|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Салимбаев Айдос |
|||||||||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
Қазақстан тарихы, 8 сынып |
|||||||||||||||||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
||||||||||||||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
8.1 XX ғасырдың басындағы Қазақстан |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы. |
|||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау |
|||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Саралап оқыту |
||||||||||||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма
|
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
1 минут 09:00-09:01 |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Сендер 8-сыныпта Қазақстан тарихының XX ғасырдың басынан 1945 жыл Екінші дүниежүзілік соғыс аяқтағанға дейінгі Қазақстан тарихының маңызды оқиғаларымен танысасыздар. Бүгінгі сабақтың тақырыбы: Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау. Бүгінгі сабақта:
Зерттеу сұрағы: Неліктен «Алаш» партиясы халық қолдауына ие болды?
|
Не меңгеретінін білу үшін |
|
|
|||||||||||||||||||
|
3-минут 09:01-09:04 |
Жаңа сабақ |
XX ғасырдың басында өлкеде қазақ халқын біріктіру мен болашақта мемлекеттілік дәстүрін қалпына келтіруді көздеген болатын. Алаш – көптген түркі халықтарының, соның ішінде қазақтардың ататегі, кейіннен ұлтты біріктіруші және тәуелсіз мемлекетін құру идеясының негізіне аталған атау. Алаш – қазақ жауынгерлерінің жауға шапқандағы жалпыұлттық ұраны да еді. Жалпы ұлттық партия құру талпынысы. 1905 жылдың желтоқсан айында Орал қаласында бес облыстан қазақ депутаттарының басы қосылған съезі өтіп, онда кадет партиясының қазақ филиалын құру әрекеті жасалды. 1906 жылы ақпанда Семейде кадеттерге жақын бағдарламаны қабылдаған II Қазақ съезі өтті. 1917 жылдың жазында 21 – 26 шілде аралығында Орынборда өткен Бірінші жалпықазақ съезі ұлттық саяси «Алаш» партиясының құрылғанын жариялады. Партияның көшбасшылары Ә.Бөкейханов, А.Байтұрсынұлы және т.б болды. Алаш партиясының құрамына ғылыми және шығармашылық зиялылардың көрнекті өкілдері: М.Тынышбаев, М.Жұмабаев, Ш.Құдайбердіұлы, Ғ.Қарашев, С.Торайғыров, Х.Ғаббасов, Ә.Ермеков, Ж.Досмұхамедов. |
Жаңа тақырыпты меңгеру |
|
|
|||||||||||||||||||
|
6 минут 09:05-09:11 09:11-09:16 |
Тәжірибе |
1-тапсырма.
Дескриптор:Білім алушы
2-тапсырма. Қазақ зиялыларының сол кездегі мақсаттары мен міндеттеріне талдау жаса. Мақсаттары:____________________________ Міндеттері: _____________________________ Дескриптор:Білім алушы
|
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру |
Бағалау критерийлерін ұсыну |
Видеотүсірілім. https://bilimland.kz/kk/subject/qazaqstan-tarihy/8-synyp/alash-qozhalysy-zhane-qazaq-ulttyq-ideyasy?mid=140:simple Оқулық. Қазақстан тарихы 9 (8) «Атамұра» 2019, 33 - 39 бет |
|||||||||||||||||||
|
3 минут 09:16-09:19 |
Бекіту |
3-тапсырма. Сәйкестендір Берілген жылдарды оқиғалармен сәйкестендіріңіз.
Дескриптор: Білім алушы
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Бағалау критерийлерін ұсыну |
|
|||||||||||||||||||
|
1 минут 09 19- 09 20
|
Қорытынды |
Сабағымызды қорытындылайық. Бүгінгі орындаған тапсырмалар бойынша өз-өзіңді бағала. Сілтеме бойынша өтіп тапсырмаларды орында.
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы.
«Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы.
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Салимбаев Айдос |
|||||||||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
Қазақстан тарихы, 8 сынып |
|||||||||||||||||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
||||||||||||||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
8.1 XX ғасырдың басындағы Қазақстан |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы. |
|||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау |
|||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Саралап оқыту |
||||||||||||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма
|
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
1 минут 09:00-09:01 |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Сендер 8-сыныпта Қазақстан тарихының XX ғасырдың басынан 1945 жыл Екінші дүниежүзілік соғыс аяқтағанға дейінгі Қазақстан тарихының маңызды оқиғаларымен танысасыздар. Бүгінгі сабақтың тақырыбы: Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау. Бүгінгі сабақта:
Зерттеу сұрағы: Неліктен «Алаш» партиясы халық қолдауына ие болды?
|
Не меңгеретінін білу үшін |
|
|
|||||||||||||||||||
|
3-минут 09:01-09:04 |
Жаңа сабақ |
XX ғасырдың басында өлкеде қазақ халқын біріктіру мен болашақта мемлекеттілік дәстүрін қалпына келтіруді көздеген болатын. Алаш – көптген түркі халықтарының, соның ішінде қазақтардың ататегі, кейіннен ұлтты біріктіруші және тәуелсіз мемлекетін құру идеясының негізіне аталған атау. Алаш – қазақ жауынгерлерінің жауға шапқандағы жалпыұлттық ұраны да еді. Жалпы ұлттық партия құру талпынысы. 1905 жылдың желтоқсан айында Орал қаласында бес облыстан қазақ депутаттарының басы қосылған съезі өтіп, онда кадет партиясының қазақ филиалын құру әрекеті жасалды. 1906 жылы ақпанда Семейде кадеттерге жақын бағдарламаны қабылдаған II Қазақ съезі өтті. 1917 жылдың жазында 21 – 26 шілде аралығында Орынборда өткен Бірінші жалпықазақ съезі ұлттық саяси «Алаш» партиясының құрылғанын жариялады. Партияның көшбасшылары Ә.Бөкейханов, А.Байтұрсынұлы және т.б болды. Алаш партиясының құрамына ғылыми және шығармашылық зиялылардың көрнекті өкілдері: М.Тынышбаев, М.Жұмабаев, Ш.Құдайбердіұлы, Ғ.Қарашев, С.Торайғыров, Х.Ғаббасов, Ә.Ермеков, Ж.Досмұхамедов. |
Жаңа тақырыпты меңгеру |
|
|
|||||||||||||||||||
|
6 минут 09:05-09:11 09:11-09:16 |
Тәжірибе |
1-тапсырма.
Дескриптор:Білім алушы
2-тапсырма. Қазақ зиялыларының сол кездегі мақсаттары мен міндеттеріне талдау жаса. Мақсаттары:____________________________ Міндеттері: _____________________________ Дескриптор:Білім алушы
|
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру |
Бағалау критерийлерін ұсыну |
Видеотүсірілім. https://bilimland.kz/kk/subject/qazaqstan-tarihy/8-synyp/alash-qozhalysy-zhane-qazaq-ulttyq-ideyasy?mid=140:simple Оқулық. Қазақстан тарихы 9 (8) «Атамұра» 2019, 33 - 39 бет |
|||||||||||||||||||
|
3 минут 09:16-09:19 |
Бекіту |
3-тапсырма. Сәйкестендір Берілген жылдарды оқиғалармен сәйкестендіріңіз.
Дескриптор: Білім алушы
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Бағалау критерийлерін ұсыну |
|
|||||||||||||||||||
|
1 минут 09 19- 09 20
|
Қорытынды |
Сабағымызды қорытындылайық. Бүгінгі орындаған тапсырмалар бойынша өз-өзіңді бағала. Сілтеме бойынша өтіп тапсырмаларды орында.
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













