Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Әке балаға сыншы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ВИДЕО САБАҚ ЖОСПАРЫ
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пән/Сынып: |
қазақ әдебиеті, 7-сынып |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қай аптаның нешінші сабағы |
4-тоқсан, 1-апта, №2 сабақ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тарау немесе бөлім атауы: |
4-бөлім: Ұрпақ тәрбиесі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Әке-балаға сыншы. Әке үкімі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаттары: |
7. А/И 3 Көркем шығарманың тілі. 7. А/И 3 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
-шығарманың тілін талдайды -көркемдегіш құралдардың қолданысын анықтайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критериі: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Уақыты |
Кезеңдері |
Сабақтың мазмұны |
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 минут |
Ұйымдастыру |
Қайырлы күн оқушылар!Біз сіздермен әдебиет сабағынан 3 тоқсандағы 2-сабағын бастаймыз. Сабағымыздың тақырыбы: Әке-балаға сыншы. Әке үкімі. Бүгінгі сабақта: Біз М. Шахановтың «Нарнықұм зауалы» поэмасының тілдің ерекшеліктерін талдап, көріктеуіш құралдарын анықтаймыз. |
|
Видео-аудио суреттер, кесте, диограмма, презентация, электронды құралдар, т.б. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3-5 минут |
Жаңа сабақ |
«Сұрақ-жауап» әдісімен қызығушылықты оятамын. • Көркемдегіш құралдар дегеніміз
не? Ол не үшін қажет? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1-3 минут
|
Тапсырмалар |
«Мағынаны тану» әдісі 1- тапсырма: Берілген поэмадан ғаламторды пайдаланып, төмендегі жаңа сөздердің мағынасын табыңыз. БК:Шығарманың мазмұнын білу, жаңа сөздерге түсініктеме беру. Поэма, егеске түсу, залал, үкім, пенделік, пасық ойлар, кею, ішік, шомбал жігіт, әдіптелген жағасы , зауал Дескриптор -поэма мазмұнын түсінеді; -жаңа сөздерге түсініктеме береді.
Өзін-өзі тексеру. Поэма- эпостық жанрдың бір түрі; белгілі бір оқиғаны, адам тағдырын, заман шындығын эпикалық не лирикалық үлгідегі өлеңмен сипаттайтын көлемді поэтикалық шығарма, егеске түсу- қарсыласу,пікір таласу , үкім-шешім, пенделік-адамның жаман қасиеттері, пасық ойлар-арам, жаман ойлар, кею- қапа болу, нала болу, ішік-тон, шомбал жігіт-тығыршықтай, толық, олпы-солпы жүретін адам, әдіптелген жағасы-тігілген, безендірілген , зауал-қиын-қыстау күн.
А/И 3 Көркем шығарманың тілі. 2-тапсырма. Оқулықтағы 2- тапсырма, 147 бет. Поэмадан көркемегіш құралдарын тауып, кестеге түсіріңіз. БК: Поэмадан көркемдегіш құралдарды табу. Дескриптор -көркемдегіш құралдарды ажырата алады -көркемдегіш құралдарды поэмадан дұрыс табады -шығармадан мысал келтіреді
Өзін-өзі тексеру:
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 минут |
Бекіту |
Бекіту сұрақтары: -Көріктеуіш құралдарының қызметі қандай? -Шығармадан қандай көріктеуіш құралдарын таптың? |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 мин |
Оқу тапсырмасы: |
250 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |