Материалдар / "Әлем елдерінің өлкелерімен танысу" қолданбалы курс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Әлем елдерінің өлкелерімен танысу" қолданбалы курс

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп бағдармаламасына 11 сыныптарға енгізсе ҰБТ-ға көмекі құрал болар еді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2018
1199
26 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрлігі

Түркістан облысы Шардара ауданы



«Ұзын-Ата» жалпы орта мектебі

қолданбалы курстың жұмыс жоспары

Сыныбы: 11 сынып



Тақырыбы: «Әлем елдерінің өлкелерімен танысу»





Пән мұғалімі: Андикова Камшат Куватовна









2018-2019 оқу жылдары


«Бекітемін» __________ «Келісемін» ___________

Мектеп директоры Бейіндік ісі меңгерушісі

Ә. Туреханова Б.Беденова













































Мұғалім туралы мәлімет



Аты-жөні: Андикова Камшат Қуатқызы

Туған жылы: 02.02.1990

Мекен-жайы: Шардара ауданы, Ұзын-Ата ауылы,

Әйтеке би №26

Жұмыс орны: «Ұзын-Ата» жалпы орта мектебі

Бітірген оқу орны: Қ.А.Ясауи атындағы

Халықаралық қазақ-түрік университеті

Білімі: жоғары

Мамандығы: 050116 - география мамандығы

Жалпы еңбек өтілі: 7 жыл

Педагогикалық

еңбек өтілі: 5 жыл

Санаты: 12 (екінші санат)

Марапаттары: мектепішілік, аудандық марапаттаулармен

Аудандық мұғалімдер пән олимпиадасында ІІ орын,

«ЭКСПО-2017» шеңберінде «Жасыл экономика»

номинациясының аудандық форуымында ІІІ орын диплом

Шығармашылық

жұмыс: Қоршаған ортаны қорғау

Телефон: 8-702-939-27-30













«Әлем елдерінің өлкелерімен танысу» тақырыбындағы қолданбалы курстың бағдарламасы


Қолданбалы курс 34 сағатқа негізделген, аптасына 1 сағат

І. Курстың мазмұны

ІІ. Түсінік хат

ІІІ. Таңдау пәнінің мақсатымен міндеті

ІV. Оқушыларға қойылатын талаптар

V. Оқу курсының тақырып мазмұны

VІ. Тақырыптық жоспар

VІІ. Білім беру деңгейін бақылау

VІІІ. Пайдаланылған әдебиеттер тізімі



І. Курстың мазмұны


Курстың білім беру мазмұны құрылымындағы орны: «Дүние жүзіне аймақтық шолу географиясының жалпы сипаттамасы» тарауының бір бөлімі. Елбасымыз Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев өзінің барлық жолдауларында мемлекеттің мықты болуы білім мен ғылымды дамытуға байланысты екенін айтып келеді. Осы жолы да «ХХІ ғасырдағы дамыған ел дегеніміз – белсенді, білімді, және денсаулығы мықты азаматтар» деді. Бұл үшін: «Ұлттық білім берудің барлық буынының білімін жақсартуда бізді ауқымды жұмыс күтіп тұр» деген болатын.

Курсты меңгеру барысында оқушылардың теориялық білімдерін практикада сынауға мүмкіншілік беріліп, іскерлік, ізденгіштік, еңбексүйгіштік қасиеттерін қалыптастыру.












ІІ. Түсінік хат



Бүгінгі күні география пәні сұранысқа ие мамандықтарды таңдауда қажетті пән болып отыр. Сондықтан «Әлем елдерінің өлкелерімен танысу» тақырыбындағы қолданбалы курстың мәні зор.

Курс қазіргі география пәнін өту барысында мектеп бағдарламасының қамтылмайтын (алайда ұлттық біріңғай тестте кездесетін елдерге сипаттама жасау) қазіргі таңдағы көптеген геосаяси жағдайлардың шығу себептерімен тереңірек танысады және әр тақырыпқа арналған терең мағлұмат беретін тақырыпты бекітуге арналған тест тапсырмаларымен жұмыс жасайды.

Оқу әдістемелік жоспары бөлімінде оқылатын тақырыптар сағатқа бөлініп және өтілетін тақырып жайлы кең көлемді материалдардың берілуі мұғалімнің уақытын үнемдеп, оқушыларға да дидактикалық үлестірмелер есебінде қолдануға ыңғайлы болып отыр.

