Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    САБАҚ:  2

    4 бөлім

    Ұрпақ тәрбиесі

    Мектеп:  №30 Хиуаз Доспанова атындағы жалпы орта білім беретін мектебі

    Сабақ тақырыбы

    Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі. Кейіпкерлер бейнесі

    Күні: 02.05.2023ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Мәдениет Д.Н

    СЫНЫП: 7

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Осы сабақ арқылы

    Жүзеге асатын оқу

    мақсаттары

    1. Б/С 7,2 Әдеби жанр түрлеріне даму барысында жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру


    Сабақ мақсаттары

    ( Бағалау критерийі)

    Барлық оқушылар орындай алады: Әңгіме мазмұнын алдын ала бөлінген бөліктер бойынша түсіндіреді

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Әңгімені заманауи тұрғысынан зерттейді.

    Кейбір оқушылар орындай алады:Түрлі көз қараста әңгімеге баға береді.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады: Әңгімені заманауи тұрғыдан зерттейді. Түсінік қалыптастыру үшін талдап, пікірталасқа түседі.

    Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:  Әңгіме

     ішіндегі алагөуім,шақша, сағақ, көлегөйлеу,қитар,қынжылу сөздерінің мағынасын ашу

    Құндылықтарға баулу

    Балаларға ұлттық құндылықтарды насихаттай отырып, ата- ана алдындағы жауапкершілікке баулу, түрлі көзқарасты талдай отырып, өзінің пікірімен салыстыру арқылы өз ойын ашық жеткізу дағдысы

    Пәнаралық байланыс

     Әдебиет, география, өзін- өзі тану

    Алдыңғы оқу:

      Т.Әбдік «Қонақтар» әңгімесі.

    Саралап оқыту тәсілі

     Көркем әдеби шығарманы талдау барысында қолданылатын саралау тапсырмалары – әрбір кейіпкердің сөйлеу ерекшеліктерін зерттеп, оларды өзара салыстыра талдау.



    Сабақ басы

    7 минут











    3 минут

    Ширату сұрақтары


    1.Ұйымдастыру.

    «Шаңырақ» тренингі арқылы ата – анаға арнап жағымды сөз және нақыл сөздер арқылы уықтар қадап шаңырақ көтеру арқылы жағымды орта қалыптастыру.

    2. Туыстық атаулар арқылы топқа бөлу.

    І топ «Ата»

    ІІ топ«Әже»

    ІІІ топ«Бала»

    IV топ «Немере»

    3. Тақырыпқа ену мақсатында қосымша сұрақтар. Ол сұрақтар: 1.Жеті атаны ата, 2.Отбасының дастархан басында орналасу ережесін кім біледі?, Жиеншардың туыстық жақындығын атап бер,

     Оқылымалды тапсырма

    Бағалау критерийі:

    I әрекет Жеке жұмыс .Берілген сұрақтар бойынша пікірталасқа түсу

      Талқылауға арналған сұрақтар:

    1. Қонақтың неше түрі бар?

    2.Ерекеңнің үйіне келген қонақтарды қонақ деуге бола ма?

    Дескриторлар:

    1. Балалар берілген сұрақтарға деректерге сүйене отырып жауап береді.

    Шығармаға композициялық талдау жасау.

    1. Әңгіменің басталуы - Ерғабыл шал мен кемпірінің әңгімесі.

    2. Дамуы - Ерекеңнің малын іздеуі, ішкі ойы.

    3. Байланысуы - Қаладағы баласының келуі. Ауыл қонақтары

    4. Шиеленісуі - Сапабек пен әкесі әңгімелерінің жараспауы. Ауыл әні.

    5. Шарықтау шегі - Мазасы кеткен қарт

    6. Шешімі - Соңғы үміті орындалмаған қария. Құлазыған көңіл

    2-тапсырма.Сұрақтар.

    1). Ерғабыл шал таңертең не іздеп кемпірін оятты? (шақша)

    2) Аспендиярдың мамандығы қандай еді? (тракторшы)

    3). Қыста отын жоқ, бар кезде ойып алайын. Кімнің сөзі? (Ерқабыл)

    4). Ерқабыл шалдың жасы нешеде деп ойлайсың?(жетпіс бес)

    5). «Біздің мынау да геолог боламын деп жүр». Кімнің сөзі?(Сапабек)

    6). «Қызыл жолақ дастархан жайылып, майы шылқыған күре бауырсақтар төгілді. Шайды... құйды. Кім шайды құйды?» (Тома)


    1). Кеше кер ноқтаның сағағын байламапсың ғой, кер құлын ағытылып кетіпті. Кімнің сөзі?(Ерқабыл)

    2). Үйбай, үйбай шалды қара тұра алмай жатыр, деп күлген кім? (көрші жігіттің бірі)

    3). Киіміңді қимай отырсың ба? Бөркіңді есіңде болсын өзім аламын. Кімнің сөзі? (көрші шалдың)

    4). Аспендияр домбырашының әкесінің аты кім? (Дүйсенбі)

    5). Ерқабылдың ауылы қай жерде орналасқан? (Қаратүбекте)

    6). «Жастардың бәрі сол, Ереке. Менің әлгі кішкентайым, мені бақпаймын дейді?» Кімнің сөзі? (Абыл)






    Тірек сөздер, қима қағаздар






    Қалыптастырушы бағалау


    «Менің баспалдағым» әдісі бойынша әр оқушы өз баспалдағын сабақтың әр бөліміне өз көзқарасын жазу арқылы бағалай алады. Мысалы, толықтай меңгердім, түсініксіз болды, меңгере алмадым т. б.

    Сабақ ортасы













    15 минут



















    5 минут












    10 минут







      Оқылым

    Бағалау критерийі

    II әрекет Топтық жұмыс:

    Шығарманың негізгі тақырыбы мен идеясын кейіпкерлер мінез- құлқы мен іс әрекеттерін «Балық қаңқасы» арқылы ашу, проблемалық сұрақтарға жауап іздееу

    Дескрипторлар:

    1. «Балық қаңқасы» әдісін арқылы шығармадағы проблемалық мәселенің себеп- салдарын табады.

    Мысалы:

    I топ «Сапабектің тоғышар, сезімсіз, қатыгез болып өсуіне кім кінәлі?

    II топ « Сапабектің ата – анасына қарасуға жұмысбастылығы, жақсы маман болуы себеп деп ойлайсыз ба?»

    III топ « Ерғабылшалдыңқалаға көшкісі келмеуініңсебебі не?»сұрағын мәселе етіп алып оның себептерін дәлелдер арқылы қорытынды жасайды.



    III әрекет Бағалау критерийі

    1.Әңгіменің теориялық тапсырмасына талдау жасау

    2 Сюжет желісін құрылымдау.

    Дескрипторлар:

    1. Шығарма ішіндегі көркемдегіш құралдарды таниды.

    2. Шығарма сюжетінің құрылымы бойынша талдайды.

    I топ  Мәтіннен көркемсөз айшықтарын табу. Мысалы:

    Теңеу

    Эпитет

    Метафора

    Метонимия

    ?

    ?

    ?

    ?

    II топ

    Фразелогизм

    Ауыспалы мағ сөздер

    Мақал- мәтелдер

    ?

    ?

    ?

    III топ

    Экспо-сы

    Дамуы

    Шарықтау шегі

    Шиеленісуі

    Шешім

    ?

    ?

    ?

    ?

    ?


    IV әрекет Бағалау критерийі

    1.Мәтіннің заманауи тұрғыдан салыстырып баға беруТоптық жұмыс

    Дескриптор:
    Оқушылар «
    Ойлаудың алты қалпағы» арқылы жұпқа бөлініп өз көзқарастарын берілген сұрақ арқылы шынайы білдіреді.

    Сұрақ: «Ата – ана алдындағы борыш ақшамен өлшене ме?»
    «Ақ қалпақ
    » -проблемаға қатысты деректерді келтіреді

    «Сары қалпақ» -үзіндіден жағымды тұстарын айтады.

    «Қара қалпақ» - жағымсыз тұстарын айтады.

    «Көк қалпақ» - «Мен Сапабек болсам....» деген сөздерді жалғастырып өз көзқарастарын

    айтады. Не үшін? Неге? Сұрақтарын талдайды.

    «Жасыл қалпақ» - тың идеялар мен болжамдар жасайды.

    «Қызыл қалпақ» -тұжырым жасайды.

    Мәтін,А4, А3 қағаздары, маркерлер, түрлі- түсті қағаздар



    Қалыптастырушы бағалау





    Кеспе қағаздар








    Қалыптастырушы бағалау


    «Менің баспалдағым» әдісі бойынша әр оқушы һз баспалдағын сабақтың әр бөліміне өз көзқарасын жазу арқылы бағалай алады. Мысалы, толықтай меңгердім, түсініксіз болды, меңгере алмадым т. б.





    6 түсті қалпақ






    Қалыптастырушы бағалау


    «Менің баспалдағым» әдісі бойынша әр оқушы һз баспалдағын сабақтың әр бөліміне өз көзқарасын жазу арқылы бағалай алады. Мысалы, толықтай меңгердім, түсініксіз болды, меңгере алмадым т. б.

    Сабақ соңы

    3 минут









    IV әрекет Бағалау критерийі

    «Атаңа не қылсаң, алдыңа сол келеді» тақырыбы аясында бейне үзік көрсету

    Дескрипторлар:

    1 Бейне үзік желісінен алған әсерін өз көзқарасы тғрғысынан талдайды.

    2. Өмірмен байланыстырады



    Бейне үзік

    «Атаңа не қылсаң алдыңа сол келедә»

    «Менің баспалдағым» әдісі бойынша әр оқушы һз баспалдағын сабақтың әр бөліміне өз көзқарасын жазу арқылы бағалай алады. Мысалы, толықтай меңгердім, түсініксіз болды, меңгере алмадым т. б.

    Рефлексия

    2 минут

      « + және -» әдісі бойынша кері байланыс орнату

    Бес пікір жазылған парақ беріледі. Өзін бағалау үшін маркер арқылы тиісті тірек сөзді бояп белгі қою.

    №

    Мазмұны

    +

    -

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тұрсынғалиева Гүлниса Сырымбетқызы
    07 Маусым 2023
    615
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    А.Кемелбаеваның "Шашты" әңгімесін оқыту әдістемесі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    А.Кемелбаеваның "Шашты" әңгімесін оқыту әдістемесі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    оқыту әдістемесі
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    САБАҚ:  2

    4 бөлім

    Ұрпақ тәрбиесі

    Мектеп:  №30 Хиуаз Доспанова атындағы жалпы орта білім беретін мектебі

    Сабақ тақырыбы

    Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі. Кейіпкерлер бейнесі

    Күні: 02.05.2023ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Мәдениет Д.Н

    СЫНЫП: 7

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Осы сабақ арқылы

    Жүзеге асатын оқу

    мақсаттары

    1. Б/С 7,2 Әдеби жанр түрлеріне даму барысында жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру


    Сабақ мақсаттары

    ( Бағалау критерийі)

    Барлық оқушылар орындай алады: Әңгіме мазмұнын алдын ала бөлінген бөліктер бойынша түсіндіреді

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Әңгімені заманауи тұрғысынан зерттейді.

    Кейбір оқушылар орындай алады:Түрлі көз қараста әңгімеге баға береді.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады: Әңгімені заманауи тұрғыдан зерттейді. Түсінік қалыптастыру үшін талдап, пікірталасқа түседі.

    Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:  Әңгіме

     ішіндегі алагөуім,шақша, сағақ, көлегөйлеу,қитар,қынжылу сөздерінің мағынасын ашу

    Құндылықтарға баулу

    Балаларға ұлттық құндылықтарды насихаттай отырып, ата- ана алдындағы жауапкершілікке баулу, түрлі көзқарасты талдай отырып, өзінің пікірімен салыстыру арқылы өз ойын ашық жеткізу дағдысы

    Пәнаралық байланыс

     Әдебиет, география, өзін- өзі тану

    Алдыңғы оқу:

      Т.Әбдік «Қонақтар» әңгімесі.

    Саралап оқыту тәсілі

     Көркем әдеби шығарманы талдау барысында қолданылатын саралау тапсырмалары – әрбір кейіпкердің сөйлеу ерекшеліктерін зерттеп, оларды өзара салыстыра талдау.



    Сабақ басы

    7 минут











    3 минут

    Ширату сұрақтары


    1.Ұйымдастыру.

