Материалдар / АКТ(ЦС) 4 сынып 4-тоқсан. ҚМЖ

АКТ(ЦС) 4 сынып 4-тоқсан. ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
АКТ(ЦС) 4 сынып 4-тоқсан. ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2024
177
4 рет жүктелген
225 ₸ 250 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады






26-сабақ.

Қысқа мерзімді жоспар


Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

5-бөлім - Болашақтың компьютерлері (ортақ тақырыптары: «Болашаққа саяхат», «Ғарышқа саяхат»)

Мектеп:


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сыныбы:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

Ақпарат алмасу.

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, Түсіну.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Күнделікті өмірде ақпарат алмасу түрлерімен танысып, ақпарат алмасуда Ғарыштық байланыстың маңызын түсінеді.


Бағалау критерийлері

Күнделікті өмірде ақпарат алмасу түрлерімен танысады.

Тілдік мақсаттар


Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

  • Алыстан ақпарат алмасу үшін ертеде қандай тәсілдерді қолданған (1-сурет)?

  • Қазіргі кезде адамдардың бір-бірімен ақпарат алмасуын қамтамасыз ететін қандай құрылғыларға мысал келтіре аласың?

  • Ғарышты игерудің адамзат үшін қажеттілігі неде деп ойласың?

  • Ғарышты игеруде Қазақстанның ролі қандай?

  • Жерсеріктік байланыс дегенді қалай түсінесің?

Құндылықтарға баулу

1. “Мәңгілік ел” идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” дағдысы қалыптасады.

2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.

4. Өмір бойы оқу дағдысы қалыптасады.

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану.

Алдыңғы білім

Презентациядағы анимация

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңдері

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин.


Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу. Шаттық шеңберінде «Досыма тілек» әдісі арқылы, оқушылар шеңбер бойымен тұрып бір-біріне тілек айтады, бір-бірінің көңіл күйін көтереді.

Топтастыру үшін «Жеміс ағашы» әдісін қолданамын оқушылар өздеріне ұнаған жемістерін тақтадан таңдау арқылы бірігеді. Жемістің артқы жағында «Ғарыш», «Байланыс» сөздері жазылады. Сол атаулар бойынша 2 топқа бірігеді.

(Ұ) Миға шабуыл. «Сыр сандық» әдісі.


«Сыр сандық» әдісі көмегімен жаңа тақырыпқа кіріспе жасаймын. Ол үшін оқушыларға жаңа тақырыпқа байланысты алдын ала дайындалған сұрақтар қобдишаға салынып қойылады. Оқушылар бір-бірден шығып сұрақтарға жауап береді.

Сұрақтар:

  • Алыстан ақпарат алмасу үшін ертеде қандай тәсілдерді қолданған (1-сурет)?

  • Қазіргі кезде адамдардың бір-бірімен ақпарат алмасуын қамтамасыз ететін қандай құрылғыларға мысал келтіре аласың?

  • Ғарышты игерудің адамзат үшін қажеттілігі неде деп ойласың?

  • Ғарышты игеруде Қазақстанның ролі қандай?

Жерсеріктік байланыс дегенді қалай түсінесің?


Жемістер бейнеленген жапсырма қағаздар



Қобдиша, сұрақ жазылған қағаздар.


Сабақтың ортасы

5 мин.


Сараланған тапсырмалар.

(Т) Мәтінмен жұмыс. Постер қорғау!

Тапсырма: «Жаңа ақпарат» бөлімімен танысу.

1 топ: Ғарыштық байланыстың сұлбасы

2 топ: Ақпарат аламасудың радиобайланыс түрі


Дескриптор

-Мәтінмен танысады.

-Әр топ өз тақырыпшалары бойынша постер жасап қорғайды.

Плакат, түрлі-түсті маркерлер.



(Т) Дәптермен жұмыс.

Тапсырма:

Морзе әліппесінің көмегімен (3-сурет) ақпарат, жерсерік, цифр сөздерін кодтаңдар, яғни Морзе әліппесі көмегімен жазыңдар.

Дескриптор

- Морзе әліппесінің көмегімен ақпарат, жерсерік, цифр сөзін кодтайды.

- Морзе әліппесінің көмегімен жерсерік сөзін кодтайды.

- Морзе әліппесінің көмегімен цифр сөзін кодтайды.



