Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Салимбаев
Айдос
|
Пән/Сынып:
|
Қазақстан тарихы, 8
сынып
|
Қай аптаның нешінші
сабағы
|
6 апта, 11
-
сабақ
|
Тарау немесе бөлім
атауы:
|
8.1
XX
ғасырдың басындағы
Қазақстан
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
«Алаш» қозғалысы және қазақ
ұлттық идеясы.
|
Оқу
мақсаты:
|
8.1.2.1 қазақ зиялыларының
қоғамдағы рөлі мен қызметін
талдау
|
Бағалау
критерийі:
|
|
Саралап
оқыту
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
|
Бірлескен жұмыс
(1,2 тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы үйрету
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз
бетімен орындауы
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Тапсырма
|
Тапсырманың
мақсаты
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
1
минут
09:00-09:01
|
Ұйымдастыру
|
Сәлеметсіздер ме,
оқушылар!
Сендер 8-сыныпта Қазақстан
тарихының XX ғасырдың басынан 1945 жыл
Екінші дүниежүзілік соғыс аяқтағанға дейінгі Қазақстан тарихының
маңызды оқиғаларымен
танысасыздар.
Бүгінгі сабақтың
тақырыбы: Қазақ зиялыларының
қоғамдағы рөлі мен қызметін
талдау.
Бүгінгі
сабақта:
Зерттеу
сұрағы: Неліктен «Алаш» партиясы халық
қолдауына ие болды?
|
Не меңгеретінін білу
үшін
|
|
|
3-минут
09:01-09:04
|
Жаңа
сабақ
|
XX ғасырдың басында
өлкеде қазақ халқын біріктіру мен болашақта мемлекеттілік дәстүрін
қалпына келтіруді көздеген болатын. Алаш – көптген түркі
халықтарының, соның ішінде қазақтардың ататегі, кейіннен ұлтты
біріктіруші және тәуелсіз мемлекетін құру идеясының негізіне
аталған атау. Алаш – қазақ жауынгерлерінің жауға шапқандағы
жалпыұлттық ұраны да еді. Жалпы ұлттық партия құру талпынысы. 1905
жылдың желтоқсан айында Орал қаласында бес облыстан қазақ
депутаттарының басы қосылған съезі өтіп, онда кадет партиясының
қазақ филиалын құру әрекеті жасалды. 1906 жылы ақпанда Семейде
кадеттерге жақын бағдарламаны қабылдаған II Қазақ съезі өтті. 1917
жылдың жазында 21 – 26 шілде аралығында Орынборда өткен Бірінші
жалпықазақ съезі ұлттық саяси «Алаш» партиясының құрылғанын
жариялады. Партияның көшбасшылары Ә.Бөкейханов, А.Байтұрсынұлы және
т.б болды.
Алаш партиясының құрамына
ғылыми және шығармашылық зиялылардың көрнекті өкілдері:
М.Тынышбаев, М.Жұмабаев, Ш.Құдайбердіұлы, Ғ.Қарашев, С.Торайғыров,
Х.Ғаббасов, Ә.Ермеков,
Ж.Досмұхамедов.
|
Жаңа тақырыпты
меңгеру
|
|
|
6
минут
09:05-09:11
09:11-09:16
|
Тәжірибе
|
1-тапсырма.
Дескриптор:Білім
алушы
2-тапсырма. Қазақ зиялыларының сол кездегі
мақсаттары мен міндеттеріне талдау
жаса.
Мақсаттары:____________________________
Міндеттері: _____________________________
Дескриптор:Білім
алушы
|
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы
меңгеру
|
Бағалау критерийлерін
ұсыну
|
Видеотүсірілім.
https://bilimland.kz/kk/subject/qazaqstan-tarihy/8-synyp/alash-qozhalysy-zhane-qazaq-ulttyq-ideyasy?mid=140:simple
Оқулық. Қазақстан
тарихы 9 (8) «Атамұра» 2019, 33 - 39
бет
|
3
минут
09:16-09:19
|
Бекіту
|
3-тапсырма.
Сәйкестендір
Берілген жылдарды
оқиғалармен
сәйкестендіріңіз.
№
|
жылдар
|
|
Оқиғалар
|
1
|
1913 ж
Орынборда
|
|
Патша манифесімен сөз және
баспасөз бостандығы
жарияланды.
|
2
|
1905
жылы
|
|
Орынборда өткен бірінші
жалпықазақ съезі ұлттық саяси «Алаш» партиясының құрылғанын
жариялады.
|
3
|
1917 ж
жазында
|
|
Жалпы ұлттық Қазақ газеті
шығарыла бастады.
|
Дескриптор:
Білім
алушы
-
1913 жылы Орынборда болған оқиғаны анықтап,
сәйкестендіреді.
-
1905 жылы болған оқиғаны анықтап,
сәйкестендіреді.
-
1917 жылдың жазында болған оқиғаны анықтап,
сәйкестендіреді.
|
Тақырыпты
меңгергенін анықтау
|
Бағалау
критерийлерін ұсыну
|
|
1
минут
09
19-
09
20
|
Қорытынды
|
Сабағымызды
қорытындылайық.
Бүгінгі орындаған
тапсырмалар бойынша өз-өзіңді
бағала.
Сілтеме бойынша өтіп
тапсырмаларды орында.
|
|
|
|