    «Шаңырақ» тренингі арқылы ата – анаға арнап жағымды сөз және нақыл сөздер арқылы уықтар қадап шаңырақ көтеру арқылы жағымды орта қалыптастыру.

    2. Туыстық атаулар арқылы топқа бөлу.

    І топ «Ата»

    ІІ топ«Әже»

    ІІІ топ«Бала»

    IV топ «Немере»

    3. Тақырыпқа ену мақсатында қосымша сұрақтар. Ол сұрақтар: 1.Жеті атаны ата, 2.Отбасының дастархан басында орналасу ережесін кім біледі?, Жиеншардың туыстық жақындығын атап бер,

     Оқылымалды тапсырма

    Бағалау критерийі:

    I әрекет Жеке жұмыс .Берілген сұрақтар бойынша пікірталасқа түсу

      Талқылауға арналған сұрақтар:

    1. Қонақтың неше түрі бар?

    2.Ерекеңнің үйіне келген қонақтарды қонақ деуге бола ма?

    Дескриторлар:

    1. Балалар берілген сұрақтарға деректерге сүйене отырып жауап береді.

    Шығармаға композициялық талдау жасау.

    1. Әңгіменің басталуы - Ерғабыл шал мен кемпірінің әңгімесі.

    2. Дамуы - Ерекеңнің малын іздеуі, ішкі ойы.

    3. Байланысуы - Қаладағы баласының келуі. Ауыл қонақтары

    4. Шиеленісуі - Сапабек пен әкесі әңгімелерінің жараспауы. Ауыл әні.

    5. Шарықтау шегі - Мазасы кеткен қарт

    6. Шешімі - Соңғы үміті орындалмаған қария. Құлазыған көңіл

    2-тапсырма.Сұрақтар.

    1). Ерғабыл шал таңертең не іздеп кемпірін оятты? (шақша)

    2) Аспендиярдың мамандығы қандай еді? (тракторшы)

    3). Қыста отын жоқ, бар кезде ойып алайын. Кімнің сөзі? (Ерқабыл)

    4). Ерқабыл шалдың жасы нешеде деп ойлайсың?(жетпіс бес)

    5). «Біздің мынау да геолог боламын деп жүр». Кімнің сөзі?(Сапабек)

    6). «Қызыл жолақ дастархан жайылып, майы шылқыған күре бауырсақтар төгілді. Шайды... құйды. Кім шайды құйды?» (Тома)


    1). Кеше кер ноқтаның сағағын байламапсың ғой, кер құлын ағытылып кетіпті. Кімнің сөзі?(Ерқабыл)

    2). Үйбай, үйбай шалды қара тұра алмай жатыр, деп күлген кім? (көрші жігіттің бірі)

    3). Киіміңді қимай отырсың ба? Бөркіңді есіңде болсын өзім аламын. Кімнің сөзі? (көрші шалдың)

    4). Аспендияр домбырашының әкесінің аты кім? (Дүйсенбі)

    5). Ерқабылдың ауылы қай жерде орналасқан? (Қаратүбекте)

    6). «Жастардың бәрі сол, Ереке. Менің әлгі кішкентайым, мені бақпаймын дейді?» Кімнің сөзі? (Абыл)






    Тірек сөздер, қима қағаздар






    Қалыптастырушы бағалау


    «Менің баспалдағым» әдісі бойынша әр оқушы өз баспалдағын сабақтың әр бөліміне өз көзқарасын жазу арқылы бағалай алады. Мысалы, толықтай меңгердім, түсініксіз болды, меңгере алмадым т. б.

    Сабақ ортасы













    15 минут



















    5 минут












    10 минут







      Оқылым

    Бағалау критерийі

    II әрекет Топтық жұмыс:

    Шығарманың негізгі тақырыбы мен идеясын кейіпкерлер мінез- құлқы мен іс әрекеттерін «Балық қаңқасы» арқылы ашу, проблемалық сұрақтарға жауап іздееу

    Дескрипторлар:

    1. «Балық қаңқасы» әдісін арқылы шығармадағы проблемалық мәселенің себеп- салдарын табады.

    Мысалы:

    I топ «Сапабектің тоғышар, сезімсіз, қатыгез болып өсуіне кім кінәлі?