(Ж) «ВЕНН диаграммасы» әдісі

Тапсырма:

Ертедегі және қазіргі таңдағы ақпарат, хат- хабар алмасуды салыстырыңдар. 3 ұқсастығы мен 3 айырмашылығын жазыңдар.

Дескриптор

- ақпарат, хат- хабар алмасу арналарын салыстырады.

-3 ұқсастығын жазады.

-3 айырмашылығын жазады.




(Ж) «Көршіңмен сырлас» әдісі

Тапсырма: Ақпарат алмасу.

Амазонка өзені бойынан табылған үндістердің белгісіз тайпасының көсемі 3 әріптен тұратын тайпаның жаңа алфавитін енгізді. Өзара ақпарат алмасуда тайпа мүшелері 3 әріптен барлығы неше сөз құрастыра алады. Бұл тайпада бір әріпте сөзге жатады.


Дескриптор

-3 әріптен барлығы неше сөз құрастыра алатынын анықтайды.

-жұбымен алмасып тексереді.


Сабақтың соңы


Сабақты бекіту:

(Ұ) Талқылау сұрақтары,

  • Ғарштық технологияның дамуында «Байқоңыр» ғарыш айлағының рөлі қандай?

  • Жасанды серіктердің ұшырылуынң қандай маңызы болды?


Рефлексия:

«Табыс сатысы» стратегиясы арқылы оқушылардың бүгінгі тақырыпты меңгергені анықталады.

Сатының 1 - ші баспалдағы

*Мен.............. БІЛЕМІН*,

2 - ші баспалдағы

*Мен.................. ТҮСІНЕМІН*,

3 - ші баспалдағы

*Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН*



27 сабақ.

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

5-бөлім - Болашақтың компьютерлері (ортақ тақырыптары: «Болашаққа саяхат», «Ғарышқа саяхат»)

Мектеп:


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сыныбы:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Электрондық пошта

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу;

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, Түсіну.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Ақпарат алмасуда Интерентті пайдалануды үйреніп, электронды пошта қызметімен танысады.


Бағалау критерийлері

Оқушылар интернеттен өздеріне электрондық пошта ашып, бір-біріне хат жазып, жолдайды.

Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика және терминология:

  • пошта жіберу - отправить почту - send mail

Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

  • Жерсерітік ақапарат алмасудағы маңызын қалай түсінесің?

  • Алыстағы достарыңа, туыстарыңмен қалай байланыс жасайсыңдар?

  • Электрондық пошта қызметімен хат алмасу жайлы не білесіңдер(1-сурет)?

  • Құрдастарыңмен қашықтан ақпарат алмасудың қандай түрлерін пайдаланасын?

Құндылықтарға баулу

1. “Мәңгілік ел” идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” дағдысы қалыптасады.

2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.

4. Өмір бойы оқу дағдысы қалыптасады.

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану, Ағылшын тілі, Орыс тілі, т.б.

Алдыңғы білім

Ақпарат алмасу.

Сабақ кезеңдері

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин.


Ұйымдастыру.

  1. Оқушылармен сәлемдесу

  2. Сыныпқа ынтымақтастық атмосферасын орнату.

Топтастыру. «Мозайка» әдісі бойынша сурет қиындысы арқылы сыныпты 2 топқа біріктіремін.

1 топ – «Интернет»

2 топ – «Электрондық пошта»


(Ұ) Миға шабуыл! «Шахмат» әдісі

«Шахмат» әдісі арқылы жаңа сабаққа кіріспе жасау мақсатында интерактивті тақтада арнайы жасалған сұрақтарға жасау береді.

Сұрақтар:

  • Жерсерітік ақапарат алмасудағы маңызын қалай түсінесің?

  • Алыстағы достарыңа, туыстарыңмен қалай байланыс жасайсыңдар?

  • Электрондық пошта қызметімен хат алмасу жайлы не білесіңдер(1-сурет)?

  • Құрдастарыңмен қашықтан ақпарат алмасудың қандай түрлерін пайдаланасын?

Оқушыларды ынталандыру мақсатында мадақтау әдісі арқылы бағалайды.

Тапсырма орындау мақсатында қажетті құралдар


Сараланған тапсырмалар:


(Ұ) Сөздікпен жұмыс: Түртіп алу.

  • пошта жіберу - отправить почту - send mail

225 ₸ - Сатып алу
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!