен бір
бірімен сөз таластырып
айтысады
Шулы аспаптармен
ырғақта орындайды
Оқушылар суретке байланысты
әңгіме құрастырады
|
Дескриптор
Тыңдаған әнге
сипаттама береді.Әнді
орындайды.
Жұмбақты тапқан
оқушыны смайликпен бағалау
Топты
бағалау
Оқушыларды
смайликпен бағалау
Оқушыларды
смайликпен бағалау
Дескриптор кестеге
қарап ырғақты орындау
Дескриптор
Қима қағаздарды
құрастырады,және қорғап
шығады
|
|