ХХІ ғасыр-білімді шәкірттердің ғасыры. Озық ойлы шәкірттің бойына білім нәрін қазіргі талап тұрғысынан бере білу-ұстаз еңбегінің басты нәтижесі. Қай қоғамда болмасын адамзат баласының басты міндеттерінің бірі-ақылды, сапалы, еңбексүйгіш тұлға тәрбиелеу.
Қазіргі уақытта жас ұрпаққа сапалы білім беру, саналы тәрбие берудің тиімді жолдары сан алуан. Жер бетіндегі барша халық ұрпағының адал, ержүрек, қайырымды, ар-ұяты мол елжанды азамат болғанын қалайды.

Оқушылар әлемдік өзгерістер мен құбылыстардың кеңістікте көрініс табуын танып біледі. Адамзат өмір сүріп отырған әлем өзара тығыз байланысты, әрі өзара тәуелді. Біз бәріміз бір планетада қатарласа тіршілік етеміз, ал бұл планетамызды бөлшектеп танып-білу өте-мөте қиын. Міне, сондықтан бұл «Әлем елдерінің өлкелерімен танысу» тақырыбындағы қолданбалы курсында бүкіл дүние жүзі елдері жайлы әңгіме ететін боламыз.






ІІІ. Таңдау пәнінің мақсатымен міндеті


Курстың мақсаты:

«Әлем елдерінің өлкелерімен танысу» тақырыбындағы қолданбалы курсы - оқушыларға географиялық білім беру, бүкіл әлемнің аумақтық ерекшеліктері туралы бастапқы нақты білім беру, бұлардың біртұтастығын түсіндіру және осының негізінде басқа шетелдермен жеке аймақтарға деген танымдық қызығушылығын тудыру, кәсіби бағдар беру. Қазақстандағы жерлердің дүние жүзі георграфиясының ажырамас бір бөлігі ретінде бірлікте әрі салыстыра оқыту. Оқушыларды статистикалық, картографиялық деректерді, Интернет жүйесі ақпаратын өз бетімен өңдеуге үйрету. Жалпы дүниені тұтас түрде көре білуге, басқа халықтардың тарихы мен мәдениетіне, өзіндік ерекшелігіне құрметпен қарай білуге тәрбиелеу. Теориялық алған білімдерін практикалық түрде дәлелдей білуге, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.


Курстың міндеттері:

- оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып,

Халықтардың тарихи-этнографиялық, экономикалық

мәселелерді оқып үйренуді қалыптастыру;

  • интеллектуалды және практикалық білімі мен дағдысын қалыптастыру;

  • ғылыми зерттеу ізденісін, коммуникативті дағдысын, топппен жұмыс істеу қабілетін дамыту;

  • Түрлі тақырыптық карталармен жұмыс істей білуі;

  • Сұрақтарға толық жауап беріп, тапсырмаларды ынта қоя орындауларын қадағалау;

  • Курс бойынша алған білімін ғылыми зерттеушілік жұмысқа бағыттау;

  • Географиялық мәдениеті мен білімін жетілдіруді қалыптастыру;

  • Әдебиеттер мен қосымша көрнекіліктерді тиімді пайдалану арқылы оқушылардың жалпы қабілетін дамыту.





Күтілетін нәтиже:

  • Салыстырады, дәлелдей алады, талдайды, қорытынды шығаруды үйренеді;

  • Практикалық, танымдық, шығармашылық тапсырмаларды еркін орындай алады;

  • Өзіндік ой дербестігі қалыптасып, ҰБТ тапсырмаларын жылдам таба алады;

Курстың өзектілігі: ұсынылған бағдарлама оқушылардың пәнге деген қызығушылығын артырады, география пәнінен білім деңгейін көтеруге көмектеседі. ҰБТ-да кездесетін тапсырмаларды білуге үйрене отырып, Дүние жүзі елдеріндегі аймақтық және глобальды мәселелердің түпкілікті шешімін таппауының себептерімен танысады. Экологиялық жағдайдың қауіпті құбылысқа айналу себептерін біледі. Елдер арасында өзара интеграцияланған экономиканың толық дамымауының шығу тарихын біледі.


ІV. Оқушыларға қойылатын талаптар:

  1. «Әлем елдерінің өлкелерімен танысу» тақырыбындағы қолданбалы курсынан алған теориялық білімдерін практикалық жұмыстармен тығыз ұштастырып, жалпы дүние жүзі елдері туралы мәліметтерді ауызша, жазбаша жұмыстарында сауатты қолдану;

  2. Өтілген тақырыптар аясында география пәнін терең және жетік меңгеру;

  3. Шығармашылық іздену мен ғылыми зерттеу жұмыстарының әдістемесін меңгере отырып, салыстыру, талдау жұмыстарын жүргізу;

  4. Деңгейлік тапсырмаларды орындау


Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау жүйесі:

  1. Оқу жылының соңғы тоқсанында берілетін тақырыпқа реферат жазу;

  2. Мектепішілік және аудандық география пәнінен олимпиадаларға қатыстыру;

  3. Реферат жоспарға сай жазылу деңгейі;

  4. Тест, сөзжұмбақ, сынақтар алу;

  5. Реферат немесе баяндаманың өтілген тақырыпқа сәйкес келу деңгейі

  6. Теориялық білімді практикалық жұмыстарда қолдана білу деңгейі;

  7. Тест тапсырмаларын орындау бойынша бағалау;


V. Оқу курсының тақырып мазмұны


ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР


Тақырыптың атауы

Сабақтың түрі

Әдіс-тәсілдер

Пайдаланылған әдебиеттер

Ресурстар

1

Кіріспе сабақ. Қолданбалы курс бағдарламасының мақсатымен міндеті

лекция

түсіндіру

БАҚ,

Веб сайттар

сурет, слайд

2

Біріккен Ұлттар Ұйымы

ізденіс

СТО әдісі

«ДЖ-не аймақтық шолу» оқулық

сурет, сызба-нұсқа

3

ДЖ экологиялық проблемалары

талқылау

реферат

ДЖ энциклопедия

АКТ, слайд

4

Қазақстан – әлем картасында

аралас

Сұрақ-жауап

Қазақ энциклопедия

плакат

5

Еуропаның ұсақ мемлекеттері

ойын

өзіндік жұмыс

www.googl

rambler

ДЖ саяси карта

6

Азияның жетекші дамыған елдері

ізденіс

тәжірибе

«География және табиғат» 2017 №2

карта, глобус

7

Аралдық мемлекеттер

талқылау

Баяндама

«ДЖ-не аймақтық шолу» оқулық

физикалық карта

8

Тест жұмысы

өзіндік жұмыс

тест

egov, mazila

кеспе қағаздар

9

ДЖ-нің «Үлкен жетілік елдері»

ізденіс

түсіндіру

«География және табиғат» 2016 №5

слайд, сурет

10

Америка Құрама Штаты (АҚШ)

аралас

лекция

www.google

саяси карта

11

Канада

түсіндіру

баяндама

«ДЖ-не аймақтық шолу» оқулық


12

Франция, Италия

сұрақ-жауап

сайыс сабақ

«Әлемдік география» кітабы А-1996

АКТ, слайд

13

Германия

талқылау

аралас сабақ

«Алтын сандық» газеті 2016 №3

үлестірме қағаздар

14

Ұлыбритания

ойын

сұрақ-жауап

www. rambler

топтас

тыру

15

Жапония

ізденіс

түсіндіру

«География және табиғат» 2015 №3

кеспе қағаздар

16

Тест жұмысы

өзіндік жұмыс

тест

«ДЖ-не аймақтық шолу» оқулық

үлестірмелер

17

Жер көлемі жөнінен алғашқы ондық

диалог

талдау

«Әлемдік география» кітабы А-1996

кесте толтыру

18

Ресей (РФР)

лекция

жұптық

«Алтын сандық» газеті 2015 №2

топтас тыру

19

Канада, АҚШ

ізденіс

өзіндік жұмыс

www.googlе mail.ru

жұмбақ тар

20

Қытай (ҚХР)

талқылау

деңгейлік тапсырма

ДЖ энциклопедия

топтас тыру

21

Бразилия, Аргентина

аралас

топтық

«Алтын сандық» газеті 2017 №5

топтас

тыру

22

Аустралия

ойын

сұрақ-жауап

«География және табиғат» 2015 №4

тәжірибе

23

Үндістан

ізденіс

реферат

ДЖ энциклопедия

деңгейлік тапсырма


24

Қазақстан

талқылау

ойтолғаныс

«ДЖ-не аймақтық шолу» оқулық

өзіндік жұмыс

25

Алжир

лекция

сызба-нұсқа

«Алтын сандық» газеті 2012 №4


үлестірмелер

26

Тест жұмысы

өзіндік жұмыс

тест

«География және табиғат» 2017 №3

тест

27

ОПЕК-ке мүше елдер

лекция

топтық

Rambler, mazila

мақал-мәтелдер

28

Сауд Арабиясы

ізденіс

талдау

«Әлемдік география» кітабы А-1996

кеспе қағаздар

29

БАӘ

талқылау

жұптық

ДЖ энциклопедия

үлестірмелер

30

Катар

аралас

өзіндік жұмыс

«ДЖ-не аймақтық шолу» оқулық

кесте толтыру

31

Кувейт

ойын

деңгейлік тапсырма

«Алтын сандық» газеті 2013 №1

топтас тыру

32

Оман

ізденіс

топтық

ДЖ энциклопедия

жұмбақ тар

33

Иран, Ирак

аралас

сұрақ-жауап

«География және табиғат» 2014 №1

топтас тыру

34

Тест жұмысы

өзіндік жұмыс

топтық

www.google

топтас

тыру



















ІV. Тақырыптық жоспар


«Әлем елдерінің өлкелерімен танысу» тақырыбындағы қолданбалы курстың 11 сыныбына арналған бағдарлама бойынша тақырыптық-күнтізбелік жоспары


Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

І тоқсан (9 сағат)


1

Кіріспе сабақ. Қолданбалы курс бағдарламасының мақсатымен міндеті

1


2

Біріккен Ұлттар Ұйымы

1


3

ДЖ экологиялық проблемалары

1


4

Қазақстан – әлем картасында

1


5

Еуропаның ұсақ мемлекеттері

1


6

Азияның жетекші дамыған елдері

1


7

Аралдық мемлекеттер

1


8

ДЖ ірі елдеріне шолу

1


9

Тест жұмысы



ІІ тоқсан (7 сағат)


10

ДЖ-нің «Үлкен жетілік елдері»

1


11

Америка Құрама Штаты (АҚШ)

1


12

Канада

1


13

Франция, Италия

1


14

Германия, Ұлыбритания

1


15

Жапония

1


16

Тест жұмысы

1


ІІІ-тоқсан (10 сағат)


17

Жер көлемі жөнінен алғашқы ондық

1


18

Ресей (РФР)

1


19

Канада, АҚШ

1


20

Қытай (ҚХР)

1


21

Бразилия, Аргентина

1


22

Аустралия

1


23

Үндістан

1


24

Қазақстан

1


25

Алжир

1


26

Тест жұмысы

1



ІV тоқсан (8 сағат)


27

ОПЕК-ке мүше елдер

1


28

Сауд Арабиясы

1


29

БАӘ

1


30

Катар

1


31

Кувейт

1


32

Оман

1


33

Иран, Ирак

1


34

Тест жұмысы

1




































Дидактикалық материалдар



















VІІ. Білім беру деңгейін бақылау

1. Түрлі географиялық картадан түрлі елдердің тарихи-географиялық орындарын, онымен шектесетін мемлекеттер шекараларын, әлеуметтік-экономикалық, қоғамдық-саяси құрылымдарындағы өзгерістерді анықтай алады.
2. Өзіне берілген тапсырма бойынша архив орындарында түрлі құжаттармен, кітапханадағы каталог-карточкалармен, мұражайдағы мұрағаттармен өздігінше жұмыс істеп, оның нәтижесін практикада пайдалана алады.
3. Мерзімді баспасөз материалымен үнемі, әрі жүйелі жұмыс істейді, одан жинақталған мәліметтерді күнделікті оқу үрдісінде пайдаланады.
4. Монографиялармен жұмыс жүргізіп, өздігінше конспект, тезис, реферат дайындайды.
5. Әлеуметтік-экономикалық география туралы түрлі көзқарастарға өз пікірін білдіреді, оны дәлелдейді, пікірталасқа қатысады.
6. Қазіргі қоғамдағы саяси, әлеуметтік-экономикалық, экологиялық проблемаларды талдауға, салыстыруға, себеп-салдарын анықтауға, географиялық білімдерін еркін қолдана алады.
7. Мақсат қоя біледі, жоба құру. Болжам жасау сияқты шығармашылық іздену әдістемесін меңгереді.

8. Әр тоқсан сайын сынақ түрінде тест тапсырмаларын алып отырамын. Таңдау курсына баға қойылмайды.















VІІІ. Пайдаланылған әдебиеттер тізімі


  1. «Әлемдік география кітабы»

«Дорлинг Киндерсли баспасы». Лондон. 1996 ж орысша аудармасы.


  1. «География және табиғат» журналы

3 2003 ж, №1,3,5,6 2004 ж, №3,5,6 2005 ж, №3 2016ж.


  1. «Дүниежүзіне аймақтық шолу географиясы»

11-сынып Л.Н.Алиева, З.Т.Ауезова. «Арман-ПВ» 2015 ж


  1. Қазақ энциклопедиясы. Алматы, 2001 ж.


5. Веп сайттар: www.google, rambler, egov, mazila т.б.












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!