    II топ « Сапабектің ата – анасына қарасуға жұмысбастылығы, жақсы маман болуы себеп деп ойлайсыз ба?»

    III топ « Ерғабылшалдыңқалаға көшкісі келмеуініңсебебі не?»сұрағын мәселе етіп алып оның себептерін дәлелдер арқылы қорытынды жасайды.



    III әрекет Бағалау критерийі

    1.Әңгіменің теориялық тапсырмасына талдау жасау

    2 Сюжет желісін құрылымдау.

    Дескрипторлар:

    1. Шығарма ішіндегі көркемдегіш құралдарды таниды.

    2. Шығарма сюжетінің құрылымы бойынша талдайды.

    I топ  Мәтіннен көркемсөз айшықтарын табу. Мысалы:

    Теңеу

    Эпитет

    Метафора

    Метонимия

    ?

    ?

    ?

    ?

    II топ

    Фразелогизм

    Ауыспалы мағ сөздер

    Мақал- мәтелдер

    ?

    ?

    ?

    III топ

    Экспо-сы

    Дамуы

    Шарықтау шегі

    Шиеленісуі

    Шешім

    ?

    ?

    ?

    ?

    ?


    IV әрекет Бағалау критерийі

    1.Мәтіннің заманауи тұрғыдан салыстырып баға беруТоптық жұмыс

    Дескриптор:
    Оқушылар «
    Ойлаудың алты қалпағы» арқылы жұпқа бөлініп өз көзқарастарын берілген сұрақ арқылы шынайы білдіреді.

    Сұрақ: «Ата – ана алдындағы борыш ақшамен өлшене ме?»
    «Ақ қалпақ
    » -проблемаға қатысты деректерді келтіреді

    «Сары қалпақ» -үзіндіден жағымды тұстарын айтады.

    «Қара қалпақ» - жағымсыз тұстарын айтады.

    «Көк қалпақ» - «Мен Сапабек болсам....» деген сөздерді жалғастырып өз көзқарастарын

    айтады. Не үшін? Неге? Сұрақтарын талдайды.

    «Жасыл қалпақ» - тың идеялар мен болжамдар жасайды.

    «Қызыл қалпақ» -тұжырым жасайды.

    Мәтін,А4, А3 қағаздары, маркерлер, түрлі- түсті қағаздар



    Қалыптастырушы бағалау





    Кеспе қағаздар








    Қалыптастырушы бағалау


    «Менің баспалдағым» әдісі бойынша әр оқушы һз баспалдағын сабақтың әр бөліміне өз көзқарасын жазу арқылы бағалай алады. Мысалы, толықтай меңгердім, түсініксіз болды, меңгере алмадым т. б.





    6 түсті қалпақ






    Қалыптастырушы бағалау


    «Менің баспалдағым» әдісі бойынша әр оқушы һз баспалдағын сабақтың әр бөліміне өз көзқарасын жазу арқылы бағалай алады. Мысалы, толықтай меңгердім, түсініксіз болды, меңгере алмадым т. б.

    Сабақ соңы

    3 минут









    IV әрекет Бағалау критерийі

    «Атаңа не қылсаң, алдыңа сол келеді» тақырыбы аясында бейне үзік көрсету

    Дескрипторлар:

    1 Бейне үзік желісінен алған әсерін өз көзқарасы тғрғысынан талдайды.

    2. Өмірмен байланыстырады



    Бейне үзік

    «Атаңа не қылсаң алдыңа сол келедә»

    «Менің баспалдағым» әдісі бойынша әр оқушы һз баспалдағын сабақтың әр бөліміне өз көзқарасын жазу арқылы бағалай алады. Мысалы, толықтай меңгердім, түсініксіз болды, меңгере алмадым т. б.

    Рефлексия

    2 минут

      « + және -» әдісі бойынша кері байланыс орнату

    Бес пікір жазылған парақ беріледі. Өзін бағалау үшін маркер арқылы тиісті тірек сөзді бояп белгі қою.

    №

    Мазмұны

    +

    -

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Ашық сабақ 8 сынып
    07.06.2023
    615
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тұрсынғалиева Гүлниса Сырымбетқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации